طراحی سایت پزشکی چیست؟

طراحی سایت پزشکی

بیش از ۹۰ درصد کاربران قبل از مراجعه به مراکز پزشکی و درمانی، اطلاعات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می کنند. به جرات می توان گفت جستجو در گوگل یکی از مهم ترین معیارهای کاربران برای پیدا کردن پزشک مورد نظرشان است. افراد از طریق اطلاعات بدست آمده از تخصص درمانگر و خدمات و تجهیزات مراکز درمانی، پزشک خود را انتخاب می کنند و سپس برای ملاقات حضوری اقدام می کنند.

حالا تصور کنید شما پزشکی هستید که با وجود داشتن تخصص و گواهینامه های
متعدد علمی، وبسایتی برای خود طراحی نکره اید. با این شرایط، بیماران چگونه قرار است
از تخصص و مهارت شما آگاه شوند.

ضرورت داشتن یک سایت پزشکی

چطور از میان تعداد بیشماری پزشک،
از وجود شما با خبر شوند و برای ویزیت اقدام کنند؟

اینجاست که اهمیت ایجاد وبسایت برای پزشکان نمایان می شود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا راهنمای جامعی از طراحی سایت پزشکی و هر آنچه لازم است در این حیطه بدانید را به شما ارئه دهیم.

بیش از ۸۰% ویزیت های آنلاین به نتیجه نهایی درمان می انجامند.

می توان به صورت ۲۴ ساعته به پزشک دسترسی داشت.

زمان انتظار بیمار بیش از ۷۰% کاهش می یابد.

قابلیت فعالیت پزشک به صورت شناور را مهیا
می سازد.

هزینه های جانبی بیمار را کاهش
می دهد.

نمونه کارهای طراحی سایت پزشکی

نمونه کار طراحی سایت پزشکی و زیبایی دکتر پرنیا

سایت کلینیک زیبایی پرنیا

اهمیت طراحی سایت پزشکی و مزیت آن

امروزه رقابت در بین پزشکان برای جذب بیماران و به دنبال آن درآمد آنها رو به افزایش است. فقط افرادی دراین زمینه موفق به کسب اعتبار می شوند که بتوانند در عرصه رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند. با طراحی سایت پزشکی شما امکانات و آیتم هایی را خواهید داشت که قبل از این، آنها را تجربه نکرده اید. چنین آپشن هایی، ارتباط بین شما و بیمارانتان را تسهیل می کند و باعث افزایش رضایت آنها و وفاداری آنها به شما خواهد شد.
مهم ترین مزایا و فواید طراحی سایت برای پزشکان یه شرح زیر است:

اهمیت طراحی وب سایت پزشکی در چیست؟

تسهیل ارتباط بین پزشک و بیمار
بصورت شفاف و در سریع ترین زمان ممکن

همه ما می دانیم که همیشه در صورت مواجهه با مشکلات پزشکی، نمی توانیم با پزشک تماس بگیریم یا برای هر مسئله پیش پا افتاه ای برای ویزیت اقدام کنیم. در بسیاری از شرایط از طریق اطلاعات موجود در وبلاگ صفحات پزشکان می توانیم پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیدا کنیم. و یا حتی با کامنت گذاشتن در بخش نظرات از کارشناسان بخواهیم ما را برای یافتن پاسخ راهنمایی کنند.
علاوه بر این، از طریق ایجاد یک وبسایت، کاربران به راحتی می توانند اطلاعاتی درباره تلفن، آدرس کلینیک یا مطب، ساعات کاری و لوکیشن شما بدست آورند و از این طریق به راحتی شما را پیدا کنند.

ارائه آنلاین خدمات پزشکی

ارائه آنلاین خدمات بدون نیاز

به مراجعه حضوری

با وجود پیشرفت تکنولوژی دیگر نیاز نیست بیماران شما برای تعیین نوبت ساعت ها در صف منتظر بمانند. با

داشتن یک وبسایت حرفه ای می توانند به راحتی با یک کلیک برای رزرو نوبت اقدام کنند.

در برخی موارد نیز بیماران می توانند بصورت آنلاین با پزشک خود ملاقات کنند و بدون نیاز به مراجعه حضوری نسخه مورد نیاز خود را از پزشک دریافت کنند. اطلاعات مربوط به دستورالعمل مصرف داروها و

سایر مشکلات مربوط نیز از این طریق قابل پیگیری است. از این رو گفته می شود مهمترین مزیت طراحی سایت پزشکی از بین بردن شکاف بین پزشک و بیمار و تسهیل ارتباط آن هاست.

سازگاری وبسایت با موبایل و تبلت

بیش از ۵۰ درصد از کاربران برای جستجو در صفحات وب از موبایل و تبلت استفاده می کنند.

همیشه امکان استفاه از سیستم رایانه برای جستجو در اینترنت برای ما فراهم نیست. در بسیاری از شرایط، افراد برای دسترسی به صفحات و بسایت ها از موبایل خود استفاده

می کنند. طراحی سایت پزشکی برای شما این امکان را فراهم می کند تا بیماران شما به راحتی از طریق تمام وسایل الکترونیکی هوشمند به شما دسترسی پیدا کنند.

اهمیت سازگار بودن وب سایت پزشکی با موبایل

ارائه اطلاعات به بیماران و آموزش دادن به آنها

تصور کنید بیماران شما می خواهند اطلاعات دقیقی از علائم جدیدترین سویه کرونا بدست آورند، آن ها چگونه این کار را انجام می دهند. پاسخ ساده است افراد دغدغه های خود را در گوگل سرچ می کنند تا بتوانند پاسخ مناسبی برای آن ها پیدا کنند. شما به عنوان ارائه دهنه خدمات درمانی لازم است اطلاعات علمی و پزشکی زیادی را در اختیار بیماران خود قرار دهید تا از این طریق بتوانید اعتبار خود را افزایش دهید و اعتماد بیماران خود را جلب کنید.
البته شما به عنوان یک پزشک نیاز نیست مدت زمان زیادی را برای تولید محتوا وقت بگذارید، فقط کافی است این کار را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای بسپارید. یک تیم متخصص و ماهر با استفاده از استراتژی محتوا و تکنیک های سئو، علاوه بر رفع دغدغه بیماران، وبسایت شما را به صفحات اول گوگل هدایت می کنند. برای دریافت اطلاعات جامع تر درباره سئو و تاثیر آن در موفقیت کسب و کارتان کلیک کنید.

در دسترس بودن در هر ساعت از شبانه روز

از طریق طراحی سایت پزشکی شما قادر خواهید بود خدمات خود را در هر ساعتی از شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعت به بیماران ارائه دهید. بدون شک، شما و پرسنلتان ساعت کار مشخصی دارید و فقط ساعتی از روز می توانید پاسخگوی سوالات و دغدغه های کاربران باشید. در سایر مواقع ممکن است بساری از مراجعان را به دلیل در دسترس نبودن از دست بدهید و آن ها به رقبای شما مراجعه کنند. اما با طراحی یک وبسایت حرفه ای بیماران شما در هر لحظه می توانند برای رزو نوبت و دریافت سایر اطلاعات مورد نیازشان اقدام کنند.

موفقیت در کمپین های بازاریابی و پیشی گرفتن از رقبا

علاوه بر موراد فوق، طراحی یک وبسایت حرفه ای به شما امکان می دهد با صرف کمترین هزینه بتوانید در تبلیغات و بازاریابی موفق شوید و از رقبای خود پیشی بگیرید. حتما می پرسید چگونه؟ در ساده ترین حالت ممکن کاربران از طریق سرچ در موتورهای جستجو شما را پیدا می کنند و اطلاعات لازم را در رابطه با شما کسب می کنند. از این طریق شما نسبت به سایر همکارانتان که وبسایت ندارند جلوتر هستید. اما قضیه فقط به اینجا ختم نمی شود.
از طریق ایجا وبسایت پزشکی شما قادر خواهید بود با همکارانی که درست مثل شما دارای وبسایت هستند نیز رقابت کنید. حتما می پرسید چگونه ؟ پاسخ ساده است. فقط کافی است استراتژی سئو را جدی بگیرید. بهینه سازی موتورهای جستجو ( سئو ) سکوی پرتاب شما خواهد بود و به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از جدیدترین الگویتم ها، به صفحات اول گوگل برسید و از سایر همکارانتان پیشی بگیرید. برای تحقق این هدف کافی است استراتژی سئو سایت خود را یه یک تیم متبحر و ماهر بسپارید تا شاهد موفقیت روز افزون خود باشید. پلاتو با دارا بودن برترین کارشناسان و متخصصان، آماده ارائه برترین خدمات به شما پزشکان محترم می باشد. فقط کافیست برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تجزیه و تحلیل داده ها و کمک به بهبود ارائه خدمات

با استفاده از طراحی سایت پزشکی، شما قادر خواهید بود اطلاعاتی درباره کاربران خود بست آورید و به این واسطه برای بهبود ارائه خدمات و رفع مشکلات و ناکارامدی ها و دغدغه های بیماران خود کمک کنید. بدون شک، مدیریت صحیح کسب و کارتان علاوه بر افزایش اعتبار شما، بطور قابل توجهی در افزایش درامد شما نقش دارد.
اطلاعات بدست آمده از وبسایت شما، دید جامعی از بیماران به شما خواهد داد. به این واسطه شما می توانید متناسب با نیازها و تقاضای بیماران، خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهید.
برای مثال داه های بدست آمده از وبسایت شما نشان می دهد که بیشترین تقاضای کاربران در خصوص ساعت کاری یا خدمات خاصی است که شما در آن نسبت به رقبایتان ناکارامد هستید. این اطلاعات به شما کمک می کند با ایجاد تغیرات مثبت در این حیطه رضایت بیماران را جلب کنید.

تسهیل در فرایند ارائه خدمات و مدیریت کارها

فناوری همیشه نقش مهمی در بهبود مدیریت کسب و کار شما ایفا می کند. برای جبران ناکارامدی لازم است با استفاه از امکانات وبسایت خود اقدام به تخصیص مسئولیت ها و ارائه جدول زمانی کنید و مطابق با برنامه ریزی دقیق کارها را پیش ببرید. از طرفی می توانید برای مدیریت امور مالی و بهبود کارایی خود در حوزه صورتحساب ها یک مدل سازمانی ایجاد کنید.

افزایش نفوذ در بازار

طراحی یک سایت پزشکی به پزشکان کمک می‌کند تا نفوذ بیشتری در بازار داشته باشند. با داشتن یک سایت پزشکی، پزشکان می‌توانند به محدوده وسیعی از بیماران دسترسی پیدا کنند و تبلیغات ویژه‌تری برای خدمات خود داشته باشند.

همانطور که مطب شما مرکز حضور فیزیکی شماست، وبسایت شما نیز مرکز حضور آنلاین شما محسوب می شود. از این رو لازم است همانطور که به طراحی کلینیک خود اهمیت می دهید، در طراحی وبسایت خود نیز امکانات و آپشن های مورد نیاز را بگنجانید. طراحی سایت پزشکی شامل امکانات اولیه و پیش فرض و در شکل حرفه ای تر شامل آپشن های پیشرفته و حرفه ای است. این امکانات به شرح زیر است؛

درج لوکیشن مطب در نقشه گوگل

درج لوکیشن مطب یا کلینیک در گوگل و سایر نرم افزارهای مسیریابی همچون نشان، اسنپ و… براورده کردن یکی از نیازهای اولیه بیماران برای مراجعه حضوریست.

همچنین این امکان برای قرارگرفتن سایت در لوکال سئو برای هر محدوده جغرافیایی بسیار تاثیر گذار است. بطور مثال لوکیشن ثبت شده مطب در سعادت آباد باعث گرفتن رتبه بالاتر سایت در سرچ مطب در سعادت اباد خواهد بود.

نوبت دهی آنلاین به بیماران

امکان نوبت دهی آنلاین با

  1. ساماندهی حجم تماس های دریافتی
  2. و دقت بسیار بالا در هماهنگی تایم های درج شده قابل رزرو برای بیماران، با سیستماتیک کردن این روند باعث هماهنگی بیشتر و در انتها روند نوبت دهی با دقت بالا و با اطلاعات کامل بیمار
  3. و حتی قابلیت دریافت شرح حال بیمار پیش از مراجعه خواهید داشت. 
  4. همچنین به کمک این امکان پس از مدتی در سیستم سایت ارشیوی اطلاعات تماس مراجعه کنندگان احتمالی برای پیگیری خواهید داشت.
  5. این امکان قابلیت اتصال به پنل پیامکی و ارسال پیامک نوبت های رزرو شده برای منشی و پیامک یاداوری و رزرو موفقیت امیر برای بیماران را دارد.
  6. امکان اتصال به درگاه بانکی برای پرداخت حق ویزیت با تخفیف، یا بخشی از آن نیز وجود دارد.
پنل پیامکی تبلیغات

این امکان با

  1. اتصال به فرم های داخل سایت مانند فرم های تماس یا فرم نوبت دهی، با ثبت هر درخواست توسط بیماران در هر ساعت از شبانه روز، پیامکی شامل اطلاعات بیمار را برای منشی ( شماره ثبت شده) برای پیگیری ارسال میکند.
  2. راه اندازی پنل تبلیغات پیامکی برای مطب یا کلینیک در سالهای اخیر یکی از پربازدید ترین روش های جذب بیمار و افزایش مراجعه کنندگان محسوب میشود.

تبلیغات پیامکی

امکان پرداخت آنلاین هزینه ویزیت

با برنامه نویسی بخش درگاه پرداخت در سایت برای ویزیت های مشخص یا درمان های مشخص، همچنین برای بیمارانی که از مراجعین مداوم مطب هستند،پرداخت ها با دقت بالا سیستم و در کمترین زمان انجام میشود.

از محاسن این درگاه دریافت هزینه حتی قبل از مراجعه و فیکس شدن حتمی این مراجهه ها میباشد.

 

در دسترس بودن در هر ساعت از شبانه روز

از مهم ترین آپشن های سایت و سیستم، برخلاف نیرو انسانی در دسترس بدون و فعالیت ۲۴ ساعته بدون وقته و اطلاع رسانی به کاربران است. کافیست هر توضیحاتی را یکبار در سایت درج کنید تا برای هزاران کاربر قابل ارائه باشد در حالی که در مراجعه حضوری یا تلفنی برای هر شخص باید یکبار توضیح داد و زمان صرف کرد.

طراحی سئو بیس برای رتبه گرفتن در گوگل

هر سایتی برای دیده شدن و نیاز به تبلیغات دارد، همانطور که میدانید بهترین راه تبلیغات برای سایت سئو است. از اولین اقدامات قرارداد سئو،اصلاح مشکلات برنامه نویسی و کدهای سایت است. با طراحی سئو بیس شما لااقل برای یک تا دوماه برای پروژه سئو جلوتر خواهید بود و در اولین قدم سایت سئوبیس با استانداردهای گوگل خواهید داشت. 

نمایش خودکار آخرین پست های اینستاگرام

با ست کردن کدهای اینستاگرام در سایت و اتصال سایت و اینستاگرام آخرین پست های اینستاگرام شما در سایت نمایش داده خواهد شد و سایتی پویا برای کاربران خواهید داشت.

طراحی سایت چند زبانه

امکان طراحی سایت به چندین زبان؛  اعم از انگلیسی، ترکی، عربی و… برای نمایش به کاربران خارجی . برای جذب بیماران خارجی و برندسازی بین المللی خدمات درمانی با بهترین قیمت. 

درج ویدیوهای تهیه شده در وبسایت

امکان اپلود بینهایت ویدئو درمانی و معرفی پزشک برای افزایش بازدید کاربران و اعتمادسازی بهتر.

پرونده اطلاعات بیماران

امکان ساخت پرونده های الکترونیکی برای بیماران، با این روش بدون نگرانی از وضعیت پرونده های کاغذی و مخدوش شدن اطلاعات حجم بالایی از اطلاعات بیماران را با دقت بسیار بالا مدیریت خواهید کرد.

فرم تخصصی درخواست نوبت یا سفارش خدمات

فرمی برای ارتباط با کاربران، دریافت اطلاعات بیماران و هر نوع درخواستی برای کاربران در سایت ساخته میشود به سادگی پرسش ها یا درخواست های خود را با متخصصین مطرح کنند و از طریق اطلاعات دریافتی چون شماره یا ایمیل پاسخ دریافت کنند. این فرم میتواند شامل انتقادات و پیشنهادات برای ارتقا کیفیت خدمات نیز باشد.

طراحی اختصاصی صفحات اصلی درباره ما.تماس با ما.نمونه درمان ها

طراحی اختصاصی ظاهر سایت توسط تیم گرافیست که طبق تجربه بهترین UI/Ux را با توجه به نیازسنجی کاربران و سلیقه شما طراحی کرده و پس از تایید شما توسط تیم برنامه نویسی اصلاح و با نظارت متخصصین سئو به بالاترین کیفیت خود از نظر سرعت و موبایل اجرایی و تحویل داده خواهد شد.

گالری نمونه درمان ها

گالری نمایش نمونه درمان ها و رضایت بیماران برای جلب نظر کاربران 

افزایش تایم ان سایت( ماندگاری کاربران در سایت )

امکان اضافه کردن بینهایت عکس از مطب کلینیک و نمونه درمان و….

طراحی موبایل فرندلی

نمایش شکیل و دقیق سایت در حالت موبایل، با توجه به اینکه بیش از ۹۰درصد کاربران و مراجعه کنندگان خدمات درمانی خود را در گوشی و موبایل جستجو میکنند نمایش صحیح و زیبا اطلاعات سایت در موبایل از مهم ترین فاکتورهای طراحی سایت ما محسوب میشود.

اصلاح سرعت لود سایت

از اولین و مهم ترین نکات حفظ بازدیدکنندگان سایت سرعت لود بالا و نمایش تمام اطلاعات سایت در کمترین زمان ممکن است، این مهم از فاکتورهای تاثیر گذار در رتبه گوگل نیز محسوب میشود . از این رو طراحی سایت های استودیو پلاتو را با در نظرگرفتن این نکته از همان ابتدا کدها را اجرایی مینماید.

درج مقالات آموزشی، اخبار و اطلاعیه ها

امکان درج بینهایت اطلاعات بروز در خصوص خدمات درمانی و بیماری های مرتبط با آن که راهنما و از سرچ های کابران است.

همچنین اخبار بروز درمان و اطلاعیه ها سایت را فعال و پویا نگاه خواهد داشت.

امکان ارتباط کاربران با کارفرما

بهترین و چشمگیرترین راه های ارتباط سریع و ساده با کاربران از طریق تماس مستقیم فوری، ارتباط از طریق نرم افزاری های گوشی چون تلگرام و واتس اپ و… و همچنین امکان درج شماره و درخواست تماس از مطب با کاربران در همان نگاه اول به سایت.

امکان درج نظرات کاربران و پرسش و پاسخ

بهترین راه دریافت نظرات کاربران پس از ارائه اطلاعات و جزییات درمان در سایت، این روش یکی از تاثیر گذارترین روش ها برای کسب رتبه بهتر در سرچ گوگل است. زیرا بالاترین سطح تعامل و اثبات تخصص را نمایش میدهد.

طراحی گرافیکی صفحات خدمات

طراحی صفحات خدمات با ارائه گواهینامه ها افتخارات و ویدئوهای پزشک و لیست خدمات بطوری که کاربر را مجاب به تماس و ارتباط کنیم. این استراتژی نیاز به طراحی تخصصی و مدیریت ذهن کاربر دارد.

طراحی گرافیکی صفحات خدمات

طراحی صفحات خدمات با ارائه گواهینامه ها افتخارات و ویدئوهای پزشک و لیست خدمات بطوری که کاربر را مجاب به تماس و ارتباط کنیم. این استراتژی نیاز به طراحی تخصصی و مدیریت ذهن کاربر دارد.

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

(نکات مهم در طراحی سایت)

اگر شما هم ارائه دهنده خدمات پزشکی هستید، قطعا تنها راه ارتباط با بیمارانتان، طراحی یک وبسایت منحصر به فرد است. شاید این سوال برای شما نیز مطرح شود که تفاوت یک طراحی سایت حرفه ای و غیر حرفه ای چیست؟ چه عناصری باعث وجه تمایز این دو می شود. برای پاسخ به این سوال در ادامه ویژگی ها و آپشن هایی که در طراحی سایت پزشکی باید به آن توجه شود را بررسی می کنیم؛

۱- ناوبری و دسترسی راحت

یک وبسایت حرفه ای باید به راحتی قابل پیمایش باشد و کاربران بتوانند به راحتی به تمام صفحات سایت دسترسی پیدا کنند. مخاطب در هر لحظه می خواهد بداند در کدام بخش از سایت قرار دارد و چگونه می تواند به سایر صفحات تغییر مسیر دهد. طراحی منو و ایجاد آپشن هایی برای تعامل راحت تر با کاربران از موارد مهمی است که در طراحی حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

۲- سرعت بارگذاری مناسب

یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی وبسایت، سرعت لود مناسب و نسبتا سریع است. یک سایت حرفه ای باید طوری طراحی شود که بتواند در کمتر از ۶ ثانیه لود شود. کاربران وبسایت هایی را که سرعت مناسبی در بارگذاری ندارند به راحتی ترک می کنند. بنابراین برای افزایش ترافیک وبسایت خود لازم است این کار را به یک تیم حرفه ای و متخصص بسپارید.

۳- طراحی ریسپانسیو (سازگاری با موبایل و تبلت)

از مهمترین ویژگی های طراحی سایت حرفه ای، سازگاری آن با انواع دستگاه های هوشمند است. اصطلاحی که به آن موبایل فرندلی گفته می شود، به این معنی است که نحوه نمایش صفحات وبسایت به گونه ای طراحی شود که با هر دستگاه هوشمندی سازگار باشد.

۴- سئو بیس بودن سایت

سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو برای امتیاز گرفتن در گوگل است. یک طراحی مناسب باید سئو بیس طراحی شود تا آماده رتبه گرفتن در گوگل باشد. از این طریق با طراحی اصولی سایت خود، هر زمان که بخواهید می توانید برای قرار گرفتن در صفحات اول گوگل اقدامات لازم را انجام هید.

۵- طراحی بصری منحصر به فرد

انسان ها محرک های بصری را به سرعت پردازش می کنند و ارزشیابی آن ها از سایت شما بر اساس عناصر گرافیکی است. وقتی کاربران وارد سایت می شوند در عرض چندثانیه وبسایت شما را بر اساس طراحی ظاهری آن ارزشیابی می کنند. بنابراین در طراحی یک سایت پزشکی استفاده از رنگ ها، طرح های گرافیکی، فونت و ... از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و یک طراح حرفه ای و متبحر، آگاه است که چگونه می تواند بدون افراط و تفریط بهترین ایده های ممکن را عملی کند.

۶- محتوای فاخر و جذاب

محتوا ستون اصلی وبسایت شماست. کاربران از طریق جستجوی محتوا وارد سایت ها می شوند. علاوه بر این، موتورهای جستجوی گوگل با توجه به کیفیت و کارایی محتوای شما به وبسایت شما امتیاز می دهند. بنابراین در صوت تولید محتوای یونیک و استاندارد می توانید یک قدم جلوتر از رقبا حرکت کنید. برای دریافت اطلاعات جامع مقاله " تولید محتوا " را مطالعه فرمایید.

طراحی متناسب با خدمات و ثبت شما در ذهن مخاطب

طراحی وبسایت باید متناسب با نوع کسب و کار و خمات شما باشد. بازدید کنندگان از طریق عناصر بصری بلافاصله ارتباطی بین لوگو، عناصر گرافیکی و آیتم های مورد استفاده در طراحی ایجاد می کنند. وبسایتی که متناسب با تخصص شما ایجا شود، نه تنها به ماندگار شدن شما در ذهن مخاطب کمک شایانی می کند، بلکه اعتبار شما را به نحو موثری افزایش می دهد.

قیمت طراحی سایت پزشکی

هزینه ها با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می شود رایج ترین عواملی که در تعیین قیمت نقش دارند عبارتند از:

چه عواملی در قیمت طراحی سایت پزشکی موثرند؟

آپشن ها و آیتم ها

آیتم ها و امکانات مورد نظر شما نیز از جمله عواملی است که در تعیین قیمت نقش مهمی ایفا می کند. برای مثال در صورتی که شما خواستار آپشن های پیش فرض باشید، هزینه ها کمتر هستند. اما آپشن های پیشرفته و اختصاصی برحسب زمانی که برای کدنویسی هر بخش خواهد برداورد و خدمت شما اعلام میشود.

چه عواملی در قیمت طراحی سایت پزشکی موثرند؟

هزینه هاست و دامنه

منظور از هاست فضای ذخیره سازی دیتا سایت و دامنه اسم سایتی است که بناست راه اندازی شود مانند: www.drmehdinia.com و هردو باید شرکت های هاستینگ تهیه و خریداری شود. تیم پلاتو برای خرید هاست و دامنه شما را راهنمایی خواهند کرد. اما در صورتی که بخواهید هاست و دامنه توسط تیم مجری تهیه شوند، هزینه خرید این دو آیتم نیز در محاسبه قیمت اعمال می شود.
قیمت حدودی دامنه از .ir تا .com : از ۲۰ تا ۷۰۰ هزارتومان است.
و هزینه فضای هاست از ۲ گیگ تا ۵ گیگ ( برای سایت پزشکی ۲ تا ۵ کافیست) حدودا از ۵۰۰ تا ۱ میلیون تومان است.

نوع طراحی آماده یا اختصاصی

بسته به اینکه شما بخواهید طراحی شما با استفاده از قالب های آماده انجام شود یا لایوت اختصاصی، میزان هزینه ها متفاوت خواهد بود. در اغلب مواقع طراحی سایت در مجموعه پلاتو بصورت اختصاصی انجام می شود. بدین صورت که طراحان ما چند لایوت در اختیار شما قرار می دهند و بعد از انتخاب نهایی، هزینه ها برآورد می شود. با این حال در صورت درخواست کارفرما طراحی سایت پزشکی با استفاده از قالب های آماده نیز امکان پذیر است.
هزینه طراحی سایت پزشکی ساده تا پیشرفته حدودا از ۱۲ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان خواهد بود.

طراحی سایت پزشکی چقدر زمان می برد؟

مدت زمان اجرای پروژه وابسته به آپشن های مورد درخواست کارفرماست. اما حدودا طراحی سایت بین ۲۰ تا ۳۰ روز زمان می برد. هرچقدر آپشن ها کمتر باشند سایت در مدت زمان کوتاه تری آماده می شود و با پیشرفته شدن آیتم ها مدت زمان تحویل پروژه بیشتر خواهد بود و حدودا ۳۰ روز زمان می برد.

مراحل راه اندازی و سفارش طراحی سایت پزشکی


برگزاری جلسه و نیازسنجی امکانات سایت

در جلسه درخصوص توقعات شما از سایت و تیم اجرایی و سپس پیشنهاداتی که از بازخورد فعالیت با همکاران شما و دیگر پزشکان داشته ایم صحبت خواهد شد. بعد از اتمام جلسه و شروع اجرای پروژه با توجه به نوع قالب درخواستی (آماده یا اختصاصی) طراحی توسط طراحان شروع می شود. در این مرحله رنگ سازمانی، دیزاین صفحات و عناصر گرافیکی و بصری اجرا می شود.


کدنویسی

در این مرحله برنامه نویسان حرفه ای و متبحر تیم پلاتو، کدنویسی وبسایت را شروع می کنند. انواع کدنویسی CSS ،HTML، PHPو جاواسکریپت توسط تیم پلاتو با بالاترین دقت اجرا می شود.


ورود اطلاعات

بعد از اتمام کدنویسی، اطلاعاتی که لازم است در سایت قرار داده شود، توسط کارفرما در اختیار تیم مجری قرار می گیرد و اطلاعات وارد سایت می شوند. بعد از انجام این مرحله طرح نهایی سایت اجرا می شود تا در زمان مقرر به کارفرما تحویل داه شود.


تحویل سایت به کارفرما و آموزش کار با پنل

بعد از تمام پروژه طراحی سایت پزشکی، وبسایت به کارفرما تحویل داده می شود و طی جلسه ای آموزش های لازم برای مدیریت سایت در اختیار کارفرما و یا نمایندگان ایشان قرار می گیرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x