سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

سفارش تیزر تبلیغاتی

فلش محتوا

تیزر تبلیغاتی ویدئویست که در کمتر از ۱ دقیقه، با تمرکز بر ویژگی های اصلی محصولات، خدمات و برند شما باعث تاثیر مضاعف بر نگاه مخاطب شما میشود. نمایش این ویدئو بسته به نیاز مشتریان در پلتفرم های مختلف چون اینستاگرام، فضای وب، تابلوهای شهری، تلویزیون قابل ساخت است.

نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی

کارگردان ساخت تیزر

تیزر تبلیغاتی زیلینک

تیزر تبلیغاتی بانیکس

تیزر تبلیغاتی آزمایشگاه پاتولوژی فرین

تیزر تبلیغاتی سه بعدی لوله کشی ساختمان

تیزر تبلیغاتی سه بعدی

تیزر تبلیغاتی شرکت تولیدی پنل ۳D استارمش

تیزر تبلیغاتی کافه رستوران

تیزر تبلیغاتی ساعت هوشمند

تیزر تبلیغاتی اپلیکیشن کابین (بانک ملت )

لوگو موشن برند کمجا چوب

تیزر تبلیغاتی رستوران شیلا

تیزر تبلیغاتی برند محیط آرا

تیزر تبلیغاتی بتیس

تیزر تبلیغاتی آکادمی مهتاب آرش

تیزر تبلیغاتی تتو آرتیست میلان

تیزر تبلیغاتی (رئال_موشن) شرکت آسانسور سازی

تیزر تبلیغاتی شرکت داروسازی آریا

تیزر تبلیغاتی سالن ناخن فریماه

تیزر تبلیغاتی شرکت کرمان موتور

تیزر تبلیغاتی شرکت داروسازی آریا

تیزر تبلیغاتی شرکت دیتا سنتر

تیزر تبلیغاتی سالن بیوتی رابی

موشن گرافیک بانک ملت

لنز فیلمبرداری قوی برای ساخت تیزر تبلیغاتی
دوربین در تجهیزات ساخت تیزر

سفارش تیـــزر تـبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی چیست:

به طور ساده و خلاصه تیزر تبلیغاتی،یک ویدئوی کوتاه و هدفمند است که برند،محصول و یا خدمات شما را به بهترین و جذاب ترین روش معرفی می کند.هدف از ساخت تیزر، جلب توجه و جذب مخاطب و به دنبال آن افزایش فروش محصول یا خدمات می باشد.درواقع با مشاهده ی تیزر مخاطب کنجکاو و  راغب شده و به سایت،فروشگاه و یا شبکه های اجتماعی برند شما مراجعه می کند.

در ساخت تیزر در نظرگرفتن احساسات مخاطب بسیار مهم است بنابراین سناریوی ساخت بسیار با دقت انجام می شود.اینکه مخاطب بعد از دیدن تیزر نسبت به مشاهدات خود عکس العمل (مثبت) نشان دهد تقریبا میشه گفت زحمات شما نتیجه داده است.

چرا تیزر تبلیغاتی؟

هدف اصلی از تولید تیزر جلب توجه بازدید کنندگان و مخاطبان است. این نوع تبلیغات اغلب با هدف رونمایی از تولید محصولات و خدمات جدید، انتشار اخبار مربوط به راه اندازی برند و یا اعلام همکاری با ستاره های بزرگ انجام می شود. کسب و کارهای مختلف به واسطه تولید تیزر تیلیغاتی اگاهی از برند تجاری خود را افزایش می دهند، ترافیک زیادی را به سایت خود هدایت می کنند و در نهایت با یک کمپین برنامه ریزی شده میزان فروش خود را افزایش می دهند.

تیزرها در جذب مخاطب موثر هستند، زیرا مردم انتظار و ابهام را دوست دارند. احساس تعلق به یک مجموعه بزرگ برای همه ما خوشایند است و این دقیقا همان کاری است که تولید تیزر انجام می دهد. تیزر تبلیغاتی در صورتی که به شکل حرفه ای تولید شود با ایجاد ابهام، مخاطب را به کشف رازهای درون تیزر تشویق می کند و همین امر باعث می شود مخاطبان شما برای رفع کنجکاوی به دنبال شنخات بیشتر برند شما بروند. و به این واسطه آن ها شما را از طریق موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی و حتی تلوزیون دنبال کنند و بخواهند درباره شما بیشتر بدانند. ناگفته نماند که مزر باریکی بین تولید تیزر حرفه ای و تیزر بی کیفیت و اماتور وجود دارد. بنابراین در انتخاب تیم مجری لازم است نهایت توجه را داشته باشید.

تیزر تبلیغاتی فقط یکبار ساخته می شود اما به دفعات نامحدود در رسانه های اجتماعی، تلویزیون، شبکه های مجازی و … قابل پخش است. در واقع شما فقط یکبار هزینه می کنید اما به دفعات از تیزر ساخته شده استفاده کرده و بازخورد دریافت می کنید.

زمان تیزر: 

سبک تیزر با توجه به نوع کسب و کارها متفاوت است اما رایج ترین نوع تیزر، تبلیغات ویدئوی ست که معمولا بسته به پلتفرم اجرایی از ۳۰ ثانیه تا ۵ دقیقه تولید می شود.

قیمت تیزر:

نحو ه ی قیمت گذاری ساخت تیزر بر حسب عواملی چون تعداد لوکیشن، تعداد روز فیلمبرداری، تجهیزات مورد نیاز، استفاده از موشن گرافیک ، نریشن ، تصاویر هوایی و ….. تعیین میشود که ۴۰ درصد قیمت توافق شده در ابتدا پروژه به عنوان پیش پرداخت دریافت میگردد.

پروسه ی ساخت:

پس از عقد قرارداد، پروسه ی ساخت تیزر بلافاصله توسط تیم پلاتو شروع می شودو با در نظر گرفتن نقاط تمایز و قوت شما نسبت به رقبا، همچنین ترندهای روز سناریوی معرفی کار شما شروع می شود.

پس از تائید سناریو و لحاظ کردن ویرایش ، کار فیلمبرداری شروع می شود.

تعداد روز فیلمبرداری با توجه به تعداد لوکیشن، نوع سناریو و حجم پروژه معمولا بین ۱ الی ۴ روز است.

تمامی تجهیزات فیلمبرداری، نورپردازی و یا عوامل ساخت توسط تیم پلاتو تهیه و اجرایی می شود.

نکته؛ 

تیزر تبلیغاتی فقط یکبار ساخته می شود اما به دفعات نامحدود در رسانه های اجتماعی، تلویزیون، شبکه های مجازی و … قابل پخش است. در واقع شما فقط یکبار هزینه می کنید اما به دفعات از تیزر ساخته شده استفاده کرده و بازخورد دریافت می کنید.

آیکون فلش

ویژگی های تیزر تبلیغاتی حرفه ای

تیزر تبلیغاتی حرفه ای باید دارای ویژگی های متعددی باشد که شامل جذابیت بصری، پویایی ، اصالت ،قابل فهم بودن و تمرکز بر محتواست.

فلش توضیحات بعدی

۱. صداقت : به جرات می توان گفت مهمترین ویژگی در تولید تیزر، صداقت در معرفی محصولات و خدمات است. تیزر حرفه ای باعث می شود مردم برای کسب اطلاعات بیشتر به شما مراجعه کنند. مواجه شدن کاربران با انتظارات برآورد نشده بدترین چیزی است که مخاطبان شما ممکن است تجربه کنند. این امر موجب برداشت منفی مشتریان از برند شما خواهد شد. بنابراین قانون اصلی در تولید تیزر پایبند بودن شما به صداقت است. اما نگران نباشید، تیم پلاتو با بهره گیری از کارشناسان متخصص از سناریونویسی و مراحل پیش تولید تا مراحل پس از تولید درکنار شما خواهد بود. صداقت بخش جدایی ناپذیری از فرایند ساخت تیزر در تیم پلاتو محسوب می شود.

۲. ایجاد رمز و راز و کمی چاشنی ابهام در سناریو : فکر می کنید چه چیزی باعث مجذوب شدن مخاطبان به تیزر تبلیغاتی می شود؟ بدون شک ایجاد ابهام و برانگیختن حس کنجکاوی مخاطب مهمترین عاملی است که آن ها را به سمت شناخت بیشتر از برند شما سوق می دهد. بنابراین بخشی از موفقیت تولید یک تیزر، ایجاد ابهام و رمزو راز در سناریو است. این ابهام باعث می شود کاربران برای درک بهتر تیزر، بارها و بارها آن را تماشا کنند و برای پرده برداشتن از راز بزرگ شما، شما را در رسانه ها و وبسایتتان دنبال کنند. نکته مهم ؛ لازم به ذکر است برخی از افراد در تولید تیزر از سناریو های اغراق آمیز و اظهارات فریبنده استفاده می کنند. این مورد علاوه بر اینکه صداقت شما را زیر سوال می برد، باعث از دست رفتن اعتماد مشتریان شما خواهد شد. بنابراین در ایجاد رمز و رازها لازم است حد اعتدال حفظ شود.

۳. تمرکز بر مخاطب هدف : تصور عموم مردم این است که در تولید تیزر تبلیغاتی باید بر محصول تمرکز شود در حالیکه رمز موفقیت تمرکز بر مخاطبان هدف است. لزومی ندارد تبلیغات خود را در معرض دید همه مردم قرار دهید، در عوض با شناسایی مخاطبان هدف خود علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می توانید تبلیغات خود را به بالاترین کیفیت و تمرکز بر نیازهای مشتریان خود ارائه دهید.

۱. رئال : از پرکاربردترین روش های تبلیغات، استفاده از تیزرتبلیغاتی رئال است. در این نوع از تیزرها با استفاده از تصویر برداری از عناصر واقعی صحنه، انتقال پیام به مخاطب انجام می شود. یکی از مهم ترین مزایای تیزرهای رئال، گسترده بودن جامعه هدف و استفاده از آن در تمام پلتفورم ها و رسانه های اجتماعی است. اغلب این نوع تیزر ها محدودیت سنی ندارند و برای تمام گروه های سنی مناسب هستند. برای القا پیام به کاربران داستان نویسی خلاقانه انجام می شود و از بازیگر و صداپیشه استفاده می شود.

۲. انیمیشن : استفاده از تصاویر متحرک در تولید تیزر تبلیغاتی از محبوبیت بالایی برخوردار است، بخصوص اگر با ابتکار و خلاقیت و بکابردن ایده های بکر همراه باشد. تحرک و پویایی همیشه برای کاربران جذاب است آن ها تصاویر متحرک را به تصاویر ثابت و استاتیک ترجیح می دهند. از طرفی استفاده از عناصر گرافیکی خارق العاده در تولید این تیزرها جذابیت و اثرگذاری آن ها را چند برابر می کند. علاوه بر این، مفاهیم بصری و نمایشی بکار برده شده باعث انتقال اطلاعات بیشتر به مخاطب می شود و در انتقال مفهوم تیزر موفق تر عمل می کند.

۳. رئال انیمیشن : این نوع ویدیوها تلفیقی از تیزر رئال و تیزر انیمیشنی هستند. به عبارتی برای تولید این تیزر علاوه بر فیلمبرداری از محیط و بازیگران واقعی، عناصر انیمیشنی به ویدیو اضافه می شوند و جذابیت آن را چند برابر می کنند.

انواع دیگری از تیزر تبلیغاتی وجود دارند که عبارتند از موشن گرافیک، تایپوگرافی، اینفوگرافی، اسلاید شو و ویدیو.
به عبارتی می توان گفت این نوع از تیزرها زیر مجموعه ۳ نوع تیزر نامبرده هستند.

فلش توضیحات بعدی
آیکون فلش

انواع تیزر تبلیغاتی

قبل از سفارش تیزر مدل سفارش خود را مشخص کنید؟

تیزر تبلیغاتی به اشکال مختلف تولید می شوند که از آن جمله می توان به تولیدات انیمیشنی، تبلیغات واقعی (رئال)، انیمیشن های واقعی، موشن گرافیک ها، تایپوگرافی، اینفوگرافی، اسلاید شو و ویدیو شو اشاره نمود که هر کدام به نوبه خود نوعی از انواع تیزر هستند.

مراحل ساخت یک تیزر تبلیغاتی

پیش تولید

قبل از شروع تولید تیزر ابتدا باید بدانید هدف شما از ساخت تیزر چیست ؟ مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ می خواهید به آن ها چه پیامی را منتقل کنید؟ مرحله پیش تولید برای پاسخویی به این سوالات اختصاص داده شده است. طی این مرحله با برگزاری جلسات مشاوره بین تیم مجری و کارفرما تصمیم گیری درباره ساخت تیزر تبلیغاتی و جزئیات آن شروع می شود و سناریو و داستان تیزر با برگزاری جلسات فکری و ارزیابی ایده های خلاقانه تعیین می شود.

تولید

بعد از تصمیم گیری نهایی حالا نوبت عملی کردن ایده ها در جهت سناریو نوشته شده است. برای مثال درصورتی که شما بخواهید تیزر رئال بسازید، در مرحله تولید نیاز به لوکیشن، فیلمبردار، بازیگر و … و برای ساخت تیزر انیمیشن نیاز به انیماتور و گوینده دارید. البته لازم به ذکر است در صورتی که هدف از ساخت تیزر پخش آن در تلوزیون باشد، باید در این مرحله قوانین مورد تاید صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد و تیزر مطابق با استانداردهای تلویزیون ساخته شود.

پس تولید

بعد از پایان یافتن تولید تیزر، حالا کار تدوینگر ماهر و متخصص پلاتو شروع می شود. در این مرحله صداگذاری، انتخاب موسیقی، رنگ ها و ترکیب تصاویر و سایر جلوه های ویژه انجام می شود. بعد از اتمام کار تیزر تولید شده به منظور کنترل کیفیت ارزیابی می شود و در صورت تایید نهایی برای پخش در رسانه های گوناگون در اختیار شما قرار می گیرد. اطلاعات بیشتر در خصوص  مراحل و چگونگی تولید تیزر تبلیغاتی را در این لینک بخوانید.

کاربردهای تیزر تبلیغاتی

۱.معرفی برند

قبل از اینکه هرکاری انجام دهید ابتدا باید هویت برند خود را با تصویر کشیدن ارزش ها، اهداف و داستان برند تقویت نمایید که این کار خواستار دقت و ظرافت بسیار بالایی است.

۲. معرفی محصول و خدمات

یکی از مهمترین اقدامات هر شرکت و یا صاحب برند آموزش و تبلیغ محصول و خدمات عام مردم است.اکثر شرکت های بزرگ با تبلیغات مستمر محصول و خدمات سهم بازار خود را افزایش می دهد. باید بدانید که تیپ تبلیغاتی شما چیست و در کدام رسانه پخش می شود، مثلا تبلیغ یک خدمات کلینیک با تبلیغ یک پکیج آموزشی و یا یک نمایشگاه متفاوت است.

۳. معرفی مجموعه، سازمان و شرکت

مجموعه و سازمان خود را با، به تصویر کشیدن امکانات و نمایش نقاط قوت خود به زیباترین و خلاقانه ترین حالت به مخاطب عام بیان کنید. البته این مهم است که بدانید هر محصولی نیاز به معرفی شرکت یا کارخانه ندارد مثلا اگر کارخانه تجهیزات پزشکی دارید فقط در صورتی که مطمئن هستید که نمایش کارخانه برای شما اهمیت دارد به معرفی کارخانه بپردازید.

۴. معرفی رویداد و پروموشن

گاهی نیاز است که در یک موضوع خاص اطلاع رسانی کنید و نیازی به تبلیغ یا معرفی محصول یا برند ندارید. به طور مثال قصد دارید افرادی را به یک همایش و یا بازدید از نمایشگاه دعوت کنید در این صورت چون مخاطب برای شما آشنا است بدون حاشیه موضوع را به بهترین حالت مطرح می کنید.

تیم ساخت تیزر تبلیغاتی
امیر

امیر تدوینگر و vfx

آرش قره باغی تدوین گر

آرش : VFX (جلوهای ویژه)

کارشناس ساخت تیزر تیلبغاتی حامد وقاری

حامد فیلمبردار و کارگردان

محمد فرصیاد کارشناس ساخت تیزر تیلبغاتی

دامیار فیلمبردار، تدوین گر

جواد اولادحمزه کارشناس ساخت تیزر تیلبغاتی

جواد موشن گرافیست

یوسف کارشناس ساخت تیزر تیلبغاتی

یوسف فیلمبردار

امیرعلی عبادت طلب کارشناس ساخت تیزر تیلبغاتی

امیرعلی کارشناس ساخت تیزر

میزرا کارشناس ساخت تیزر تیلبغاتی

میزرا VFX

تعرفه سفارش ساخت تیزر

تیزر تبلیغاتی

اینستاگرام، وب سایت و سایر سوشال مدیا
۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه
  • دوربین حرفه ای
  • گوینده (نریتور)
  • تدوین و اصلاح رنگ
  • افکت های صوتی
  • تحویل : ۷ روزه
نمایش خدمات

پیشرفته

مناسب معرفی خدمات و محصولات
۳۰ ثانیه تا ۹۰ ثانیه
  • تصویربرداری هوایی
  • نورپردازی حرفه ای
  • ساخت موسیقی اختصاصی
  • جلوه و حرکتهای تصویری حرفه ای
  • ارائه طرح (سناریو)
  • گوینده (نریتور)
  • تیم فیلمبرداری و تجهیزات حرفه ای
  • تحویل : ۱۰ تا ۲۵ روز

تیزر حرفه ای

مناسب معرفی خدمات و محصولات
۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه
  • تصویربرداری هوایی
  • نورپردازی و صدابرداری
  • ارائه طرح (سناریو)
  • گوینده (نریتور)
  • تیم فیلمبرداری و تجهیزات حرفه ای
  • تحویل : ۷ تا ۱۴ روز
۹۰ درصد رضایت

تیزر ارزان

مناسب معرفی خدمات و محصولات
۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه
  • دوربین حرفه ای
  • جلوه های تصویری
  • گوینده (نریتور)
  • اصلاح رنگ و نور
  • افکت های صوتی
  • تحویل : ۷ روزه
اقتصادی

سوالات متداول قبل از سفارش تیزر

۱. آیا تیزر تبلیغاتی روی فروش تاثیر می گذارد؟

قطعا بله. تولید یک تیزر حرفه ای و مخاطب محور در صورتی که با صداقت ساخته شود باعث افزایش اگاهی افراد از برند شما شده و به نحو موثری میزان فروش شما را افزایش می دهد.

۲. چگونه می توان یک تیزر تبلیغاتی جذاب و موثر ساخت؟

برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی جذاب و موثر، ابتدا باید به دقت هدف تبلیغاتی خود را مشخص کنید و با توجه به آن، پیام مناسب و جذابی را در تیزر خود ارائه دهید. همچنین، از گرافیک و موسیقی مناسب استفاده کنید و زمان تیزر را به دقت کنترل کنید.

۳. چه اصولی برای ساخت تیزر تبلیغاتی باید رعایت کرد؟

 برای ساخت تیزر تبلیغاتی موثر، باید به اصول زیر توجه کنید:

  • مشخص کردن هدف تبلیغاتی
  • تدوین پیام مناسب و جذاب
  • استفاده از گرافیک و موسیقی مناسب
  • کنترل زمان تیزر
  • ارتباط موثر با مخاطبین

تعیین هدف ساخت تیزر تبلیغاتی و شناسایی مخاطبان آن

وقتی تصمیم به ساخت تیزر تبلیغاتی می‌گیریم ابتدا باید هدف از ساخت آن را تعیین کنیم. این مرحله اولین و مهم‌ترین مرحله ساخت تیزر تبلیغاتی است. هدف ما از ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟ آیا قصد داریم فروش یک محصول خاص را بالا ببریم؟ مخاطبان تیزر تبلیغاتی ما چه کسانی هستند؟ با شناخت خوب و دقیق مخاطب می‌توانیم محتوای مناسبی برای تیزر تبلیغاتی تهیه کنیم. برای مثال تیزر تبلیغاتی برای مخاطب کودک بهتر است به شکل انیمیشن و همراه با ترانه‌های شاد باشد.

تحلیل بازار، شناخت رقبا، آشنایی با نیازهای مخاطبان هدف و تحلیل و بررسی دقیق محصول برای تعیین هدف و شناخت مخاطبان کمک زیادی به ما می‌کند.

نحوه اجرای تیزر تبلیغاتی به شکل ویدئو واقعی یا انیمیشن

تیزر تبلیغاتی را می‌توان به شکل ویدئو واقعی یا انیمیشن ساخت. انتخاب نوع تیزر تبلیغاتی به مرحله قبل یعنی شناخت هدف و مخاطبان تیزر بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال برای ساخت تیزر تبلیغاتی برای مخاطب بزرگ‌سال بهتر است از ویدئو واقعی و بازیگران بزرگ‌سال استفاده کرد. ما برای انتخاب نوع تیزر تبلیغاتی تمام جنبه‌ها را بررسی کرده و بهترین آن را انتخاب می‌کنیم.

ایده‌های خام خود را نوشته و ساختار مناسبی برای آن‌ها پیدا می‌کنیم

مرحله بعدی برای ساخت تیزر تبلیغاتی نوشتن‌های ایده‌های خام است. برای این کار از همکاران ایده پرداز خود کمک گرفته و تمامی آن‌ها را نوشته و جمع‌آوری می‌کنیم. برای رسیدن به ایده اصلی و نهایی ساختار مشخصی به آن‌ها می‌دهیم.

اسکریپت تیزر را نوشته و استوری بورد آن را تهیه می‌کنیم.

 تیزر تبلیغاتی مانند یک فیلم‌ کوتاه است و نیاز به نوشتن اسکریپت دارد. اسکریپت تیزر، محتوای آن را تعیین می‌کند. تیزر تبلیغاتی درواقع یک محتوای ویدئویی است که بر اساس سفارش کارفرما ساخته می‌شود. به‌احتمال‌زیاد اسکریپت تحت تأثیر برند و سفارش مشتری نوشته می‌شود. storyboard نیز درواقع تصاویر و عکس‌های تیزر را مشخص می‌کند. استفاده از انیمشین یا بازیگران واقعی در این مرحله تعیین‌شده و نمایش داده می‌شود.

آماده شدن برای فیلم برداری

بعد از تصمیم نهایی درباره نوع و نحوه ساخت تیزر، تجهیزات ساخت آن آماده می‌شود. تهیه وسایل فیلم‌برداری، صدابرداری و انتخاب بازیگران در این مرحله انجام می‌شود. انتخاب بازیگران باید در جهت هدف و نوع تیزر باشد. سابقه کاری، سلیقه و نظرات همه عوامل سازنده نتیجه نهایی کار شما را مشخص می‌کند. دقت در انتخاب فیلم‌بردار، گریمور، بازیگر و … کیفیت کار را تضمین می‌کند.

شروع فیلم برداری تیزر تبلیغاتی

بعد از انجام همه مراحل گفته‌شده فیلم‌برداری و ضبط صدای تیزر شروع می‌شود. تمام مراحل فیلم‌برداری باید مطابق با اسکریپت و استوری بورد انجام شود. مکان فیلم‌برداری می‌تواند در فضای بسته یا باز باشد. اغلب اوقات انتخاب فضای بسته هزینه کمتری برای شما دارد. مهم‌ترین نکته برای فیلم‌برداری تیزر در فضای باز انتخاب مکان امن برای این کار است. به این نکته توجه داشته باشید فیلم‌برداری در برخی مکان‌ها نیاز به مجوز خاص دارد.

ویدئو را ویرایش کرده و افکت‌های خلاقانه به آن اضافه می‌کنیم.

در این مرحله فیلم ساخته‌شده به دست تدوینگر سپرده‌شده و تمام اطلاعاتی که لازم است به فیلم اضافه شود در اختیار تدوین گر قرار می‌گیرد. عنوان، زیرنویس، فراخوان و … متناسب با هدف تبلیغ به آن اضافه می‌شود. همچنین افکت‌های گرافیکی و جلوه‌های تصویری برای رساندن پیام به ویدئو اضافه می‌شود. اندازه قلم، رنگ، فونت و محل قرارگیری هرکدام از آن‌ها را قبل از تدوین مشخص می‌شود. اضافه کردن صدا و موسیقی برای جذب بهتر مخاطب بسیار تأثیرگذار است.

نکات دیگری که برای ساخت ویدئو تبلیغاتی باید به آن‌ها توجه کرد.

علاوه بر مراحل گفته‌شده برای ساخت تیزر تبلیغاتی موفق باید به نکات دیگری توجه کرد. حالا که تیزر شما آماده است باید آن را در محلی قرار دهید که مخاطبان شما به‌خوبی آن را ببینند. پس مشخص کردن کانال توزیع و پخش بسیار مهم است. قدرت شبکه‌های اجتماعی را دست‌کم نگیرید و تیزر خود را در اینستاگرام، یوتیوب و لینکدین قرار دهید.

به این نکته توجه داشته باشید که محتوای ویدئویی یا تیزر تبلیغاتی نیز باید مطابق با اصول سئو باشد. بهتر است عنوان تیزر مانند یک کلیدواژه اصلی مخاطبان را به خود جلب کند. برای تیزر خود برچسب و توضیحات متا بنویسید و از هر فرصتی برای نمایش آن استفاده کنید.

۴. برای شروع ساخت تیزر تبلیغاتی چه باید کرد؟

برای شروع فقط کافیست هدف خود از ساخت تیزر را بدانید و مخاطبان هدف خود را بشناسید و سبک مورد نظر خود را به کارشناسان ما اعلام نمایید. اگر اطلاعات زیادی ندارید نگران نباشید، کافیست همین حالا با کارشناسان استودیو تبلیغاتی پلاتو تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تیم ما بهره مند شوید. کارشناسان ما شما را در تمام مراحل راهنمایی خواهند کرد.

۵. هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است ؟

هزینه ساخت تیزر بر اساس چند پارامتر از جمله سبک تیزر، مدت زمان تیزر، محل تصویربرداری، روزکاری و … مشخص می شود.

یکی از مهم‌ترین عوامل بستن قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی مشخص کردن هزینه‌های تولید آن است. این هزینه‌ها تمامی مراحل ساخت تیزر مثل فیلم‌برداری، ضبط صدا، محل فیلم‌برداری، دستمزد بازیگران، گریمور و تدوین را در برمی‌گیرد. پخش تیزر در کانال‌های مختلف نیز هزینه دارد که در قرارداد قید می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده پارامترهایی از جمله سبک تیزر، مدت زمان تیزر، محل تصویربرداری، روزکاری و … باید مشخص می شود.

زمان تحویل پروژه و کیفیت آن نیز در قرارداد مشخص می‌شود.

۶. آیا ساخت تیزر با هزینه پایین تر نیز صورت می گیرد؟

با حذف برخی از فاکتورهایی چون استفاده از انیمیشن، موشن گرافیک ، نریشن و… بسته به نوع اجرایی پروژه می توان هزینه ها را کاهش داد. برای برآورد هزینه ها می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان پلاتو بهره مند شوید.

اگر بخواهید هزینه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی را کم کنید یا به عبارتی تیزر ارزانتر بسازید باید به نکات زیر توجه کنید:

  • بازار هدف خود را شناسایی کنید: اگر به‌خوبی بازار هدف و مخاطبان خود را بشناسید می‌توانید هزینه‌های تولید را کنید. به‌عنوان‌مثال استفاده از کلمات کلیدی مناسب، بهبود نحوه فیلم‌برداری و تدوین ویدئو می‌تواند هزینه‌های ساخت را کاهش دهد.
  • از ترفندهای جذاب استفاده کنید: گاهی اوقات استفاده از ترفندهای جذاب می‌تواند با هزینه‌های کمتری تیزر تأثیرگذار تولید کند.
  • از تکنولوژی ساده‌تر استفاده کنید: تکنولوژی‌های ساده برخلاف انواع پیچیده آن بهتر می‌تواند پیام تیزر تبلیغاتی را منتقل کند. استفاده از تکنولوژی نامناسب و گران تنها هزینه‌ها را بالا می‌برد.
  • با گروه‌های حرفه‌ای کار کنید: همکاری با گروه‌های حرفه‌ای علاوه بر اینکه کیفیت و نتیجه مطلوب را تضمین می‌کند به شکل فراوانی هزینه‌های ساخت تیزر را کاهش می‌دهد.

راه‌کارهای مؤثر برای کاهش تولید تیزرهای تبلیغاتی

راه‌کارهای زیادی برای کاهش هزینه‌های تیزرهای تبلیغاتی وجود دارد. بسیاری از این راه‌کارها براثر تجربه و کار با گروه‌های مختلف به دست می‌آیند.

  • فیلمبرداری و تدوین را به جداگانه سفارش دهید: کار فیلم‌برداری و تدوین را به شکل جداگانه و به گروه‌های دیگر بسپارید. در برخی از مواقع این کار باعث می‌شود هزینه‌های ساخت تیزر کاهش‌ یابد. البته ریسک پایین آمدن کیفیت کار و هماهنگ نبودن فیلم‌بردار و تدوین گر برای شما وجود دارد.
  • از تکنولوژی ساده و کم‌هزینه استفاده کنید: استفاده از تجهیزات و امکانات ساده‌تر در بیشتر مواقع کیفیت قابل قبولی به پروژه می‌دهد و هزینه‌ها را هم کمتر می‌کند.
  • استفاده بهینه از امکانات موجود: برای ساخت تیزر کم‌هزینه‌تر می‌توانید از امکاناتی که در اختیار شما است استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال از دوستان و اعضای خانواده به‌عنوان بازیگر کمک بگیرید یا از تجهیزاتی که در پروژه‌های قبلی دارید، استفاده کنید. البته به این نکته توجه کنید استفاده از بازیگر آماتور و غیرحرفه‌ای کیفیت کار شما را پایین می‌آورد.
  • کم کردن زمان تولید: کم کردن زمان تولید در همه جنبه‌ها ازجمله هزینه نیروی انسانی و دیگر هزینه‌ها باعث صرفه‌جویی می‌شود. با زمان‌بندی دقیق و پیگیری مداوم می‌توانید پروژه را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

۷. آیا تیزر ساخته شده امکان پخش در تلویزیون را دارد؟

بله. ساخت تیزر تبلیغاتی توسط تیم پلاتو بصورت کاملا استاندارد انجام می شود و شما می توانید تیزر تولید شده را در هر جایی که بخواهید استفاده کنید. البته برای پخش تیزر در تلوزیون ملی ایران قوانینی وجود دارد که لازم است این قوانین در ساخت تیزر مورد توجه قرار بگیرند. در صورتی که شما بخواهید تیزر خود را در تلوریون پخش کنید کارشناسان پلاتو تیزر موردنظر شما را مطالق با قوانین تلوریون تولید خواهند کرد. لازم به ذکر است ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلوزیون هزینه بیشتری نسبت به سایر تیزرها خواهد داشت.

۸. آیا امکان بازبینی و اصلاحیه تیزرها وجود دارد؟

بله. امکان بازبینی تیزرها توسط کارفرما در استودیو تبلیغاتی پلاتو فراهم است. مطابق با قرارداد مورد توافق طرفین ، امکان یک الی دو بار اصلاحیه تیزر نیز وجود دارد.

۹. خروجی تیزرها به چه صورت است؟

فرمت استاندارد در تولید تیزر تبلیغاتی ۱۰۸۰ است اما بر اساس خواست کارفرما برای پخش تیزر در پلتفرم های مختلف سایزها قابل تغییر است. در صورتی که شما بخواهید تیزر تولید شده را برای پخش در تلویزیون اینستاگرام، وبسایت و … مورد استفاده قرار دهید تیم پلاتو سایز مورد نظر را به شما ارائه خواهد داد.

۱۰. چگونه قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی ببندیم؟

تولیدکننده محتوا یا سازنده تیزرهای تبلیغاتی یک قرارداد با کارفرما تنظیم می‌کنند. این قرارداد شامل اطلاعات و بندهای زیر است:

  • نوع تیزر تبلیغاتی، کیفیت و مدت‌زمان
  • مشخص کنید ویدئوی شما انیمیشن، رئال یا ترکیبی است.
  • هزینه‌های تهیه و تولید تیزر
  • زمان تحویل کار
  • تعهدات طرفین
  • تعیین حق مالکیت اثر و حقوق نشر تیزر
  • شرایط ادامه کار یا لغو قرارداد به شکل یک‌طرفه یا دوطرفه
  • شرایط و نحوه پرداخت هزینه‌ها
  • مسئولیت‌های دو طرف برای جبران خسارت‌های احتمالی

گپ و گفتی با مشتریان استودیو پلاتو

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
۳۵ نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احسان
احسان
۸ ماه قبل

هلی شات هم کار میکنید؟!

کارشناس پلاتو
پاسخ به  احسان
۸ ماه قبل

درود بر شما جناب احسان
بله تو مجموعه ی پلاتو تصویربرداری هوایی(هلی شات) بصورت حرفه ای و تک آفیش هم انجام میشه.اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات, نمونه کارها و هزینه را در لینک بالا مطالعه بفرمایید.

آخرین ویرایش ۶ ماه قبل توسط admin
مریم اصلانی
مریم اصلانی
۸ ماه قبل

تیزر سه بعدی هم میزنید؟

آخرین ویرایش ۶ ماه قبل توسط admin
کارشناس پلاتو
پاسخ به  مریم اصلانی
۸ ماه قبل

عرض ادب
بله انجام میشه
در بخش نمونه کارها تیزرهای سه بعدی را میتونید مشاهده کنید, برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس های مجموعه با متخصصین ما مشاوره بگیرید.

آخرین ویرایش ۶ ماه قبل توسط admin
امیر مهدی کولیوند
امیر مهدی کولیوند
۸ ماه قبل

سلام
بنده برای کارخانه تولید قطعات میخواستم تیزری بسازم که بخشی از کار سه بعدی باشه
شما میتونید راهنمایی کنید بابت هزینه ها و مدل اجرایی!

آخرین ویرایش ۶ ماه قبل توسط admin
کارشناس پلاتو
پاسخ به  امیر مهدی کولیوند
۸ ماه قبل

با سلام
بله بصورت رئال انیمیشن میشه سبک تیزر درخواستی شما
محبت بفرمائید شماره تون رو درج کنید تماس بگیرن خدمتتون

نگار حسینی
نگار حسینی
۸ ماه قبل

سلام برای محتواهای اینستاگرام هم ریلز میسازید تو کیفیت همون تیزر؟

کارشناس پلاتو
پاسخ به  نگار حسینی
۸ ماه قبل

سلام
بله چند نمونه کار در صفحه تیزر تبلیغاتی هست

رامبد فرهانی
رامبد فرهانی
۸ ماه قبل

من یک تیزر برای معرفی محصولاتم میخوام که تو سایت نمایش بدم .شما اینکار رو انجام می‌دید؟!
هزینه ش به چه صورت میشه؟!

کارشناس پلاتو
پاسخ به  رامبد فرهانی
۸ ماه قبل

سلام بله انجام میشه
هزینه به عوامل مختلفی بستگی داره
شماره تماس بزارید کارشناسان ما با شما هماهنگ میشن

ندا روزبه
ندا روزبه
۸ ماه قبل

سلام
هزینه ی لوگوموشن چقدر میشه

آخرین ویرایش ۶ ماه قبل توسط admin
کارشناس پلاتو
پاسخ به  ندا روزبه
۸ ماه قبل

سلام
بر اساس مدل اجرایی و جزئیات از ثانیه ای ۳۰۰ هزار تومان برآورد میشوند.

آخرین ویرایش ۶ ماه قبل توسط admin
مهرداد ضیائی
مهرداد ضیائی
۸ ماه قبل

سلام
میخواستم بپرسم شما تیزر برای نمایشگاه هم میزنید؟!
کاتالوگ چطور؟!

کارشناس پلاتو
پاسخ به  مهرداد ضیائی
۸ ماه قبل

درود
بله چند نمونه کار در صفحه ی ساخت تیزر تبلیغاتی با موضوع مربوطه هست
کار طراحی هم بله انجام میشه از هویت بصری تا طراحی پوستر و کاتولوگ و ….

آرش سبحانی
آرش سبحانی
۸ ماه قبل

سلام
مجموعه ی شما آبجکت سه بعدی هم طراحی میکنه ؟!

کارشناس پلاتو
پاسخ به  آرش سبحانی
۸ ماه قبل

درود بر شما
بله تمامی کارهای سه بعدی در مجموعه ی ما انجام میشه.
شماره تماس تون رو بزارید کارشناسان ما با شما هماهنگ میشن.

پانته آ رئیسی
پانته آ رئیسی
۷ ماه قبل

سلام
خسته نباشید
استوری موشن هم برای اینستاگرام میسازید؟!

امیرعلی
امیرعلی
۵ ماه قبل

سلام میخواستم بدونم برای شهرستان هم کار میکنید

کارشناس پلاتو
پاسخ به  امیرعلی
۳ ماه قبل

درود بر شما
بفرمائید کدام شهرستان؟
برای اطلاع دقیق تر با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

حسن
حسن
۵ ماه قبل

سلام
بعد از تحویل پروژه امکان ویرایش در شرکت شما وجود داره؟

کارشناس پلاتو
پاسخ به  حسن
۳ ماه قبل

درود بر شما
تمام کارهای ادیت در تمام مراحل ساخت در مجموعه انجام می شود.
برای اطلاع دقیق تر با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

قاسمی
قاسمی
۵ ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
چند روزه تیزر تبلیغاتی ۱ دقیقه ای رو تحویل می دهید؟

کارشناس پلاتو
پاسخ به  قاسمی
۳ ماه قبل

درود بر شما
بر حسب انتخاب سبک تیزر تبلیغاتی در کمترین حالت ۷ الی ۱۰ روز کاری
برای اطلاع دقیق تر با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

علیزاده
علیزاده
۵ ماه قبل

سلام
نحوه پرداخت هزینه ها به چه صورته؟

کارشناس پلاتو
پاسخ به  علیزاده
۳ ماه قبل

درود بر شما
بر حسب حجم پروژه در دو یا سه قسط
برای اطلاع دقیق تر با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

اصغر محمدی
اصغر محمدی
۳ ماه قبل

سلام خسته نباشید
شما تیزر نمایشگاهیی هم کار میکنید؟

کارشناس پلاتو
پاسخ به  اصغر محمدی
۳ ماه قبل

درود بر شما
بله میتونید در صفحه ی نمونه کارها چند نمونه ی اجرا شده رو مشاهده کنید.
برای اطلاع دقیق از جزئیات اجرا با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

موسوی
موسوی
۲ ماه قبل

تیزر تبلیغاتی برای مجموعه های دولتی هم کار میکنید؟

کارشناس پلاتو
پاسخ به  موسوی
۲ ماه قبل

درود بر شما
بله انجام میشه
نیاز به توضیحات بیشتری از سمت کارفرما دارد.
لطفا برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر برای تبلیغات مناسب شما با کارشناسان ما با شماره ۰۹۲۰۲۰۰۱۷۰۶ در ارتباط باشید.

جاوید کیا
جاوید کیا
۲۴ روز قبل

سلام وقت بخیر تبزر برای املاک هم میزنید؟

کارشناس پلاتو
پاسخ به  جاوید کیا
۵ روز قبل

درود بر شما
بله قابل اجراست با چند سناریو و ۷ روز کاری و قیمت اقتصادی.

محسن راد
محسن راد
۱۲ روز قبل

سلام
میخواستم یه تیزر تبلیغاتی برای محصول جدید شرکت تهیه کنید،چقدر طول میکشه آماده بشه؟

کارشناس پلاتو
پاسخ به  محسن راد
۹ روز قبل

سلام وقت بخیر
بستگی به مدت زمان تیزر، نوع تیزر و تعداد محصولات دارد. در کمترین حالت ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان میبرد. شماره تماستان را بگذارید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

سهیل
سهیل
۹ روز قبل

یه تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصولات در حوزه تولید پوشاک میخواستم بسازم نیاز به راهنمایی دارم

کارشناس پلاتو
پاسخ به  سهیل
۵ روز قبل

درود بر شما
لطفا با شماره ی درج شده در صفحه، تماس بگیرید و یا شماره تون رو ثبت کنید
کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرند.

35
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x