نکات کلیدی در مدیریت پیج اینستاگرام

pellato Studios

امروزه اینستاگرام به عنوان ابزاری برای درآمد و بازاریابی بسیار محبوب شده است زیرا مردم با اطمینان به این ابزار جهانی، ساده ترین خریدهای خود را انجام می دهند. همچنین مورد توجه بسیاری از مشاغل محبوب و کسانی که کار خود را با سرمایه تجاری بسیار کمی آغاز می کنند، جلب کرده است. اما داشتن و مدیریت چنین صفحه ای به مهارت هایی در زمینه دستیابی به پیروان واقعی و تخصص در مدیریت اینستاگرام نیاز دارد. 

ادمین اینستاگرام کیست ؟

بررسی گزارشات صفحه، زمان بندی بروزرسانی های مورد نیاز، استفاده موثر از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام، ویرایش عکس ها و ایجاد محتوای جذاب متناسب با موضوع صفحه و غیره، اینها شامل فعالیتهای زمانبر است که نیاز به تخصص و ابزار دارد اما برای ارتقاء پیج اینستاگرام بسیار لازم و ضروری هستند.

این کارها را می توانید هم خودتان انجام دهید و هم از شخص دیگری بخواهید که مدیریت صفحه شما را برعهده گیرد.

اگر از جمله افرادی هستید که وقت لازم برای انجام این کار را ندارید با انتخاب یک ادمین اینستاگرام با ابزارهای مدیریتی و تخصص لازم، کار برای شما آسان می شود. این می تواند مانع اتلاف وقت شما شود.

 بسیاری از افراد مشهور صفحات اینستاگرام خود را به مدیران قابل اعتماد می دهند یا حداقل برخی از کارها مانند حفظ امنیت صفحه به عهده مدیران است.

 به عنوان مثال، صفحاتی که تجارت می کنند یا صفحاتی که فروشگاهی است گاهی اوقات بیش از یک ادمین دارند، بنابراین بسته به نیاز و دامنه صفحه، ممکن است بین یک تا چند ادمین پیج داشته باشند.

در واقع ادمین از کلمه ی Administrator و مخفف Admin بدست آمده است. به دلیل کاربرد فراوان در قسمت IT به مرور و با گذشت زمان به یک اصطلاح تبدیل شده است. ادمین همان مدیر است که هم در شبکه های اجتماعی به شخصی که پیجی را مدیریت می کند می گویند و هم در وب سایت ها به مدیر سایت، ادمین سایت یا وب مستر می گویند.

 بد نیست بدانید که IGA مخفف Instagram Page Admin است، نه فقط یک عبارت ساده در اینترنت، بلکه یک ردیف شغلی است که به معنی یک صفحه مدیریت در Instagram است. بنابراین هرکسی که صفحه ای را در دنیای مجازی اجرا کند یا با نرم افزارهای مرتبط با فضای مجازی کار کند، مدیر آن است.

۰۱

طراحی اختصاصی کاور اینستاگرام

بررسی گزارشات صفحه، زمان بندی بروزرسانی های مورد نیاز، استفاده موثر از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام، ویرایش عکس ها و ایجاد محتوای جذاب متناسب با موضوع صفحه و غیره، اینها شامل فعالیتهای زمانبر است که نیاز به تخصص و ابزار دارد اما برای ارتقاء پیج اینستاگرام بسیار لازم و ضروری هستند.

این کارها را می توانید هم خودتان انجام دهید و هم از شخص دیگری بخواهید که مدیریت صفحه شما را برعهده گیرد.

 

۰۲

تولید محتوای با کیفیت

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای از کسب و کار شما

مهمترین وظیفه یک مدیر اینستاگرام این است که بتواند محتوای مرتبط با فعالیت صفحه تولید و منتشر کند. محتوا باید از نظر ذهنی بودن، کیفیت و تناسب بین تصاویر و حق چاپ از نظر حرفه ای و کاربر پسند باشد.

۰۳

افزایش فالوور واقعی

یکی از مهمترین وظایف مدیر اکانت اینستاگرام، جمع آوری دنبال کنندگان به روش های مختلف است. این موارد می تواند شامل انتشار پست های جذاب، تبلیغات یا سایر بازدیدهای صفحه باشد.

روش های خاصی وجود دارد که بعضی از افراد از آنها استفاده می کنند مانند روش follow/unfollow، گرفتن فالوورهای جعلی، استفاده از ربات های دیگر مانند like4like و غیره. اما یک ادمین حرفه ای و خوب اینستاگرام از اینها استفاده نمی کند و از راه هایی استفاده خواهد کرد که به اعتبار حساب اینستاگرام شما آسیب نمی رساند و براساس قوانین و مقررات اینستاگرام است.

مقالات مرتبط
ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x