ساخت تیزر تبلیغاتی سالن و کلینیک زیبایی

تیزر تبلیغاتی یکی از روش های بازاریابی آنلاین است که امروزه مورد استقبال بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است. در ساخت تیزر ویدیویی از کسب و کار، محصولات و محیط مربوط به آن  گرفته میشود تا ویژگی های شاخص و خدمات آن شرکت را به مخاطب معرفی کند.

به دلیل اهمیت تبلیغات سالن ها و کلینیک های زیبایی هم مانند سایر کسب و کارها به تبلیغات ویدیویی روی آورده اند تا بتوانند مخاطبان و مشتریان بیشتری از این طریق جذب کنند. تیزر تبلیغاتی سالن و کلینیک زیبایی باید بر روی خدماتی که ارائه میشود تمرکز داشته باشد و با نمایش نمونه کار اعتماد و رضایت مراجعه کنندگان را جلب نماید.

ساختن تیزرهای تبلیغاتی  توسط شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند انجام می شود‌. در این شرکت ها فیلم بردار، عکاس، گوینده، نویسنده، تدوینگر و کارگردان و عوامل میدانی برای ساخت تیزر همکاری می ‌کنند. برای یک انتخاب درست توصیه میکنیم مقاله بهترین شرکت برای ساخت تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید. 

ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی

در دنیای امروز، تبلیغات یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی و فروش است. کلینیک‌های زیبایی نیز برای معرفی خدمات ، محصولات خود و جذب مشتریان جدید، به تبلیغات خلاقانه و مستمر نیاز دارند. در همین راستا ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی و کلینیک ها اهمیت می یابد. چرا که ساخت تیزر، یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای کلینیک‌های زیبایی است.

آراستگی و جذابیت از جمله مواردی است که برای همه افراد اهمیت دارد. تیزر تبلیغاتی برای سالن های زیبایی باید به نحوی باشد که ترکیبی از جلب اعتماد و نشان دادن امکانات سالن باشد. سلامت پوست و زیبایی از جمله مواردی است که برای افراد بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل در انتخاب خدمات دهنده مورد نظرشان بسیار سختگیر خواهند بود.

 لازم است حرفه ای بودن تان در این زمینه در تیزر به درستی نمایش داده شود. خدماتی مثل رنگ، دکلره، کاشت ناخن، پاکسازی و… همگی باید در تیزر به نحوی مشخص باشند که نشان دهنده رعایت بهداشت محیطی و فردی باشد. هنگامی که بحث عمل های زیبایی مانند جراحی بینی به میان می‌آید این سختگیری صد چندان میشود.

تیزر تبلیغاتی یک فیلم کوتاه و جذاب است که پیام کلی مجموعه و خدمات را به مخاطب خود منتقل می‌کند. یک تیزر تبلیغاتی خوب باید بتواند توجه مخاطب را جلب کند، پیام کلی کلینیک  را به صورت واضح و مختصر انتقال دهد و مخاطب را به اقدام به عمل (مثل تماس تلفنی، مراجعه به وب سایت یا صفحه اینستاگرام کلینیک) ترغیب کند.

در صورتی که برای طراحی وب سایت برای سالن یا کلینیک زیبایی خود دو به شک هستید توصیه میکنیم مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید. 

یک تیزر تبلیغاتی خوب می‌تواند توجه مخاطبان جدید را به شما معطوف کند و باعث جذب مشتریان جدید شود و از طرفی با تقویت برند باعث می شود که مجموعه در ذهن مخاطب معتبر و با کیفیت شناخته شود.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی سالن و کلینیک زیبایی

در مجموعه پلاتو اولین مرحله برای ساخت تیزر تبلیغاتی مشاوره رایگان است. کافی است از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ارتباط بگیرید. در این مرحله انتظارات و نیازهای مجموعه به درستی بررسی میشود و نمونه کارهای مشابه را مشاهده خواهید نمود.

در مرحله دوم با همکاری و مشورت سفارش دهنده تیزر سناریو و آهنگ مناسب برای تیزر تبلیغاتی انتخاب میشود. سپس مراحل فیلمبرداری در محل انجام شده و تدوین ویدیو آغاز میشود. پس از به پایان رسیدن مراحل تدوین و تایید نهایی تیزر تبلیغاتی برای استفاده و قرار گیری در وب سایت، اینستاگرام و یا سایر بسترهایی که در نظر دارید آماده خواهد بود.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی

   ۱.افزایش مشتریان و افزایش فروش

با ساختن یک تیزر حرفه ای مخاطبان بیشتری شما را دنبال میکنند و این مسئله به خودی خود سبب افزایش دامنه مشتریان و در نهایت افزایش فروش خواهد شد.

    ۲.برند شدن

ساخت تیزر را میتوان یک گام موثر در راستای افزایش اعتبار و پیشبرد اهداف مربوط به برندینگ دانست. با این کار نام شما بیش از پیش در میان مخاطبان تکرار میشود. به همین دلیل تیزر میتواند در حکم راهی برای تبلیغات دهان به دهان نیز باشد.

     ۳.پیشی گرفتن از رقبا

در حقیقت امروزه به دلیل افزایش تقاضا مجموعه های زیادی به ارائه خدمات زیبایی میپردازند. ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی به شما کمک میکند تا حرفه تر از رقبا جلوه کنید و وجوه تمایز خود را بیشتر به رخ بکشید.

ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی

چه مواردی باید در ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی نمایش داده شود؟

  • در همان ابتدای ویدیو سعی کنید پیش نمایشی خیره کننده ایجاد کنید که مخاطب نتواند از ویدیو چشم بردارد. پیش نمایش جذاب در ساخت تیزر اولین اصل در موثر بودن تیزر است. مخاطب ترجیح می دهد که کم کم با اصل داستان آشنا شود، یعنی در ویدیوتان کم کم مطلب را شرح دهید.
  • برای مثال نشان دادن ورودی سالن به صورت اسلوموشن، نمایش بخش های مختلف و یا به تصویر کشیدن خدماتی که روی مشتری انجام می شود، یکی از سناریوهایی است که برای تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی مناسب است.
  • نشان دهید که شما از پس انجام هر خدماتی برمی آیید. چالش های سخت سالن زیبایی مثل آرایش عروس یا میکاپ های خاص را در ویدیو نشان دهید. مشتری باید میزان حرفه ای بودن شما را به درستی درک کند.
  • در صورتی که تیزر تبلیغاتی را برای خدمات پزشکی و جراحی زیبایی در نظر دارید باید نمونه های موفق را پس از دریافت خدمات و با گذشت زمان نشان دهید. تیم پلاتو با سابقه ای درخشان در زمینه عکاسی و فیلمبرداری مطب پزشکی در خدمت شماست.
  • هر امکانات، خدمات و حرفه ای را که دارید، در تیزر قرار دهید. این ها برای شما یک رزومه محسوب می شوند و مشتری باید از تمامی آن ها اطلاع داشته باشد.
  • در ویدیو حس تمیزی و پاکیزگی را منتقل کنید. هیچ چیز بدتر از انجام خدمات زیبایی توسط یک آرایشگر نامنظم نیست.

مهمترین نکات در ساخت تیزر تبلیغاتی سالن های زیبایی

     ۱.مشاهده نمونه کارها و آنالیز رقبا

در ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی و کلینیک های پوست و مو توصیه میشود ابتدا نمونه کارهای رقبا را مشاهده کنید. با این کار انتظاراتتان از یک تیزر تبلیغاتی به درستی درک میشود. همچنین فهم نقاط قوت و ضعف آن ها به شما کمک میکند تا از نقاط قوت آن ها بهره برده و نقاط ضعف را تکرار نکنید.

    ۲.شروع جذاب ابتدای تیزر

چند ثانیه اول مهمترین بخش تیزر است، در این مدت زمان کوتاه است که کاربر تصمیم میگیرد آیا باید بقیه ویدیو را مشاهده کند یا از خیر آن بگذرد. پس توصیه میشود که جذاب ترین بخش را برای شروع انتخاب نمایید.

    ۳.نوع تیزر تبلیغاتی

باید بررسی کنید که تیزر تبلیغاتی در چه پلتفرمی منتشر میشود و سپس بر اساس آن سناریو سازی کنید. همچنین باید محدودیت های هر بستر را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال در تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون امکان استفاده از آهنگ های خارجی را نخواهید داشت. اما در بسترهایی مانند اینستاگرام بهتر است از آهنگ های ترند روز استفاده نمایید.

    ۴.شناخت مخاطب هدف

با شناخت مخاطب هدف پیش از ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی به خوبی درخواهید یافت که چه مواردی باید بولد شده و حتما در ویدیو  گنجانده شوند.

انواع روش های تبلیغات ویدیویی

پس از تولید تیزر آرایشگاه یا کلینیک نوبت به انتشار آن می رسد. این که ویدیو در چه بستری منتشر شود نقش مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت تبلیغات دارد. به طور کلی سه راه برای تبلیغات ویدیویی و انتشار تیزر سالن زیبایی وجود دارد؛

  1. پلتفرم های اختصاصی

انتشار ویدیو در پلتفرم های اختصاصی راحت ترین و رایج ترین راه است. در این روش ویدیو در وب سایت، فضای مجازی، اینستاگرام، تلگرام،فایل های دیجیتال، فهرست های ایمیل، اپلیکیشن ها و… به دید کاربر می رسد.

چون شما مالک این بستر هستید، پس به راحتی هم می توانید ویدیو تبلیغاتی را نشر دهید. توجه کنید که پلتفرم های اختصاصی اولین منبع اطلاعاتی درباره کسب و کار شما هستند پس در انتخاب آن دقت کنید. پلتفرم های اختصاصی شامل موارد زیر هستند؛

  • وب سایت ها که ویدیو در آنها منتشر می شود. این روش کمک می کند تا نرخ تعامل برای بازدید ویدیو و سایت بالا برود.
  • شبکه های اجتماعی با الگوریتم های مهم و کاربردی می توانند با انتشار محتوای ویدیویی نرخ اشتراک گذاری آن را چندین برابر کنند.در این روزها تاثیرگذارترین پلتفرم، اینستاگرام،یوتیوب،تلگرام،آپارات و ….است.
  • پنل های اختصاصی اس ام اس که بسیار کاربردی و موثر است.
  • ایمیل که این روزها با هوشمند شدن تلفن های همراه روشی آسان و در دسترس همگان است و شما با ایمیل می توانید برندتان را بهتر معرفی کنید و راه های ارتباطی مشتری با شرکت را ایمیل کنید. البته در نظر داشته باشید که بازاریابی پیامکی و بازاریابی ایمیلی باید به گونه ای باشند که در وهله اول مخاطب را به سوی بازدید از صفحه سوق دهند.

ساخت تیزر تبلیغات کلینیک زیبایی

  1. رسانه های پولی

منتشر کردن ویدیو در رسانه های پولی در موفقیت تبلیغات مهم است، مثل یوتیوب که با توجه به خدماتی که ارائه می دهد از کاربرانش هزینه دریافت می کند. بودجه ای که برای تبلیغات در این رسانه ها اختصاص داده اید، هر چند که کم هم باشد باز هم می تواند سودمند و مفید باشد. رسانه های پولی شامل موارد زیر هستند؛

  • موتورهای جستجو مانند گوگل که ویدیو را به شکل یک تبلیغ نمی توانند به کاربر نشان دهند اما اگر در این راستا بر روی کلمات کلیدی پر کاربرد در حوزه محصول، خدمات برند هدف بگذارید و صفحه کلیک تعیین کنید، می توان صفحه را به کمک تبلیغات کلیکی به کاربر نشان داد‌‌. توجه داشته باشید که سئو وب سایت یکی دیگر از راه هاییست که برای نمایش مجموعه و خدماتتان به مخاطب پیش روی شماست.
  • تبلیغات پولی  آن دسته از تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند که محتوای شما را دقیقا به مخاطب هدف نشان می دهند‌. این روش ویدیو را به افراد زیادی با ویژگی های مشترک مثل محل زندگی، خصوصیات، سطح درآمد و علاقه مندی های خاص نشان می دهد.
  • تبلیغات همسان (Native Advertising) تبلیغاتی هستند که تیزر را در سایت های دیگر قرار می دهند. برای مثال اگر یک شیرینی فروشی دارید، ویدیو شما در مقاله های مرتبط به غذا قرار می گیرد‌. هر چند که این روش کمی گران تر از روش های دیگر است اما با توجه به این که ویدیو در یک فضای مرتبط با نرخ بازگشت قطعی پخش می شود، می توان در آینده سرمایه را بازگرداند‌.
  • اینفلوئنسرمارکتینگ یا همان بازاریابی افراد تاثیر گذار که در رسانه های پولی و رسانه های خصوصی موثر واقع میشود. در این روش افراد معروف در فضای مجازی ویدیو تبلیغاتی شما را منتشر کرده و افراد را به دنبال کردن شما در صفحات مجازی ترغیب میکنند.

برای اطلاع از هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی کلیک کنید.

  1. رسانه های بدست آمده

 انتشار ویدیو در این راه از سخت ترین راه ها محسوب می شود، زیرا غیر قابل کنترل است. رسانه های بدست آمده رایگان هستند اما نیازمند به تلاش و کوشش فراوان میباشند. مانند؛

  • رسانه های اجتماعی که منتشر کردن ویدیو در آن ها کار آسانی است، ولی از صفر باید برای بازدید و دیده شدن آن تلاش کنید‌.
  • بررسی محصولات توسط اینفلوئنسرهای یوتیوب، اینستاگرام و… که محصول ابتدا برای آن ها فرستاده می شود و پس از تست و بررسی محصول، در صورت رضایت ویدیویی برای شرح آن محصول گرفته می شود.
مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x