بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

امروزه تعداد افرادی که از موبایل استفاده می ‌کنند بسیار زیاد شده است و بخش زیادی از این افراد نیز در موبایل هایشان از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند. در واقع افراد به دلیل استفاده طولانی مدت از شبکه های اجتماعی، تاثیر بسیار زیادی از آنها میپذیرند. همین می تواند دلیلی باشد که شما را ترغیب کند تا برای رونق کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. امروزه مشاغل زیادی هستند که با این رویه توانسته اند پیشرفت چشمگیری داشته باشند. هر چه تبلیغات در شبکه های اجتماعی اصولی تر و با کیفیت تر باشد، به شما کمک می کند که مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

شبکه اجتماعی چیست؟

شبکه های اجتماعی یک تکنولوژی ارتباطی هستند که افراد می توانند در آنها با هم صحبت کنند و ایده ها و اطلاعات شان را با یک دیگر به اشتراک بگذارند. آن ها از طریق اینترنت کار می کنند و افراد با به اشتراک گذاشتن عکس، فیلم و… با یکدیگر ارتباط می گیرند. فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و… همگی شبکه های اجتماعی هستند که در جوامع مختلف طرفداران زیادی دارند.

هدف از تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

   ۱.افزایش آگاهی نسبت به برند: از آن جهت که افراد زیادی زمان طولانی را صرف شبکه های اجتماعی می کنند، با تبلیغات در آنان می توانید، برندتان را به خوبی معرفی کنید و از آن طریق با مخاطبانتان در ارتباط باشید.

   ۲.افزایش ترافیک ورودی سایت: از طریق معرفی و درج لینک سایتتان در شبکه های اجتماعی می توانید باعث افزایش ترافیک ورودی سایت شوید، با پیگیری این روش در دراز مدت سبب افزایش بازدید سایت و در نهایت بک لینک سازی می شوید.

   ۳.جذب مشتریان جدید (Lead): جذب مشتریان بالقوه نیازمند اجرای صحیح پروسه فروش است. لیدها یا همان مشتریان راغب و جدید در قسمت بالایی قیف فروش قرار دارند و جذب مشتریان جدید امروزه به یکی از اهداف مهم شرکت‌ های مختلف تبدیل شده است. دانلود محتوای پولی، ثبت نام، مشارکت و فعالیت کاربران از جمله روش هایی هستند که می توان با آنها لید جمع آوری کرد.

   ۴.معرفی محصول: معرفی محصول یکی از مهمترین اهداف تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. فرقی نمیکند کسب و کارتان کوچک است یا بزرگ، در هر صورت با معرفی محصولاتتان در شبکه های اجتماعی قادر به جذب بازخوردهای خوب و مثبت هستید.

مزایای استفاده از اینستاگرام در تبلیغات

   ۵.متمایز شدن از رقبا: زمانی که مخاطب تبلیغات هوشمندانه شما در شبکه های اجتماعی را می بیند، متوجه می شود که شما نسبت به رقبا برتری دارید. این روش در نهایت موجب به اثبات رساندن و شناساندن برندتان به مشتری می شود. به طور مثال میتوانید علاوه بر صحبت درباره نوع و ویژگی های محصولتان، از گارانتی ها و تعهداتتان نیز سخن بگویید.

   ۶.افزایش فروش: هدف مشترک و مهم تبلیغات افزایش فروش کالاها است. با کمک شبکه های اجتماعی می توانید در بازه ی زمانی مناسبی کسب و کارتان را گسترش دهید. برای رقم خوردن این اتفاق نیاز است که در بازه زمانی مشخص و مناسب تبلیغات را انجام دهید. همچنین لازم است نوع محصول را در انتخاب بازه زمانی مناسب در نظر داشته باشید. برای مثال اگر در زمینه فروش محصولات گرمایشی فعالیت میکنید بهتر است که آن را در فصول سرد سال تبلیغ کنید.

   ۷.بالا بردن علاقه مشتری نسبت به خدمات یا محصولات: با افزایش علاقه و رغبت در افراد به مرور زمان می‌توانید در افزایش فروش تان موثر باشید. این هدفیست که برندهای معروفی مثل BMW یا adidas دنبال می کنند که بسیار حرفه‌ ای است. اعمال تخفیفات ویژه و مناسبتی یکی از راه های بالا بردن علاقه مشتریان نسبت به خدمات یا محصولاتی است که ارائه میدهید.

   ۸.افزایش نرخ تعاملات کاربران: مخاطب حس وفاداری به برندتان را زمانی پیدا می کند که نرخ تعاملات اش با شما بالا برود. در این زمان پیج و محصولات شما را با دیگران به اشتراک می گذارد و از این طریق درک مخاطب از کسب و کار شما بسیار بیشتر می شود.

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

هر یک از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات مزایای خودشان را دارند و از طریقی به کسب و کارتان کمک خواهند کرد. پس لازم است تا شما را با تبلیغ در انواع شبکه های اجتماعی آشنا کنیم و مزایا و معایب شان را بگوییم. در انتخاب شبکه اجتماعی که قرار است تمرکز اصلی تان را بر روی آن قرار دهید با دقت عمل کنید. محبوبیت عمومی در سطح جامعه، زمینه کاری مجموعه و بازه سنی و سطح سواد مشتریان از جمله عواملی است که باید در نظر داشته باشید.

  • فیسبوک: فیسبوک را میتوان بزرگترین شبکه اجتماعی حال حاضر دنیا دانست. این شبکه اجتماعی بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. اگر کسب و کار فروشگاهی دارید، فیسبوک بسیار مناسب است. این شبکه اجتماعی به شما این امکان را می دهد که تبلیغاتتان را به شکل تصویری، ویدیویی، اسلاید شو، تمام صفحه روی موبایل و… نشان دهید. در بخش فید و لایو و مسنجر فیسبوک تبلیغات قابل مشاهده هستند. این شبکه اجتماعی در ایران در حدود ۴.۵ میلیون کاربر دارد. البته با توجه به فیلتر بودن این شبکه اجتماعی در کشور ما نمیتوان آمار دقیقی از مخاطبان فعال فیسبوک ارائه داد.
  • اینستاگرام: اینستاگرام روزانه ۵۰۰ میلیون کاربر آنلاین دارد که سن آن ها بین ۱۸ الی ۴۰ سال می باشد. این رسانه برای کاربران نسبت به فیسبوک قابل دسترس‌ تر است. استوری، پست و فید قالب هایی هستند که می توانید در آن ها تبلیغات را انجام دهید. در صورتی که رنج سنی محصولات یا خدماتتان به کاربران اینستاگرامی نزدیک است، این رسانه تاثیر شایانی در رونق کسب و کارتان خواهد داشت. در انتشار پست، استوری، عکس و ویدیو به ابعاد مناسب برای انتشار عکس در اینستاگرام توجه نمایید.
  • یوتیوب: در یوتیوب که یک رسانه جهانی محبوب برای به اشتراک گذاری و تماشای ویدئو است به سه روش می توانید تبلیغات انجام دهید؛ ویدیوهایی تبلیغاتی که قبل از شروع ویدیو مد نظر به نمایش در می آیند ( True View) و امکان رد کردن آن ها وجود دارد، ویدیوهای تبلیغاتی که قبل از شروع ویدیو مد نظر به نمایش در می آیند و امکان رد کردن آن ها وجود ندارد و تبلیغات کوتاه ۶ ثانیه ای که در انتهای ویدیوها دیده می شوند. البته در صورتیکه خدمات یا محصولات شما پتانسیل لازم را داشته باشند میتوانید خود دست به تولید محتوا زده و یک کانال یوتیوب بسازید و کسب و کارتان را زیرکانه تبلیغ کنید.
نمونه ای از ویدئوی تبلیغاتی در اینستاگرام، ساخته شده توسط شرکت پلاتو
  • لینکدین: لینکدین رسانه ای مناسب برای کسانی است که در فعالیت های حرفه ای و شرکتی مشغول می باشند. لینکدین ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و در آن می‌ توان تبلیغات ویدئویی، تبلیغات متنی، محتوای اسپانسری، تبلیغات پویا، فرم های جذب مشتری و … ایجاد کرد. این شبکه اجتماعی میتواند موقعیت مناسبی برای تیم سازی و جذب نیروی کار حرفه ای نیز باشد.
  • توییتر: در توییتر با وایرال کردن تبلیغ می توانید پیشرفت روز افزونی داشته باشید. در این شبکه اجتماعی میتوانید با نوشتن توییت، ترندها و اکانت کاربری تبلیغات انجام دهید. تجربه ثابت کرده است که کاربران در توییتر ۶.۹ برابر بیشتر از سایر شبکه ها میل به خرید کردن دارند و تبلیغات در آن برای استارت اپ های کوچک خیلی مناسب است.
  • پینترست: پینترست را میتوان ترکیبی از امکانات اینستاگرام، توییتر و گوگل دانست، پس تبلیغات در آن نیز به همین صورت است. در این رسانه می توانید محصولات یا خدمات تان را در قالب ویدیو و عکس منتشر کنید و آن ها را Pin کنید. مزیت دیگر این رسانه قابلیت قرار دادن لینک سایت در عکس ها است. به همین دلیل میتواند در بهبود سئو سایت و شناساندن آن به مشتریان نقش موثری ایفا کند.
  • واتس اپ و تلگرام: این دو شبکه اجتماعی پیام رسان هستند که گزینه ی مناسبی برای کسب و کارهای نوپا می باشد. در آن ها با ساخت گروه ها یا کانال های تبلیغاتی و قرار دادن عکس، فیلم، متن و گیف در کانال یا گروه ها، تبلیغ انجام می شود. در واقع تبلیغ در واتساپ و تلگرام به صورت دو طرفه انجام میگیرد.

چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنیم؟

هر یک از شبکه های اجتماعی روش مختص به خودشان را برای تبلیغات دارند؛

    راه های تبلیغات در اینستاگرام

راه های تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغ در اینستاگرام یکی از مهمترین زیر مجموعه های تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام ۴۲ میلیون نفر کاربر فعال در ایران دارد و محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است. به همین دلیل باید اینستاگرام را اولویت تبلیغات در شبکه های اجتماعی قرار دهید. برای تبلیغات در این رسانه از سه روش می توانید استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

     ۱.اینفلوئنسر مارکتینگ:

در این روش از افراد مشهوری که صفحه ای با تعداد بالای کاربران دارند کمک می گیرید، از آن‌ ها می خواهید تا درباره ی محصولات شما صحبت کند و ویژگی های آن را بگوید. هزینه تبلیغات در صفحه افراد مشهور با توجه تعداد فالورهایش و نوع تبلیغ که عکس باشد یا ویدیو ممکن است بالاتر یا پایین تر بشود. صفحات پر مخاطب و صفحه هایی با بازدید بالای کاربران، میتوانند برای تان جذب فالور خوبی داشته باشند. این نوع تبلیغات خود شامل دو دسته بندیست. نخست آماده سازی پست توسط خودتان و انتشار در پیج یا استوری اینفلوئنسر مورد نظر و دوم آماده سازی پست توسط خود اینفلوئنسر.

    ۲.کمپین های تبلیغاتی:

شرکت در کمپین های تبلیغاتی و سفارش آن ها یکی دیگر از راه های تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. این کمپین ها به وسیله بلاگرها، بازیگران، واینرها و افراد مطرح در فضای مجازی مدیریت میشود. در صورتی که در کمپین های تبلیغاتی شرکت میکنید یا قصد دارید پست مناسبی برای تبلیغات آماده نمایید پیشنهاد ما به شما ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام است.

    ۳.اینستاگرام اسپانسر:

در این روش مستقیما به خود کمپانی سفارش تبلیغات خواهید داد، به همین دلیل امکان تقلب و سودجوی در آن وجود ندارد. چرا که با کمپانی مادر این شبکه اجتماعی یعنی فیسبوک در تعامل خواهید بود. گزینه promote  که بعضا در پایین پست های اینستاگرام به نمایش درمیاید را میتوان معرفی بیشتر معنی کرد. با این کار اینستاگرام پست شما را به افرادی که فالوور شما نیستند هم نشان خواهد داد. متاسفانه این روش کاربران ایرانی را محدود کرده است اما خوشبختانه شرکت هایی وجود دارند که واسط بین شما و این شبکه اجتماعی خواهند بود و با کمک آن ها میتوانید کمپین اینستاگرام خود را راه اندازی نمایید. در این سبک تبلیغ شما قابلیت دارید تا رنج سنی مخاطبین، موقعیت جغرافیایی و جنسیت آن ها را تعیین کنید. این روش هزینه ی کمتری نسبت به معرفی و تبلیغ صفحات اینفلوئنسرها دارد چون در آن ها افراد مشهور حضور ندارند همچنین تا حد زیادی نتیجه بخش خواهد بود.

توجه داشته باشید که پس از تبلیغات محتوای شما در بین پست و استوری کاربران دیده می شود. به همین دلیل لازم است پیش از سفارش تبلیغات صفحه خود را برای ورود آن ها آماده نمایید. نام کاربری مناسب و جذابی انتخاب نمایید و سعی کنید در هایلایت ها به دغدغه ها و سوالات کاربران بپردازید. انتخاب پروفایل جذاب و انتشار پست ها به گونه ای که با ترندهای روز اینستاگرام هماهنگ باشند نیز مهم است.

تبلیغات در تلگرام

    راه های تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که تلگرام دومین شبکه اجتماعی محبوب در میان کاربران ایرانی است. با توجه به قابلیت های چشمگیری که در سالهای اخیر به این اپلیکیشن اضافه شده است میتوان پیشبینی کرد که این محبوبیت روز به روز بیشتر خواهد شد.

    ۱.تبلیغات در سایر کانال ها :

در تلگرام ادمین های کانال یا گروه ها، پست شما را با توجه به توافق دو طرف به یکی از دو صورت ساعتی و یا بازدیدی منتشر می کنند. در انتخاب کانال مناسب برای انجام تبلیغات باید به فیلد کاری آن توجه نمایید. معرفی یک سالن زیبایی در یک کانال مربوط به فروش لباس های مردانه درست و آگاهانه نیست. تبلیغات در کانالهای تلگرام میتواند به صورت ساعتی و یا بازدیدی محاسبه شود. در تبلیغات بازدیدی با رسیدن تعداد بازدیدها به عددی مشخص تبلیغات از کانال برداشته میشود. در صورتی که در تبلیغات ساعتی مدت زمان قرار گرفتن تبلیغ شما در کانال محاسبه خواهد شد.

   ۲.تبلیغات اسپانسر پروکسی :

احتمالا شما در استفاده از تلگرام و در هنگام اتصال به پروکسی کانال هایی را دیده اید که در صدر پیام های شما قرار دارند و انگار پین شده اند. اما شما پیشتر در این کانالها عضو نبوده اید. چنین کانال هایی از خدمات مربوط به تبلیغات اسپانسر پروکسی استفاده میکنند. تبلیغات اسپانسر پروکسی یکی از راه هایی است که میتواند شما را سریع به نتیجه برساند. در این روش کانال تلگرام شما دقیقا به مخاطبانی نمایش داده میشود که ممکن است به عضویت در کانال شما تمایل داشته باشند.

   توییتر

در توییتر می توان از طریق اینفلوئنسرها محتوای تبلیغاتی خود را به نمایش بگذارید. همچنین از طریق ادز توییتر که گزینه ای حرفه ای برای تبلیغات در این رسانه است نیز کمک بگیرید.

راه های تبلیغات در شبکه های اجتماعی

  یوتیوب

برای تبلیغ در این پلتفرم ابتدا باید اکانت گوگل ادز بسازید، سپس هدف و کمپین تان را مشخص کنید. مشخص کردن کمپین به معنی آن است که تبلیغات شما در کجا نمایش داده شود. انتخاب کمپین باید با توجه به نوع تبلیغ و چیزی که قصد تبلیغ آن را دارید انجام شود. مرحله سوم شامل انتخاب نوع دسترسی به مخاطبان هدفتان است. پس از این هم نوبت تعیین نحوه پرداخت هزینه ی تبلیغات است. بعد از طی این مراحل مشخص کنید که تبلیغ در کجا نمایش داده شود، یوتیوب یا سایت های پارتنر گوگل، که بهترین بخش همان خود پلتفرم‌ یوتیوب است. انتخاب زبان و موقعیت جغرافیایی مخاطبان هدف، انتخاب کلمه کلیدی و تعیین قیمت پیشنهادی برای آن کلمه بخش های انتهایی تبلیغ در این پلتفرم هستند.

تنها ۶ درصد از کاربران ایرانی از مخاطبان یوتیوب هستند. به همین دلیل توصیه میشود در صورتی که اقدام به تبلیغ در این شبکه اجتماعی نمایید که کسب و کاری بزرگ و بین المللی را مدیریت میکنید. در غیر این صورت ممکن است یوتیوب نتیجه دلخواه را به همراه نداشته باشد. یوتیوب بستر مناسبی برای تبلیغ اپلیکیشن ها و وب سایت هاست. توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره مقاله تبلیغات یوتیوب چیست؟ را مطالعه نمایید.

فیسبوک

فیسبوک شبکه اجتماعی پرطرفداری است که به شما این امکان را می دهد تا با تبلیغ های اصولی به مخاطب هدف برسید. تبلیغ در این رسانه از طریق تبلیغات عکسی، ویدیویی، ویدیویی بنری، گردشی، اسلایدی، تبلیغات تجربه سریع، تبلیغات پویا، استوری ادز و بازی انجام می شود. با توجه به هدف و مخاطبان و نوع محصولات تان میتوانید هر یک از این روش ها را برگزینید‌.

۱.تبلیغات با عکس در فیسبوک ساده ترین روش تبلیغات در این رسانه است که به سرعت مخاطب را جذب می کند.

۲.تبلیغات ویدئویی که نشان دهنده نوع محصول، گروهی که در آن فعالیت می کنید یا نحوه تولید محصولات می باشد میتواند برای مخاطبانتان الهام بخش باشد.

۳.تبلیغات چرخشی آن دسته از تبلیغات هستند که شما می توانید در یک تبلیغ بیشتر از ۱۰۰ عکس یا ویدیو از کسب و کارتان بگذارید.

۴.تبلیغات اسلاید شو در فیسبوک آن دسته از تبلیغات هستند که چندین عکس و ویدیو را در یک ویدیو قرار می دهد و پهنای باند بسیار کمتری دارد.

۵.تبلیغات تکی یا کلکسیونی در فیسبوک تبلیغاتی هستند که به کاربران گوشی موبایل نشان داده می شوند تا با یک کلیک خریداری کنند.

۶.تبلیغات پویا برای هدفمند نمودن صفحه بسیار مناسب است. برای مثال اگر کسی صفحه فیسبوک شما را به قصد خرید ببیند و یا مراحل خرید را کامل نکند تبلیغ برای او به نمایش در می آید.

۷.یک امکان اضافی برای افرادی که می خواهند در فیسبوک تبلیغ کنند، فیسبوک مسنجر است. برای این نوع از تبلیغ، کافی است در بخش انواع تبلیغات و مکان تبلیغ، گزینه Messenger را انتخاب کنید.

مزایا و معایب تبلیغ در هر یک از شبکه های اجتماعی

مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام 

مزایا:

  • کم هزینه بودن نسبت به پلتفرم های دیگر
  • امکان راه انداختن کمپین
  • پیدا کردن سریع و ساده مخاطبین
معایب:

  • مصرف بالای اینترنت
  • فیلتر بودن
  • نیازمند به فالوورهای واقعی و فعال

تلگرام

مزایا:

  • قیمت های مناسب
  • بازدهی خوب
  • دارای مخاطبان هدفمند
معایب:

  • کم شدن تعداد کاربران نسبت به سال های پیش

یوتیوب

مزایا:

  • بازدید بهتر سایت
  • ایجاد ترافیک در وب سایت
  • هزینه کم
  • بازاریابی هدفمند و هوشمند
  • اداره چندین کسب و کار
معایب:

  • یوتیوب می تواند شما را دچار مشکلات فنی کند چرا که زیر ساخت های آن در حال پیشرفت است.
  • مسائل حقوقی و قانونی یوتیوب
  • عدم اعتماد کاربران به یوتیوب

فیسبوک

مزایا:

  • تعداد زیاد کاربران
  • داشتن همه نوع قشر کاربر
  • برقراری ارتباط نزدیک با کاربر
  • داشتن جامعه کاربری پویا
  • دادن اطلاعات آماری دقیق
معایب:

  • حداقل به دو ساعت زمان نیاز دارد.
  • کاربران آن عقاید متفاوتی دارند و هر مطلبی را منتشر نمی کنند.
  • فروش مستقیم ندارید.
  • اگر برای مدتی روی تبلیغات کار نکنید زحمات شما به هدر می رود، یعنی نیاز به تلاش مستمر دارد.

توییتر

مزایا:

  • تبلیغ اثر بخش
  • هدف گیری کلمات کلیدی
  • تبلیغ سریع
  • یک دست بودن محیط آن
  • آمار کلیک بهتر
معایب:

  • این رسانه نسبت به سایر رسانه ها کاربران کمتری دارد.
  • امکان تبلیغ مستقیم ندارید.
  • گاها بازخوردهای منفی دریافت میکنید.

درآمد با گوشی با تبلیغات در شبکه های اجتماعی

امروزه فراگیری اینترنت و داشتن دسترسی گسترده به انواع گوشی های هوشمند موجب شده است که شبکه های اجتماعی کاربران بسیاری پیدا کنند. به همین علت اینگونه رسانه ها به منبع مهم درآمد بعضی از افراد مبدل شده است. ولی چگونه می توان از سوشیال مدیا به کسب درآمد رسید. با ما همراه باشید تا با انواع شیوه های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی آشنا شوید.

بیایید در ابتدا نگاهی به آمار کاربران شبکه های اجتماعی در دنیا بیاندازیم. با نگاهی به آمارهای استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی کافی است تا به نتیجه برسیم که چرا بایستی به فکر کسب درآمد از رسانه های مجازی باشیم.

در این میان فیس بوک یک برتری آشکار در قیاس با سایر شبکه های اجتماعی دارد، در واقع بزرگترین پلتفرم شبکه های اجتماعی در دنیا است. یوتیوب، واتس آپ و اینستاگرام در رده های بعدی قرار دارند. آماری از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا به صورت زیر است:

فیس بوک (۲/۹۹ میلیارد کاربر)

یوتیوب  (۲/۵۶ میلیارد کاربرد)

واتس آپ (۲/۲۴ میلیارد کاربر)

اینستاگرام (۲ میلیارد کاربر)

ولی در ایران این ترتیب با آمار جهانی فرق دارد.

با نگاهی به آمارها در سال ۱۳۹۹ تقریبا ۵۰ میلیون نفر از مردم ایران کاربر رسانه اجتماعی واتس آپ بوده اند. این آمار در تلگرام ۴۹ میلیون نفر و در اینستاگرام ۴۷ میلیون نفر بوده است.

رسانه های  اجتماعی فیس بوک، یوتیوب، لینکدین، توییتر و شبکه های اجتماعی ایرانی مانند آپارات، سروش و بله هم از سایر رسانه های اجتماعی محسوب می شوند که بسته به علاقه و نوع فعالیتتان می توانید از آن ها به منظور کسب درآمد استفاده نمایید.

فایده تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱.هر رسانه با توجه به مخاطبینی که دارد نیازمند تبلیغ مختص خودش است.

۲.از المان های گرافیکی خاص و خلاقانه استفاده کنید. اگر تصاویرتان تکراری باشد، نظر کاربر را جلب نخواهد کرد.

۳.لازم است پیش از انتشار به نسبت ابعاد ویدیو و تصویر در شبکه های اجتماعی توجه داشته باشید.

۴.به ساده ترین روش ممکن پیام و هدف را به مخاطب منتقل کنید.

۵.با طراحی لندینگ پیج حرفه ای روی ذهن مخاطب اثری مفید بگذارید.

۶.با انتخاب کردن جوایز ویژه برای مخاطبینی که در به اشتراک گذاشتن تبلیغتان سهیم هستند، اثر کمپین را چند برابر کنید.

۷.برای جذب مخاطب جدید، تبلیغات را بروز رسانی کنید.

۸.با رعایت کپی رایتینگ و داشتن محتوای متنی یونیک می توانید افراد زیادی را با عنوان مخاطب جذب کنید.

تبلیغات در کدام یکی از شبکه ها بهتر است؟

در حال حاضر با توجه به علاقه مردم و پیشرفت گوشی های هوشمند، رسانه ای که بسیار محبوب شده است اینستاگرام می باشد. این اپلیکیشن به دلیل سادگی در کاربرد و آپشن های جذابی که دارد توانسته مخاطبین زیادی را جذب کند. فضای اینستاگرام به نحوی طراحی شده است که شما می توانید به راحتی ویدیو، عکس مربوط به محصولات یا خدمات تان را در آن قرار دهید.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x