معروف ترین لوگو موشن های جهان

طراحی بهترین لوگو موشن های جهان چگونه است؟

لوگو موشن ها، لوگوهایی هستند که متحرک سازی شده اند و از جدیدترین روش های تبلیغاتی به شمار می روند. آنها برای معرفی یک برند به شکل دیجیتال به کار می روند‌‌. برندهای معروف جهانی و یا حتی کسب و کارهای کوچک و نوپای زیادی از این روش استفاده می کنند.

بهترین لوگو موشن های دنیا

۱- لوگو موشن شرکت آمازون:

لوگوی شرکت آمازون

در لوگو موشن شرکت آمازون یک لبخند تشکیل می شود که نشانه رضایت کاربران آن است. همچنین این لوگو موشن حروف A تا Z انگلیسی را نشان می دهد، که بیان کننده همان ضرب المثل معروف ایرانی “از شیر مرغ تا جان آدمیزاد” است. لوگو موشن برند آمازون خدماتش را از این طریق به تنهایی معرفی می کند.

۲- لوگو موشن موزیلا فایر فاکس (Mozilla Fire Fox):

مرورگر موزیلا فایر فاکس یک لوگو موشن به شکل روباهی آتشین که دایره وار می چرخد را طراحی کرده است. این لوگو موشن نشان می دهد که با این مرورگر می توان به سراسر جهان دسترسی داشت البته با سرعتی بالا، چرا که روباه نماد سرعت است. لوگو موشن فایر فاکس نشان دهنده ارزش آن است که در آن سرعت و جهانی بودن کاملا هویدا ست.

برای ثبت سفارش طراحی لوگو موشن اختصاصی شما توسط تیم پلاتو کلیک کنید.

۳- لوگو موشن گوگل (Google):

لوگو موشن گوگل اسپیک با کمک رنگ ها عملکردش را نشان می دهد، یک میکروفن که با صدای شما مطلب مد نظر را سرچ می کند. رنگ ها و انیمیشن ها برای توضیح خدمات برند استفاده می شوند.

۴- لوگو موشن برگر کینگ (Burger King):

لوگو موشن برند برگر کینگ المان های مختلف (اجزای مختلف برگر) را بر روی یک دیگر چیده است و در فضایی سه بعدی آن را نمایش می دهد. استفاده از بعدهای دیگر در لوگو موشن از جمله جذابیت های این روش تبلیغاتی است.

۵- لوگو موشن پیکسیت (Pixate):

پیکسیت تولید کننده ی نمونه ابتدایی اپ های موبایل است که در لوگو موشنش از چهار رنگ بر روی زمینه مشکی استفاده شده و جذابیتی خلاقانه را ایجاد کرده است.

۶- لوگو موشن فانتا (Fanta):

فانتا در لوگو موشن خود از یک فونت حبابی و دایره ای پرتقالی شکل استفاده شده است که انیمیشنش را زنده کرده است. بهتر است از خواص کلیدی محصول یا خدمات تان در تهیه لوگو موشن استفاده کنید، مانند همین فونت حبابی شکل برند فانتا.

بیشتر مطالعه کنید: هزینه طراحی لوگو موشن چقدر است؟

۷- لوگو موشن نایکی (Nike):

شرکت نایکی در لوگو موشن خود از رنگ های زنده و شاد استفاده کرده است و با بکار بردن آنها و متحرک سازی شان درون تیک نایک حرکت و طبیعت را نمایش می دهد.

۸- لوگو موشن پینترست (Pinterset):

سنجاق که نشانگر هویت برند پینترست است در لوگو موشن این برند به شکل حروف کلمه Pinterset در می آید و نشان می دهد که از طریق عکس ها می توانید اطلاعات جدید کسب کنید.

۹- لوگو موشن اسپاتیفای (Spotify):

اسپاتیفای یک پلتفرم برای دسترسی به میلیون ها آهنگ است و در لوگو موشنش از ترفند انیمیت سازی و متحرک سازی بهره برده است.

۱۰- لوگو موشن برند دل (Dell):

لوگوی شرکت دل

محصولات الکترونیکی برند دل در لوگو موشنش با چهار آیکون نمایش داده می شوند که چهار کاربرد مهم این محصول هستند. سپس با ترکیب شدن با هم برند دل را نشان می دهند. برند دل سعی کرده است چهار ویژگی اصلی و شاخص را در این لوگو موشن نشان می دهد تا افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

۱۱- لوگو موشن مسترکارد (Master Card):

برند مسترکار چند جانبه بودن برندش را در لوگو موشن به شکل تجربیات یک سفر از جمله غذا، طبیعت و… تصوی. سازی کرده است. می توانید با تصویر سازی المان های مختلف در لوگو موشن نشان دهید که برند شما شامل کالاهای مختلف است.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x