بررسی آمار و گزارش فعالیت ها در پیج اینستاگرام

بررسی آمار و گزارش فعالیت ها در پیج اینستاگرام

 آمار و گزارش فعالیت در اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ برای اینکه بتوانیم آمار، تجزیه و تحلیل اینستاگرام و نحوه ی مشاهده داده های هر حساب را بررسی کنیم باید به یک سری نکات و توضیحات توجه کنیم. بدون تجزیه و تحلیل نمی توان به یک کار درست و پر درآمد دسترسی پیدا کرد. ما به شما نحوه ی نظارت بر آمار اینستاگرام، شاخص هایی که می توان پیدا کرد، نحوه ی نظارت بر رشد حساب، نحوه ی مقایسه چندین حساب و دریافت اطلاعات دقیق از صفحات رقبا و به طور کلی بررسی آمار و گزارش فعالیت ها در اینستاگرام را توضیح می دهیم.

چرا ما نیاز به آمار اینستاگرام داریم ؟

برای بدست آوردن آمار و گزارش فعالیت در اینستاگرام از یک حساب اینستاگرام را می توان با ارقام مواردی مانند تعداد دنبال کنندگان (followers)، تعداد لایک ها، تعداد نظرات (comments)، تعداد بازدیدهای ویدیوها، میزان دسترسی پروفایل ها، تعداد بازدید نمایه ها و تعداد بازدید استوری دست یافت.

با استفاده از این ارقام می توان شاخص های دیگری را نیز محاسبه کرد، مانند: نرخ رشد حساب، تعداد متوسط لایک ها و نظرات و میزان تعامل (ER).

این شاخص ها امکان مقایسه بین حساب های مختلف را فراهم می کنند. این هنگامی مفید است که تبلیغات خود را از یک وبلاگ نویس خریداری می کنید و یا می خواهید نوع محتوایی را که کاربران بیشتر دوست دارند ارزیابی کنید. چنین پست هایی دارای ER بالاتر هستند، یعنی لایک و نظرات بیشتر دارند. این مقدار برای توسعه استراتژی محتوا مفید خواهد بود و شما می توانید مطالب جذاب تری برای مخاطبان ایجاد کنید.

نظارت بر آمار امکان ارزیابی مناسب بودن کار شما را فراهم می کند. به عنوان مثال، شما فروشنده ی کیف هستید و محصولات خود را به صورت عکس هایی از کیف ها که در یک اتاق با نورهای مختلف پردازش شده است، در صفحه اینستاگرام خود قرار داده اید.

اما شک دارید که دیدن تصاویر کیف ها روی زمینه سفید برای مردم جالب است یا خیر. شما تصمیم می گیرید عکس های دیگری با کیف که بر دوش دختران در خیابان است  یا در کنار دختری که در کافه نشسته است در صفحه تان قرار دهید، این عکس ها نشان می دهد که محصولات شما در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسد. شما فکر می کنید ایده خوبی است اما عکاس با این نظر مخالف است.

بیشتر بخوانید: ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام

برای اینکه متوجه شوید کدام مدل سبک مناسب تر است و بینندگان بیشتری را به خود جذب می کند نیاز به تجزیه و تحلیل آماری دارید. باید یک هفته عکس های کیف که در اتاق انداخته اید را منتشر کنید، هفته ی بعد عکس هایی که با دختران انداخته اید را در صفحه تان بگذارید، حالا این دو هفته را با یکدیگر مقایسه و ارزیابی کنید تا ایده مناسب را بیابید.

بررسی نتایج خود در اینستاگرام برای بهینه سازی و عملکردتان بسیار مهم است. تا همین اواخر اینستاگرام به غیر از تعداد لایک ها، کامنت ها و پروفایل شما، هیچ آماری در مورد پست ها و حساب ارائه نمی داد. اما امروزه می توان با تغییر حساب کاربری معمولی به حساب کاربری کسب و کار به بینش بیشتری از اینستاگرام دست یافت.

حساب کاربری کسب و کار اینستاگرام بسیار شبیه بیزینس فیس بوک است. اما با این وجود نیز محدودیت هایی دارد مثلا شما فقط می توانید داده های هفت روز گذشته را دریافت کنید که این برای انجام یک تجزیه و تحلیل دقیق در یک بازه زمانی کوتاه، غیر ممکن است. یا همچنین وقتی زمان استوری شما تمام می شود، داده های آن نیز از بین می رود و دیگر در دسترس نیست. اما برای حل این مشکل نیز یکسری ابزارهای خارجی است که می توان به کمک آن ها اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید.

انواع آماری که در اینستاگرام ارائه می شود

در ادامه بحث آمار و گزارش فعالیت در اینستاگرام باید بگوییم که ممکن است برای مخاطبان این سوال پیش بیاید که اصلا می توان از چه قسمت هایی گزارش تهیه کرد یا گزارش های اینستاگرام باید شامل چه بخش هایی باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که از اینستاگرام می توان ۵ دسته و یا بخش گزارش تهیه کرد که در ادامه نام برده شده اند.

  • آمار استوری های اینستاگرام
  • آمار مشخصات عمومی آن کاربر (مخاطبین)
  • آمار پست ها در اینستاگرام (عکس و ویدیوها)
  • آمار پروفایل شخصی خود
  • آمار لایو

چگونه می توان آمار اینستاگرام را پیدا کرد ؟

 آمار و گزارش فعالیت در اینستاگرام را می توان از طریق بخش insight بدست آورد. آنالیز اینستا با insight در صفحه هایی قابل مشاهده است که صفحه تجاری یا همان بیزنس اکانت دارند. این آپشن به شما اجازه می دهد تا اطلاعات کاملی درباره ی صفحه تجاری تان داشته باشید. به کمک insight می توان مشاهده کرد که چند نفر پست ها را دیده اند، چند نفر آن را به اشتراک گذاشته اند، چند نفر آن را ذخیره کرده اند و چندین قابلیت کاربردی دیگر. اینسایت قابلیت ارائه اطلاعات فردی به شما را ندارد و فقط می تواند اطلاعات جامع به شما بدهد. همچنین طبق گفته شرکت اینستاگرام اعداد آنالیز شده دقیق نیستند و گاهاً کمتر یا بیشتر از حد واقعی نشان داده می شوند. این ابزار جذاب چندین بخش دارد؛

چگونه می توان آمار اینستاگرام را پیدا کرد ؟

آمار موجود در اینستاگرام بسته به آنچه می خواهید تجزیه و تحلیل کنید، از طرق مختلف قابل دستیابی است.

۱. آمار کلی فعالیت حساب شما (آمار پروفایل اینستاگرام):

در بخش اینسایت پیج های تجاری، گزینه ای وجود دارد که می توانید پروفایل پیج تان را به کمک آن تجزیه و تحلیل کنید. این بخش شامل اطلاعات افرادی ست که شما را فالو کرده اند، تعداد دفعات دیده شدن پست های شما ست، تعداد دفعات دیده شدن پروفایل شما ست، تعداد دفعاتی ست که بر روی لینک وب سایت تان کلیک شده است، تعداد دفعاتی که بر روی گزینه تماس یا ایمیل کلیک شده است، تعداد پست هایی که نام پیج شما را منشن کرده اند و تعداد پست هایی که با هشتگ های مشخص شده شما نشر داده می شوند.

روی سه خط در صفحه ی اول اینستاگرام خود در بالا سمت راست کلیک کنید. در منوی بازشو روی گزینه Insights ضربه بزنید. سپس بر روی بخش آمار (Statistics) کلیک کنید و تمام تجزیه و تحلیل حساب خود را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: نکات کلیدی عکاسی از محصول در اینستاگرام

گزینه های مهم که در بخش activity Insight وجود دارد عبارتند از :

  • Impression : این گزینه تعداد بازدید پست های شما را در یک بازه ی زمانی نشان می دهد.
  • Interaction : این گزینه تعداد اقدامات انجام شده در حساب کاربریتان را نشان می دهد.
  • Reach : تعداد حساب های کاربری مختلف که هر یک از پست های شما را دیده اند در این گزینه نمایش داده می شود.
  • Profile visit : تعداد کل بازدید کنندگان از پروفایل حساب کاربریتان در طول یک هفته را نشان می دهد.
  • Website Click : تعداد دفعاتی که بازدید کنندگان بر روی لینک های زیر پست هایتان کلیک کرده اند را نشان می دهد.
  • Call/Email Click : تعداد دفعاتی که بازدیدکنندگان بر روی شماره تلفن و یا ایمیل موجود در زیر پستتان کلیک کرده اند را نشان می دهد.
  • Mentions : تعداد دفعاتی که بازدیدکنندگان، پروفایل شما را در اینستاگرام یادآوری (منشن) کرده اند را نشان می دهد.

۲. آمار پست ها در اینستاگرام:

روش اول : از پروفایل خود (صفحه اول) آن پستی را که می خواهید داده ها و آمارش را مشاهده کنید، انتخاب کرده و بر روی دکمه “مشاهده آمار (view statistics)” ضربه بزنید. در این حالت عملکرد یک پست را دریافت خواهید کرد.

روش دوم : در سه خطی که در بالا سمت راست وجود دارد، گزینه آمار (statistics) را انتخاب کرده و به قسمت محتویات (contents) بروید. در اینجا بر روی ” دیدن همه (see all)” کلیک کنید. اکنون می بینید که همه مطالب شما بر اساس تعاملات مرتب شده اند. موردی که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید، انتخاب کرده و روی مشاهده آمار کلیک کنید.

بخش Discovery

این بخش عملکرد کلی پیج را با توجه به دو معیار نشان می دهد؛ بر اساس Reach که تعداد تک به تک کاربران بازدید کننده از پست ها است و بر اساس Impressions که تعداد کل دفعاتی که پست بازدید شده است را نشان می دهد. با توجه به تجربیات کاربران می توان گفت گزینه ی Reach بخش مهمی برای دانستن عملکرد کلی پیج تان است.

در بخش Content محتواهای پست و استوری را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا با توجه به سلیقه مخاطبین تان پست گذاری کنید. این بخش به دو قسمت تقسیم می‌شود Feed و Stories.

بیشتر بخوانید : چگونگی برجسته شدن در اکسپلور اینستاگرام

  • گزینه Feed اطلاعات مربوط به پست ها از دو سال پیش را نشان می دهد.
  • Calls: این گزینه تعداد افرادی را نشان می دهد که با شما تماس گرفته اند.
  • Comments: تعداد کامنت های هر پست را مشخص می کند.
  • Emails: تعداد افرادی را که برای تان ایمیل فرستاده اند نشان می دهد.
  • Engagement: این گزینه تعداد پیج هایی را نشان می دهد که پست شما را سیو یا لایک کرده اند و یا برای شما کامنت گذاشته اند.
  • Follows: تعداد افرادی را نشان می دهد که شما را به خاطر آن پست فالو کرده اند‌.
  • Get Direction: تعداد کاربرانی را نشان می دهد که با آن پست به شما دایرکت فرستاده اند.
  • Impressions: تعداد دفعاتی ست که پست شما دیده شده است.
  • Liks: تعداد لایک های یک پست را مشخص می کند.
  • Profile Visits: تعداد دفعاتی را که پروفایل شما به واسطه آن پست دیده شده است نشان می دهد.
  • Reach: تعداد دفعاتی که کاربرهای مختلف آن پست را دیده اند.
  • Saved: تعداد دفعاتی که پست شما ذخیره شده است.
  • Website clicks: تعداد افرادی که به واسطه آن پست روی لینک سایت کلیک کرده اند.

آمار استوری های اینستاگرام

۳. آمار استوری های اینستاگرام:

بسته به این که می خواهید استوری های فعال و یا گذشته ی خود را بررسی کنید دو راه وجود دارد.

آمار استوری های فعال: از پروفایل خود یا بر روی صفحه روی عکس ضربه بزنید و استوری های فعال خود را مشاهده کنید. اکنون به بالا بروید و تعداد بازدیدکنندگان تاکنون را مشاهده کنید. با پیمایش در سمت راست، آمار را مشاهده خواهید کرد.

آمار مربوط به استوری های قبلی اینستاگرام (حداکثر ۱۴ روز قبل): دوباره روی سه خط پروفایل خود کلیک کنید. به بخش آمار بروید مشاهده همه را در بخش استوری انتخاب کنید. اکنون می توانید تمام استوری های منتشر شده را بر اساس تاریخ انتشار به ترتیب مشاهده کنید. بر روی استوری که می خواهید از آن اطلاعات بدست آورید کلیک کرده و به بالا پیمایش کنید.

 آمار تمام استوری ها (بدون محدودیت زمانی): روی سه خط کلیک کنید، روی گزینه بایگانی (archive) ضربه بزنید، بعد از وارد شدن می توانید تمام استوری هایی که تاکنون منتشر کرده اید را مشاهده کنید. آمار به صورت کشویی نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: ایده برای انتخاب آیدی جذاب اینستاگرام

نکته۱: مهم است که بدانید آماری که اینستاگرام به شما ارائه می دهد تنها در صورت داشتن دو نوع حساب قابل مشاهده است :

۱- حساب شرکتی و ۲- حساب سازندگان محتوا.

نکته ۲: کسان دیگری که حساب کاربری شما را ندارند نمی توانند تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما را دریافت کنند.

علاوه بر آن در بخش Stories آمارهای مربوط به استوری هایی که می گذارید قرار دارد. حتی می توانید برای برنامه ریزی کردن پیج تان و هدفمند کردن آن از این بخش کمک بگیرید. این بخش نیز گزینه هایی دارد؛

  • Impressions: تعداد کل بازدید استوری را نشان می دهد.
  • Reach: تعداد اکانت های مختلفی را نشان می دهد که استوری را مشاهده کرده اند‌.
  • Exited: تعداد کاربرهایی که از استوری خارج شده اند‌.
  • Replies: تعداد ریپلای هایی که به استوری داده می شود.
  • Viewers: اکانت هایی که از استوری شما بازدید داشته اند‌.
  • Forward: تعداد کاربرانی را نشان می دهد که از استوری شما رد شده اند‌.
  • Backwards: تعداد افرادی را نشان می دهد که از این استوری به استوری قبلی رفته اند‌.
  • Next Story: تعداد اکانت هایی را نشان می دهد که استوری بعدی را هم دیده اند‌.

آمار مخاطبان اینستاگرام شما

۴. آمار مخاطبان اینستاگرام شما:

در این قسمت که بخش Promotions است اطلاعات مربوط به تبلیغاتی که خود اینستاگرام برای شما انجام داده است را می بینید. اطلاعات مربوط به بخش‌ های Profile Visits ، Impressions، Reach، Engagement، جنسیت کاربران، سن و لوکیشن آن ها اطلاعاتی ست که این بخش در اختیار شما قرار می دهد‌.

بیشتر بخوانید: ابعاد و حجم مناسب برای پست و استوری در اینستاگرام

  • Top locations : در این بخش می توانید شهر و کشور دنبال کننده هایتان را مشاهده کنید. در واقع ۵ شهر و ۵ کشوری که بیشترین فالوور پیجتان در آنجا قرار دارد را نشان می دهد.
  • Age Range : در این بخش می توانید سن فالوورهایتان را بررسی کنید. اینستاگرام بازه های سنی را به صورت ۱۳-۱۷، ۱۸-۲۴، ۲۵-۳۴، ۳۵-۴۴، ۴۵-۵۴، ۵۵-۶۴ و +۶۵ نشان می دهد.
  • Gender : در این بخش جنسیت فالوورها را مشخص می کند.
  • Follower Hours : در این بخش میانگین زمانی که فالوورهایتان در پیج شما گذرانده اند را نشان می دهد.
  • Follower Days : این بخش نیز روزهایی که دنبال کننده ها، بیشترین فعالیت را دارند نشان می دهد.

۵. آمار لایو :

در قسمت لایوهای قرار داده شده دو گزینه وجود دارد.

Live View at any give time : این گزینه مشخصات کاربرانی که لایو شما را تماشا کرده اند و تعدادشان را نشان می دهد.

Viewers : تعداد کاربرانی که حتی یک قسمت از لایو شما را نگاه کردند نیز نشان می دهد.

یک نکته در قسمت آمار لایو باید ذکر کرد و آن این است که اینستاگرام در حال حاضر تحلیل دقیقی مانند سایر قسمت ها در اختیارتان قرار نمی دهد و باید اعداد و ارقامی که در زمان پخش لایو مشخص می شود را یادداشت کرده و خودتان به صورت دستی تحلیل کنید.

تجزیه و تحلیل پیج رقبا چه اهمیتی دارد؟

سعی کنید پیج رقبای کاریتان را از لحاظ نقاط ضعف، قوت، استراتژی، قیمت گذاری، میزان مشارکت مخاطبانشان، عملکرد محتوا، هشتگ گذاری و… بررسی کرده و آن ها را با پیج خودتان مقایسه کنید. این امر به افرادی که مبتدی هستند و تا به حال نتوانسته اند رونق را به کسب و کارشان بیاورند کمک می کند تا استانداردهای پایه این صنعت را بشناسند، در جریان روندهای آن ها باشید، روند محتوای پیج تان را بهبود ببخشید.

بیشتر بخوانید: نکات کلیدی در مدیریت پیج اینستاگرام

فرصت هایی را برای عملکرد بهتر پیج تان ایجاد کنید و در نهایت موجب رشد کسب و کارتان شوید. با تحلیل رقبا قادر خواهید بود تا تعداد فالورها، جنسیت آن ها، موقعیت جغرافیایی شان و داده های مورد علاقه شان را بفهمید و بر اساس آن ها محتوا سازی انجام دهید‌. با آنالیز کردن می توانید از فرصت های خوب بازار با خبر شوید و روند جدیدی را برای پیشرفت بازاریابی اینستاگرامی تان در پیش بگیرید.

اهمیت آنالیز پیج تبلیغاتی پیش از سفارش تبلیغات

زمانی که پیجی را برای تبلیغات در نظر می گیرید و بودجه ای را برای آن کنار می گذارید، سعی کنید تا حتماً قبل از سفارش آن را آنالیز کنید که نتیجه ی دلخواه تان حاصل آید. اگر در انتخاب اشتباه کنید قطعاً بازخورد خوبی نخواهید داشت. تعداد فالورهای واقعی، لایک، کامنت، نوع محتواهایی که مورد پسند کاربران است، تعامل صاحب پیج با مخاطبان همگی نکاتی هستند که در آنالیز آن ها را چک کنید. این کار را می توانید با ابزارهای جدید انجام دهید که کارتان راحت تر باشد.

بهترین ابزار و سایت تحلیل پیج اینستاگرام در سال ۲۰۲۳

همان طور که قبلا گفته شد برای تجزیه و تحلیل دقیق تر و بیشتر از موارد ذکر شده اینستاگرام خود باید از یکسری ابزار استفاده شود در ادامه به توضیح تعدادی از ابزارهای موجود در بازار می پردازیم و به شما نشان خواهیم داد که هنگام استفاده از آنها چه معیارهایی را اندازه گیری کنید تا به نتایج متناسب با اهداف برند خود برسید.

  ۱. ابزار  hootsuite

ابزار تجریه تحلیل اینستاگرام

اگرچه ممکن است برنامه hootsuite را به عنوان یک ابزار برنامه ریزی بشناسید اما همچنین یک ابزار تحلیلی قوی است که می تواند فراتر از خود اینستاگرام، حساب کاربریتان را تجزیه و تحلیل کند.

به عنوان مثال داشبورد برنامه Hootsuite Analytics می تواند موارد زیر را انجام دهد در صورتی که اینستاگرام قادر به انجام آنها نیست :

  • به شما داده های گذشته را نشان می دهد.
  • مقایسه معیارها در بازه های زمانی خاص برای دستیابی به دیدگاه تاریخی
  • گزارش های قابل تنظیم را در هر زمان که دوست دارید اجرا کنید.
  • با استفاده از معیارهای مورد نظر خود می توانید به بررسی عملکرد پست های خاص بپردازید.
  • زمان پاسخگویی حساب خود را در مکالمات خدمات مشتری نظارت کنید.
  • نظرات اینستاگرام را بر اساس احساسات (مثبت و منفی) رتبه بندی کنید.

بیشتر بخوانید: برجسته شدن در سرچ اینستاگرام

همچنین Hootsuite Analytics دارای ابزار گوش دادن اجتماعی (social listening) و تجزیه و تحلیل رقابتی است. می توانید از این موارد برای متنی سازی داده های اجتماعی برند خود در فضای گسترده تر استفاده کنید.

در کل این برنامه از هر پلتفرم مهم رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند. می توانید تمام تجزیه و تحلیل های خود را در یک مکان جمع آوری کنید و به راحتی تجزیه و تحلیل کنید و نقطه ی پیشرفت خود را پیدا کنید.

ابزار Iconosquare

۲. ابزار  Iconosquare

با ابزار Iconosquare می توانید حساب کاربری اینستاگرام را به صورت رایگان برای پیشرفت یک کار تجاری تجزیه و تحلیل کنید. این ابزار به شما نشان می دهد که در کجا عالی هستید و نکاتی در مورد چگونگی پیشرفتتان ارائه می دهد. ۳۰ روز اخیر ارسالی ها و پروفایل شما را به طور کلی ارزیابی می کند.

ابزار Iconosquare همچنین نسخه آزمایشی داشبورد حرفه ای خود را به شما ارائه می دهد. تمام معیارهای استاندارد از جمله نرخ تعامل (ER)، آمار دنبال کننده ها (Follower)، داده های استوری و غیره را ارائه می دهد.

این ابزار همچنین مدیریت و برنامه ریزی شبکه های اجتماعی را ارائه می دهد.

این ابزار یک نقطه منفی دارد و آن این است که فقط از حساب های فیس بوک و اینستاگرام شما پشتیبانی می کند، بنابراین اگر به دنبال ابزاری هستید که بتواند از عهده همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برآید، این ابزار مناسب نیست.

۳. ابزار Keyhole

ابزار تجریه اینستاگرام Keyhole

این ابزار به عنوان ردیاب مکالمه ” conversation tracker” شناخته شده است، به این معنی که ابزار Keyhole در ردیابی هشتگ ها و کلمات کلیدی تخصص دارد. برای ردیابی تبلیغات، هشتگ های مارکدار و مسابقات اینستاگرام در زمان واقعی مفید است. با این حال، دسترسی به هر داده ای که بیش از یک هفته بگذرد نیاز به ارتقاء به یک حساب شرکتی (Enterprise) دارد.

ابزار HypeAuditor

۴. ابزار HypeAuditor

این ابزار برای کشف تقلب در اینستاگرام ساخته شده است بنابراین می تواند مفید باشد. لایه ی رایگان ابزار HypeAuditor گزارشی ارائه می دهد که چه تعداد از دنبال کنندگان شما جعلی یا واقعی هستند. اگر می خواهید خودتان را به شرکای تجاری بالقوه خود برسانید، این ابزار قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: بلاک شدن در اینستاگرام به چه شکل است ؟

برای ارتقاء این ابزار به سطح حرفه ای باید ۲۹۹ دلار در ماه پرداخت کرد. سطح حرفه ای آن برای آماتورها مناسب نیست و فقط برای کسانی که نیاز به اطلاعات جمعیتی شرکای خود و میل تجاری دارند و به فعالیت های دنبال کنندگان اینستاگرام متکی هستند، مناسب است.

ابزار Metricool

۵. ابزار Metricool

این ابزار با هدف بهبود استراتژی و دستیابی به نتایج بهتر به شما امکان می دهد از آمار اینستاگرام برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نتایج خود مطلع شوید.

شما می توانید در پنل Metricool، یک دوره زمانی و حتی در زمان حال آنچه را که در اینستاگرام شما اتفاق می افتد تجزیه و تحلیل و نظارت کنید. این یک مزیت بزرگ نسبت به سایر ابزارهای اندازه گیری و تحلیل است یعنی سهولت داشتن همه موارد داده ها در یک نگاه.

در این ابزار می توانید رشد مربوط به حساب اینستاگرام خود و تکامل داده ها از جمله تعداد فالوورها، دنبال کنندگان پیج خود در روز، دنبال کنندگان اصلی، میانگین ارسال ها در روز و هفته را بدست آورید. شما می توانید توسط ابزار Metricool در مورد آنچه که واقعا در حساب شما اتفاق می افتد بررسی کنید و عملکرد خود را در اینستاگرام بهبود بخشید.

۶. ابزار Squarelovin

این ابزار عملیات آنالیز را به طور رایگان انجام می دهد. تاریخچه محتوای منتشر شده به تفکیک ساعت، روز، ماه و سال، هشتگ گذاری مناسب بر اساس علایق فالورها و انتخاب زمان مناسب برای پست گذاری از جمله تحلیل هایی است که به کمک آن می توانید انجام دهید. استفاده از این ابزار رایگان است و به راحتی می توانید با آن کار کنید.

۷. ابزار Pixlee

با ابزار Pixlee می توانید پست و استوری های پیج تان را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید، کسب ایده های جدید برای تولید محتوا، پیدا کردن فالورهای مرتبط با کسب و کار شما که فعالیت می کنند، شناسایی طرفداران و اینفلوئنسرهایی که محصولات شما را تبلیغ می کنند از آپشن های این ابزار است و با آن ها می توانید برای تبلیغات تعامل کنید. استفاده از آن نیز کاملاً رایگان است و کمک شایانی به تجزیه تحلیل صفحه اینستاگرامتان می کند.

۸. ابزار Crowdfire

در این ابزار می توانید محدوده ای را مشخص کنید و تجزیه تحلیل پیجتان را در آن محدوده مشخص کنید. یک روز، یک هفته، سی روز، نود روز گذشته محدوده هایی هستند که می توانید انتخاب کنید. این ابزار امکان تحلیل هر آپشنی در اینستاگرام را به شما می دهد. تجزیه تحلیل ها در این ابزار به صورت نمودارهایی واضح و کاربر پسند ارائه می شوند.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x