بهترین سایت ها و نرم افزارهای رایگان برای ساخت لوگو موشن

 

ساخت لوگوموشن رایگان پلاتو

در این مقاله با معرفی سایت ها و نرم افزارهایی برای ساخت لوگو موشن رایگان با شما همراه هستیم. در ابتدا باید دید لوگو موشن چه کاربردی دارد و چگونه ساخته می شود؟ هر کسب و کاری چه نوپا چه دیرینه، نیاز دارد تا لوگویی منحصر بفرد داشته باشد. این مسئله سبب میشود تا از رقبا متمایز شوید و مخاطبان به کاربلدی شما ایمان پیدا کنند.

علیرغم وجود وب سایت هایی که میتوانید با آنها لوگوی رایگان تهیه کنید بهتر است برای این کار به سراغ افراد و شرکت های حرفه ای بروید و سفارش طراحی لوگو موشن اختصاصی خود را به آنها بسپارید. طراحی لوگو بسیار مهم است؛ چرا که لوگو نشانه ای است که کاربر با استفاده از آن شما را میشناسد.

زمانی که مخاطب قصد دارد از شما خرید کند یا خدماتی دریافت کند، در ابتدا نگاهش را می چرخاند تا ببیند نشانه، علامت یا حروف خاصی که مخصوص برند شما باشد را پیدا می کند یا خیر. زمانی که برندتان را با یک لوگوی شکیل و خاص می بیند، قطعا نظر مثبت تری نسبت به شما پیدا خواهد کرد.

به این دلیل نیاز است به فکر راهی برای ساخت لوگو یا لوگو موشن باشید. سایت ها و نرم افزارهای رایگان ساخت لوگو موشن برای سازمان ها، کسب و کارها و افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه طراحی لوگو موشن را انجام دهند مناسب است.

کاربردهای ساخت لوگوموشن رایگان

لوگو موشن زیر شاخه ای از موشن گرافیک است که به وسیله آن قادر خواهید بود توجه مخاطب را بیش از پیش به ویدیوها و محتواهای تولید شده جلب کنید. لوگو موشن یا لوگوی متحرک که به آن لوگو اینترو نیز می گویند، با موسیقی یا صداهای متنوع در قالب یک ویدیو کوتاه ساخته می شود. این ابزار، یک روش تبلیغاتی محسوب می شود و می تواند شما و برندتان را در ذهن مخاطب ثبت کند.

 ۱.اعتمادسازی

   ۲.یادآوری برند

   ۳. ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطب

   ۴.تاثیر آنی بر مخاطب

   ۵.حرفه ای تر جلوه نمودن کسب و کار

   ۶.افزایش بازدهی

   ۷.برند سازی کسب و کار

انواع لوگو موشن

در ادمه با بررسی بیشتر انواع لوگو موشن با شما همراه هستیم.

 

   فلت:

این نوع لوگو موشن ها فضای دو بعدی دارند و عناصر و جزئیات آن ها به سبک طراحی های مینیمال و بسیار واضح و خوانا می باشند‌.

   سه بعدی:

این سبک، طراحی های سه بعدی در فضاهای سه بعدی هستند که صدا گذاری روی آن ها انجام می شود. بسیار حرفه ای و مدرن هستند و بازدهی بهتری برای تبلیغات دارند.

   آماده:

لوگو موشن های آماده هزینه ی کمتری نیاز دارند و از پیش در قالب های آماده مشخص شده اند. اما اگر از تمام جزئیات آن ها راضی نبودید می توانید به کمک نرم افزارهایی پیشرفته در آن ها تغییراتی ایجاد کنید.

مزایای ساخت لوگو موشن رایگان

۱. ساخت لوگو موشن رایگان هزینه ای به دنبال ندارد.

۲.باعث ارتقای سطح و شیک تر شدن برند کسب و کار شما می شود.

۳.در دیده شدن برندتان بسیار موثر است و بازدهی عالی دارد.

سایت های ساخت لوگو متحرک رایگان

سایت کنوا برای ساخت لوگو موشن رایگان

    ۱.سایت کنوا canva

در این سایت مجموعه ای کامل و آماده وجود دارد که از آن میتوان برای ساخت لوگو موشن رایگان استفاده کرد. کنوا یک وب اپلیکیشن است و کار کردن با آن بسیار ساده میباشد. از جمله مزایای این وب سایت میتوان امکان شخصی سازی تصاویر و قالب ها و نیز ویرایش تصاویر و متن ها اشاره نمود.

   ۲.سایت لوگوگنی  Logogenie

این سایت از بهترین راه های داشتن یک لوگو متحرک رایگان است. داخل سایت وارد شوید، حساب کاربری تان را بسازید و قالب (شخصی، تجاری، آموزشی) آن را مشخص کنید. در این سایت یک میلیون قالب آماده و رایگان به علاوه افکت های زیبا وجود دارد.

   ۳.سایت رندی فورست Rendeforest

 این سایت امکان انتخاب لوگوی رایگان در میان ۱۰۰۰ قالب آماده، تغییر رنگ و ظاهر آن، امکان ایجاد تگ لاین، کاراکترهای متحرک، آیکون های متنوع و انتخاب موسیقی پس زمینه را فراهم آورده است تا کاربران به راحتی صاحب لوگو موشن مورد علاقه شان شوند.

   ۴.سایت کریلو Crello

 در این سایت تقریباً ۷۰۰ قالب آماده وجود دارد، به علاوه موشن گرافیک های متنوع. در این سایت شما این امکان را دارید که لوگو موشن، تیزر تبلیغاتی کوتاه برای پست و استوری اینستاگرام و پینترست بسازید. این سایت تم های متنوع و انیمیشن های از پیش آماده شده ی بسیاری دارد.

   ۵.سایت بیت ایبل Biteable

 تمپلیت های متنوع، قالب های آماده، صحنه های تصویری لایو اکشن، قلم های متحرک، قطعات موسیقی باکیفیت، انیمیشن های مختلف، تم های خاص از امکانات رایگان سایت Biteable می باشد. این سایت یک پلتفرم بسیار محبوب برای ساخت لوگو موشن و ویدیوهای کوتاه است.

   ۶.سایت انی میکر Animaker

برای استفاده از این سایت در ابتدا باید پنل کاربری خودتان را بسازید. سپس می توانید از قالب های آماده برای ساخت لوگو بهره ببرید. این وب سایت مشکلاتی دارد که باعث شده تا با نارضایتی کاربران مواجه شود. داشتن واتر مارک لوگوی نهایی، عدم پشتیبانی از فونت های فارسی از جمله این مشکلات است. اما در کل این سایت آپشن های خوبی دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید‌.

نرم افزارهای ساخت لوگو موشن

نرم افزارهای بسیاری برای ساخت لوگو موشن رایگان وجود دارند و بیشتر آنها به صورت کرک شده در ایران وجود دارند. در حالی که در سایر کشورها لازم است برای استفاده از آنها حق اشتراک بپردازید. توجه داشته باشید که برای ساخت لوگوموشن حرفه ای لازم است از تمام نرم افزارهای ادوبی یعنی after effect ، Adobe Premiere pro ، photoshop و illustrator استفاده نمایید.

نرم افزار افتر افکت برای ساخت پروژه های انیمیشنی

    ۱.افتر افکت after effect

افتر افکت را میتوان یکی از اصلی ترین ابزارها برای ساخت لوگوموشن رایگان دانست. این برنامه با استفاده از جلوه های دو بعدی نمای ویژه ای به خروجی کار خواهد بخشید. علاوه بر ساخت لوگوموشن از این نرم افزار برای ویرایش فیلم ها نیز استفاده میشود. در این نرم افزار امکان ایجاد لایه های دو بعدی و نیز ترکیب کردن آن ها در یک فضای سه بعدی وجود خواهد داشت. افتر افکت یک نرم افزار قدرتمند است که با استفاده از آن امکان ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی برای شما فراهم خواهد بود.

    ۲.پریمیر پرو  Adobe Premiere pro

یک برنامه ویرایش ویدیو است که مبتنی بر جدول زمانی میباشد، به جز این تفاوت چندانی با سایر نرم افزارهای ویرایشی ندارد. در این برنامه میتوانید ویدیو و صدا را هم زمان با هم ویرایش کنید. ویژگی هایی چون برش و حذف قسمت های اضافه فیلم، افزودن لوگو، امکان درج صدای جدید و استفاده از جلوه های ویژه صوتی و تصویری پریمیر پرو را به یک برنامه قدرتمند تبدیل کرده است. این برنامه امکان سازگاری با برنامه افتر افکت نیز وجود دارد و کاربری ساده آن سبب شده است تا به یکی از جذاب ترین برنامه های ساخت لوگو موشن رایگان برای ادیتورها و انیماتورها تبدیل شود.

   ۳.فتوشاپ photoshop

این نرم افزار نام آشنا یکی از راه های ساخت لوگو موشن رایگان است. بسیاری از پروژه های حرفه ای با استفاده از این نرم افزار قابلیت اجرا دارند. برای استفاده از این ابزار کافی است نسخه مربوطه را روی کامپیوتر خود نصب کرده و لوگوموشن مورد علاقه تان را بسازید. البته کار با این ابزار گاه بسیار پیچیده است، به همین دلیل میتوانید از افرادی که تجربه کار با فتوشاپ را دارند کمک بگیرید.

   ۴.ایلاستریتور illustrator

کار با نرم افزار illustrator یکی از گام های لازم برای ساخت یک لوگو موشن رایگان است. ایلاستریتور برای ساخت انیمیشن، ویدیو، کارتون، لوگو و تصاویر مختلف کاربر دارد. خروجی فایل های این برنامه با سایر نرم افزار های ادوبی قابل ترکیب است.

نرم افزارهای ساخت لوگوموشن رایگان

 

   ۵.نرم افزار GIMP 

 این برنامه یک ویرایشگر گرافیکی ست که با کمک آن می توانید عکس ها را ویرایش کنید، کارت ویزیت، بنر سایا، کاور سی‌دی و… ایجاد کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا یک لوگو با اندازه های دلخواه بسازید. نرم افزارهای GIMP را میتوان یک ابزار قدرتمند دانست چرا که با استفاده از آن امکان ساخت انیمیشن های جذاب را خواهید داشت.

   ۶.نرم افزار Chasys Draw IES

 این نرم افزار آپشن های بسیار زیادی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تصاویر را ویرایش کنید، لوگو موشن بسازید، فایل های تصویری را تبدیل کنید و… . خروجی لوگو موشن شما از این برنامه گیف خواهد بود و می توانید آن را در همه ی پلتفرم‌ها استفاده کنید.

   ۷.نرم افزار Easy Banner Free

با این نرم افزار می توانید هم بنرهای متحرک برای وب سایت بسازید و هم لوگو موشن. ساخت لوگو موشن با یک یا چند متن، تنظیم موقعیت متن، تغییر فرمت، رنگ و سایز متن، انتخاب پس زمینه لوگو، افکت های انتقال یا همان ترانزیشن، تنظیم سرعت انیمیشن و دادن خروجی به صورت گیف از آپشن های این نرم افزار است.

ساخت بنر رایگان

    ۸.نرم‌افزار Sqilz Lite

 این نرم افزار رایگان به شما امکان متحرک سازی، تغییر ترکیب و یا دست بردن در تصویر انتخاب شده را می دهد. همچنین داشتن یک لوگو موشن رایگان نیز از جمله کاربردهای این نرم‌افزار است.

توجه داشته باشید که کار کردن با بعضی از برنامه های یاد شده بسیار راحت است و به همان نسبت خروجی کار آنها نیز ساده تر خواهد بود. به عنوان مثال پیاده سازی پروژه های حرفه ای با ابزارهایی مثل Easy Banner Free و  Sqilz Lite  امکان پذیر نیست.

هزینه طراحی لوگو موشن

یکی از دغدغه های افراد پیش از سفارش ساخت لوگوموشن هزینه آن است. در مجموعه پلاتو تلاش شده است تا هزینه طراحی لوگو موشن را برای شما به حداقل برسانیم. همچنین میتوانید با ارتباط با کارشناسان ما در خصوص طراحی لوگو موشن، به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: هزینه ی طراحی لوگو چقدر است؟

ساخت لوگو موشن توسط تیم پلاتو

ساختن لوگو متحرک با موبایل

ساخت لوگو موشن رایگان با استفاده از تلفن همراه یکی دیگر از راه های ساده و در دسترس برای ساخت لوگوهای متحرک و جذاب است. امروزه گوشی های هوشمند تبدیل به ابزارهای بسیار قوی شده اند که می توانند در هر زمینه ای به شما کمک کنند. یکی از این زمینه ها نیز ساختن لوگو موشن است.

اگر شما هم دوست دارید تا برای ‌کسب و کارتان لوگو بسازید و حرفه ای تر دیده شوید ولی کامپیوتر در دسترس ندارید نگران نباشید، می توانید از طریق لینک سایت هایی که به شما معرفی کردیم برای ساختن آن اقدام کنید و یا از اپلیکیشن هایی که در ادامه ذکر شده اند کمک بگیرید:

    ۱.اینترو میکر Intro Maker

قسمت ابتدایی ویدیو ها که عموما در آن معرفی صفحه و نمایش لوگو موشن انجام میشود اینترو نام دارد. با استفاده از اینترو میکر به سادگی امکان ساخت لوگوی متحرک وجود دارد. در این برنامه اضافه کردن متن، آرم و موسیقی های جذاب به سادگی ممکن است. کاربری ساده و قابل استفاده بودن برای اندروید و ios از جمله مهمترین ویژگی های این اپلیکیشن است. outro maker یکی دیگر از برنامه های هم خانواده intro maker   است که میتواند برای ساختن لوگو موشن مورد استفاده قرار گیرد.

    ۲.کنوا Canva 

کنوا، سایتی برای ساخت لوگو موشن رایگان

با استفاده از کنوا امکان تولید محتوای تصویری به سادگی وجود دارد. این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی میکند و یکی از مهمترین ویژگی های آن داشتن قالب های آماده است. قالبهای موجود در کنوا به شما امکان ساخت لوگو، هایلایت، بنر، استوری و … را بدون کوچکترین مهارتی در طراحی خواهد داد. ساخت لوگو موشن رایگان با استفاده از این برنامه به سادگی ممکن است. البته برخی از قابلیت های این برنامه نیاز به پرداخت وجه یا خرید حق اشتراک دارند. اما نسخه رایگان آن نیز میتواند نیازهای ابتدایی وب سایت و پیج اینستاگرام را مرتفع سازد.

    ۳.پیکسل فلو Pixel Flow

یکی دیگر از برنامه هایی که به شما امکان ساخت لوگو موشن رایگان با موبایل را میدهد Pixel Flow است. این برنامه کاربری بسیار ساده ای دارد. برای کار با این نرم افزار لازم است در ابتدا یکی از قالب های آماده را انتخاب نمایید و سپس متن و لوگوی مورد نظر را تغییر دهید. همچنین امکان تغییر پس زمینه و استفاده کردن از موزیک را نیز خواهید داشت.

کار با برنامه های حرفه ای نیازمند دانش و تجربه ویژه ای است. به همین دلیل اپلیکیشن های موبایل روی کار آمده اند تا همه افراد امکان ساخت لوگو موشن رایگان را برای کسب و کار خود داشته باشند.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x