طراحی سایت سئو بیس

سئو یک بخش جدانشدنی برای موفقیت هر وبسایتی به شمار می رود. اگر شما قصد دارید که میزان فروش بسیار بالایی را توسط وب سایت خود تجربه کنید به هیچ وجه نمی توانید از سئو بگذرید و این امر باید به صورت تخصصی و کاملا با استراتژی و برنامه انجام شود. در ادامه این بخش ما به برخی از مهم ترین نکات طراحی سایت سئو بیس پرداخته ایم و خدمت شما توضیح خواهیم داد که چرا طراحی سایت سئو بیس را باید انجام دهیم، پس با ما همراه باشید.

طراحی سایت سئو بیس
خدمات پشتیبانی برای طراحی سایت پزشکی

مشاوره رایگان طراحی سایت سئو بیس

برای اینکه بتوانید با تیم پلاتو در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کرده و ارسال کنید و یا اینکه با شماره ی درج شده تماس بگیرید.

ارتباط مستقیم

طراحی سایت سئو بیس چیست ؟ خود سئو به چه معناست

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimiziton و به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر می باشد.

 برای درک بهتر این موضوع یک مثالی را برای شما آماده کرده ایم. فرض کنید که شما در اینترنت واژه “خرید موبایل” را جستجو می کنید. این گوگل است که بر اساس یک سری فاکتورها وب سایت هایی را رتبه بندی می کند و آن را به کاربران خود به نمایش در می آورد.

در فرآیند سئو، وب سایت شما به نحوی جلو برده خواهد شد که گوگل وب سایت شما را به عنوان یک وب سایت با کیفیت شناسایی کرده و در نتایج گوگل نشان دهد تا شما بتوانید از این طریق فروش خود را داشته باشید.

اما طراحی سایت سئو بیس چه فرقی با طراحی های عادی دارد؟ در ادامه می توانید کامل این مورد را مطالعه کنید.

تفاوت طراحی سایت سئو بیس با طراحی سایت عادی چیست؟

در طراحی سایت های عادی، طراحان به مباحث سئو فرندلی بودن یا همان سازگاری وب سایت برای موتورهای جستجوگر توجهی ندارند و تمرکز اصلی آنها طراحی یک وب سایت با المان های صرفا زیبا و ارائه آن به کارفرمایان می باشد که این موضوع باعث می شود تا افراد برای سئو نیاز به یک بازسازی کامل سایت داشته باشند.

اما در طراحی سایت سئو بیس تمامی مباحثی همچون خوانایی سایت برای ربات های خزنده گوگل، بهینه بودن سرعت وب سایت و المان هایی مثل عنوان ها، URL ها، ساختار کلی سایت، داده های ساختار یافته و… مورد بررسی قرار می گیرند.

تیم ما برای شما عزیزان به بهینه ترین شکل ممکن وب سایتتان را طراحی می کند و سرعت بارگذاری آن را به زیر ۳ ثانیه می رساند و همچنین در هنگام طراحی تمامی مواردی همچون تصاویر، عنوان ها، لینک ها، ریسپانسیو بودن سایت، کدنویسی بهینه و… توجه می کند تا شما یک وب سایت با کیفیت داشته باشید.

همچنین بخوانید : طراحی سایت فوری

در طراحی سایت سئو بیس چه مواردی لحاظ می شود ؟

به طور کلی در سئو باید ۳ مورد رعایت شود که شامل موارد زیر است :

انواع روش های سئو

طراحی سایت سئو بیس چقدر زمان نیاز دارد؟

طراحی سایت سئو بیس نسبت به طراحی سایت عادی زمان خیلی بیشتری را نمی گیرد اما بحثی که اینجا وجود دارد این است که اگر شما در هنگام طراحی سایت موارد سئو را در نظر نگیرید برای شما یک سری دوباره کاری ها و هزینه های اضافی در پی خواهد داشت. پس اگر قصد دارید که به صورت اصولی و صحیح کار کنید حتما طراحی سایت خود را به صورت سئو شده انجام دهید.

آیا طراحی سایت سئو بیس برای همه نیاز است؟

پاسخ به این سوال بستگی به هدف خود شما دارد. اگر شما قصد دارید که فقط صرفا یک سایت داشته باشید خیر نیازی نیست، اما اگر استراتژی ها و برنامه های بلند مدتی برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود دارید حتما باید سئو سایت خود را جدی بگیرید و یک وب سایت بی نقص را طراحی کنید.

چرا هزینه های سئو توسط برخی از افراد بسیار ارزان تر می باشد؟

مسلما هیچ ارزانی بی حکمت نیست! تیم پلاتو در انجام سئو سایت شما فقط و فقط از روش های کلاه سفید استفاده می کند و هیچ خبری از احتمال پنالتی یا همان جریمه شدن شما توسط گوگل وجود ندارد و کیفیت کاری بالای این تیم تفاوت قیمت کاری را رقم می زند و نکته مهمی که وجود دارد، این است که شما با انجام سئو به صورت کلاه خاکستری نیز شاید یک مدت موقت ۱ ماهه رشد داشته باشید اما قطعا گوگل متوجه روش کاری شما خواهد شد.

کلام آخر

ما در این بخش سعی کردیم که به صورت کلی و جامع برخی از مهم ترین نکات در مورد طراحی سایت سئو بیس را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم و امیدواریم که این محتوا مد نظر شما بوده باشد. به عنوان سخن آخر باید بگوییم که حتما قبل از سفارش طراحی وب سایت روش های کاری شرکت و مواردی همچون: کیفیت کاری، سطح تخصص و… را بررسی کنید.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x