راهنمای انتخاب بهترین شرکت برای ساخت تیزر تبلیغاتی

تبلیغات بخش مهمی از کسب و کارهای آنلاین هستند که با روی کار آمدن پلتفرم های متفاوت و ابزارهای جدید بسیار پیشرفته شده‌اند. به هر میزان که شبکه‌ های اجتماعی گسترش می یابند، بازاریابی ویدیویی و اهمیت آن نیز بیشتر می شود. یکی از روش های تبلیغ در دنیای دیجیتال مارکیتنگ تیزرهای تبلیغاتی هستند که به شما کمک خواهند کرد تا در بهترین زمان ممکن مخاطبان هدف را جذب کنید. مخاطبان هدف همان کاربرانی هستند که مخاطب برندتان هستند و قصد خرید از برند شما را دارند. طراحی تیزر باعث می شود تا شما ویژگی های شرکت یا محصولاتتان را به طور وسیع تر و بهتر به مخاطبان نشان دهید. اولین قدم برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت و خوب، انتخاب شرکتی مناسب برای ساخت تیزر است. ما به شما در این مقاله نکاتی می گوییم تا نکات راهنمایی انتخاب بهترین شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی باشد.

برای ثبت درخواست ساخت تیزر تبلیغاتی کلیک کنید.

چطور بهترین شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

  1. قبل از سفارش، نمونه کارها و پروتفولیوی هر شرکت را با دقت نگاه کنید. مقایسه نمونه کارها بهترین راه انتخاب شرکت مناسب برای ساخت تیزر است. مقایسه باعث می شود تا کیفیت فیلم ها را بررسی کنید که معمولا آنها را در صفحات مجازی شرکت بارگذاری می کنند.
  2. قبل از انتخاب شرکت اعضای شرکت مانند انیماتور، عکاس، ایده پرداز، مدیران و… را نیز به درستی بشناسید و از نحوه کارشان مطلع شوید. زیرا کار همه ی گروه با هم نتیجه ی نهایی را اثر بخش می کند. سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که تیم حرفه ای داشته باشد و با ایده های خلاقانه ویدیوی جذاب بسازید.
  3. قبل از قطعی شدن قرارداد لیستی از سوال ها را آماده کنید و پاسخشان را از شرکت بپرسید. سوال‌ هایی که شما را از کیفیت کار شرکت مطلع سازد. سوال هایی مانند چه مدت تا تکمیل تیزر طول می کشد، چه خدماتی به مشتریان ارائه می دهید، چگونه پروژه را مدیریت خواهید کرد، آیا تیزرها صدا گذاری می شوند، آیا هزینه ی سناریو در هزینه ساخت تیزر مشخص است، آیا هدف و ملزومات شرکت ما را درک کرده اید.
  4. مبلغ مد نظرتان را قبل از این که استارت شروع کار را بزنید به شرکت اعلام کنید و بر سر آن به توافق برسید. هزینه از عوامل مهم برای تصمیم گیری نوع و مدل تیزر می باشد. هر میزان که مبلغ مد نظرتان برای ساخت تیزر، بیشتر باشد، قطعا کیفیت کار نیز بهتر خواهد بود. همچنین برای صرف هزینه کمتر، ۲ الی ۳ شرکت را بررسی کنید. معدل هزینه های دریافتی آنها را نیز محاسبه کنید. هر کدام که هزینه ی کمتری در قبال کیفیت بهتری را ارائه می داد برگزینید.
  5. موفقیت در حوزه ی ویدیوهای تبلیغاتی، گرو خلاقیت و به کار بردن ایده های نو می باشد. اگر شرکت در ساخت تیزر ایده های جذاب و خلاقانه بکار نبرد، ویدیو تبلیغاتی شما آن طور که باید بازخورد نخواهد داشت.
  6. شرکت باید حتما در حوزه دیجیتال مارکیتنگ یا بازاریابی دیجیتال فعالیت کرده باشد، و به اندازه کافی در این حوزه تجربه داشته باشد. وب سایتی که در این حوزه مجرب باشد می تواند تیزرتان را برای موتورهای جستجو بهینه کند و وب سایتتان را در جایگاه بهتری در گوگل بنشاند.
  7. مطالعه نظرات کارفرمایان قبلی شرکت، در اتخاذ تصمیم نهایی شما بسیار موثر است. زیرا در صورتی که کیفیت کار شرکت مطلوب نباشد قطعا نظرات منفی زیادی دریافت کرده است و شما با خواندن این نظرات می توانید از تصمیم تان منصرف شوید.

بیشتر مطالعه کنید: هزینه ی ساخت تیزر تبلیغاتی

بهترین شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی

۱- شرکت تبلیغاتی پلاتو

شرکت تبلیغاتی پلاتو با شروع فعالیت خود در سال ۱۳۹۵، به‌عنوان یک شرکت تبلیغاتی پویا و خدماتی وارد عرصه ی کسب و کار شده است. این شرکت تبلیغاتی با بهره‌گیری از توانایی ها و ایده های نوین نیروهای جوان در زمینه های طراحی وب‌ سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (seo ) ،ساخت تیزر و انیمیشن تبلیغاتی، هویت بصری(طراحی لوگو، لوگو موشن و …)، عکاسی صنعتی و … بصورت حرفه ای و کارامد فعالیت می کند و آمادگی همکاری با هر مجموعه و سازمانی را دارد.

این شرکت از تمامی اعضای خود انتظار دارد که اصول اساسی از جمله صداقت، حسن انجام کار، و ارتقاء ارزش های مادی و معنوی مشتریان را رعایت نمایند. هدف اساسی این آژانس تبلیغاتی همیشه همکاری های متقابل و برد-برد با مشتریان و همکاران خود بوده و خواهد بود. این شرکت تبلیغاتی به عنوان یک مشاور، تلاش می نماید تا ارزش های مادی و معنوی به مشتریان خود ارائه دهد و نظرات مثبت مشتریان نشان دهنده ادعاهای آنها است. شرکت تبلیغاتی پلاتو در دو شعبه تهران و اندیشه ی شهریار قرار دارد.

 
* تعرفه ی ساخت تیزر تبلیغاتی اقتصادی این شرکت برای هر دقیقه از۱۷ میلیون تومان بر حسب حجم و سبک پروژه شروع می شود.

* شرکت پلاتو با درنظر گرفتن شرایط فعلی اقتصادی، تعرفه مناسب، کیفیت بالای ساخت و داشتن تیم جوان و خلاق بهترین انتخاب برای ساخت تیزر و انیمیشن های تبلیغاتی ست.

این شرکت تبلیغاتی در زمینه های زیر فعالیت مستمر دارد.

    • ساخت تیزر های تبلیغاتی
    • ساخت انیمیشن دو بعدی و سه بعدی
    • ساخت لوگو موشن
    • طراحی لوگو
    • طراحی سایت
    • سئو وب سایت
    • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
    • ساخت مستندهای تبلیغاتی
    • ایده پردازی در زمینه محتواهای خلاقانه
    • برگزاری همایش، سمینار و جشن های مناسبتی ،برگزاری انواع رویدادها شامل همایش، کنفرانس، گردهمایی، نمایشگاه، معرفی محصول، جشن های سازمانی، نشست های خبری

۲- شرکت تبلیغاتی ماکان

شرکت تبلیغاتی ماکان

آژانس تبلیغاتی ماکان با تمرکز بر افزایش کیفیت خدمات خود، سیستم مدیریت کیفیت براساس استانداردهای ISO 9001:2015 را به ‌کار گرفته و به‌ منظور ارتقاء سطح رضایت مشتریان، تلاش می نماید.

این شرکت در شهرستان رباط کریم مشغول به فعالیت می باشد.

این شرکت تبلیغاتی در زمینه های زیر فعالیت می کند:

      • راه اندازی کمپین تبلیغاتی
      • ثبت آگهی اینترنتی
      • راه اندازی اپلیکشن اندروید و ios
      • تولید و ساخت تیزر ، موشن‌گرافی، انیمیشن تبلیغاتی
      • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
      • طراحی سایت
      • رپورتاژ آگهی
      • خدمات مرتبط با سوشیال مارکتینگ
    •  

۳- موسسه تبلیغاتی طلوع خورشید پاکان

موسسه تبلیغاتی طلوع خورشید پاکان یکی از بهترین شرکت های ساخت تیزرموسسه طلوع خورشید پاکان با گرفتن مجوز رسمی از وزارت ارشاد و برند تجاری “طلوع فیلم”، از زمان تاسیس خود همواره در تلاش بوده تا با بهره گیری از تجربیات گذشته و پیشرفت های فناوری، بروزرسانی و کارآمدی خود را در زمینه تولید محتوا حفظ کند. طلوع فیلم تیمی حرفه ای‌ در بخش های مختلف طراحی و تولید محتوای سینمایی و تصویری دارد که تجربیات قابل ارزیابی دارند و آماده به کارگیری این تجربیات به‌ منظور ایجاد محتواهای ارزشمند در زمینه های مختلف می باشند. این مجموعه در زمینه های متنوعی از جمله طراحی و تولید فیلم های کوتاه و بلند داستانی، مستند، تجربی، تبلیغاتی، موشن‌گرافی، انیمیشن، موزیک ویدیو، و فناوری های نوین فعالیت دارد. همچنین این مجموعه در زمینه پخش آگهی بازرگانی نیز فعالیت می کند. تاریخچه کاری موسسه طلوع فیلم نشان می دهد که این مجموعه توانسته با جذب اعتماد مخاطبان خود، همکاری های موفقی را با برندها، شرکت ها و موسسات مختلف در حوزه های متنوع هنری و تجاری ایجاد کند. این شرکت ها و موسسات شامل شرکت های تولیدی، خدماتی، نرم افزاری، بانکی، فرهنگی و هنری، رستوران ها، هتل ها و … می شوند. موسسه طلوع خورشید پاکان در شهر تهران قرار دارد.

در ادامه به بعضی از فعالیت های این مجموعه‌ اشاره شده است:

      • فیلم سازی (داستانی، مستند، صنعتی، تیزر تبلیغاتی)
      • فیلم برداری و عکاسی (همایش، کنفرانس، مستند، هوایی)
      • انیمیشن (ساخت موشن گرافی، انیمیشن ۲ بعدی و ۳ بعدی)

۴- کانون تبلیغاتی ایران نوین

کانون تبلیغاتی ایران نوین یکی از بهترین شرکت های ساخت تیزرکانون ایران نوین به عنوان یک سازمان پویا در زمینه تبلیغات و ارائه راهکارهای بازاریابی بر پایه رویکردهای علمی و حرفه ای در حال فعالیت است. این سازمان با بهره گیری از دانش جدید، تجربه های بلند مدت و همکاری با برترین شرکت های تبلیغاتی بین المللی، خدمات متنوع خود را ارائه می دهد. موفقیت کانون ایران نوین به دلیل تلاش مداوم در ارتقاء دانش تبلیغات و برندینگ در ایران و تبدیل شدن به الگویی شایسته برای شرکت های فعال در این صنعت است. این سازمان با تفکر خلاقانه و هنری، رویکرد علمی و انجام کارهای حرفه ای و با تکیه بر سرمایه ‌انسانی متخصص خود، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا به نیازهای متنوع مشتریان خود پاسخ دهد.

این کانون به منظور حفظ و ارتقاء جایگاه خود در صنعت تبلیغات و برندینگ ایران، رویکرد بهبود مستمر را انتخاب کرده و با استفاده از استانداردهای مدیریت کیفیت ISO9001:2015 و استاندارد مدیریت شکایات مشتریان ISO10002:2018، فرآیندهای سازمانی خود را بهبود داده و تمام الزامات قانونی، مقرراتی، مالی، عملیاتی و سازمانی را به روزرسانی کرده و به رضایت مشتریان و ذی نفعان پاسخ می دهد.

شروع تعرفه ی ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی در این شرکت بر حسب کار و مشخصه های پروژه از ۳۰۰ میلیون تومان شروع می شود.

این شرکت بهترین انتخاب برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی ست.

تعرفه های اجرایی این شرکت به نسبت دیگر شرکت ها کمی بالاتر است. کانون ایران زمین در شهر تهران قرار دارد.

خدمات ارائه شده توسط این کانون تبلیغاتی به شرح زیر است:

      • ارائه عکاسی تبلیغاتی
      • استفاده از محیط شهری برای تبلیغات تجاری و اجتماعی
      • طراحی دکوراسیون و غرفه سازی
      • طراحی و ساخت تبلیغات تلویزیونی TV Commercial، انیمیشن Animation، جلوه های ویژه
      • برگزاری انواع رویدادها شامل همایش، کنفرانس، گردهمایی، نمایشگاه، معرفی محصول، جشن های سازمانی، نشست های خبری
      • برنامه های استراتژیست های تبلیغات و برندینگ

۵- کـانون تبلیغاتی طـرح بـاران

کـانون تبلیغاتی طـرح بـاران یکی از بهترین شرکت های ساخت تیزرکانون تبلیغاتی طرح باران با افتخار و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۷۸ به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه تبلیغات آغاز به کار کرده است. این کانون از زمان تاسیس خود با تجمیع نیروهای متخصص و اخذ مجوز و قرارداد همکاری با خانواده مطبوعات، فعالیت خود را در زمینه طراحی و چاپ آگهی های متنوع در مطبوعات سراسر کشور آغاز کرد و به عنوان یکی از شرکت های برتر در این حوزه به شمار می آید. این کانون با تکیه بر تجربیات گذشته و به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی نوین و اخذ مجوز نمایندگی رسمی از اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر در زمینه ساخت و پخش آگهی های تلویزیونی به صورت انیمیشن و واقعیت مجازی (رئال) فعالیت می نماید.

این کانون در سال سوم فعالیت خود، با تاکید بر اصل کیفیت و نوآوری، خطوط تولید هدایای تبلیغاتی را در قالب کارگاه تولید هدایا ایجاد کرد تا بتواند به‌صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. همچنین، با توجه به نیاز جامعه در ارائه هدایای تبلیغاتی متنوع و جدید، این کانون تبلیغاتی واردات هدایای تبلیغاتی را به صورت گسترده در نظر گرفته است. کانون طرح باران با تجربیات طولانی مدت و توجه به اصول کیفیت و نوآوری، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به مشتریان عزیز خدمات بهتری ارائه دهد. کانون تبلیغاتی طرح باران در شهر تهران واقع شده است.

بیشترین فعالیت این شرکت در حوزه ی تبلیغات و چاپ است. اگر در فکر طراحی و چاپ برای مارکت خود هستید، کانون تبلیغاتی طرح باران بهترین انتخاب است.

این کـانون تبلیغاتی خدمات زیر را ارائه می دهد:

      • تولید و واردات هدایای تبلیغاتی
      • ساخت تیزر تبلیغاتی
      • چاپ بنر و فلکس
      • تبلیغات محیطی
      • چاپ آگهی در مطبوعات
      • طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ

۶- شرکت تبلیغاتی گستره آفتاب

شرکت تبلیغاتی گستره آفتابکانون آگهی و تبلیغاتی گستره آفتاب با افتخار و تجربه بیش از دو دهه در حوزه تبلیغات و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران  از سال ۱۳۷۸ فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. هدف اصلی این کانون ایجاد یک مرکز معتبر و تخصصی در زمینه چاپ، تبلیغات و هدایا در شهرستان کرج بوده است. شرکت تبلیغاتی آفتاب با تمرکز بر کیفیت و رعایت اصول طراحی به دنبال بهبود و توسعه تخصص و دانش خود در زمینه تبلیغات برای خدمت به جامعه محلی خود است. این کانون از زمان تاسیس، استان البرز را به عنوان منطقه فعالیت خود انتخاب کرده و به تدریج با انتقال مجوزها به استان البرز، به ارائه خدمات با کیفیت در سطح استان پرداخته است. همچنین، کانون گستره در طول این سال ها توانسته‌ است رتبه دوم و تقدیرنامه های متعددی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و شهرستان کرج دریافت کند.

این شرکت تبلیغاتی از اصول اولیه مانند تحصیلات آکادمیک، خلاقیت، تخصص، کیفیت، سرعت، کمیت، مشتری مداری و اخلاق حرفه ای کار پشتیبانی می کند. تیم فوق از طراحان و متخصصان مجرب تشکیل شده است و تمام تلاشش ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز است. آتلیه تخصصی طراحی کانون آفتاب با طراحان کارآزموده و مجرب تجربه ای منحصر به فرد را در طراحی ارائه می دهد و در هنگام چاپ، با استفاده از تجارب و ترفندهای نوین چاپی، بهترین محصول نهایی را تضمین می کند. از زمینه های متعدد تبلیغاتی مانند طراحی، چاپ، تبلیغات محیطی و نمایشگاهی، هدایا، بسته بندی، ساخت تابلو و خدمات مشابه، پیامک، تیزر و تور مجازی، تبلیغات فضای مجازی و طراحی سایت پشتیبانی می کند. شرکت گستره آفتاب به عنوان یک راهنما و مشوق در تمام زمینه های تبلیغاتی، با تنوع خدمات و تجربه در زمینه های مختلف، به شما کمک می کند تا در بازار رقابتی خود منحصر به فرد باشید و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان ارائه دهید. شرکت تبلیغاتی گستره آفتاب در استان البرز قرار دارد.

بیشتر مطالعه کنید: هزینه ی ساخت انیمیشن

این شرکت تبلیغاتی خدمات زیر را ارائه می دهد:

      • طراحی گرافیک
      • طراحی انواع پوستر و بیلبوردهای شهر ، بروشور و کاتالوگ ، لیبل و کاور سی دی و طراحی انواع جعبه
      • ساخت مستندهای، حرفه ای تبلیغاتی و فرهنگی، فیلمبرداری و عکاسی سیار، عکاسی صنعتی، تیزرهای تبلیغاتی و فیلمبرداری هوایی
      • انجام پروژه های تبلیغاتی مثل برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها، مشاوره تبلیغاتی، انواع هدایای تبلیغاتی و تندیس
      • ساخت نرم افزار‌های چند رسانه ای و نرم افزارهای اندروید
      • انواع چاپ افست و دیجیتال، چاپ بنر، استیکر و فلکسی و چاپ روی سی دی

۷- آژانس تبلیغاتی بادکوبه

آژانس تبلیغاتی بادکوبه یکی از بهترین شرکت های ساخت تیزربادکوبه، نهادی با تاریخ ۲۰ ساله در عرصه تبلیغات، نه تنها یک آژانس تبلیغاتی است، بلکه یک انقلاب در دنیای تبلیغات ایران و جهانی است. تجربه و دانش بی نظیر بادکوبه نشان می دهد که با تغییر رویکرد و نگاهی علمی به این حرفه، می توان تبلیغات را به یک هنر علمی و خلاق تبدیل کرد. در بادکوبه اتحاد و تعهد به تیم باعث شده تا بتواند در مسیر بردی دو طرفه قرار بگیرد و با تلاش مشترک به موفقیت های بزرگ دست پیدا کند. این نقطه اشتراک، آژانس بادکوبه را از سایر آژانس های تبلیغاتی متمایز می کند.

آژانس بادکوبه با تکیه بر تخصص و مسئولیت اجتماعی، از روش های به روز و علمی بهره می برد تا به اثر بخشی هرچه بیشتر و خلاقانه تر در کارهای تبلیغاتی دست یابد. این آژانس تبلیغاتی از داده ها و علم به عنوان راهنمایی اصلی در ایجاد تبلیغاتی اثربخش استفاده می کند. بادکوبه، آژانسی خلاق و علمی در عرصه تبلیغات، آماده است تا به همراه شما به خلق تبلیغاتی یونیک و بی نظیر بپردازد. تا همچنان به عنوان یک پیشرو در عرصه تبلیغات شناخته شود. کانون آژانس تبلیغاتی بادکوبه در شهر تهران است.

خدمات کانون تبلیغاتی بادکوبه شامل موارد زیر است:

      • مشاوره در حوزه برندسازی و بازاریابی
      • طراحی استراتژی کمپین های تبلیغاتی ۳۶۰ درجه
      • راهکارهای بازاریابی دیجیتال
      • ایده پردازی در زمینه تبلیغات
      • طراحی و اجرای خدمات تبلیغاتی BTL
      • برنامه ریزی رسانه

لوگوی کانون تبلیغاتی آگه سازان

۸- کانون تبلیغاتی آگه سازان

در سال ۱۳۷۸، یک گروه پیشرو از افراد فعال در زمینه های تبلیغات تصمیم به تشکیل کانون آگه سازان گرفتند. این کانون با اتکا به اصولی متمرکز بر درک عمیق از نیازهای مشتریان و ارائه بهترین پیشنهادها برای توسعه کسب و کارهایشان آغاز به کار کرد. در طی دو دهه فعالیت، کانون آگه سازان در مسیر پیشرفت و کیفیت در عرصه تبلیغات حرکت کرده است. تجربیات به دست آمده و همکاری های موفق با مشتریان، کانون را به ایجاد ماموریتی متمایز و بی نظیر ترغیب کرده است.

ماموریت کانون آگه سازان تدوین و اجرای تمامی جنبه های ارتباطی در زمینه تبلیغات از تحلیل نیازها و فرصت ها آغاز شده و با ایجاد راهکارهای استراتژیک ادامه می یابد. کانون افتخار دارد که محتواهای خلاقانه و بهینه را در زمینه تبلیغات اجرا کرده است. توسعه مداوم کیفیت در زمینه تبلیغات به کانون آگه سازان این امکان را داده است که نیازهای مشتریان را به دقت تشخیص داده و برای آینده برنامه ریزی کند. چشم انداز کانون برای راهنمایی در این مسیر عبارت است از رسیدن به استانداردهای بین المللی در صنعت بازاریابی و تبدیل به یکی از سه کانون برتر کشور با رعایت اصول کمی و کیفی. کانون خدماتی آگه سازان در شهر تهران قرار دارد.

خدمات کانون آگه سازان شامل موارد زیر است:

      • مشاوره در حوزه بازاریابی
      • طراحی کمپین های ۳۶۰ درجه تبلیغات
      • مشاوره و اجرای پروژه های برندینگ
      • ساخت و تولید انواع آگهی های تبلیغاتی
      • ساخت کمپین های گرافیکی
      • ساخت انیمیشن و موشن گرافی
      • طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی دیجیتال

بیشتر مطالعه کنید: مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

نتیجه گیری

شرکت های فعال در حوزه ساخت تیزرهای تبلیغاتی با تمرکز بر خلاقیت، تکنولوژی های نوین و تجربه مشاهده کنندگان نقش بسیار مهمی در صنعت تبلیغات ایفا می کنند. این شرکت ها با تولید تیزرهای جذاب و موثر، برندها و کسب و کارها را در دستیابی به هدف های بازاریابی خود یاری می کنند. همچنین، توانایی در تولید محتواهای متنوع و متناسب با نیازهای مشتریان به عنوان یکی از ویژگی های مهم این شرکت ها مطرح است. در نهایت، این شرکت ها می توانند با تعامل موثر با مخاطبان و ایجاد تجربه های تبلیغاتی منحصر به فرد، به شناخته شدن برند و افزایش فروش کمک می کنند.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همتا
همتا
4 ماه قبل

من واقعا از استودیو پلاتو راضی بودم یه انیمیشن بسیار زیبا برای سالن زیبایی ما درست کردن

کارشناس پلاتو
پاسخ به  همتا
4 ماه قبل

سلام روز بخیر.
ممنون از لطف و توجه شما. خوشحالم که از مجموعه ما راضی بودید.

رضا
رضا
4 ماه قبل

سلام خسته نباشید
شما برای شهرستانم فیلمبرداری دارین؟

فهرست مطالب

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x