نحوه وارد کردن اطلاعات در سایت

هزینه دیتا اینتری چقدر است؟

سایت‌ ها پس از راه اندازی شدن باید محتواهایی را داشته باشند. آنها در ابتدا خام هستند و هیچ داده ای ندارند. ورود محتوا به سایت می تواند مهم ترین بخش باشد. برای این که سایت شما شامل اطلاعات و داده های خوبی باشد، نیاز است تا مطالبی مفید تولید کرده و سپس آنها را وارد سایت کنید‌. برای وارد کردن آنها در سایت نیاز است که اصولی رعایت شود.

دیتا اینتری چیست؟

دیتا اینتری مجموعه ای از کارها است که در آن همه ی اطلاعات و داده های سایت در صفحه ی مربوطه وارد می شوند. دیتا اینتری یک فعالیت مهم برای سایت محسوب می‌ شود و برای انجام آن نیاز به دقت زیادی است. دیتا اینتری فقط وارد کردن اطلاعات جدید به سیستم نیست، بلکه ویرایش اطلاعات قبلی و اضافه کردن اطلاعات جدید به داده های قبلی را هم شامل می شود. با توجه به این نکته که دیتا اینتری یک فعالیت مهم در سایت است و باید به دست افراد متخصص انجام شود، در انتخاب کسی که دیتا اینتری سایت را انجام می‌ دهد دقت لازم را به خرج دهید.

بیشتر مطالعه کنید: مدت زمان لازم برای سئوی سایت چقدر است؟

کاربردهای دیتا اینتری

  • جمع آوری اطلاعات مهم و مرتب سازی آنها به وسیله دیتا اینتری به راحتی انجام می شود. پس در هر لحظه که به این اطلاعات احتیاج داشته باشید می توانید از آنها استفاده کنید.
  • دیتا اینتری باعث می شود تا فعالیت مثبت خود را افزایش دهید و فعالیت کارکنان را نیز بهبود ببخشید.
  • مدیریت کردن حرفه ای کسب و کار و به دست گرفتن تمامی امور
  • با کمک دیتا اینتری از خطاهای کاری زیان بار مطلع می شوید و از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری می کنید.
  • هزینه های غیر ضروری و زیر ساختی را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تا بر روی هزینه های اصلی و مهم تمرکز داشته باشید.
  • دیتا اینتری به شما کمک می کند تا فعالیت های مهم تان را محرمانه نگه دارید.

متخصص دیتا اینتری کیست و چه وظیفه ای دارد؟

متخصص دیتا اینتری چه کارهایی انجام می دهد؟

افرادی هستند که مهارت های لازم برای ورود اطلاعات در مدل های مختلف سیستم های مدیریت محتوا و سایت های اختصاصی را طی دوره های آموزشی فرا گرفته اند. آنها توانایی کار با برنامه های فوتوشاپ، گوگل داکس و… را نیز به راحتی دارند.

وظیفه ی اصلی و مهم متخصص دیتا اینتری وارد کردن داده ها در سایت است ولی او باید تخصصات لازم در سئو (کاربردهای سئوی سایت) را نیز داشته باشد. زیرا در سایت های وردپرسی باید طبق اصول افزونه هایی مثل یوآست و رنک مث که برای سئو هستند، داده ها وارد سایت شوند. به طور کلی کسی که دیتا اینتری انجام می دهد باید تخصص های زیر را داشته باشد:

  1. وارد کردن اطلاعات در سایت
  2. به روز رسانی اطلاعات و داده های سایت
  3. بارگذاری اطلاعات در سایت با رعایت قوانین سئو (قوانین گوگل برای سئوی سایت)

بیشتر بدانید: انواع مشکلات سئوی سایت ها چیست؟

هزینه دیتا اینتری چقدر است؟

دیتا اینتری به دو روش تقسیم می شود که هر دو برای انجام هزینه های متخلفی دارند.

  1. ورود و پردازش اطلاعات: وظیفه ی متخصص دیتا اینتری وارد کردن داده ها به سایت است اما گاهی اوقات لازم است که داده ها بررسی و پردازش شوند. برای مثال یک داده باید عکس یا ویدیو داشته باشد، داده باید از لحاظ کلمه کلیدی پردازش (نحوه استخراج کلمات کلیدی برای سئوی سایت) شود و مواردی دیگر. هزینه این نوع دیتا اینتری با توجه به ساعتی که فرد صرف کار می کند متفاوت است و از ۲۸ هزار تومان شروع می شود.
  2. ورود اطلاعات: در این گزینه فرد فقط داده ها را وارد سایت می کند و در سایت قرار می دهد. هزینه این نوع دیتا اینتری از ساعتی ۱۸ هزار تومان است.

نحوه وارد کردن اطلاعات در سایت

۱- بارگذاری متن:

برای وارد کردن اطلاعات در سایت در ابتدا نیاز است تا محتوایی که تهیه شده را به سایت منتقل کنید. برای انجام این کار در برنامه Word فایل را بنویسید و سپس آن را در سایت کپی کنید. توجه کنید که متن غلط املایی، نگارشی یا دستوری نداشته باشد. زمان ورود متن یا همان محتوا به سایت نکات زیر را انجام دهید:

  • Bold و Italic کردن کلمات کلیدی و عناوین
  • مرتب کردن خطوط و در یک راستا بودن متن ها
  • استفاده از شماره گذاری های وردپرس در سایت
  • فاصله گذاری صحیح میان پارگراف ها

۲- ورود اطلاعات:

نحوه ورود اطلاعات در سایت

ورود اطلاعات به سایت خود شامل چندین بخش می شود:

  • مرتبط ساختن محتواهای شبیه به هم: وب سایت ها معمولا در مورد موضوعات خاصی فعالیت می کنن، و همان طور که می دانید هر زمینه یا موضوع می تواند شامل موضوعاتی گسترده باشد و محتواهایی که نوشته می شوند نیز به هم مربوط هستند. برای مثال اگر سایتی در زمینه کاری طراحی سایت فعالیت کند، موضوعاتی مثل بهینه سازی سایت، سئوی سایت، کاربرد کلمات کلیدی و … را شامل می شود. آنها به یک دیگر ربط دارند و در واقعی به نوعی تکمیل کننده هم هستند. برای این که مخاطب از محتوای سایت کاربری خوبی کسب کند، همه محتواها رل در کنار هم قرار ندهید، زیرا طولانی می شوند و کاربران به خوبی آنها را بازدید نمی کنند. برای بهتر دیده شدن آنها از قسمت مطالب مرتبط استفاده کنید و آن دسته از محتواهایی را که به یک دیگر ربط دارند با لینک پیوند بزنید. قسمت مطالب مرتبط در زمان طراحی قرار می گیرد.
  • بارگذاری تصاویر: عکس ها برای تولید محتوا بسیار مهم هستند و پیامی را به بازدید کننده می دهند. عکس هایی که برای سایت انتخاب می کنید باید کم حجم، با کیفیت و وضوح بالا باشند، به آنها Save for web می گویند. هنگامی که قصد وارد کردن عکس ها را در سایت داشتید برای هر عکس name و alt و تگ تعریف کنید که می توانید کلمه کلیدی را قرار دهید. پس از این که عکس را بارگذاری کردید، در تنظیم عکس و متن دقت کنید تا نوشته منظم باشد. همه ی تصاویر سایت را در یک قالب انتخاب کنید و سعی کنید از لوگو سایت در آن قرار دهید.
  • تنظیم و بررسی seo: هنگامی که محتوا وارد سایت شد نیاز دارد که کلمه کلیدی، بر چسب، توضیحات متا داشته باشد. توضیحات متا خلاصه ای از محتوای اصلی است و باید به نحوی باشد که مخاطب را جذب کند. تعداد کلمات متا نباید از ۴۰ کلمه تجاوز کند. برچسب کلمات کلیدی، کلمات مرتبط و مترادف با کلمه کلیدی است. کلمه کلیدی هم آن بخش از سئو می باشد که محتوای شما بر اساس آن بهینه و نوشته می شود. کلمه کلیدی باید توزیع مناسبی در متن داشته باشد و نباید بیشتر از ۵/۲ درصد باشد. نکات دیگری که برای بهینه سازی سایت باید رعایت شوند، کلمه کلیدی، سر خط ها، تصاویر، پیوند لینک و … هستند.
  • بارگذاری آیکون محتوا: بعضی از سایت ها با توجه به محتواهایشان آیکون های مربوطه بارگذاری می کنند. فرمت تصویر آیکون باید PNG باشد و در تصاویر به شکل گوشه گرد قرار گیرند. قرار دادن آیکون باعث می شود که سایت و تصاویر آن منحصر بفرد و زیبا دیده شوند و بازدید کننده های بیشتری برای دیدن آنها به سایت رجوع کنند.
مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x