بکگراند طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

اگر آنلاین نمیفروشید شما وجود ندارید

فروش بیشتر
با طراحی سایت فروشگاهی

۴۷% خریدها در جهان به صورت دیجیتال انجام می شود.

۲۵ درصد ایرانی های فعال در اینترنت، آنلاین خرید می کنند.

تجارت الکترونیک ۲۲ درصد سهم بازار خرده فروشی را دربر میگیرد.

پوشاک شاخه محصول برتر فروش آنلاین می باشد.

اهمیت تجارت آنلاین
و طراحی سایت فروشگاهی

” اگر آنلاین نیستید شما وجود ندارید” . این ضرب المثل بر اهمیت تجارت آنلاین و طراحی سایت فروشگاهی در رونق کسب و کارها اشاره دارد. به عبارتی می توان گفت؛ در صورتی که شما دارای وبسایت نیستید، ممکن است از رسیدن به حداکثر پتانسیل برند خود و به دنبال آن دستیابی به اهداف مرتبط با درآمد خود باز بمانید. با نگاهی به موفق ترین برندهای شناخته شده، اهمیت طراحی وبسایت آشکار می شود. دیجی کالا نمونه موفقی از یک فروشگاه اینترنتی است و پربازیدترین سایت فروشگاهی محسوب می شود. موفقیت این مجموعه مهر تاییدی است بر اهمیت راه اندازی وبسایت فروشگاهی.

سایت فروشگاهی چیست؟

سایت فروشگاهی بستری است برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین، با هدف افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات که در نتیجه منجر به افزایش تصاعدی درآمد شما می شود. این نوع وبسایت باعث دسترسی سریع و بدون محدودیت زمانی (۷ روز هفته بصورت ۲۴ ساعته) و مکانی (دسترسی از تمام استان های ایران و حتی در سطح بین الملل) مشتریان شما می شود و این امر منجر به پیشی گرفتن شما از رقبایتان در عرصه تجارت الکترونیک خواهد شد. امکانات و ویژگی های پیشرفته یک فروشگاه آنلاین، امکان تعامل موثر شما و کاربرانتان را فراهم می کند. حفظ مشتریان فعلی و اضافه شدن مشتریان جدید، تنها بخشی از فواید طراحی سایت فروشگاهی است. با ایجاد این نوع وبسایت و ارائه اطلاعات تکمیلی درباره نوع محصولات، قیمت و سایر جزئیات از طریق تصاویر، ویدیوها و متون می توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و حوضه فروش خود را گسترش دهید.

امکان جستجوی سریع محصولات

نوار جستجوی سایت فروشگاهی، امکان دسترسی سریع تر کاربران به محصولات مورد نظرشان را فراهم می کند و باعث افزایش رضایت آن ها از فرایند خریدشان خواهد شد.

امکان فیلتر کردن نتایج جستجو (قیمت، برند، دسته بندی و ...)

مهم ترین قابلیت طراحی سایت فروشگاهی، امکان جستجوی محصولات بر حسب فیلترهای مورد نظر کاربران است. از این طریق افراد می توانند نوع محصول، قیمت، دسته بندی، برند و سایر فیلترهای مور نظر را اعمال کنند.

نمایش وبسایت متناسب با گوشی و تبلت

از طریق طراحی واکنش گرا یا موبایل فرندلی کاربران می توانند با انواع دستگاه های هوشمند به صفحات فروشگاه دسترسی پیدا کنند. این قابلیت باعث نمایش متناسب سایت با توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاه شما می شود.

فرم عضویت کاربران

فرم ثبت نام در طراحی سایت فروشگاهی با هدف دریاف اطلاعات تکمیلی از کاربران برای بهبود ارائه خدمات به آن ها انجام می شود. این فرم شامل ثبت اطلاعاتی همچون آدرس، شماره تماس و سایر مشخصات مشتریان شماست که باعث افزایش ارتباط و تعامل بین شما و کاربرانتان می شود. برای مثال با داشتن شماره تماس مخاطب می توانید با ارسال پیامک ان ها را از تخفیف ها یا خدمات و محصولات جدید مطع کنید و تعامل خود را افزایش دهید.

افزایش سرعت لود سایت

وبسایت حرفه ای به گونه ای طراحی می شود که در کمتر از ۶  ثانیه لود شود، در غیر این صورت کاربران سایت را ترک می کنند. این مسئله بخصوص در طراحی وبسایت فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است. هرچقدر سرعت سایت شما بهینه باشد کاربران با سهولت و راحتی می توانند در صفحات مختلف محصولات مورد نظر خود را بررسی کرده و اقدام به خرید کنند. بالعکس، سرعت پایین سایت، باعث انصراف مشتریان شما از خرید می شود و آن ها سایت شما را ترک خواهند کرد. از این رو، لازم است طراحی سایت فروشگاهی خود را به تیم متخصص بسپارید.

مقالات و وبلاگ

این بخش از وبسایت با هدف ارائه اطلاعات به کاربران می باشد و در صورت بکارگیری استراتژی سئو و رسیدن به صفحات اول گوگل باعث موفقیت چشمگیر کسب و کارها خواهد شد. وبلاگ ها شامل مقالاتی مرتبط با حوزه کسب و کار شماست که اطلاعاتی در حیطه موارد پرسرچ کاربران در اختیار آن ها قرار می دهد.

گزارش سایت و فروش

یکی از امکانات برجسته در وبسایت ها، ارائه اطلاعات و جزئیاتی در رابطه با فروش محصولات و بازدید از سایت است. اطلاعات بدست آمده از این گزارش به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند محصولات پرفروش را شناسایی کنند و با دسترسی به نقاط ضعف و قوت سایت خود، کیفیت ارائه خدمات و فروش محصولات خود را بهبود بخشند

امکان اتصال به درگاه های پرداخت

این قابلیت باعث اتصال صفحه خرید محصول به درگاه های بانکی می شود تا مشتری تجربه خرید راحت تری داشته باشد و بصورت انلاین بتواند هزینه ها را پرداخت کند.

قابلیت مقایسه محصولات

یکی از آپشن های مهم در طراحی سایت فروشگاهی، امکان مقایسه محصولات مشابه است. از طریق این آپشن، کاربران به آیتم هایی دسترسی پیدا می کنند که شامل اطلاعاتی از جمله قیمت، توضیحات و مشخصات فنی و ظاهری محصولات است. بدین طریق کاربران می توانند با مقایسه محصولات مشابه اقدام به خرید کنند.

بالاترین امنیت

بدون شک امنیت سایت از مهمترین فاکتورهایی است که نباید نادیده گرفته شود. برای رسیدن به این هدف مجموعه اقداماتی انجام می شود تا آسیب پذیری و امکان نفوذ به سایت به حداقل برسد و این دقیقا همان کاری است که یک تیم متبحر طراحی سایت انجام می دهد. امنیت سرور، شبکه، اینترنت، سیستم عامل و نرم افزار و همچنین امنیت اطلاعات کاربران از جمله مواری است که در این حیطه قرار می گیرند.

دسته بندی محصولات و چیدمان به تعداد نامحدود

دسته بندی محصولات باعث ایجاد نظم و بهبود تجربه کاربری وبسایت شما می شود. بطور معمول دسته بندی ها شامل مواردی همچون قیمت، برند، نوع محصول، رنگ بندی و جنس محصول است که باعث سهولت دسترسی مشتریان به محصولات و کالاها شده و رضایت آن ها از فرایند خریدشان را افزایش می دهد.

امکان درج نظرات کاربران و پرسش و پاسخ
گزینه های انتخاب روش حمل و نقل و ارسال

این قابلیت امکان انتخاب روش حمل و نقل را با توجه به قیمت و تاریخ حدودی تحویل محصول به دست مشتریان فراهم می کند. با اضافه شدن چنین قابلیتی، به کاربران خود حق انتخاب می دهید تا روش ارسال (پست پیشتاز، سفارشی و …) محصول خودشان انتخاب کرده و تجربه رضایت بخشی از سایت شما داشته باشند.

پنل پیامکی تبلیغات

این قابلیت علاوه بر افزایش تعامل شما و کاربرانتان، امکان بازاریابی و تبلیغات را برای کسب و کار شما فراهم می کند. بواسطه این آپشن می توانید خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن با تفکیک سن و جنسیت و یا منطقه به کاربران هدف خود ارسال کنید.

ثبت نقشه فروشگاه در گوگل

از دیگر امکانات طراحی سایت فروشگاهی، ثبت اطلاعات مفید از کسب و کار شما در نقشه گوگل است. از این طریق کاربران با سرچ کردن خدمات و محصولات مرتبط با برند شما به وبسایت شما و سایر اطلاعات تکمیلی شما دسترسی پیدا می کنند. اطلاعاتی همچون نام شرکت یا برند، تصاویر و ویدیو ها، شماره تماس، ساعات کاری، راه های دسترسی و مسیریابی، نمایش لوکیشن روی نقشه و همچنین نظرات کاربران از طریق این آپشن نمایش داده می شود.

امکان اعمال تخفیف و کوپن

بدون شک اعمال تخفیف و کوپن از بهترین روش های جذب مشتری و افزایش درآمد شماست. این قابلیت از امکانات پیشرفته سایت فروشگاهی است و تاثیر مستقیم در حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید خواهد داشت. بدین طریق در مناسبت ها و روزهای خاصی از سال از طریق ایجاد جشنواره و ارائه کد تخفیف مشتریان شما افزایش می یابند.

طراحی سئو بیس برای رتبه گیری در گوگل

سئو گام ورود شما به رقابت در حیطه تجارت الکترونیک محسوب می شود. طراحان متبحر تیم پلاتو از طریق طراحی اصولی و سئو محور سایت شما را برای رتبه گرفتن در گوگل آماده می کنند. از طریق این آپشن بستر ورود شما به صفحات اول گوگل محیا می شود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره سئو به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و از نمونه کارهای موفق تیم پلاتو دیدن فرمایید.

سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه امکان بهینه سازی وبسایت شما برای چند زبان و چندین مکان جغرافیایی را فراهم می کند. این آپشن بخصوص برای کسب و کارهایی با فعالیت بین المللی حائز اهمیت است و باعث رونق کسب و کار چنین مشاغلی می شود.

کامل ترین آپشن های محصول

بدون شک از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی، ارائه اطلاعات کامل و جزئیات از محصولات و کالاهاست. عنوان برند، قابلیت زوم عکس، گالری تصاویر، تعداد محصول و موجودی انبار، تخفیف ها، علاقه مندی ها، جدول مشخصات محصول و … از مهم ترین امکانات پیشرفته یک سایت فروشگاهی محسوب می شود.

امکان ارتباط آنلاین با کاربر

مشتریان شما برای تجربه خرید رضایت بخش به مشاوره نیاز دارند. چت آنلاین از طریق ارائه پشتیبانی و پاسخدهی به سوالات مشتریان و رفع مشکلات ان ها، رضایت آن ها از خریدشان را افزایش می دهد و باعث وفاداری آن ها به فروشگاه شما می شود.

نمایش خودکار آخرین پست های اینستاگرام

این قابلیت امکان تعامل شما با کاربرانتان را افزایش داده و آن ها را به صفحات مجازی شما هدایت می کند. علاوه بر این، این آپشن در برندسازی و تبلغات کسب کار شما نقش مهمی ایفا می کند. در صورت درخواست کارفرما، طراحان حرفه ای مجموعه پلاتو پیشرفته ترین امکانات یک وبسایت فروشگاهی را در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

خلاصه امکانات

فضای میزبانی (Host)

۱GB

۴GB

نامحدود

نامحدود

ترافیک ماهانه

۸GB

۳۲GB

۱۲۸GB

نامحدود

آدرس اختصاصی

۱ دامنه

۱ دامنه

۵ دامنه

نامحدود

پست الکترونیک اختصاصی

۱ ایمیل

۵ ایمیل

۱۰ ایمیل

نامحدود

Ssl رایگان

جلوگیری از حملات سایبری

آمار بازدیدکنندگان

ساده

پیشرفته

پیشرفته

پیشرفته

پشتیبانی و آموزش رایگان

ویدیو آموزشی

ویدئو معرفی محصول

درگاه پرداخت آنلاین

ایجاد محصول

۱۰ محصول

۱,۰۰۰ محصول

نامحدود

نامحدود

تعریف ویژگی‌های مختلف

تعریف مالیات بر ارزش افزوده

تعریف قیمت مختلف برای هر ویژگی

مدیریت موجودی محصولات

دسته‌بندی پیشرفته محصولات به صورت سفارشی

امتیازدهی به محصولات

پاسخ به دیدگاه‌ها

like و dislike دیدگاه‌ها

انتخاب قالب سفارشی برای هر محصول

محصولات مرتبط و پیشنهادی

گالری تصاویر برای محصول

ایجاد کاربر با دسترسی سفارشی (همکار)

۳ همکار

۶ همکار

نامحدود

تعریف شرایط مختلف برای ارسال محصول

اطلاع‌رسانی پیامک و ایمیل

نامحدود

نامحدود

فرم تماس با ما

ایجاد نوشته

۱۰ نوشته

۱۰۰ نوشته

نامحدود

نامحدود

دسته‌بندی شاخه‌وار

چند زبانه

نمایش وبسایت متناسب با گوشی و تبلت

قیمت

امکان خرید به صورت اقساطی

۲ قسط

۳ قسط

پرداخت سالانه

۱۰ میلیون تومان

۱۵ میلیون تومان

۲۰ میلیون تومان

۲۳ میلیون تومان

۷ روز تست رایگان

۷ روز تست رایگان

۷ روز تست رایگان

۷ روز تست رایگان

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

با گسترش روزافزون رقابت در عرصه تجارت الکترونیک، نیاز به طراحی یک وبسایت فروشگاهی آنلاین پیش از پیش احساس می شود. با این حال، برخی از مشاغل و کسب و کارها همچنان از اهمیت راه اندازی فروشگاه اینترنتی غافل هستند. خرده فروشان با نادیده گرفتن طراحی وبسایت، شانس خود را برای افزایش درآمد از دست می دهند. در حالیکه برندهای بزرگ و شناخته شده با تکیه بر اهمیت طراحی سایت فروشگاهی روز به روز بر موفقیت خود می افزایند.

با راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی، علاوه بر افزایش تعامل موثر با کاربران، کمپین های بازاریابی شما گسترش میابند. وبسایت شما بهترین بستر برای ایجاد تبلیغات محصولات و کالاهای شما محسوب می شود. البته با بکارگری استراتژی سئو موفقیت شما در این زمینه دوچندان می شود.

طراحی وبسایت از طریق افزایش مشتریان شما، درآمد شما را بصورت تصاعدی افزایش می دهد. با راه اندازی وبسایت خود براحتی می توانید محصولات خود را بدون محدویت به تمام نقاط ایران ارائه دهید و بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در اخیتار کاربران قرار بگیرید.

امروزه نیمی از جمعیت جهان بیشرین وقت خود را در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی سپری می کنند. جهان به سمت آنلاین شدن تمام فعالیت ها در حال حرکت است و نادیده گرفتن این بستر برای کسب و کارها منجر به شکست در بازاریابی دیجیتال و در نهایت ورشکستگی خواهد شد.

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

نکات مهم در طراحی سایت

فروشگاهی

طراحی سایت فقط شامل عناصر بصری نیست، عوامل مختلفی باعث موفقیت شما در عرصه تجارت الکترونیک می شود. عناصر کلیدی و نکاتی که پیش از طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر گرفته شود به شرح زیر است؛

تطابق هویت برند و عناصر ظاهری سایت

وبسایت های مختلف از نظر عناصر گرافیکی و طراحی ظاهری یکسان نیستند. طراحی وبسایت شما باید با نوع محصولات و خدماتی که ارائه می دهید متناسب باشد. برای مثال یک فروشگاه ارائه دهنده محصولاتی از جمله اسباب بازی، از عناصر رنگارنگ در طراحی وبسایت خود استفاه می کند و از ای طریق کاربران زیادی را به خود جذب می کند. بنابراین لازم است هویت بصری شما با انتظارات کاربران از برند شما مطابقت داشته باشد.

هماهنگی ظاهر سایت و محتوای آن از اهمیت ویژه ای در جذب مشتریان شما برخوردار است. بنابراین در صورت وجود هرگونه ناهمخوانی  در سایت شما به احتمال زیاد بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. طراحان حرفه ای از طریق برگزاری جلسات نیازسنجی و بررسی ایده های مختلف، بهترین طرح های همخوان با نوع کسب و کار شما را طراحی می کنند.

اقدام به عمل یا فراخوان (CTA)

هیچ چیز به اندازه سردرگمی کاربران در اقدام برای خرید، آن ها را گیج نمی کند. در صورتی که راهنمایی برای اقدام بعدی مشتریان خود برای تکمیل خریشان موجود نباشد، کاربران خریدشان را لغو کرده و سایت شما را ترک می کنند. بنابراین لازم است با ایجاد CTA ، پیمایش و طی کردن مراحل خرید برای کاربران را تسهیل کنید.

اقدام به عمل یا CTA کاربران را برای اقدام بعدی راهنمایی می کند. اقداماتی از جمله دکمه “افزودن به سبد خرید”، “دکمه پرداخت”، “دریافت ایمیل”، “دکه مطالعه بیشتر” و … از جمله موارد CTA هستند که در طراحی سایت فروشگاهی باید مورد توجه قرار گیرند.

امکان تسویه حساب کاربر مهمان

یکی از بهترین راه ها برای افزایش رضایت مشتریان، امکان خرید و تسویه حساب بدون نیاز به ثبت نام در سایت است. آمار و ارقام نشان می دهد ۳۰ درصد از کاربران در صورت اجبار به ثبت نام در سایت، سبد خرید خود را رها کرده و وبسایت را ترک می کنند. بنابراین، با ایجاد قابلیت تسویه حساب برای کاربران مهمان، اصطکاک در فرایند خرید را کاهش می دهید و رضایت افراد بیشتری را کسب می کنید. چنین قابلتی بخصوص برای افرادی که در تکمیل خرید خود عجله دارند بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود برای خرید بعدی بازهم به وبسایت شما اقدام کنند.

طراحی رابط کاربری مناسب (UI و UX)

رابط کاربری به عناصر ظاهری و بصری از جمله المان های تصویری، منوها و دکمه ها و …. اشاره دارد و اصلی ترین عامل تعامل کاربر با سایت شما محسوب می شود. دسترسی آسان به تمام صفحات سایت، امنیت سایت، خرید آسان، و دسترسی به اطلاعات مربوطه و حذف اطلاعات نامربوط، از جمله عواملی است که در طراحی رابط کاربری باید مورد توجه قرار بگیرد.

امنیت سایت و درگاه پراخت ایمن

بدون شک امنیت اطلاعات کاربران مهمترین ویژگی وبسایت فروشگاهی است که آن را از سایر سایت ها متمایز می کند. برای محفوظ ماندن اطلاعات کارت بانکی کابران از حملات سایبری و از دست رفتن اطلاعات سایت خود لازم است امنیت آن را جدی بگیرید و طراحی سایت را یه تیم متبحر و متخصص بسپارید. یک تیم حرفه ای و متخصص از طریق دریافت گواهینامه ssl و رمزگذاری اطلاعات از سرقت اطلاعات کاربران جلوگیری می کنند.

طراحی واکنش گرا (سازگاری صفحات سایت برای نمایش در موبایل و تبلت)

آمارها نشان می دهد ترافیک ورودی وبسایت ها از طریق گوشی هوشمند نسبت به لپتاپ در حال پیشی گرفتن است و گوگل برای رتبه دادن به وبسایت ها، سازگاری آن ها با تلفن همراه را از فاکتورهای اصلی در نظر می گیرد. بیش از ۵۰ درصد از کاربران فعالیت های آنلاین خود را از طریق گوشی موبایل انجام می دهند. بنابراین اهمیت طراحی ریسپانسیو در طراحی سایت غیرقابل انکار است و در صورت نادیده گرفتن این آپشن بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)

برای ورود به عرصه رقابت تنها راه اندازی سایت کافی نسیت و لازم است سئو را جدی بگیرید. کاربران قبل از اقدام به خرید محصولات با سرچ در موتورهای جستجوی گوگل کالای مورد نظر خود را پیدا می کنند. بنابراین در صورتی که شما سئو را نادیده بگیرید، نمی توانید به صفحات اول گوگل راه پیدا کنید. اما با بکارگیری استراتژی سئو می توانید مشتریان بیشتری جذب کرده و درامد خود را افزایش دهید.

دلیل تفاوت قیمت طراحی سایت فروشگاهی با سایت های شرکتی

چرا هزینه طراحی سایت فروشگاهی بیشتر از سایت شرکتی و خدماتی است؟

دلیل اصلی تفاوت قیمت در طراحی انواعی سایت ها با توجه با امکانات و آپشن های مورد نیاز سایت است. در طراحی سایت فروشگاهی، امکانات بیشتری از جمله سبد خرید، درگاه پرداخت، صفحات دسته بندی و … قرار می گیرد و هرچقر امکانات درخواستی کارفرما بیشتر باشد هزینه ها افزایش میابد. علاوه بر این، نوع طراحی در تعین قیمت تاثیر گذار است. برای مثال در صورتی که سایت سفارشی و اختصاصی طراحی شود و نیاز به کدنویسی داشته باشد هزینه های آن نسبت به طراحی با قالب های آماده بیشتر خواهد بود.

هزینه‌ی طراحی یک وب‌سایت فروشگاهی به موار زیر بستگی دارد و بسته به اینکه مشتریان همه یا برخی از موارد زیر را سفارش دهند متفاوت است.

هزینه‌ی ثبت دامنه (دامنه .ir ایرانی حدود ۶ تا ۱۰ هزار تومان و دامنه .com بین المللی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان)

هزینه‌ی اختصاص هاستینگ (بسته به حجم فضای درخواستی حدود ۲۰۰ هزار تومان به بالا)

هزینه‌ی پیاده سازی وب سایت (طراحی سایت)

هزینه‌ی آموزش پنل مدیریت (جلسه آموزش کاربری سایت توسط تیم پلاتو رایگان است)

هزینه‌ی تکمیل مطالب اولیه‌ی سایت (بعد از طراحی سایت نیاز به درج اطلاعات سایت است)

هزینه‌ی اپلیکیشن مخصوص سایت برای موبایل (در صورت نیاز)

هزینه‌ی پشتیبانی سایت (برای مشتریان که قرارداد سئو سایت دارند رایگان و برای مشتریانی که طراحی سایت سفارش داده اند ۱ ماه رایگان و پس از آن هزینه سالانه دارد)

انتخاب اصولی رنگ برای سایت های فروشگاهی

انتخاب یک رنگ مناسب برای سایت فروشگاهیتان باعث جذب مشتریان بیشتر و ماندگاری حضور کاربران در سایتتان می‌شود. بنابراین رنگ عنصر تعیین کننده و مهمی در طراحی سایت شماست.

انتخاب رنگی نامناسب و غیراستاندارد برای سایت باعث خستگی و سردرگمی مخاطب می‌شود و پس از مدت زمان کمی بازدید سایتتان را به مقدار چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

در ادامه به عوامل تاثیرگذار در انتخاب رنگ مناسب سایت می‌پردازیم:

نمونه طراحی سایت فروشگاهی
نمونه طراحی سایت شرکتی و تفاوت آن با فروشگاهی
نمونه طراحی سایت پزشکی و تفاوت آن با فروشگاهی
نمونه طراحی سایت پزشکی و تفاوت آن با فروشگاهی

برای طراحی سایت فروشگاهی چه مقدار زمان لازم است؟

دلیل اصلی تفاوت قیمت در طراحی انواعی سایت ها با توجه با امکانات و آپشن های مورد نیاز سایت است. در طراحی سایت فروشگاهی، امکانات بیشتری از جمله سبد خرید، درگاه پرداخت، صفحات دسته بندی و … قرار می گیرد و هرچقر امکانات درخواستی کارفرما بیشتر باشد هزینه ها افزایش میابد. علاوه بر این، نوع طراحی در تعین قیمت تاثیر گذار است. برای مثال در صورتی که سایت سفارشی و اختصاصی طراحی شود و نیاز به کدنویسی داشته باشد هزینه های آن نسبت به طراحی با قالب های آماده بیشتر خواهد بود.

روند طراحی سایت فروشگاهی توسط استودیو پلاتو

مرحله اول در طراحی سایت فروشگاهی، برگزاری جلسات نیازسنجی بین تیم مجری و کارفرما خواهد بود. دراین مرحله کارشناسان و طراحان حرفه ای تیم پلاتو مشاوره رایگان به شما ارائه خواهند داد. طی این جلسات آپشن های مورد نیاز به شما ارائه شده و انتظارات شما بررسی خواهد شد. ظاهر سایت، عناصر بصری و گرافیکی، تعداد صفحات، چیدمان و سایر آپشن ها در طی این جلسات بررسی می شوند. بعد از انجام صحبت های نهایی و توافق طرفین مراحل طراحی سایت به صورت اجرایی شروع می شود.

نوع طراحی و قالب توسط کارفرما تعیین می شود. طراحی با قالب آماده یا طراحی با لایوت اختصاصی و کدنویسی هزینه و مدت زمان متفاوتی خواهد داشت. بعد از طراحی اولیه، کدنویسی توسط متخصصان پلاتو آغاز می شود. انواع کدنویسی php، html، css و جاوا اسکریپت توسط برنامه نویسان پلاتو قابل اجراست. بعد از اتمام کدنویسی اطلاعات مورد نیاز از کارفرما دریافت شده و در داخل سایت قرار داده می شود.

در مرحله بعد خرید هاست و دامنه انجام می شود. این مرحله را می توانید به تیم مجری بسپارید. اما در صورتی که بخواهید خودتان این کار را انجhم دهید کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد. بعد از راه اندازی سایت طی یک جلسه آموزش کار با پنل مدیریت به کارفرما ارائه می شود و در نهایت سایت به ایشان تحویل می گردد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x