سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام

تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب و جذاب یکی از روش‌های عالی برای جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام است. به همین دلیل ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام به یکی از دغدغه های وب مستران و ادمین های اینستاگرام تبدیل شده است. اینستاگرام حدود ۲.۳۵ میلیارد کاربر دارد که تقریبا ۱۱ ساعت در ماه را در این شبکه اجتماعی می‌گذرانند.

افراد زیادی در اینستاگرام مشغول به کار هستند و در واقع این شبکه همه یا جزیی از شغل و درآمد آنها را تشکیل میدهد؛ بنابراین، ساخت تیزرهای ویژه تبلیغاتی برای افزایش بازدید از پست‌ها امری ضروری است و نباید آن را نادیده گرفت. اگر شما هم قصد دارید کسب وکار خود را در این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهمی را درباره ساخت ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرام در اختیار شما قرار دهیم.

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

 

تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام یک محتوای ویدیویی جذاب و خلاقانه است که در این شبکه اجتماعی در معرض نگاه مخاطبان قرار می‌گیرد. درواقع این ویدیو را صاحب صفحه منتشر می‌کند تا مخاطبان را به سمت بازدید از صفحه و ماندن در آن سوق دهد. این ویدیو باید کاملا جدید، استاندارد و مناسب با محتوای پیج باشد و زمان زیادی را هم از کاربران نگیرد، چون وقتی زمان ویدیو زیاد باشد، معمولا افراد از آن می‌گذرند.

بازاریابان و افرادی که در حوزه افزایش مخاطبان اینستاگرام فعالیت می‌کنند، از این نوع تبلیغات برای اعلام انتشار یک محصول، به اشتراک گذاشتن اخبار مربوط به تولید محصول، معرفی محصول و اهداف دیگر استفاده می‌کنند. اگر ویدیو با دقت و حوصله تولید شود و به سؤالات کاربران پاسخ دهد، مطمئنا باعث افزایش کاربر یا به اصطلاح فالوور می‌شود. در ادامه در مورد نحوه ساخت تیزرهای تبلیغاتی با شما صحبت می‌کنیم تا بیشتر با نکات مربوط به آن آشنا شوید.

  آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام

  • ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام، اولین و مهم‌ترین قدم انتخاب قالب است. شما باید یک قالب مناسب برای صفحه خود در نظر بگیرید و تصاویر و ویدیوها را هماهنگ با آن قالب طراحی کنید. همچنین می‌توانید از قالب‌های آماده موجود استفاده کنید و یا اینکه طراحی قالب‌ها را برون‌سپاری کنید.
  • در قدم بعدی باید محتوای پیج را مشخص کنید و ویدیوها را بر اساس آن محتوا، تولید کنید. مثلا اگر محتوای صفحه شما فروش محصولات آرایشی است، نباید از ویدیوهای تبلیغاتی با مضامین غیر‌مرتبط استفاده کنید.
  •  بودجه در نظر گرفته شده، زمان ویدیو، محتوای تیزر تبلیغاتی اینستاگرام از جمله دیگر مواردی هستند که باید به آن ها توجه نمایید. در غیر این صورت ناهماهنگی ایجاد شده باعث می‌شود تا علیرغم صرف هزینه ویدیوهای تبلیغاتی نتایج خوبی را به دنبال نداشته باشند.

  نکات ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام به صورت موثر

 

تیزرهای تبلیغاتی کاربر پسند باید به‌گونه‌ای ساخته شوند که مخاطبان را به فالو کردن، بازدید از صفحه، استفاده از خدمات و یا خرید محصولات ترغیب کنند. قانون اصلی در تولید تیزرهای تبلیغاتی این است که به وعده‌هایی که در ویدیوها می‌دهید پایبند باشید. اگر شما نتوانید انتظارات مخاطبان و مشتریان را برآورده کنید، آنها نسبت به شما بی‌اعتماد می‌شوند و ساخت ویدیوی تبلیغاتی نتیجه عکس خواهد داشت.

همچنین بخوانید : نحوه ساخت تیزر سالن و کلینیک زیبایی

در ساخت تیزرها خصوصا تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام باید مرموزانه عمل کنید، مثلا اطلاعات کاملی را در مورد برند یا خدمات خود در اختیار کاربران قرار ندهید و آنها را به مشارکت ترغیب کنید. با این کار آنها با شما تعامل می‌کنند و بازدید از صفحه شما را افزایش می‌دهند.

چیزی که همیشه در مورد ویدیوهای اینستاگرامی جواب می‌دهد، کنجکاو نگه‌داشتن مخاطبان است. شما باید به آنها نشان دهید که محصول، اخبار یا خدمات شما ارزش انتظار را دارند. البته هیچ‌گاه نباید از این موضوع سوءاستفاده کنید و اطلاعات غلط و یا اغراق‌آمیزی را در اختیار کاربران قرار دهید. همچنین حفظ و رعایت تعادل در این خصوص از واجبات است، چرا که ممکن است معطل نگاه داشتن بیش از اندازه کاربر، به نفع رقبا تمام شود.

استراتژی تبلیغات اینستاگرام چیست؟

برای اینکه تبلیغاتی که برای صفحه اینستاگرامی خود انجام می‌دهید بازخورد خوبی داشته باشند، باید از استراتژی‌های درست اینستاگرام استفاده کنید. تعدادی از بهترین استراتژی‌های اینستاگرام را در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم:

  ۱. مشخص کردن هدف از راه اندازی صفحه اینستاگرامی

پیش از ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام اولین قدم در بازاریابی محتوا در اینستاگرام این است که هدف خود از راه‌اندازی صفحه را کاملا به مخاطبان خود کاملا تفهیم کنید.به عنوان مثال شما باید نشان دهید که می‌خواهید یک جامعه هدف بسازید، برند خود را معرفی کنید، محصولات خود را بفروشید یا خدماتی که ارائه میدهید را معرفی کنید.

وقتی مخاطب هدف صفحه شما را بداند، راحت‌تر برای حضور یا عدم حضور در صفحه تان تصمیم می‌گیرد.

  ۲. بهینه سازی صفحه اینستاگرام

بهینه سازی صفحه اینستاگرام

در قدم اول باید نوع صفحه خود را مشخص کنید. اگر قرار است صفحه شما تجاری باشد باید آن را به بیزینس اکانت تغییر دهید. این موضوع به دیده شدن کسب وکارهای مختلف کمک زیادی می‎کند.البته در صورتی که مایل به تجاری کردن صفحه خود نیستید میتوانید آن را در دسته creator به معنای تولید کننده محتوا قرار دهید تا امکان مشاهده گزارشاتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد را داشته باشید.در مراحل بعدی هم باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ایجاد نام کوتاه و مؤثر برای صفحه
  • نوشتن بیوگرافی جذاب به‌عنوان معرفی برند یا خدمات
  • ایجاد کال تو اکشن (راهنمایی کاربران به سایت یا لینک خرید و…)
  • قراردادن یک عکس باکیفیت و جذاب برای پروفایل
  • طراحی قالب برای هایلایت استوری‌ها و مرتب‌کردن آنها

  ۳. شناخت مخاطبان هدف

یکی دیگر از مهم‌ترین استراتژی‌ها برای افزایش مخاطبان صفحه اینستاگرام این است که مخاطبان هدف خود را بشناسید. شما باید محتوای پیج را برای این افراد تولید کنید و وقت خود را برای آنها بگذارید. تولید محتوا برای افرادی که هیچ ربطی به محصولات و یا خدمات صفحه شما ندارند، هیچ عایدی برای شما نخواهد داشت.

مثلا اگر مدیریت پیج یک آرایشگاه زنانه را بر عهده دارید، نیازی به مخاطب آقا ندارید و تمرکز شما باید بر روی دختران و بانوان باشد.به این ترتیب پست‌هایی که تولید می‌کنید بیشترین بازدید را خواهند گرفت. شما میتوانید با استفاده از تجربیات خود و گزارشات اینستاگرام اطلاعات دقیق تری درباره مخاطبان مانند بازه سنی و شهر محل سکونت آن ها را به دست آورید.

  ۴. تولید محتوای جذاب و کاربرپسند

در ادامه از معرفی استراتژی‌های اینستاگرامی به بحث جذاب تولید محتوا می‌رسیم. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و شما باید بیشتر وقت و انرژی خود را برای تولید محتوای بصری بگذارید. باید پست‌های چشم‌نوازی بسازید که مخاطبان در کمتر صفحه‌ای با آنها مواجه می‌شوند. همچنین می‌توانید برای عکس‌گرفتن از محصولات و یا نشان‌دادن خدمات از عکاسان حرفه‌ای کمک بگیرید.

این موضوع ممکن است در شروع کار کمی هزینه‌بر باشد، اما زمانی که به درآمد می‌رسید می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید. در صورتیکه قصد دارید خودتان برای عکاسی پیج تان اقدام کنید توصیه میکنیم مقاله نکات کلیدی عکاسی از محصول برای اینستاگرام را مطالعه نمایید.

  ۵. انتشار مطالب به صورت مداوم

شما باید محتوای صفحه خود را آماده داشته باشید و به طور مداوم آنها را منتشر کنید. به این ترتیب همیشه در معرض دید مخاطبان قرار میگیرید و از یاد آنها نمیروید. بهتر است برای انتشار پست ها یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و طبق آن پیش بروید. البته اگر محتوای تولید شده به اندازه کافی جذاب نباشد، بازخورد خوبی از مخاطبان نخواهید گرفت و اینستاگرام آن را به افراد کمتری نشان میدهد.

عکس این مسئله هم صادق است. یعنی اگر مخاطبان واکنش خوبی به پست ها و استوری های شما نشان دهند، اینستاگرام در میابد که این پست از جذابیت کافی برخوردار است و آن را به افراد بیشتری نمایش میدهد. به همین دلیل توصیه میشود برای تولید محتوا و عکاسی از محصولات یک تیم حرفه ای را در کنار خود داشته باشید.

  ۶. استفاده از تمام امکانات اینستاگرام

استفاده از تمام امکانات اینستاگرام

برای انتشار محتوا و پست ها حتما از تمام ویژگی های اینستاگرام استفاده کنید. گذاشتن Reels را فراموش نکنید. این روزها زمانی که اینستاگرام را باز میکنید، با ریلزهای زیادی مواجه میشوید. این امکان نسبتا جدید بازدید فوق العاده ای دارد، فقط لازم است خلاقیت را در ساخت آن ها لحاظ کنید.

استوری ها هم که بخش شناخته شده و بسیار پر طرفدار اینستاگرام هستند. شما در این بخش میتوانید ارتباط صمیمانه تری با مشتریان خود داشته باشید. همچنین محتواهای مهم استوری را هایلایت کنید تا مخاطبان همیشه به آنها دسترسی داشته باشند.

فواید ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی و اشتراک‌گذاری آن در اینستاگرام فواید زیادی دارد که شاید بتوانید خیلی از آنها را قبل از اینکه بیان کنیم حدس بزنید. تیزرهای تبلیغاتی تعامل و تبادل را در بین مخاطبان افزایش می‌دهند و باعث بیشتر دیده‌شدن پست‌های شما می‌شوند. ساخت تیزرهای تبلیغاتی در اینستاگرام همچنین مزیت های زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  1. افزایش فالوور : هرچه تیزرهای تبلیغاتی بیشتری برای پیج خود تولید کنید و آنها را در صفحه خود یا دیگران به اشتراک بگذارید، دامنه افرادی که با محصولات یا خدماتتان آشنا میشوند بیشتر خواهد شد و در نتیجه فالوورهای شما بیشتر می‌شوند.
  2. افزایش فروش : هر چه فالوورهای بیشتری داشته باشید و افراد بیشتری با پیج تان تعامل داشته باشند، فروش محصول یا خدمات شما افزایش می‌یابد.
  3. استفاده در پلتفرم‌های مختلف : وقتی تیزر تبلیغاتی می‌سازید، می‌توانید آن را در چند پلتفرم مختلف منتشر کنید. به این ترتیب بازدید آن تیزر افزایش می‌یابد، اما در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود.

نمونه تیزر تبلیغاتی اینستاگرام توسط تیم پلاتو

هزینه ساخت تیزر اینستاگرام چقدر است؟

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اینکه یک تیزر تبلیغاتی بسازید باید از افراد و تجهیزات مختلفی استفاده کنید. همه این موارد هزینه‌بر هستند و در تعیین هزینه کلی ساخت تیزر دخالت دارند.

هزینه تیزرهای تبلیغاتی همچنین رابطه مستقیمی با زمان تیزر دارند. ویدیوهایی که در اینستاگرام به اشتراک میگذارید معمولا کوتاه هستند؛ بنابراین هزینه ساخت آنها هم کمتر می‌شود. درنهایت هزینه تیزر تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زمان طراحی و ساخت مشخص می‌شود و نمی‌توان دقیقا آن را پیش‌بینی کرد.

مدت زمان ساخت تیزر برای اینستا

ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستا ممکن است از یک روز تا یک هفته و یا بیشتر طول بکشد. این موضوع هم به موضوع کلیپ، زمان، مکان و عوامل دیگر بستگی دارد. اگر زمان تولید تیزر تبلیغاتی برای شما مهم است، باید از شرکت های حرفه‌ای و معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

این شرکت‌ها معمولا زمان دقیق ساخت تیزر را قبل از قرارداد به اطلاع شما می‌رسانند تا شما با توجه به محدودیت زمانی برای ساخت کلیپ اقدام کنید. البته در نظر داشته باشید که ساخت کلیپ‌های باکیفیت زمان بیشتری لازم دارد و باید صبور باشید.

بهترین نرم افزارهای ساخت تیزر برای اینستاگرام

در ساخت تیزرهای تبلیغاتی لازم است از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید تا مطمئن باشید از جدید ترین تکنولوژی ها و بهترین ابزارها برای ساخت سفارش شما بهره میگیرند. در این صورت است که خروجی به چیزی که شما در نظر دارید بیش از پیش نزدیک خواهد بود. برنامه های زیر از جمله معروف ترین نرم افزارها برای ساخت تیزر و ادیت ویدیو هستند.

   ۱.ادوبی پریمیر Adobe premier

   ۲.پریمیر premeire pro

 

نرم افزارهای ادیت

بهترین برنامه ها برای ساخت تیزر اینستاگرام با موبایل

   ۱.کپ کات cap cut

کپ کات یکی از بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام است که بر روی تلفن همراه نیز قابل استفاده میباشد. با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید ویدیو های حرفه ای و تیزرهای خلاقانه و ترندهای روز دنیا را بسازید. از مهمترین مزایای این برنامه رابط کاربری ساده آن است.

  ۲.اینشات in shot

اینشات به شما امکان اضافه کردن متن، آهنگ، تصویر و استیکر را به ویدیو ها خواهد داد. این شات را میتوان یکی از قدرتمند ترین برنامه های ادیت و ساخت ویدیو در گوشی دانست.

  ۳.الایت موشن  alight motion

این برنامه یک ویرایشگر حرفه ای برای ساخت انیمیشن و ادیت ویدیو هاست. کافی است به سراغ افکت ها و المان های تصویری گسترده آن بروید. در این ویرایشگر هم امکان افزودن متن را خواهید داشت. البته کاربری پیچیده از چالش های کار با الایت موشن است.

موارد استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام

استفاده از تیزرهای تبلیغاتی در اینستاگرام کاربردهای گسترده ای دارد، از جمله این کاربرد ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

۱.تیزر تبلیغاتی برای معرفی صفحه 

    ۲.ساخت تیزر برای انتشار به عنوان استوری

    ۳.ساخت تیزر برای انتشار به عنوان ریلز و پست

سؤالات متداول

  ۱. ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام چه فایده ای دارد؟

ساخت و منتشر کردن این کلیپها باعث افزایش مخاطبان و درنهایت افزایش فروش شما می‌شوند.

  ۲. هزینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرام چقدر است؟

هزینه ساخت این ویدیوهای تبلیغاتی با توجه به عوامل مختلف تعیین می‌شود.

  ۳. چقدر طول می‌کشد تا یک تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام ساخته شود؟

ساخت کلیپ اینستاگرام ممکن است به یک روز تا یک هفته یا بیشتر زمان نیاز داشته باشد.

کلام آخر

ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام فواید زیادی دارد. این تیزرها بازدید پیج شما را افزایش می‌دهند و باعث افزایش فالوور می‌شوند.

اگر شما هم می‌خواهید کسب‌وکار آنلاین خود را راه‌اندازی کنید یا آن را توسعه بدهید و فروش خود را افزایش دهید، می‌توانید از روش ساخت و اشتراک‌گذاری تیزرهای تبلیغاتی به خصوص تیزر تبلغاتی اینستاگرام استفاده کنید.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x