طراحی سایت موسیقی

طراحی سایت موسیقی با امکانات کامل

امروزه موسیقی بخش مهمی در زندگی افراد دارد به طوری که در هر زمان یا هر مکان افراد از موسیقی ها بهره می برند. قطعاً برای شما هم پیش آمده است که گاهی از یک قطعه موسیقی خوش تان آمده و در سایت ها و اپلیکیشن های موزیک به دنبال آن گشته اید. وجود یک سایت معتبر که موزیک های به روز یا آهنگ های نوستالژی را داشته باشد برای بسیاری از افراد جااب توجه خواهد بود. این گونه سایت ها معمولا ترافیک بالایی دارند و هم برای هنرمندان و معرفی آثارشان یا صاحبین کسب و کارها و گرفتن تبلیغات بسیار مفید است.

طراحی سایت موسیقی چه مزایایی دارد؟

  1. هنرمندان می توانند در سایت های موسیقی تبلیغات هنری انجام دهند و کاربران راغب به این حوزه را جذب کنند و یا این که آثار هنری شان بفروشند.
  2. در سایت موسیقی کاربران می توانند هر زمان از شبانه روز که می خواهند به طور آنلاین موسیقی شان را گوش دهند.
  3. کاربران می توانند به هر میزان که دلخواهشان است، موسیقی دانلود کنند.
  4. کاربران می توانند با توجه به علاقه مندی هایشان به راحتی به دسته بندی آهنگ های مد نظرشان دسترسی داشته باشند.
  5. کاربران به راحتی و بدون پرداخت هزینه می توانند موسیقی دلخواه را دانلود کنند.

سایت موسیقی چه امکاناتی لازم دارد؟

  • قابلیت دانلود آلبوم موزیک خواننده ها
  • امکان دانلود فایل فروش موزیک و موسیقی
  • اعلام اخبار موسیقی
  • دسترسی راحت به آهنگ ها
  • بیوگرافی هنرمندان
  • پخش آنلاین موزیک
  • دانلود موزیک
  • سرعتی بالا در دانلود
  • انواع موسیقی ها
  • قابلیت اشتراک گذاری

سایت موسیقی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پخش آنلاین در سایت موسیقی
موبایل فرندلی در سایت موسیقی
لیست خوانندگان در سایت موسیقی
  1. سایت موسیقی باید قالبی مناسب و یکپارچه داشته باشد تا برای همه ی تلفن های همراه سازگار باشد و بدون مشکل محتواها را نشان دهد.
  2. صفحه های سایت واضح باشند تا مخاطب در حین چرخیدن در سایت سردرگم نشود.
  3. سایت موسیقی باید برای تلفن های همراه نیز بهینه سازی شده باشد و تمام اجزای سایت به درستی در جای خود قرار گیرند.
  4. محتوای سایت باید کاملا حرفه ای و کاربر پسند باشد، بطور مثال اخبار مربوط به موسیقی یا خواننده ها برای خیلی از کاربران جذاب است.
  5. سایت موسیقی باید به شبکه های اجتماعی نیز لینک دهی درستی داشته باشد تا کاربران در این فضاها نیز از اخبار و فعالیت های صفحه شما باخبر شوند.
  6. سایت باید پخش آنلاین موسیقی در اختیار کاربر قرار دهد.
  7. داشتن بخش ثبت نام در خبرنامه تا مخاطب بتواند اخبار مهم مربوط به موسیقی، خوانندگان و… را دنبال کند.
  8. گذاشتن کنسرت های خوانندگان مشهور به صورت آنلاین برای ایجاد ترافیک بالا در سایت.
  9. قرار دادن تصاویر و ویدئوهای بهینه سازی شده.
  10. داشتن بخشی برای این که کاربران نظرات شان را عنوان کنند.

هدف از طراحی سایت موسیقی چیست؟

صاحبین سایت های موسیقی با هدف جذب کاربر و بالا بردن ترافیک سایت و سپس گرفتن تبلیغات فعالیت می کنند. سایت های موسیقی بازیدهای بسیار خوبی دارند که این نکته به صاحبین کسب و کارها کمک می کند تا دیده شوند. هدف دیگر طراحی سایت موسیقی، انتشار و معرفی آثار هنری هنرمندان است.

بیشتر بخوانید طراحی سایت شرکتی

سایت موسیقی چگونه طراحی می شود؟

ابزاری که امروزه کاربرد زیادی دارد و کمک زیادی می تواند در بحث طراحی سایت کند، سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. این سیستم کاربرد بسیار آسانی برای افراد دارد و با آموزشی کوتاه درباره ی آن می توان یک سایت موسیقی ساخت. ولی این کار برای افرادی که سر رشته ای از سایت و طراحی سایت ندارند توصیه نمی شود و بهتر است از شرکت های قوی و حرفه ای ساخت سایت کمک بگیرند.

مدت زمان طراحی این سایت چقدر است؟

برای طراحی سایت موسیقی لازم است تا طراح ۱ تا ۲ ماه بر روی سایت کار کند تا سایتی دقیق و استاندارد بسازد. هر چه امکانات تخصصی تری در سایتتان بخواهید زمان بیشتری لازم است تا بر روی وب سایت کار انجام شود. همچنین میزان تبحر طراح و شرکت سازنده سایت در زمان آن موثر خواهد بود.

هزینه طراحی سایت موسیقی چقدر است؟

به طور دقیق نمی توان گفت که هزینه طراحی وب سایت چقدر می شود اما ما مواردی را که هزینه بر هستند و تاثیر بسیار زیادی می گذارند را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید. هاست هاست اولین موردی است که در طراحی سایت موسیقی باید به آن توجه کرد. برای طراحی و ساخت وب سایت ، در قدم اول باید متناسب به نوع وب سایتی که می خواهید هاستی را تهیه کنید. هاست به فضای میزبانی گفته می شود که دارای حجم خوبی می باشد و وب سایت شما با تمام جزئیات خود مثل اطلاعات ، تصاویر ، متن ها ، ویدیو ها و … درون آن بارگذاری می شود. شرکت های بسیاری وجود دارند که سرویس هاستینگ ارائه می دهند ولی شما باید سعی کنید تا از شرکت هاستنیگ نامداری ، هاست را تهیه کنید تا بعد ها به مشکلی از جمله عدم پاسخ پشتیبانی بر نخورید. هاستینگ ها به صورت دوره ای می باشد و شما پس از خریداری می توانید با توجه به نوع انتخاب خود برای مثال به صورت ماهانه ، ۳ ماهه ، ۶ ماهه ، و یک ساله هاست خود را شارژ کنید. شما می توانید امور خرید هاست را به شرکت ما بسپارید. شرکت ما بهره گیری از بهترین و مجرب ترین متخصصان طراحی وب سایت ، بهترین هاست را از بهترین شرکت با توجه به نوع کسب و کار شما خریداری می کنند. دامنه پس از خرید هاست ، نوبت به خرید دامنه است. دامنه نامی است که برای وب سایت انتخاب می شود و به توضیح دقیق تر ، آدرسی است که با وارد کردن آن در مرورگر می توانیم وارد وب سایت مورد نظر شویم. در دامنه ، تعریفی به نام پسوند وجود دارد که پس از نام دامنه یادداشت می شود. برای مثال پسوند com که از معروف ترین پسوند های معروف در دنیا است. از سایر پسوند های معروف می توان به com ، ir ، net ، org و … اشاره کرد. دامنه نیز به صورت دوره ای می باشد و شما می توانید به صورت دوره های ماهانه ، ۳ ماهه ، ۶ ماهه و ۱ ساله خرید دامنه خود را تمدید کنید.

طراحی سایت موسیقی با رعایت اصول سئو

طراحی سایت موسیقی حرفه ای

طراحی سایت موسیقی یک راه موفقیت آمیز برای موفقیت و کسب درآمد از دنیای موسیقی و ترانه است. با در اختیار داشتن وب سایت شما می توانید آهنگ های روز دنیا را در اختیار علاقه مندان به موزیک قرار دهید و از این راه کسب درآمد کنید. با طراحی وب سایت موسیقی شما می توانید در دنیای گسترده اینترنت محبوبیت کسب کنید و سالیان سال در یاد ها و ذهن ها باقی بمانید. ما در این مقاله از وب سایت، قصد داریم تا بیشتر در مورد طراحی سایت موسیقی و مزایا آن صحبت کنیم پس، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت ببرید.

مراحل راه اندازی سایت موسیقی

  1. مرحله ی اول راه اندازی سایت موسیقی انتخاب قالبی مناسب است، که ویژگی های متناسب با صنعت موسیقی داشته باشد، سفارشی سازی آن آسان باشد و برای بارگذاری سریع بهینه سازی شده باشد.
  2. انتخاب دامنه دومین مرحله از ساخت سایت موسیقی است. دامنه همان نام کاربری سایت شما ست که کاربر با جستجوی آن در گوگل، سایت شما را پیدا می کند. سعی کنید تا نامی آسان انتخاب کنید که در ذهن ماندگار باشد.
  3. سپس محتوای متناسب با سایت تان را آماده کنید. هر چیزی که مایل هستید تا در سایت تان باشد مثل آهنگ ها، آلبوم ها، بیوگرافی اعضای گروه، خواننده های مختلف و… رد در سایت قرار دهید. برای آسان شدن کار در این بخش از خدمات وردپرس کمک بگیرید.
  4. وردپرس را نصب کنید. یک ایمیل خوش آمد گویی برای شما ارسال می سود که در آن اطلاعاتی مربوط به نام کاربری، گذر واژه و لینک به صفحه کنترل پنل تان وجود دارد. باید از این اطلاعات برای ورود به سیستم استفاده کنید و پس از ورود به سیستم بخش وب سایت یا اسکریپت ها را پیدا کنید.
  5. مرحله ی پنجم شامل نصب قالب وردپرس موسیقی است. ابتدا بخش نمایش و سفارشی سازی بروید و طرح زمینه را بارگذاری کنید، سپس پوشه ای را که شامل فایل های قالب تان است را بارگذاری کنید.
  6. بعد از نصب و فعال سازی قالب ها نیاز است تا پلاگین های خاصی داشته باشید. همه افزونه ها را نصب کنید.
  7. ظاهر بصری سایت تان را سفارشی سازی کنید تا قالب تان برای موبایل نیز مناسب باشد. برای تغییر در ظاهر سایت یک تصویر شاخص خوب برای سربرگ سایت انتخاب کنید. یک طرح مطلب با الگویی مناسب انتخاب کنید تا یک منطقه محتوای ساده ارائه دهید و الگو و قالب ریسپانسیو به تلفن همراه را برای نشان دادن سایت در تلفن همراه انتخاب کنید.
  8. برای وب سایت یک پالت رنگی مناسب با نام تجاری تان انتخاب کنید. می توانید برای انتخاب رنگ از یک قانون کلی با قوانین یک رنگ اصلی برای برند، یک رنگ ثانویه و یک رنگ برجسته کمک بگیرید.
  9. برای محتواهای وب سایت تان از فونتی خوانا که رنگی متناسب با پس زمینه سایت داشته باشد بهره ببرید. تایپوگرافی سایت را در تمام دوران سایت داری تان ثابت نگه دارید.
  10. پیمایش در سایت تان را سازماندهی کنید. شما باید منوی سایت را طوری تعیین کنید که بازدید از آن برای همه آسان باشد. بهتر است تا گزینه های منوی اصلی ۸ تا یا کمتر باشد. اگر هم محتواهای بیشتری دارید، بهتر است چند زیر صفحه به سایت اضافه کنید که سایت مرتب باشد.
  11. صفحاتی با عنوان های مختلف در نظر بگیرید. مثل؛ صفحه اصلی که پر بازدید ترین صفحه سایت است و کاربران به واسطه آن به بخش مورد نظر می روند، صفحه ای با عنوان درباره ی ما که بخش مهمی برای طرفداران موسیقی است که بتوانند اطلاعاتی مثل سوابق و یا دست آوردها موسیقیایی تان کسب کنند، صفحه ای با عنوان موسیقی و آلبوم ها که کاربر بتواند همه موسیقی ها، شعرها و اطلاعات لازم آلبوم را به راحتی ببیند، صفحه ای با عنوان صفحه آنلاین یا صفحه فروشگاه برای آن دسته از هنرمندانی که قصد فروش آثارشان را دارند. این صفحه سود خوبی برای هنرمند دارد که برای مرتب سازی سایت بهتر است آثار با تصاویر سازگار شوند. و صفحه ای با عنوان گالری عکس ها که افراد مشتاق به دیدن خواننده ها از آن بازدید کنند. در این صفحه عکس های تبلیغاتی، نمایش های زنده، عکس های استدیویی یا همکاری های موسیقی بسیار جذاب هستند.
  12. وب سایت تان را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. یعنی مطمئن شوید که کاربر می تواند آن را به راحتی در گوگل پیدا کند. برای این کار سئو به شما کمک شایانی خواهد کرد.
  13. پس از این که طراحی سایت به پایان رسید، آن را به صورت آنلاین تبلیغ کنید، آدرس اینترنتی سایت را در شبکه های مجازی قرار دهید، کارت ویزیت بسازید و… تا همه از وجود سایت شما آگاه شوند.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت موسیقی با وردپرس
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که با استفاده از آن می توان وب سایت طراحی کرد. با استفاده از وردپرس ، می توان به صورت خیلی راحت و با کمترین هزینه ممکن طراحی سایت موسیقی را انجام داد. یک مزیت بسیار خوبی که وردپرس دارد این است که رابط کاربری بسیار آسانی دارد و رایگان است. شما با انتخاب وردپرس و خریداری تنها یک قالب ، امور طراحی خود را به شرکت ما بسپارید. کد نویسی کدنویسی یکی دیگر از روش های طراحی وب سایت است که با نوشتن کدهای برنامه نویسی انجام داده می شود. زبان هایی مانند جاوا اسکریپت ، جاوا ، پایتون و … مواردی از زبان های برنامه نویسی می باشند. با استفاده از کدنویسی می توان وب سایتی با مزایا بی نهایت به صورت کاملا انحصاری و اختصاصی طراحی کرد. در مقایسه کدنویسی با وردپرس ، کدنویسی بسیار تخصصی تر است و به زمان و هزینه بسیار بیشتری نسبت به وردپرس نیاز دارد. پیشهناد ما به شما وردپرس می باشد به دلیل این که با استفاده از وردپرس می توانید وب سایتی با امکانات فراوان داشته باشید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. پشتیبانی پس از طراحی وب سایت ، مهم ترین اقدام پشتیبانی وب سایت است. وب سایت شما باید از لحاظ امنیتی ایمنی لازم را داشته باشد تا از دست هکر ها در امان باشد. شما باید پس از اتمام طراحی سایت موسیقی ، یک تیم پشتیبانی برای وب سایت خود داشته باشید تا بتوانند امنیت وب سایت شما را تامین کنند. شرکت ما با ارائه تیم پشتیبانی قدرتمند ، امنیت وب سایت شما را تضمین می کند.

هاست سایت موسیقی چگونه است؟

  • سرعت بالا
  • منابع پردازش و حافظه خواندنی مطلوب
  • امنیت
  • عدم محدودیت های ابتدایی
  • بکاپ گیری منظم
  • امکان دسترسی کاربر و عملیات مد نظر
  • پهنای باند کافی
  • فضای ذخیره کافی و قابل گسترش

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا به صورت مختصر اهمیت و مزایا طراحی سایت موسیقی به شما عزیزان توضیح داده شود. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده و برایتان مفید بوده باشد. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت ، کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره ، از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x