مدت زمان لازم برای سئو سایت چقدر است؟

مدت زمان لازم برای سئوی سایت

به طور کلی بازه ی زمانی ۳ الی ۶ ماهه زمان مناسبی برای انجام سئو سایت و کسب رتبه است، ولی کارشناسان این حوزه نظریه های متفاوتی دارند. بروس هوگان از سایت Software pundit.com می گوید گاهی پیش می آید که سئو طی چند روز هم تاثیراتی بگذارد اما به طور نسبی ۳ تا ۶ ماه زمان نیاز است که اثراتی طولانی تر داشته باشد. او می گوید که تعیین زمان تاثیرات سئو به بک لینک ها و بحث های فنی سئو مرتبط هستند. امانوئل پترسکو از سایت emanuelp.com می گوید که سئو طی ۶ ماه اول تاثیراتی دارد. او معتقد است که با داشتن تجربه کافی و تولید محتوای بهینه برای کاربر گوگل سایت شما را می پسندد زیرا هدف اون نیز جلب نظر کاربر است. کریستال دیاز از سایت lightsoncreative.com گفته است که در چند ماه اول شاید شاهد ترافیک کمی از کلمات پراکنده باشید ولی تغییرات اساسی را بین ۳ الی ۶ ماه مشاهده می کنید. نظریه آخر هم از کریس ویکلز از سایت brandentract.com می باشد که بیان کرده است مدت زمان سئو به مواردی بستگی دارد، ممکن است تغییراتی جزئی در ابتدا دیده شود ولی برای پدیدار شدن اهداف و نتیجه ی سئو ۳ الی ۶ ماه زمان لازم است.

عوامل موثر بر زمان لازم برای سئو سایت

بازه های تاثیرگذاری سئوی سایت

برای این که سئو سایت انجام شود باید پروسه ی زمانی طی شود. از طرفی هم استراتژی های متناسب با هدف می توانند پروسه زمانی را تا حد زمانی کوتاه تر کنند؛

رقابت: تحلیل رقبا در بحث سئو بسیار پر اهمیت است و آگاهی نسبت به فعالیت های رقبا باعث بهبود روند فعالیت تان می شود. در سئو لازم است که صنعت را بررسی کنید، رقبا را بشناسید و فعالیت های تان را هدفمند کنید. کارشناس ماری کلر نواک از سایت g2.com می گوید که گرفتن رتبه ی خوبی در سئو به محبوبیت کلمات کلیدی اصلی بر می گردد و بازه زمانی ۶ ماهه برای کسب ترافیک سایت زمان مناسبی است.

بودجه: بودجه بخش مهمی از سئو و فعالیت هایش است. اختصاص دادن بودجه مناسب برای انجام سئو قطعا کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا سریع تر این پروسه طی شود. کیلیا مور از سایت thelcopmarketing.com گفته است که به هر میزان یودجه ی تعیین شده برای فرآیند سئو بیشتر باشد، نتیجه ی سئو قوی تر است و سریع تر خودش را نشان می دهد‌.

دامین آتوریتی: دامین آتوریتی شاخصه ای طراحی شده به وسیله سایت ماز است که به دامنه سایت ها امتیاز می دهد تا توانایی آن ها در کسب رتبه مشخص شود. امتیازها بین ۱ تا ۱۰۰ هستند، هر چه امتیاز بالاتری بگیرید موفقیت تان بیشتر خواهد بود. کارشناس آنتونیو ولز از سایت namynot.com می گوید که وب سایت های تازه راه اندازی شده بین ۶ تا ۸ هفته، وب سایت های طراحی قدیمی با سئوی ضعیف بین ۳ الی ۶ هفته و سایت قدیمی ولی سئوی قوی چندین ساعت برای تکمیل فرآیند سئو زمان لازم دارند.

بیشتر بخوانید سئوی تکنیکال چیست و چرا باید آن را انجام بدهیم؟

لینک های ورودی: فاکتور مهم دیگر لینک های ورودی سایت است. داشتن استراتژی لینک سازی باعث می شود تا رتبه سایت شما بالاتر باشد و در زمان کوتاه تری پدیدار شود. بیانسا از سایت eassywriterfree.net درباره ی لینک های ورودی می گوید اگر از سایت های با آتوریتی بالا بک لینک بگیرید، سئو شما در زمان کوتاه تری انجام می شود.

محتوا: محتواهای یونیک و کاربر پسند یکی از فاکتورهای اصلی برای نمایش دادن سایت در صفحه اول گوگل است. با تولید محتوای با کیفیت حداقل نیمی از راه را طی کرده اید. راشل گکو از سایت lakeonedigital.com می گوید که قدم اول برای سئو سایت تولید محتوای استراتژیک و با کیفیت است.

کلمات کلیدی دم دراز: کلمات کلیدی دم دراز همان کلمات کلیدی طولانی تر هستند که رقابت در بین آن ها کمتر است و گوگل به آن ها امتیاز بهتری می دهد. داشتن کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت بسیار بسیار مهم است. کاترین مک نیلی در اینباره می گوید که طبق تجربیات من کلمات کلیدی دم دراز علاوه بر گرفتن جایگاه های اول گوگل به کاربر اطمینان می دهند که پاسخ سوالتشان را درست یافته اند. کلمات کلیدی دم دراز به شما محتواهای طولانی تری می دهند که می توانید در همان حین بر روی چندین محتوا کار کنید. زمانی که شما وبلاگ های متنوع داشته باشد، گوگل تشخیص می دهد که در حوزه کاری خودتان متخصص می باشید.

برای ثبت درخواست سئوی سایت کلیک کنید…

ساختار بندی وب سایت: سایتی که ساختار بندی قوی دارد، رتبه بهتری خواهد گرفت. آندرس اوسا ازوب گفته است که برای موفق شدن سایتش تصمیم دارد بر روی کلمات کلیدی سطح بالا، سرعت سایت، بهینه سازی کلمات کلیدی و کیفیت محتوا کار کند. وب سایت هایی که ساختاری قوی دارند می توانند کاربر را به مشتری تبدیل کنند که این همان هدف اصلی گوگل است، تبدیل کاربر به مشتری.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x