ایده برای انتخاب آیدی جذاب اینستاگرام

نام کاربری اینستاگرام چیست؟

در دنیای امروزی که رسانه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند، اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی در جهان شناخته می شود و بیش از دو میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. اینستاگرام روزانه تغییرات و نوآوری هایی را در رابطه با قابلیت ها و امکانات خود اعمال می کند. اما به نظر می رسد که یکی از جوانبی که همچنان برنامه نویسان اینستاگرام به آن دست نیافته اند، قابلیت تنوع بالای یوزرنیم ها است. در این مقاله به بررسی و ارائه پیشنهاد برای ایده ایدی جذاب اینستاگرام پرداخته ایم.

معنای نام کاربری در اینستاگرام

همانطور که مردم از طریق کدملی از یکدیگر قابل تشخیص هستند کاربران اینستاگرام هم از طریق یک شناسه منحصر بفرد قابل تشخیص از همدیگر هستند. در اینستاگرام دو نوع نام وجود دارد:

۱- نام کاربری “Username”:

نام کاربری (Username) در اینستاگرام یک شناسه است که از حروف، اعداد و کاراکترهای خاصی تشکیل  و در صفحه کاربری نمایش داده می شود. نام کاربری به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی یکدیگر را پیدا کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

بهتر است نام کاربری انتخاب کنید که خاص باشد و تا حد ممکن با محتوای صفحه تان سازگار باشد. یک نام کاربری خلاقانه و به یاد ماندنی می تواند به افراد کمک کند تا شما را راحت تر در اینستاگرام پیدا کنند و آنها را تشویق کند که شما را دنبال کنند. اگر نام کاربری مورد نظرتان قبلا توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، اینستاگرام به شما گزینه‌ های مشابه پیشنهاد می دهد تا نام کاربری دیگری انتخاب کنید.

۲- نام “Name”:

نام یا  (Name) در اینستاگرام، یک المان دیگر از پروفایل شما است که نه تنها نام واقعی شما را نمایش می دهد، بلکه می تواند هر نام یا عبارت دلخواه دیگری که شما می خواهید در پروفایلتان نشان داده شود را نمایش ‌دهد.

بایدهای انتخاب اسم در اینستاگرام

باید و نبایدهای انتخاب اسم اینستاگرام چیست؟

  •   خاص و منحصر به‌ فرد باشد: خاص بودن نامتان، شما را از بقیه متفاوت می کند و همین باعث می شود تا کسی پیج شما را گم نکند.
  •  خلاقانه باشد: در هنگام انتخاب اسم مناسب برای پیجتان خلاق باشید. خلاقیت همیشه زیبا است. ایده های تکراری طرفدار ندارند.
  •  ساده و قابل یادآوری باشد: بهتر است اسمی که انتخاب می کنید ساده باشد. کاربران باید نام شما را به راحتی و با یکبار دیدن، یاد بگیرند و فراموش نکنند.
  •  کوتاه باشد: اگر می خواهید که مخاطبانتان میان هزاران پیج با محتوای مشابه صفحه تان را گم نکنند، از اسم های کوتاه استفاده کنید.
  •  بیانگر شخصیت و اهدافتان باشد: اسمی که انتخاب می کنید، باید بیانگر هویت شما باشد.

نبایدهای انتخاب اسم در اینستاگرام

  •  طولانی نباشد: اسم خوب باید کوتاه باشد تا در حافظه بماند.
  •  غلط املایی نداشته باشد: اگر مخاطبان بخواهند نام شما را جستجو کنند، شکل درست کلمه را سرچ می کنند نه شکل غلط، چون انتظار ندارند شما در نام پیج خود غلط املایی داشته باشید.
  • تلفظ کردن آن سخت نباشد: اسمی که انتخاب می کنید، تلفظ روان و راحتی داشته باشد. بهتر است تلفظ فارسی آن را نیز در بیو قرار دهید.
  •  جنسیت، قومیت و مذهب را وارد اسم خود نکنید: به کار بردن جنسیت، قومیت و مذهب خود در نام به دیگران این حس را القا می کند که بر روی این موضوعات تعصب خاصی دارید و می خواهید با افرادی که جنسیت، قومیت و مذهب مشابهی با شما دارند، ارتباط داشته باشید.
  • سعی کنید از نقطه و underline در انتخاب اسم خود استفاده نکنید: حفظ کردن و به خاطر سپردن این نوع اسم ها خیلی سخت می شود و درصد خطای بالایی دارد. البته در صورتی که راه دیگری پیش رو ندارید میتوانید نقطه یا آندرلاین را در نام کاربری خود قرار دهید، به که شرطی در استفاده از آنها افراط نکنید.
  •  از اعداد و نمادها و تکرار حروف در اسم خود استفاده نکنید: استفاده از اعداد، نمادها و حروف تکراری پشت سرهم در اسم اینستاگرام، باعث می شود پیجتان فیک به نظر برسد.
  •  اطلاعات مهم خود را در اسم اینستاگرام به ‌کار نبرید: به کار بردن اطلاعات شخصی در نام اینستاگرام، کار را برای افرادی که قصد سوء استفاده از اطلاعات شخصی شما را دارند راحت می کند.

بیشتر مطالعه کنید: مهمترین نکات در مدیریت پیج اینستاگرام

ایده برای انتخاب اسم پیج اینستاگرام

اسم اکانت اینستاگرام دخترانه و پسرانه

انتخاب نام کاربری بستگی به شخصیت، سلیقه و مواردی که مورد علاقه شماست دارد. می توانید از کلمات مورد علاقه، رنگ ها، شخصیت‌ های محبوب، علایق، فعالیت ها، ورزش و تم هایی که در پیج خود منتشر می کنید، برای ایجاد نام مناسب استفاده کنید. مثلا اگر شما علاقه مند به تاریخ و تم های مربوط به تاریخ هستید، می توانید از اسم یک شخصیت تاریخی معروف یا از کلمات مرتبط با تاریخ استفاده کنید. به هر حال، مهمترین نکته این است که نام کاربری شما شخصیت شما را بازتاب دهد و به شما احساس خوبی بدهد.

ایده آیدی اینستاگرام دخترونه

اینستاگرام یکی از جذابترین پلتفرم ها برای دختران جوان و نوجوان است، و کمتر کسی است که به فکر انتخاب یک نام جذاب برای صفحه خود نباشد. در ادامه ۳۰ مورد از جذاب ترین و ترندترین یوزرنیم های دخترانه برای اینستاگرام را ذکر کرده ایم. شما میتوانید نام یا لقب خود را به آیدی های پیشنهادی زیر اضافه کنید.

lovely_miss@ lilmisscutie@ poised_princess@
all.things.good@ trendsetterdiva@ thebarbiegirl@
dairyof_ (name)@ angelbyheart@ simply (name)@
vibewithher__@ chaosncalm@ doctor_in__making@
sugar_n.spice@ theofficial_ (name)@ n.a.m.e._@
sunshine@ drama__queen@ thetrendSetter@
breathing.in.drama@ thecalmhustler@ (name)kiduniya@
cute_princess@ pretty_miss@ wostreehai@
rocker_girl@ flowerchild@ kahaniya_by (name)@
strongatheart@ wordsbyher@ charminggirl@

یوزرنیم های دخترانه خفن برای اینستا

ایده ایدی جذاب اینستاگرام دخترونه

یوزرنیم های پسرانه خفن برای اینستا

در صورتی که به تازگی قصد ایجاد پیج اینستاگرام را دارید توصیه میکنیم ابتدا نگاهی به لیست زیر بیاندازید. شما میتوانید با ترکیب نام یا فامیلی خود با اسامی پیشنهادی زیر یک آیدی پسرانه جذاب برای خود بسازید.

ایده ایدی جذاب اینستاگرام برای پسران

نکات مهم در انتخاب یوزرنیم اینستا

  • لطفا توجه داشته باشید که قبل از انتخاب نام برای فروشگاه خود باید مطمئن شوید که این نام در دسترس است و از لحاظ حقوقی و عمومی مشکلی ندارد.
  • از زبان های دیگر کمک بگیرید. اسامی مربوط به حیطه کاری با مواردی که به آن ها علاقه دارید را گوگل ترنسلیت سرچ کنید و معادل آن ها را در سایر زبان ها ببینید. در زبانهای انگلیسی، عربی، ژاپنی و فرانسوی میتوان ترجمه های جذابی یافت.
  • المان های معروف شغل و حیطه تخصصی تان را در نامگذاری دخیل کنید. به عنوان مثال “آچاره” نام و ایده خوبی برای یک مجموعه تعمیراتی است. چرا که علاوه بر تداعی اسم آچار که یک ابزار مهم در این حرفه است به واژه چاره به معنای راهبرد هم اشاره دارد.
  • تاثیر آیدی در برند سازی و جلب توجه مخاطبان را دست کم نگیرید. ایده جذاب برای یوزرنیم اینستاگرام کمک میکند تا مخاطبان ارزشی که برای کسب و کار خود قائلید را درک کنند. در واقع نام مناسب آیدی اولین مرحله برای جذب کاربر و مشتریان مورد نظرتان است.
  • یوزرنیم میتواند از روی نام وب سایت تان انتخاب شود. حتی در صورتی که وب سایت ندارید نام آیدی را با دقت انتخاب کنید تا برای طراحی وب سایت در آینده به مشکل نخورید و نام یوزرنیم اینستاگرام با آن هماهنگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: از کجا بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده ایم؟

انتخاب نام برای پیج اینستاگرام در مورد کودک

  • کودکان_شاد
  • آسمان_کوچک
  • سفر_با_کودکان
  • طبیعت_کودک
  • هنر_کودکانه
  • دنیای_رنگارنگ
  • جادوی_کودکان

ایده برای آیدی اینستاگرام پیج های کاری

چه اسم هایی می توان برای پیج ایسنتاگرام انتخاب کرد؟

هنگام انتخاب نام برای پیج های کاری در اینستاگرام، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. قابلیت به یاد ماندن: انتخاب نامی که آسان و قابل به یاد ماندن باشد، باعث می شود  که دیگران به راحتی می توانند شما را جستجو کرده و پیدا کنند.
  2. هماهنگی با حوزه کاری: نام انتخابی باید با فعالیت یا حوزه کاری شما هماهنگ و مرتبط با آن باشد. مثلا اگر یک پیج آشپزی دارید، از نام هایی مثل “خوشمزه” استفاده کنید.
  3. ساده و کوتاه بودن: بهتر است کوتاه و ساده بودن را در انتخاب نام کاربری در نظر بگیرید، به گونه ای که تکرار آن برای خودتان و دیگران آزاردهنده نباشد.
  4. یکتا بودن: مطمئن شوید که نام انتخابی شما جدید و قبلا توسط کس دیگری استفاده نشده است. برای این کار، می توانید از ابزارهای جستجوی موجود در اینستاگرام استفاده کنید.
  5. شخصیت و الگوی انتخابی: براساس حوزه کاری و محتوای خود، می توانید نامی با شخصیت خاص انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر یک نویسنده هستید، از نام “کتابمن” استفاده کنید.

از این نکات راهنمایی کننده برای انتخاب نام اینستاگرام برای پیج های کاری استفاده کنید و بهتر است قبل از ثبت نام، یوزرنیم انتخابی را به دقت بررسی کنید.

۱- ایده برای پیج هنری

نام های پیج اینستاگرام برای یک پیج هنری ممکن است بسته به نوع هنری که مورد علاقه شماست، متفاوت باشد. در ادامه چند نام پیشنهادی برای یک پیج هنری در اینستاگرام ارائه شده است:

  1. طراحانه: یک نام ساده و کوتاه که به معنی صاحبان هنر طراحی است.
  2. سجاد هنرمند: یک نام استاندارد که می تواند به شخصی که صاحب پیج هنری است، اشاره کند.
  3. نقاشی_آسمان: یک نام که با استفاده از کلمه نقاشی، به نوع هنری که از آن تولید محتوا می کنید، اشاره می کند.

لازم به ذکر است که می توانید در انتخاب نام پیج هنری در اینستاگرام، خلاقیت خود را نشان دهید و بر اساس سبک و نوع محتوای خودتان از نام مناسبی استفاده کنید. انتخاب نام مناسب یکی از اصلی ترین گام ها در راستای برجسته شدن در سرچ اینستاگرام است.

۲- ایده برای پیج ورزشی

چند نام پرطرفدار برای صفحات اینستاگرام ورزشی عبارتند از:

@sportsthletics

@fitlife

@trainlikeapro

@gymjunkie

@fitfam

@workoutwarrior

@getfitnow

@healthandfitness

@fitnesstips

@workoutinspiration

ایده آیدی برای پیج ورزشی

۳- ایده برای پیج آشپزی

برخی از اسامی مناسب برای پیج آشپزی ایرانی در اینستاگرام عبارتند از:

  1. آشپزی_ایرانی
  2. ذائقه_ایرانی
  3. آشپزی_با_عشق
  4. طعم_ایرانی
  5. آشپزی_تندوتند
  6. دستی_درآشپزی
  7. حلواچی
  8. آشپزی_ترش_تند
  9. آشپزی_بامزه

۴- ایده برای پیج سفر و گردشگری

  1. سیرایران
  2. ایرانگرد
  3. به سفر
  4. گشت و گذار
  5. سفرنامه
  6. جاده های ایران
  7. ایرونیکا

۵- ایده برای پیج سبک زندگی و روزمرگی

  1. روزانه زندگی
  2. زندگی به سبک ایرانی
  3. . روزمرگی ایرانی
  4. سبک زندگی
  5. پیج زندگی روزمره
  6. زندگی هر روزه
  7. پیج زندگی و روزمرگی ایرانی

ایده آیدی برای پیج روزمرگی

۶- ایده برای پیج آرایشی و بهداشتی

ایده های زیادی برای انتخاب نام پیج ایرانی آرایشی و بهداشتی وجود دارد. در زیر چند مورد برای شما ارائه شده است:

  1. زیبا کالا: این نام ملموس و قابل حفظ است و همچنین بهترین گزینه برای یک پیج آرایشی و بهداشتی در ایران است.
  2. آرایشی کالا: این نام برای پیجی که محصولات زیبایی را برای خریداران خود ارائه می دهد، بسیار مناسب است.
  3. زیبایی ایرانی: این نام می تواند نشان دهنده این باشد که که محصولات و خدمات این صفحه خدمات و کالاهای زیبایی و آرایشی ایرانی بهره می برد.

۷- ایده ایدی جذاب اینستاگرام برای پیج آرایشی و بهداشتی

برخی از پیشنهادهایی که می توان برای انتخاب نام فروشگاهی ارائه داد عبارتند از:

  1. فروشگاه هموطن
  2. شیراز استور
  3. تهران مارکت
  4. خانه خرید ایرانی
  5. با ما خرید کنید
  6. فروشگاه ایرانی

کلام آخر

یکی از راه های دیده شدن پیج اینستاگرام انتخاب آیدی مناسب است که تمام ایده های جذاب دخترانه، هنری، کاری و … را در این مقاله توضیح دادیم اما این اولین قدم است و تنها با انتخاب یوزرنیم نمیتوان در اینستاگرام درخشید، باید عکس ها و ویدئوهای جذاب نیز در آن پیج قرار داد. برای مشاوره و راهنمایی ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی تماس بگیرید.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x