مهم ترین ویژگی تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز ( گوگل ادوردز ) چیست؟

گوگل ادز یا همان تبلیغات گوگل ادز جایی برای تبلیغات کسب و کارها است که با پرداخت هزینه به نتایج عالی می رسند. در این بستر تبلیغاتی لازم است تا در ازای هر کلیک مبلغ مشخصی پرداخت ‌کنید. زمانی که مخاطب کلمه کلیدی مد نظرش را سرچ کند صفحات بالا می آیند. صفحه شما هم که در گوگل ادز تبلیغ کرده اید، جزو صفحات اولیه بالا می آید. در کنار جستجوی شما برچسب AD را مشاهده می کنید، که این به معنای تبلیغاتی بودن صفحه است. در واقع تبلیغات گوگل ادز شما را جزو اولین سرچ ها قرار می دهد تا مخاطب وب سایت شما را برای کلیک کردن انتخاب کند. نرخ کلیک در این رسانه ۸٪، میزان بازدید تبلیغات نمایشی ماهانه ۱۸۰ میلیون است و ۴۳٪ از کاربرانش مایل اند که خرید انجام دهند.

مهم ترین ویژگی تبلیغات گوگل ادز (google adwords) جذب مشتری به سمت محصول و خدمات شما در کوتاه ترین زمان ممکن است، علاوه بر آن با وجود هزینه بسیار کمی که برای تبلیغات صرف می کنید می تواند در طول چند ساعت تعداد زیادی مشتری قطعی که قصد خرید محصولات شما را دارند را به سوی وب سایت شما هدایت کند.

اگر هنوز در حال تحقیق در مورد مناسب بودن Google Ads هستید یا آماده شدن اولین کمپین خود، می توانید از این چک لیست برای آموزش گام به گام شیوه کار استفاده کنید. گوگل ادز نیز یک بستر مناسب برای تبلیغات کسب و کارتان است و تنها زمانی میتواند موثر واقع شود که با سایر روش ها از جمله بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترکیب شود.

نحوه کار تبلیغات گوگل ادز

زمانی که قصد سفارش تبلیغات گوگل ادز را دارید باید یک کلمه کلیدی انتخاب کنید و آن را هدف قرار دهید. سپس مبلغی را برای آن کلمه به گوگل ادز پیشنهاد کنید، اگر مبلغ پیشنهادی شما از مبلغ مد نظر گوگل بیشتر باشد جایگاه تبلیغاتی را دریافت می کنید‌. بر سه اساس می توانید پرداخت را انجام دهید؛ هزینه به ازای هر کلیک، هزینه‌ ی  هر ۱۰۰۰ نمایش و هزینه ی هر تعامل. گوگل مبلغی را که شما پیشنهاد می دهید با کیفیت سایت تان می سنجد، هر چه نمره بالاتری داشته باشید، هزینه ی کمتری پرداخت می کنید و موقعیت های بهتری را کسب می کنید. در تبلیغات به ازای هر کلیک هنگامی که کاربر روی تبلیغات تان کلیک کند باید هزینه ای را توافق کرده اید پرداخت نمایید. هر چه افراد بیشتری روی تبلیغات شما کلیک کنند، هزینه تان کمتر می شود.

شیوه ساخت اکانت گوگل ادز

ابتدا با ربات یا سایت های تغییر IP وارد Google Ads شوید و سپس گزینه ی Start Now را بزنید. آدرس جمیلی را که به آن متصل اید وارد کنید. مرحله ی دوم وارد کردن اطلاعات شخصی مثل موقعیت جغرافیایی و… است. در مرحله‌ ی سوم روش پرداخت را تعیین کنید.

توجه داشته باشید که اگر دامنه وب سایت شما .ir است نمیتوانید از خدمات google ads  استفاده کنید. برای حل این مشکل لازم است دامنه فعلی را بر روی یک دامنه بی المللی جدید پارک کنید.

راه اندازی کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز

در ابتدا نیاز است که اکانت گوگل ادز بسازید، سپس آن را با ارز اعتباری شارژ کنید. گام بعدی تعیین کلمات کلیدی برای تبلیغ در گوگل است. انتخاب کلمه کلیدی یعنی آن که تبلیغ شما برای افرادی که این کلمه را سرچ می کنند به نمایش درآید. بعد از انتخاب کلمه کلیدی مشخص کنید که از طریق کدام کمپین تبلیغاتی، تبلیغ تان را انجام دهید.

سرچ گوگل، کمپین خرید، تبلیغات ویدیویی، اپلیکیشن و نمایشی هر کدام کمپین‌ هایی هستند که با توجه به نوع تبلیغ و محصولات تان باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. گام بعدی تعیین موقعیت جغرافیایی و انتخاب زبان تبلیغ تان است‌. با این کار سبب می شوید که تبلیغ تان هدفمند شود و مخاطبان مورد نظرتان را هدف قرار دهد. گام آخر تعیین بودجه است و بعد از آن انتخاب یکی از سه روش پرداخت CPT، CPM و یا CPA است..

انواع کمپین در گوگل ادز

انواع کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز

کمپین تبلیغاتی جستجو: این کمپین ها به عنوان یک تبلیغ متنی در صفحه سرچ برای کلمه کلیدی تان بالا می آید. کمپین تبلیغاتی جستجو نماد AD را در کنار URL ظاهر می شوند. فایده ی این نوع تبلیغات آن است که تبلیغات شما در فضایی که همه کاربران در آن سوالات شان را در آن جستجو می کنند فقط تبلیغ شما را مشاهده کرده، و با توجه به اعتمادی که به گوگل دارند بر روی اولین سرچ ها کلیک می کنند.

کمپین تبلیغاتی نمایشی: هدف این کمپین ها یافتن افراد علاقه مند به محصولات یا خدمات شما است. گوگل محتوای شما را از طریق سایت های دیگر به دست مخاطبین می رساند که با پرسونای شما همسو باشند. همچنین شما می توانید مشخص کنید که تبلیغات تان در چه صفحه ای به نمایش دربیایند. در این کمپین دست شما باز است که از سه مدل قیمت گذاری پرداخت به ازای کلیک، پرداخت به ازای هر هزار نمایش و پرداخت به ازای اکشن استفاده کنید.

کمپین تبلیغاتی ویدیویی: کمپین تبلیغات ویدیویی ممکن است در وسط، پایان و یا ابتدای ویدئوهای یوتیوبی پخش شوند. یوتیوب نیز یک موتور جستجو است که می تواند کلمات کلیدی مناسب شما را در بین ویدیوها قرار دهد.

کمپین تبلیغاتی اپلیکیشن: این کمپین تبلیغاتی از طریق نمایش در شبکه جستجو، YouTube، Google Display Network ،Google Play تبلیغ را انجام می دهد. در این کمپین شما فقط اطلاعات مربوط به اپلیکیشن را به گوگل می دهید و سپس مبلغ را به گوگل پیشنهاد می کنید. Google خودش دست به کار می شود و برای اپلیکیشن تان GIF، متن، ویدیو یا تصویر می سازد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یوتیوب میتوانید مقاله تبلیغات یوتیوب چیست؟ را مطالعه نمایید.

کمپین تبلیغاتی خرید: کمپین تبلیغاتی خرید در SERP به نمایش در می آید و اطلاعات دقیقی مثل قیمت و تصاویر محصول را نشان می دهند. از طریق این کمپین محصولات تان را بصری تر تبلیغ کنید. Google Merchant Centre یک کمپین تبلیغاتی خرید است که در آن با وارد کردن اطلاعاتی از محصول، تبلیغ صورت می گیرد و گوگل از آن اطلاعات کمک می‌ گیرد.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

در آمریکا هزینه ی هر کلیک ۲.۳۲ دلار است اما در کشورهای دیگر هزینه ها کمتر است. تعیین هزینه برای هر کلمه به عواملی مثل رقابت کلمه کلیدی و صنعت، موقعیت جغرافیایی، کیفیت کمپین های تبلیغاتی، کیفیت وب سایت و میزان مبلغ پیشنهادی شما بستگی دارد. بنابراین هزینه ی تبلیغات در گوگل ادز متفاوت است. زمانی که کلمه کلیدی را پیشنهاد می کنید، گوگل آن را به مزایده می گذارد و رتبه ی تبلیغ شما را با کاربرهای دیگر که این کلمه کلیدی را مد نظر دارند مقایسه می کند. هر چقدر سود جذب کلمه کلیدی بهتر باشد، رقیب ها نیز قیمت های بالاتری می دهند. در حالت کلی هزینه تبلیغات و نمایش در نتیجه جستجو ۱ تا ۲ دلار به ازای هر کلیک است. البته quality score  یعنی کیفیت سایت در تعیین قیمت نهایی موثر است.

مزایای تبلیغات گوگل ادز

مزایای استفاده از تبلیغات گوگل ادز

رقابت در کسب و کار: تبلیغات گوگل ادز به شما این امکان را می دهد که در صدر سرچ ها قرار بگیرید. ممکن است شما حتی رتبه ارگانیک خوبی داشته باشید اما به علت بالا بودن رقابت در این زمینه همیشه در صدر نخواهید بود ولی گوگل ادز شما را صدرنشین می کند.

افزایش ترافیک و درآمد: با گوگل ادوردز می توانید ترافیک سایت تان را بالا ببرید، تماس تلفنی بیشتری دریافت کنید، بازدید از فروشگاه تان را زیاد کنید. عقیده گوگل بر این است که شرکت ها در ازای پرداخت ۱ دلار ۸ دلار سود می کنند.

تبلیغات هدفمند: با کمک گوگل ادز می توانید مخاطبان علاقه مند به کسب و کارتان را هدف قرار دهید و با در نظر گرفتن کلمه کلیدی، مکان تبلیغ، سن و زبان مخاطبان تبلیغات هدفمندتری داشته باشید.

امکان تبلیغ در دستگاه‌ های دیگر: با گوگل ادز این امکان را دارید که هم در دستگاه های موبایل و هم دستگاه های دسکتاپ نشر داده شوید و مخاطب در زمان نیاز و موقعیت مناسب تبلیغ شما را کلیک می کند.

کنترل بودجه: در این نوع تبلیغات شما امکان تعیین بودجه را دارید و می توانید مشخص کنید که در روز یا در هر تبلیغ چه مقدار هزینه کنید. همچنین مزیت دیگر آن این است که شما زمانی هزینه پرداخت می کند که تبلیغات شما را کلیک کنند.

اندازه گیری موفقیت: گوگل ادز می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات تان را بهبود ببخشید و مخاطبان بیشتری جذب کنید، همچنین بتوانید به همه کمپین های پولی برسید. همچنین امکان مشاهده و آنالیز تبلیغات و نتیجه آن را به صورت آنلاین و در لحظه خواهید داشت.

چند اصطلاح اساسی که لازم است با آن ها آشنا شوید

کلمات کلیدی (Keywords): کلمات یا عباراتی هستند که افراد در جستجوی گوگل تایپ می کنند و باعث می شوند تبلیغ (وب سایت) شما ظاهر شود. هنگام راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی، لیستی از کلمات کلیدی را انتخاب می کنید که فکر می کنید افرادی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند ممکن است آنها را جستجو کنند.

پیشنهاد (bid): این حداکثر مبلغی است که وقتی کسی روی تبلیغ شما کلیک می کند شما حاضر به پرداخت آن هستید. در تبلیغات گوگل ادز شما در ازای نشان داده شدن وب سایت پس از جستجوی افراد مبلغی پرداخت نمی کنید بلکه پس از هر کلیکی که بر روی وب سایت شما صورت می گیرد مبلغی از شارژ شما کسر خواهد شد. در این بخش با توجه به مبلغ که شما در نظر می گیرید مشخص می شود که وب سایت شما در کجا دیده شود.

نمره کیفیت (Quality Score): این معیار به شما می گوید که کلمات کلیدی شما تا چه اندازه با آگهی شما مرتبط هستند و به صفحه مقصد شما (یعنی صفحه وب) که افراد با کلیک بر روی آدرس ذکر شده به آنجا منتقل می شوند. انتخاب دقیق و درست کلمات کلیدی و نمره کیفیت بالا، bid شما را کاهش دهد و رتبه تبلیغات شما را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

رتبه آگهی (Ad Rank): این معیار به شما کمک می کند تا متوجه شوید زمانی که تبلیغ شما در گوگل فعال می شود، نسبت به سایر تبلیغات در کجا نمایش داده شود. رتبه شما با استفاده از پیشنهاد شما، نمره کیفیت و سایر عوامل تعیین می شود.

هزینه به ازای هر کلیک cost-per-click (CPC)): مبلغ واقعی که وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند، می پردازید.

نرخ تبدیل (Conversion) : وقتی شخصی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده است اقدام دیگری را انجام دهد که شما آن را مهم تعیین کرده اید، مانند خرید، ثبت نام در خبرنامه یا برقراری تماس با شما.

حساب خود را سازماندهی کنید

سازماندهی حساب ها در گوگل ادز

چگونه حساب خود را از ابتدا به گونه ای تنظیم کنید که موفق شوید؟

در ابتدا محصولات یا خدمات خود را دسته بندی کنید و ساختار حساب خود را بر اساس آن دسته بندی و پایه گذاری کنید (یک گزینه مناسب این است که ساختاری که قبلا در وب سایت خود استفاده کرده اید را کپی کنید).

در یک حساب گوگل ادز دو سطح سازمان دهی وجود دارد: کمپین ها (سطح بالاتر) و گروه های تبلیغاتی (سطح پایین، در هر کمپین می توانید چندین گروه تبلیغاتی داشته باشید.) کمپین ها را برای دسته های بزرگتر در کسب و کار خود و گروه های تبلیغاتی را برای مجموعه ها یا محصولات کوچکتر و خاص تر استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر فروشگاه لوازم صنایع دستی را راه اندازی کنید، ممکن است این کمپین ها و گروه های تبلیغاتی را ایجاد کنید:

کمپین ۱: بافندگی و خیاطی

  • گروه آگهی ۱: نخ
  • گروه آگهی ۲: سوزن و حلقه
  • گروه آگهی ۳: نخ پارچه ای و گلدوزی

کمپین ۲: محصولات کودک

  • گروه تبلیغات ۱: رنگ و نشانگرها
  • گروه تبلیغات ۲: چسب براق
  • گروه تبلیغات ۳: کیت های صنایع دستی

ایجاد کمپین های جداگانه، گروه های تبلیغاتی، تبلیغات و لیست کلمات کلیدی، به مرتبط بودن تبلیغات شما کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که کسی که به عنوان مثال به دنبال “چسب براق” است، به طور تصادفی تبلیغ شما را برای “موضوع گلدوزی” مشاهده نمی کند و یا اینکه شما آنچه را که آن ها نیاز دارند، در بین محصولات خود ندارید.

هرچه تبلیغات شما بیشتر متمرکز و مشخص باشد، می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که دقیقاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

بودجه خود را تعیین کنید

بودجه خود را تعیین کنید

با استفاده از گوگل ادز می توانید میزان هزینه را که با دو فیلتر مختلف تنظیم و کنترل کنید: بودجه روزانه و پیشنهادات.

بودجه شما مبلغی است که می خواهید روزانه برای هر کمپین هزینه کنید. پیشنهاد شما مبلغی است که می خواهید در صورت جستجوی کلمه ای و سپس کلیک مخاطب بر روی وب سایت شما، برای یک کلمه کلیدی هزینه کنید. این مسئله در ارتباط مستقیم با هزینه ایست که در آن کلمه کلیدی خاص رقبای شما حاضر به پرداخت هستند.

هنگامی که برای اولین بار کار خود را شروع می کنید، می تواند ایده خوبی باشد که بودجه کلی خود را (یعنی مبلغی که می خواهید برای کل حساب خود پرداخت کنید) به طور مساوی در کل کمپین های خود پخش کنید، تا زمانی که متوجه شوید که کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک ماه خریداران را به سمت محصولات “صنایع دستی کودکان” خود جلب کنید، باید بودجه بیشتری برای آن کمپین تعیین کنید و بودجه دیگری را که اهمیت کمتری دارد، کاهش دهید. هر وقت بخواهید می توانید بودجه و پیشنهادات خود را تغییر دهید.

از نظر تنظیم پیشنهادات برای کلمات کلیدی، باید در انتخاب پیشنهادی که به شما کمک می کند تا آگهی شما به رتبه مطلوبی برسد تعادل را حفظ کنید و درعین حال بودجه ای که در نظر گرفته اید را نیز لحاظ کنید. ما در بخش “انتخاب کلمات کلیدی خود” در ادامه به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت، همچنین شما می توانید یک بحث عمیق درباره نحوه کار پیشنهادات را در اینجا بخوانید.

کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید

تعیین کلمات کلیدی در گوگل ادز

هدف از انتخاب کلمات کلیدی انتخاب اصطلاحاتی است که فکر می کنید افراد وقتی به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید، آنها را جستجو می کنند. علاوه بر این، کلمات کلیدی باید تا حد ممکن با آگهی تبلیغاتی که ایجاد می کنید و صفحه ورودی که افراد در صورت کلیک بر روی آن آگهی مشاهده می کنند، مرتبط باشند.

برای کمک به شما در شروع کار، گوگل ادز ابزاری رایگان به نام Keyword Planner ارائه می دهد که می تواند لیستی از کلمات کلیدی را برای کمپین های شما ایجاد کند. (توصیه می کنیم لیستی از پیشنهادها را مرور کنید و فقط از پیشنهادهایی که برای شما منطقی هستند استفاده کنید.) همچنین برنامه ریزی کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند مقدار پیشنهادی برای یک کلمه کلیدی خاص را تخمین بزنید تا تبلیغ شما در نتایج جستجو نشان داده شود.

بیشتر بخوانید: بهترین راه های تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف

راهنمایی در مورد اینکه آیا برخی از کلمات کلیدی برای پیشنهاد شما بیش از حد گران نیستند و کدام یک از آنها در بودجه شما جای می گیرد. به طور کلی، هرچه کلمه کلیدی رقابتی تر باشد، قیمت پیشنهادی آن نیز بیشتر خواهد بود. هنگامی که برای اولین بار کار خود را شروع می کنید، ممکن است بخواهید از استفاده از کلمات کلیدی با رقابت بالا امتناع کنید، بنابراین کل بودجه خود را فقط برای چند کلیک هزینه نمی کنید. چسبیدن به کلمات کلیدی با هزینه کم تا متوسط ​​هنوز هم می تواند شما را در معرض دید افراد زیادی قرار دهد و همچنین به شما کمک می کند عملکرد کمپین های خود را ارزیابی کنید.

انواع مطابقت کلمات کلیدی خود را تنظیم کنید

“نوع مطابقت کلمه کلیدی” تنظیماتی در گوگل ادز است که به شما امکان می دهد در زمان نمایش تبلیغ خود در گوگل را اصلاح کنید.

پنج گزینه وجود دارد:

  • مطابقت گسترده:

تنظیم “تطبیق گسترده” تبلیغ شما را برای جستجوهایی که حاوی کلمات کلیدی شما به هر ترتیب و عبارات مرتبط هستند نشان می دهد. این گزینه تبلیغات شما را در گسترده ترین جستجوها نشان می دهد و تنظیمات پیش فرض برای همه کمپین ها است.

  • اصلاح کننده مطابقت گسترده:

این تنظیم به شما امکان می دهد مشخص کنید که برخی کلمات موجود در کلمه کلیدی مطابقت گسترده شما باید برای جستجوی کاربر در جستجوی کاربر نشان داده شوند. بنابراین، اگر کلمه کلیدی شما “نخ پشمی با فیبر بالا” است و شما می خواهید مطمئن شوید که “پشم” و “نخ” همیشه در جستجو وجود دارد، می توانید با افزودن علامت مثبت (+) قبل از این کلمات اطمینان حاصل کنید. بنابراین، کلمه کلیدی اصلاح کننده مطابقت گسترده شما اینگونه خواهد بود: فیبر بالا + پشم + نخ.

  • تطبیق عبارت:

این گزینه تبلیغ شما را برای جستجوهایی که شامل کلمه کلیدی دقیق شما هستند یا جستجوهایی که شامل کلمات کلیدی دقیق شما به اضافه کلمات قبل یا بعد از آن هستند، نشان می دهد. (یعنی اگر کلمه کلیدی شما “نخ پشمی” است، شما همچنین می توانید با “نخ پشمی خوب” یا “نخ پشمی برای فروش در نزدیکی من” ظاهر شوید.) برای انتخاب این گزینه، باید علامت های نقل قول را در اطراف هر کلمه کلیدی اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:  چگونگی و مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

  • مطابقت کامل:

هنگامی که مطابقت دقیق را انتخاب می کنید، تبلیغ شما فقط در صورتی نشان داده می شود که کسی کلمه یا عبارت دقیق شما را جستجو کند. برای این گزینه، براکت هایی در اطراف کلمه کلیدی خود قرار دهید، به عنوان مثال: [نخ پشمی].

  • بازی منفی:

این گزینه تطبیق به شما امکان می دهد کلمات یا عبارات نامطلوب را از تبلیغ خود خارج کنید و ترافیک بی ربط را از بین ببرید. به عنوان مثال، اگر فقط نخ های سطح بالا می فروشید، ممکن است بخواهید کلماتی مانند “معامله” یا “ارزان” را حذف کنید. می توانید این کار را با قرار دادن علامت منفی در مقابل کلماتی که نمی خواهید برای آن ها نشان داده شود، انجام دهید، به عنوان مثال: -cheap ، -Gargain.

صفحات فرود خود را تنظیم کنید

صفحات فرود خود را تنظیم کنید

صفحه فرود شما جایی است که مشتریان بالقوه پس از کلیک بر روی آگهی شما با آن مواجه می شوند. انتخاب صفحه ای که به تبلیغ و کلمات کلیدی شما مرتبط باشد می تواند به افراد کمک کند تا سریع تر آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند بنابراین، اگر فروش نخ را تبلیغ می کنید، به جای اینکه افراد به صفحه اصلی وب سایت شما مراجعه کنند فقط یک صفحه فرود را انتخاب کنید که آن نخ در آن برجسته باشد.

تصمیم بگیرید که کدام دستگاه ها نمایش داده شوند

مشتریان ایده آل شما به وسیله کامپیوتر، دستگاه تلفن همراه یا هر دو اقدام به جستجو می کنند. آیا بیشتر علاقه مند هستید که در زمان حضور و غیاب خریداران یا افرادی که می خواهند یک خرید اینترنتی فوری انجام دهند، ارتباط برقرار کنید؟ هنگام راه اندازی حساب Google Ads خود، در نظر بگیرید که می خواهید با کدام نوع مشتری ارتباط برقرار کنید (و مهم تر از همه، انواع دستگاه هایی که مشتریان از آن ها استفاده می کنند). به عنوان مثال، اگر فروشگاه تعمیر اتومبیل دارید و می خواهید مشتریانی را که در این نزدیکی هستند و به کمک نیاز دارند، جذب کنید، تبلیغات خود را فقط در دستگاه های تلفن همراه نشان دهید.

تبلیغات خود را بنویسید

تبلیغ شما اولین تجربه ای است که بسیاری از افراد از کسب و کار شما خواهند داشت، بنابراین مطمئن شوید که تبلیغات شما برای آن ها مفید است و آن ها را در دسترس شما قرار می دهد. این بهترین زمانی است که آگهی شامل کلمات کلیدی مورد جستجوی افراد می شود. می توانید با تقسیم کمپین خود به گروه های تبلیغاتی واضح و نوشتن تبلیغات منحصر به فرد برای هر یک به عنوان مثال تبلیغات لوازم کاردستی برای بهبود سئوی سایت خود گامی اساسی بردارید. با این کار تبلیغات شما بیشتر به مشتریان بالقوه مرتبط می شود و همچنین احتمالاً امتیاز کیفیت شما را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

همچنین بهتر است یک “متن تعاملی” در تبلیغ خود بگنجانید: یک پیام کوتاه و واضح که به خواننده می گوید دوست دارید بعد از دیدن تبلیغ شما چه کاری انجام دهند. عباراتی مانند “اکنون خرید کنید” یا “بیشتر بیاموزید” می تواند افراد را ترغیب کند تا روی تبلیغات شما کلیک کنند.

سرانجام، قبل از اینکه آگهی خود را ارسال کنید، حتما بررسی کنید تا اشتباهات املایی یا دستور زبان را در آن وجود نداشته باشد.

حساب خود را به گوگل آنالتیک (Google Analytics) متصل کنید

Google Analytics راهی رایگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعامل افراد با تبلیغات و وب سایت شما است. اگر چه برای استفاده از گوگل ادز نیازی به استفاده از Analytics ندارید.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x