بهترین شرکت های ساخت لوگو موشن

بهترین شرکت های ساخت لوگو موشن کدامند؟

در این مقاله با معرفی بزرگترین و حرفه ای ترین شرکت های ساخت لوگو موشن همراه شما هستیم. حتما لوگوهای متحرک را دیده اید هدف چنین لوگوهایی نمایش یک برند اما با حال و هوایی تعاملی تر است. نیازی نیست صاحب یک شرکت بزرگ باشید همین که مدیریت یک برند و یا حتی یک کسب و کار کوچک را بر عهده دارید، یعنی لوگو موشن به درد شما می خورد.

لوگو موشن ها یک لوگو جاندار با حرکات پویا هستند که به زبانی تخصصی تر، به عنوان شناسه بصری یک برند شناخته می شوند. لوگو موشن ها با ترکیب رنگ، حرکات و نوع طراحی شان نشان دهنده اهداف و محصولات یک شرکت یا برند خاص خواهند بود. در واقع به واسطه این لوگوها مخاطب ارتباط بهتری با برند مورد نظر می گیرد.

اگر بخواهیم تعریفی کوتاه درباره اینکه لوگوموشن چیست در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم، لوگو موشن یک لوگوی متحرک است که استفاده از آیکون های گرافیکی و صوت به جذابیت های آن افزوده است. لوگوی ثابت یک تصویر ساکن است اما لوگوهای برند که تحت عنوان لوگو اینترو یا ارم استیشن نیز شناخته میشوند ، متحرک بوده و سبب جلب توجه بیشتر خواهند شد.

لوگو موشن که با عنوان لوگو متحرک نیز شناخته می شود می تواند با اضافه کردن یک سری کاراکترهای انیمیشنی فضای تعاملی تری به کسب و کار شما ببخشد. با استفاده از لوگو موشن میتوانید به صورت موثرتری خود را به مخاطبان معرفی نموده و در یاد آنها بمانید.

در صورت تمایل میتوانید مقاله موشن گرافیک چیست را مطالعه نمایید، در این مقاله به صورت مفصل به مواردی چون تعریف موشن گرافیک، انواع موشن گرافی و مزایای موشن گرافی پرداخته ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت لوگو موشن اختصاصی خود میتوانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در مقاله با ما در تعامل باشید.

راهنمای انتخاب بهترین شرکت ساخت لوگو موشن

با وجودی که امروزه بسیاری از افراد و شرکت ها سفارشات طراحی لوگو را میپذیرند باید توجه داشته باشید که طراحی لوگو یک حرفه تخصصی است.مجموعه و یا فردی که برای این کار انتخاب می شود، ضمن تسلط به امور نرم افزاری و داشتن نگاه هنری قوی، می بایست اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با دنیای بازاریابی و جذب مشتری داشته باشد. وقتی به دنبال بهترین شرکت های ساخت لوگو موشن هستید لازم است مواردی که در ادامه ذکر خواهیم کرد را به طور دقیق ارزیابی کنید.

  • نمونه کارها را بسنجید:هر شرکتی یک سری نمونه کار برای ارائه به مشتریان دارد بهتر است در قدم اول نمونه کارها را بسنجید و ظرافت و همینطور سطح موفقیت هر یک را ارزیابی کنید. همینطور لازم است نسبت پروژه های موفق به کل پروژه ها را به دقت بررسی نمایید. خوب است بدانید که علاوه بر حرفه ای بودن لازم است سلیقه شما در طراحی موشن گرافیک مورد توجه و احترام قرار گیرد.
  • به نظرات دیگر مشتریان توجه داشته باشید:یک گرو حرفه ای علاوه بر یک رزومه پر و پیمان تجربه کار با طیف وسیعی از مشتریان را داشته است. به همین جهت توصیه میشود که پیش از سفارش طراحی لوگو موشن بازخورد های مشتریان پیشین را مطالعه نموده و در صورت امکان با آنها صحبت نمایید.اهمیت لوگو موشن در بازاریابی دیجیتال
  • مشخص بودن مسیر طراحی:شرکت های ساخت لوگو موشن به صورت فزاینده ای رو به افزیش اند. برای آن که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید لازم است فرایند کار از ابتدا برای شما مشخص باشد. لازم است نخست با مشورت اعضای تیم و استفاده از تجربیات آن ها کلیتی از هدف و طرح مورد نظر انتخاب شود. سپس باید برنامه ای دقیق درباره روند کار در اختیار شما قرار بگیرد. توجه داشته باشید که هزینه ساخت لوگو موشن باید با خدمات دریافتی شما متناسب باشد.
  • لوگو باید یک نشان تجاری باشد:در انتخاب مجموعه مورد نظر خود از میان شرکت های طراحی لوگو موشن باید به زمینه کاری آنها توجه ویژه ای داشته باشید. اینکه یک شخص یا گروه نقاشی هنری خوبی انجام می دهند در جای خود قابل احترام است اما سطح تجاری لوگو باید مشخص باشد. یک لوگوی تجاری به نسبت لوگوهای غیر تجاری می بایست شناسایی شود.
  • رعایت اصول طراحی:اصول طراحی لوگو موشن بسیار مهم است که متاسفانه بسیاری از شرکت های ساخت لوگوموشن به این مسئله بی توجه اند. به طور کلی لوگو باید هارمونی و طراحی بصری قدرتمندی داشته باشید. رعایت نکاتی مانند رنگ، طرح، سایز و نوع حرکات از مواردی است که قطعا می بایست مدنظر قرار بگیرد. همچنین لازم است مجموعه از ابزارها و نرم افزارهای بروز و جدید استفاده کند تا پروژه نهایی در بالاترین سطح کیفیت قرار بگیرد.

معرفی بهترین شرکت های ساخت لوگو موشن

حال شما با ویژگی های ضروری برای برترین شرکت های ساخت لوگو آشنا شده اید. در ادامه قصد داریم چند نمونه از مجموعه هایی که بهترین شرکت ساخت لوگو موشن در تهران و شهرستان ها شمرده میشوند را به شما معرفی نماییم. البته بابت این ادعا دلایلی داریم که نظر شما را جلب خواهد کرد.

۱- استودیو پلاتو

شرکت پلاتو به واسطه مجموعه قدرتمند بازاریابی و طراحی خود توانسته رتبه خوبی در لیست بهترین شرکت ساخت لوگو موشن در ایران کسب نماید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در طراحی لوگو موشن این شرکت رعایت می شود یکتا پذیری است. هر کسب و کار باید امضای مخصوص خود را داشته باشد. یکتا پذیری یعنی استفاده از رنگ، ایده و طرح به صورتی که منحصر بفرد و غیر تکراری باشد.

شرکت استودیو پلاتو به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ توانسته در ساخت انواع انیمیشن ها و تیزرهای تبلیغاتی بسیار عالی عمل نماید. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵آغاز کرده است و یکی از بهترین شرکت های ساخت لوگو موشن است. یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه پلاتو غیر تکراری بودن لوگو موشن ها است. در این شرکت به هیچ عنوان از لوگوهای دیگر تقلید و یا کپی برداری نمی شود بنابراین با خیال راحت می توانید لوگوی مخصوص خود را داشته باشید و ازیونیک بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

نمونه طراحی لوگو موشن شرکت پلاتو

۲- استودیو انعکاس

استدیو انعکاس نیز یکی از بهترین شرکت های ساخت لوگو موشن است. این مجموعه جوان و خلاق از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده است و رزومه درخشانی در زمینه طراحی و ساخت لوگو موشن دارد. استودیو انعکاس از جمله مجموعه های قدرتمند در ساخت لوگوموشن و اینترو محسوب می شود. هدف اصلی این مجموعه راه اندازی کسب و کارهای نوپا با سیستم تبلیغات قدرتمند است.

در این مجموعه پس از ثبت سفارش، مشاوره های اولیه در قالب جلسه برای شنیدن توقعات و پیشنهادات شما برگزار می شود. ایده پردازی و طراحی سناریو صورت گرفته و فایل اولیه ارائه می شود.

در وب سایت استودیو انعکاس میتوانید نمونه های گسترده ای از خدمات، شامل عکاسی، طراحی استوری اینستاگرام، طراحی تیزر تبلیغاتی، موشن گرافی را مشاهده نمایید. این مسئله نشان دهنده اطمینان این مجموعه به نمونه کارها و توانمندی اعضای آن است.

شرکت های موشن گرافیک

۳- تیزردان

تیزردان شیوه های نوین را به جای شیوه های سنتی در ساخت لوگوموشن پیشنهاد می دهد. هر تیزر ساخته شده قابلیت استفاده برای طیف های وسیعی از کسب و کارها را دارد. فرآیند شخصی سازی برای تیزرها اجرا می شود و همینطور دموی اولیه در اختیار شما قرار می گیرد. تیزردان را میتوان یکی از انعطاق پذیرترین شرکت های ساخت لوگو موشن دانست.

به علاوه میتوانید از تیزرها و لوگوهای ساخته شده توسط این شرکت در بسترهای مختلفی همچون صدا و سیما، آپارات، اینستاگرام و یوتیوب استفاده نمایید. تیزردان در تلاش است تا به شعار تبلیغاتی خود، یعنی “تیزردان: گلچینی از بهترین ها” جامه عمل بپوشاند.

در وب سایت تیزردان قالب ها و آموزش های لازم برای استفاده از ابزارهای طراحی موجود است. پس حتی اگر طراح باشید هم میتوانید از محصولات این مجموعه استفاده نمایید. تیزردان تلاش کرده است تا افراد امکان دستیابی به تیزر مورد نظر خود را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان داشته باشند. همچنین میتوانید در بخش ثبت سفارش، آرم استیشن مورد نظر خود را درخواست دهید تا موشن لوگو دقیقا مطابق با درخواست های شما طراحی شود.

۴- ایران مایند

در میان شرکت های ساخت لوگو موشن ایران مایند معتقد است لوگو قلب یک برند است. چرا که ساخت لوگو متحرک کمک می کند تا افراد بیشتری تحت تاثیر برند شما قرار بگیرند. لوگوموشن ارائه شده در ایران مایند بر اساس نوع کسب و کار و رنگ سازمانی تان در نظر گرفته می شود. بررسی ها نشان میدهد مدل های سه بعدی و تخت  طراحی شده توسط این مجموعه معمولا بسیار پرطرفدار هستند.

این مجموعه کمک به افراد را برای رشد در فضای مجازی رسالت خود میداند. از همین رو میتوانید تمام خدمات مربوط به طراحی سایت و تولید محتوا را به آن ها بسپارید. ساخت کلیپ برای اینستاگرام، مدیریت پیج اینستاگرام، ساخت تیزر، انیمیشن تبلیغاتی و از همه مهم تر ساخت لوگو موشن از جمله خدمات ارائه شده توسط این مجموعه است.

ایران مایند در ابتدا ارائه دقیقی از نحوه انجام کار و مراحل مربوطه خواهد داشت، همچنین نظم و مسئولیت پذیری اعضای این تیم سبب میشود تا رشد پیج و یا وب سایت تان با سرعت بیشتری انجام شود.

تمام این موارد توسط یک تیم حرفه ای شامل، عکاس، تولید کننده محتوا، فیلمبردار و ادیتور انجام میشود و نتیجه نهایی لوگو موشن در تمام پلتفرم ها از جمله سایت و اینستاگرام قابل استفاده است.

نمونه کارهای دو بعدی ایران مایند

۵- آژانس تبلیغاتی نکسوس

همانطور که از نام این مجموعه مشخص است نکسوس یک آژانس تبلیغاتی است. مجموعه نکسوس در مسیر رشد کسب و کارتان از صفر همراه شما بوده و تمام ملزومات این مسیر را برای شما فراهم می‌آورد. در میان شرکت های ساخت لوگو موشن نکسوس از جمله حرفه ای ترین هاست.

وجود متخصص ترین افراد هر حوزه در این آژانس تبلیغاتی سبب شده است تا فراتر از آنچه ادعا میکند ظاهر شود. آژانس تبلیغاتی نکسوس در ابتدا به روانشناسی مخاطب می پردازد و مهم ترین هدف این مجموعه تناسب با هویت بصری سازمانی خواهد بود. نکسوس سعی دارد تا نمایش پیام به صورت اصولی در ساخت لوگوموشن رعایت شود.

این آژانس تبلیغاتی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است و در طول این چند سال روزمه ای جامع و درخشان برای ارائه به کسانی که مشتاق همکاری با آن ها هستند جمع آوری کرده است.

نمونه کار موشن لوگو نکسوس

۶- استودیو توسعه برند فهار

استودیو توسعه برند فهار با بیش از ۱۷ سال تجربه در راستای طراحی گرافیک، در حدود ۶۰۰ پروژه موفق را به نام خود ثبت کرده است. افزایش کیفیت و تحویل در سریع ترین زمان ممکن از ویژگی های این استودیو محسوب می شود.

مشاوره برندینگ، بسته بندی و چاپ، طراحی لیبل، عکاسی و تصویربرداری صنعتی و تبلیغاتی، طراحی لیبل و طراحی سایت و سئو نیز از جمله دیگر خدماتی هستند که توسط این مجموعه ارائه میشوند.در وب سایت استودیو توسعه برند فهار میتوانید مجموعه ای از نمونه های موشن گرافیک و ویدیو موشن های این گروه را نیز مشاهده نمایید. برند فهار در ساخت لوگوموشن از ابزار های حرفه ای و تصویربرداران مجرب استفاده می‌نماید.

۷- کانون کیان مهر

یکی دیگر از شرکت های ساخت لوگو موشن کیانمهر است. کانون کیانمهر با شانزده سال سابقه یکی از قدیمی ترین فعالان در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است. در زیر مجموعه خدمات رسانه ای این کانون میتوانید انواع خدمات مربوط به ساخت تیزر، موشن گرافیک و لوگو موشن را بیابید. همچنین کارشناسان در این بخش آماده ارائه خدمات مشاوره ای هستند.

کانون کیان مهر یک مجموعه فول سرویس با سابقه ای درخشان در میان شرکت های ساخت لوگو موشن است و در همه مراحل شکل گیری یک برند و محصول فعالیت می کند.

طراحی لوگوموشن

اگر می خواهید یک هویت بصری خلاقانه داشته باشید باید از میان شرکت های ساخت لوگو موشن به سراغ شرکتی بروید که اعضای آن سطح ایده پردازی بسیار بالایی دارند. این رویکرد سبب می شود تا با تکیه بر دانش و مهارت مجموعه طراح، بهترین نتیجه حاصل شود. طراحی لوگو باید اصولی باشد. نیاز است تا پشتیبانی قابل توجهی از نوع برند انجام شود.

البته بسیار مهم است خدمات طراحی و گرافیکی به شکل روتین و بر اساس نوع تبلیغات انجام شود. دسترسی به بازارهای جهانی به واسطه لوگو هم ارزان است و هم بهترین نتیجه را به همراه دارد بنابراین کافیست نوع فعالیت و همینطور ایده خود را به تیم موردنظرتان اعلام کنید.

امروزه به دلیل گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی بازاریابی ویدیویی اهمیت بسیار زیادی یافته است. تیزر یکی دیگر از راه های ساده و خلاقانه برای عرض اندام در دنیای دیجیتال و ویدیو مارکتینگ است. برای سفارش تیزر تبلیغاتی میتوانید با مجموعه پلاتو در تماس باشید.

نکات قابل توجه در طراحی لوگو موشن اختصاصی

  ۱.توجه به سابقه و زمینه فعالیتی مجموعه طراحی انحصاری

در طراحی لوگو موشن باید به سابقه و زمینه ای که مجموعه درآن فعالیت میکند، توجه نمایید. به عنوان مثال لوگویی که برای یک شرکت سینمایی طراحی می شود به نسبت لوگوی شرکت محصولات شوینده بسیار متفاوت خواهد بود. بنابراین هرگز نباید یک نسخه واحد برای همه کسب و کارها پیچیده شود.

تیم تحقیقات و طراحی پلاتو شرایطی در نظر گرفته اند تا بتوانید لوگویی دقیقا مناسب با کسب و کار خود انتخاب نمایید. دقت کنید که اولین و مهم ترین هدف از طراحی لوگو موشن انتقال نوع فعالیت به مشتریان است. طراحی های پیچیده، رنگ های زننده، حرکات سریع و غیر عادی شاید در نگاه اول جلب توجه کند اما عمر کوتاهی خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره توصیه میکنیم مقاله انواع مختلف لوگوموشن را مطالعه نمایید.

  ۲.انعطاف پذیری برای استفاده در محیط های مختلف

در فرآیند انتخاب از میان شرکت های ساخت لوگو موشن توجه کنید که لوگویی که طراحی می شود باید برای همه محیط ها قابل استفاده باشد. بنابراین افراط در رنگ، سبک و یا المان های فانتزی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. گاه نیاز است لوگو بر روی یک بنر بزرگ در سطح شهر به نمایش درآید و گاه می بایست لوگوی مورد نظر در وبسایت ها نمایش داده شود.

به همین دلیل لازم است لوگو برای نمایش در همه محیط ها از جمله اینستاگرام و وب سایت شرایط لازم را داشته باشد. بنابراین تعادل بهترین فاکتور در اجرای لوگوهای مختلف خواهد بود. در مقاله معروف ترین لوگو موشن های جهان میتوانید نمونه های مختلف لوگو را مشاهده نمایید تا با دید بازتری برای انتخاب لوگوی مورد نظرتان تصمیم گیری کنید.

نکات قابل توجه در سفارش لوگوموشن

  ۳.اختصاص زمان و دقت کافی برای طراحی لوگو

لوگو یکی از مهمترین مولفه های هویت برند است و بین شما و رقبا تمایز بزرگی ایجاد میکند. توجه داشته باشید که در طراحی موشن لوگو دقت و وسواس ویژه ای به کار برید، چرا که این موشن احتمالا تا سالهای سال همراه شما و برندتان خواهد بود. شاید در ابتدا تصور کنید که بهتر است با یک لوگوی پیش ساخته و ارزان کار را آغاز نمایید اما در نظر داشته باشید که با گذشت زمان و رشد برند تغییر لوگو و موشن مربوط به آن هزینه زیادی به شما و مجموعه تان تحمیل خواهد شد.

فرمت های مختلف لوگو موشن

در مجموعه ما شرایطی در نظر گرفته شده است تا لوگو در فرمت های مختلف قابل استفاده باشد به این ترتیب می توانید از لوگوی مورد نظر در تمام پروژه ها استفاده کنید. پیشنهاد پلاتو طراحی لوگوهای ساده با یک المان اختصاصی است. سادگی هرگز قدیمی نمی شود و تا مدت ها در ذهن مخاطب ماندگار خواهد ماند.

نکات مهم در انتخاب برترین شرکت لوگوموشن

کاهش هزینه طراحی لوگو موشن

دغدغه هزینه سفارش لوگو موشن سبب شده است تا بسیاری فکر تهیه لوگو موشن رایگان بیفتند؛ برای رفع این مشکل در مجموعه پلاتو سعی کرده ایم که هزینه طراحی لوگو موشن را در عین حفظ کیفیت، تا حد ممکن پایین بیاوریم. به این ترتیب کیفیت خروجی کار را مناسب و هزینه ها را مقرون به صرفه در نظر گرفته ایم. با این وجود دیگر نیازی به مراجعه به گرانترین شرکت های ساخت لوگو موشن نیست.

همچنین شرایطی در نظر گرفته ایم تا بتوانید ما را در جریان ایده های مورد نظرتان برای لوگو موشن قرار دهید. بر این اساس سعی خواهیم کرد تا بهترین لوگو را برای مجموعه شما طراحی و انجام شود. پلاتو در تلاش است تا در کمترین زمان ممکن برنامه ریزی های لازم در راستای طراحی لوگو در اختیار شما قرار گیرد و نتیجه کاملا اثربخش و اصولی باشد.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x