طراحی سایت شرکتی

یکی از مهم ترین نیاز هایی که هر شرکت باید آن را تامین کند ، داشتن یک وب سایت کامل و حرفه ای برای شرکت است. امروزه دیگر تقریبا تمامی شرکت های معتبر دنیا ، دارای یک وب سایت کامل برای خود هستند و اگر شما نیز سعی می کنید ، که رقبای کاری خود را شکست دهید ، باید حتما طراحی سایت شرکتی را انجام دهید. در ادامه این مقاله ما به برخی از مهم ترین نکات و مزایا در مورد طراحی سایت شرکتی پرداخته ایم ، پس با ما همراه باشید.

خدمات پشتیبانی برای طراحی سایت پزشکی

مشاوره رایگان برای طراحی سایت شرکتی

برای اینکه بتوانید با تیم پلاتو در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کرده و ارسال کنید و یا اینکه با شماره ی درج شده تماس بگیرید.

ارتباط مستقیم

مزایای طراحی سایت شرکتی

  • ۲۴ ساعته در دسترس خواهید بود.

یکی از مهم ترین مزیت های طراحی سایت شرکتی این است که دیگر شما ساعت کاری محدودی نخواهید داشت و مشتریان شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز که مد نظرشان بود وارد وب سایت شما شده و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. همچنین شما با طراحی وب سایت شرکتی برای مشتریان خود راحتی ایجاد خواهید کرد و آن ها دیگر نیازی برای مراجعه حضوری به شرکت شما نخواهند داشت و می توانند به راحتی از خانه وارد وب سایت شما شوند.

  • افزایش اعتبار و تبدیل شدن به یک برند مشهور

شما با طراحی وب سایت برای شرکت خود می توانید این فرصت را داشته باشید که به یک برند معروف تبدیل شوید و مانند خیلی از شرکت های بزرگ در فضای مجازی بسیار مشهور شوید و مشتریان زیادی را به خود جذب کنید. امروزه دیگر اکثر افراد برای سنجش معتبر بودن یک کسب و کار آن را در گوگل سرچ کرده و اطلاعات شرکت را مطالعه می کنند و به همین دلیل بسیار مهم است که شما برای شرکت خود یک وب سایت داشته باشید.

  • بازاریابی گسترده با هزینه کم

شما با طراحی سایت برای شرکت می توانید بازاریابی گسترده ای داشته باشید و از سراسر ایران مشتری های خود را داشته باشید. شما می توانید با طراحی یک سایت جذاب به همراه سئو حرفه ای افراد بسیار زیادی را به وب سایت خود هدایت کنید و این موضوع می تواند باعث افزایش فروش خدمات و محصولات شما شود.

  • جمع آوری اطلاعات مفید

طراحی یک وب سایت شرکتی و ابزار گوگل آنالیتیکس باعث می شود اطلاعات مفیدی را در رابطه با سلیقه ی مشتریان (از طریق صفحات پربازدید)، نحوه ی ورود کاربران، یافتن آدرس ایمیل های معتبر (از طریق عضویت در سایت) و … بدست آورید.

  • جذب مشتریان بیشتر

با تعببیه خدمات و امکانات مورد نیاز مشتریان در سایت خود می توانید کاربران بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید.

  • توسعه بازار هدف

با طراحی سایت شرکتی می توانید به مشتریان بیشتر در مکانهای مختلفی دست یابید. می توانید خدمات و محصولات خود را در شهرها و مکان های مختلفی عرضه کنید. این امر باعث می شود بازار هدفتان بزرگتر و گسترده تر شود.

همچنین بخوانید : طراحی سایت فوری

طراحی سایت شرکتی

نکات مهم در امکانات طراحی سایت شرکتی

  • ریسپانسیو بودن وب سایت

به طور خلاصه منظور از ریسپانسیو بودن این است که وب سایت شما در هر دستگاهی مثل : موبایل، تبلت، لپ تاپ و… توانایی نمایش را داشته باشد و المان های آن به صورت به هم ریخته نباشد. همینطور باید بگوییم که امروزه ۵۲% کاربران با استفاده از موبایل به وب گردی می پردازند و به همین خاطر بسیار مهم است که وب سایت شما حتما ریسپانسیو باشد.

  • امنیت وب سایت

یکی دیگر از مهم ترین فاکتورهایی که حتما باید به آن توجه داشته باشید امنیت وب سایت است. حتما شما باید از گواهی SSL برای وب سایت خود استفاده کنید تا یک وب سایت ایمن تر داشته باشید. همچنین کد نویسی وب سایت شما باید به نحوی باشد که در برابر هر گونه خطراتی ایمن باشد و به راحتی قابلیت نفوذ به وب سایت شما وجود نداشته باشد.

  • طراحی سئو فرندلی یا متناسب با استانداردهای روز سئو

به طور کوتاه سئو یا SEO به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر است و شما باید این نکته را بدانید که طراحی سایت بدون جذب هیچ گونه ترافیکی برای شما بازدهی نخواهد داشت و حتما برای انجام این کار باید وب سایت خود را سئو کنید. طراحی وب سایت شما باید به نحوی باشد که موتور های جستجوگر مشکلی برای درک محتوای وب سایت شما نداشته باشند و به راحتی بتوانند وب سایت شما را خوانده و مفهوم صفحات شما را درک کنند.

  • سازگار بودن با انواع مرورگر ها

طراحی سایت شرکتی شما باید طوری باشد که انواع مرورگرهای به روز و همچنین قدیمی بتوانند وب سایت شما را بدون هیچ گونه مشکلی نمایش دهند و یا المان های وب سایت در مرورگرهای قدیمی به صورت به هم ریخته نباشد.

این موارد برخی از مهم ترین المان هایی بودند که شما حتما هنگام طراحی سایت باید آن ها را در نظر داشته باشید. 

بیشتر بخوانید : مزایای طراحی سایت

انواع طراحی وب سایت های شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی

به طور دقیق نمی توان یک مبلغ دقیق را به عنوان قیمت طراحی سایت پزشکی در نظر گرفت چرا که هر وب سایت بسته به یک سری شرایط هزینه های طراحی متفاوتی خواهد داشت.

امکانات وب سایت، هزینه سئو، هزینه طراحی و… از عوامل موثر بر روی قیمت طراحی وب سایت هستند و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید تا در مورد هزینه طراحی سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همچنین بخوانید : طراحی سایت در اندیشه

برای طراحی یک وب سایت شرکتی کامل به چه چیزهایی نیاز داریم؟

سئو و بهینه سازی سایت در طراحی سایت شرکتی چه تاثیری دارد؟

همان طور که قبل تر هم توضیح دادیم ، طراحی سایت شرکتی بدون سئو عملا برای شما بازدهی لازم را نخواهد داشت. شما ۱۰۰% نیاز به جذب ترافیک اورگانیک به وب سایت خواهید داشت و با سئو شما می توانید کاربران را وارد وب سایت خود کرده و در نهایت محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید. در واقع سئو باعث می شود ، که شما به یک برند مشهور تبدیل شوید و در موفقیت وب سایت شما بسیار موثر است.

نحوه ی سفارش طراحی سایت برای شرکت چگونه است؟
طراحی سایت برای شرکت ها

شما عزیزان برای سفارش طراحی سایت شرکتی می توانید با استفاده از راه های ارتباطی ذکر شده در این مقاله با ما در ارتباط باشید و همچنین در صورت نیاز به مشاوره های بیشتر در این زمینه کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

کدام پلن برای طراحی سایت شرکت ما مناسب است؟

یکی از مواردی که شاید برخی از افراد در انتخاب آن مقداری به مشکل خورده باشند ، انتخاب پلن های طراحی سایت است که در ادامه ما قصد داریم آن ها را یک بررسی داشته باشیم.

توجه داشته باشید که انتخاب پلن طراحی سایت شما ، به عواملی همچون : امکانات مد نظر وب سایت شما مانند : چند زبانه بودن وب سایت ، ایجاد فروشگاه آنلاین کامل و… دارد و هر چقدر که وب سایت شما از امکانات بیشتری بهره ببرد مسلما شما نیاز به پلن های بهتری خواهید داشت. همچنین مورد بعدی که شما باید آن را در نظر داشته باشید نحوه طراحی سایت است ، که آیا وب سایت شما کد نویسی شده باشد و یا با سیستم های مدیریت محتوای آماده باشد.

مسلما برای سایت های بلاگی ساده خیلی نیازی به کدنویسی و صرف هزینه های زیاد نیست ، اما شما برای داشتن یک وب سایت اختصاصی و کاملا حرفه ای از روش کدنویسی برای طراحی سایت برای شرکت خود استفاده کنید. این موضوع به این معنا نیست که شما نمی توانید با وردپرس یک وب سایت شرکتی حرفه ای داشته باشید و وردپرس هم می تواند نیاز های شما را برای داشتن یک وب سایت شرکتی با کیفیت برطرف کند و همه چیز بستگی به استراتژی وب سایت شما دارد که مشخص کننده روش طراحی آن نیز هست. در کل شما باید تمامی جوانب و نیاز های خود را سنجیده و سپس یک پلن را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید ، و اگر همچنان احساس می کنید ، که نمی توانید در این زمینه به خوبی تصمیم بگیرید ، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید ، تا آن ها به شما مشاوره های رایگان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت با وردپرس

چرا ما را انتخاب کنید

نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی توسط تیم پلاتو
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x