طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکالتی و حقوقی

طراحی سایت وکالت، یکی از مهم ترین اقدامات برای فعالان در حوزه می باشد. شما می توانید با این کار کسب و کار خود را گسترش دهید و به موفقیت دست پیدا کنید. شاید این نکته برای شما هم حائز اهمیت باشد که در مطمئن شدن و پیگیری مشکلات، افراد در زمینه های مختلف باید از وکیلی مشاوره بگیرند. وکلا در بیشتر مواقع برای ارائه خدمات و رفع مشکلات، مشاوره را به صورت تلفنی انجام می دهند اما این روش مشکلاتی نظیر دریافت هزینه وکالت و دسترسی به مدارک موکل را دارا می باشد.

با به وجود آمدن چنین مشکلاتی، راه حلی به نام طراحی سایت وکالت وجود دارد که با انجام این کار، وکلا می توانند به صورت آنلاین در سریع ترین زمان ممکن به راحتی امور وکالت را انجام دهند. در این مقاله ما قصد داریم تا بیشتر درباره ی این موضوع صحبت کنیم پس، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

چرا باید وب سایت طراحی کرد؟ طراحی سایت وکالت چه کمکی به ما می کند؟

معرفی خود

هر فردی که در کسب و کار و تجارت امروزی فعالیت می کند، باید وب سایت داشته باشد. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و افزایش تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، تقریبا بیشتر کسب و کارهای فعال در دنیا خدمات خود را به صورت اینترنتی و با وب سایت ارائه می کنند. شما با داشتن یک وب سایت، می توانید خود، کسب و کار و خدماتی را که قصد دارید ارائه دهید را، معرفی کنید.

وب سایت، هیچ محدودیتی ندارد

وب سایت ها هیچ گونه محدودیتی ندارد و شما می توانید با داشتن یک وب سایت، با طراحی سایت وکالت خدمات خود را بدون محدودیت ارائه دهید. این محدودیت ها می توانید مشکلاتی شمال زمان و مکان باشد. شما با داشتن یک وب سایت می توانید خدمات خود را به صورت شبانه روز ارائه دهید و کاربران می توانند با جستجو وب سایت شما، در هر دقیقه ای از روز و هر نقطه ای از دنیا وارد آن شوند و از آن استفاده کنند.

بیشتر مطالعه کنید طراحی سایت صرافی آنلاین

تبدیل شدن به برند

شما با داشتن یک وب سایت می توانید کسب و کار خود را به یک برند تبدیل کنید. همان طور که در ابتدا مقاله گفته شد، کاربران بسیار زیادی از اینترنت استفاده می کنند و افراد امروز برای انجام دادن کوچک ترین کارها از فضای مجازی استفاده می کنند.

با داشتن یک وب سایت شما می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و با افزایش مشتریان به یک برند تبدیل شوید و در سالیان زیادی در ذهن و زبان کاربران قرار بگیرید. به عنوان مثال: علی بابا، شرکتی است که در زمینه فروش بلیط هواپیما و اتوبوس و … فعالیت می کند. این شرکت توانست با طراحی وب سایت، و با شرکت در کمپین های تبلیغاتی تبدیل به برندی محبوب در ایران تبدیل شود و به موفقیت بزرگی در این زمینه دست پیدا کند. شما هم می توانید با طراحی سایت وکالت، در این زمینه تبدیل به برند شوید و درآمد و محبوبیت بسیاری کسب کنید.

انجام تبلیغات، آسان و کم هزینه

شما با طراحی سایت وکالت، می توانید کسب و کار خود را با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به تبلیغات فیزیکی، تبلیغ کنید. فکرش را بکنید که برای تبلیغات فیزیکی، چقدر باید هزینه بیلبورد و تراکت های تبلیغاتی و … را بپردازید اما با داشتن یک وب سایت شما می توانید با شرکت در کمپین های تبلیغاتی با هزینه بسیار کمتر نسبت به تبلیغت فیزیکی با بازخورد ۱۰۰% کسب و کار خود را در فضای پهناور اینترنت تبلیغ کنید.

طراحی سایت وکالت چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت حقوقی چه مزایایی دارد؟

شما باید به این نکته دقت کنید که می توانید با در دسترس قرار دادن رزومه خود، این امکان را کاربران بدهید که زمان استفاده از وکالت آنلاین بتوانند با وکیل خود آشنا شوند و تعداد پرونده های موفق و ناموفق را مشاهده کنند. شما همچنین با طراحی سایت وکالت، می توانید با درج بخش نظرات رزومه بهتری در وب سایت نمایش دهید.

از آنجایی که بیشتر مردم آشنایی با قوانین و وکالت ندارند شما می توانید با تولید محتوای با کیفیت در زمینه های مختلف از جمله: چک، بیمه، قوانین کار، قوانین تجاری، ازدواج و طلاق دیگران را راهنمایی کنید و از سوی دیگر کاربران را سمت کسب و کار خود بکشانید. یکی از مهم ترین المان ها در جذب مشتری تولید محتوا با کیفیت در زمینه چگونگی ارائه خدمات می باشد. شما می توانید با داشتن وب سایت، با به همراه داشتن تیم پشتیبانی به تمامی پاسخ های کاربران در فضای مجازی پاسخ دهید تا بازخورد مثبت و رضایت کاربری مناسبی را دریافت کنید. مهم ترین امکاناتی که در طراحی سایت برای وکلا است شامل موارد زیر می باشد:

  • امکان مشاوره حقوقی آنلاین
  • امکان درج آموزش های حقوقی
  • امکان پرداخت هزینه های وکالت به صورت آنلاین
  • دسترسی به رزومه وکیل
  • ساخت بخش نظرسنجی
  • امکان پرسش و پاسخ سولات موکلان
  • مشاهده و دسترسی به رزومه وکیل
  • ساخت بخش مرتبط با دعاوی کیفری
  • تنظیم قرارداد های داخلی و بین المللی
  • امکان آپلود و ارسال مدارک برای مشاوره دقیق تر وکالت
  • ساخت بخش دعاوی خانوده و طلاق ، و بخش های محاسبات مثل مهریه و دیه یا ارثیه
  • امکان ساخت صفحات مجزا
  • طراحی وب سایت با ظاهری بسیار زیبا و جذاب
  • امکان درج بخش تماس با ما
  • و ده ها امکانات دیگری که با طراحی سایت وکالت به کسب و کار شما افزوده می شود.

آیا با وردپرس و قالب های آماده می توان سایت وکالت ساخت؟

بله، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قابل تنظیم و ویرایش است که به راحتی به شما کمک می کند تا وسایت وکالت تان را راه اندازی کنید. وردپرس دارای بیش از ۵۰۰۰۰ افزونه برای فرم تماس، سئو، عملکرد آن و… است و در آن می توان قالب های سفارشی ایجاد کرد تا امکاناتی خاص برای کاربران وجود داشته باشد. همچنین چون وردپرس قالبی امن است، برای شرکت های حقوقی گزینه ی خوبی می باشد. دیگر ویژگی وردپرس برای طراحی سایت که آن را مناسب کرده، سرعت آن می باشد که می تواند باعث گرفتن رتبه ای خوب در گوگل شود.

مراحل ساخت سایت

  1. قدم اول برای شروع کار، نصب دامنه ی وب سایت است که کاربران بتوانند سایت شما را سرچ کنند. سپس انتخاب هاست و سرویس میزبانی برای سایت است.
  2. مرحله ی دوم انتخاب قالبی برای سایت است، قالب را انتخاب و نصب کنید. هر میزان که قالب شما سفارشی تر باشد، امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد نیز بیشتر است.
  3. مرحله ی سوم انتخاب افزونه های متناسب برای سایت است، افزونه ها بخش هایی هستند که ویژگی هایی را در اختیار کاربران سایت قرار می دهد. افزونه ها هم به صورت رایگان و هم به صورت رایگان موجود هستند‌. سعی کنید برای عملکرد بهتر در انتخاب افزونه ها، اول نیازهای سایت را بنویسید و سپس با توجه به نیازها افزونه ها را به قالب اضافه کنید.

سایت وکالتی باید چه صفحاتی داشته باشد؟

نمونه سایت وکالتی
  • صفحه ی درباره ی ما که بعد از صفحه اصلی پر بازدیدتر می باشد. در این بخش کاربر این امکان را دارد که درباره ی سابقه و هویتتان بیشتر بداند. اطلاعاتی که در صفحه ی درباره ما قرار می گیرد باید مختص به چهره های شرکت و خود شرکت باشد که باعث اعتماد بهتر کاربران به شما می شود.
  • صفحه ی خدمات مهم ترین بخشی ست که کاربران از آن دیدن می کنند. آن ها می خواهند بداند که شما و شرکت تان چه خدماتی را ارائه می دهید. پس باید در این بخش تمام خدماتی که انجام می دهید را مکتوب کنید. اگر هم تعداد خدمات تان زیاد است این صفحه را به چندین زیر مجموعه بخش بندی کنید.
  • صفحه ای داشته باشید برای وبلاگ هایتان که در آن مقاله هایی مربوط به حقوق و مسائل حقوقی قرار دهید. با این کار می توانید به برخی از سوالات کلیدی افراد پاسخ دهید و سبب افزایش ترافیک سایت شوید.
  • صفحه ای داشته باشید با عنوان تماس با ما تا هر لحظه که مخاطب نیاز داشت به راحتی با شما تماس بگیرد. مشخصات ایمیل، شماره تماس یا فرم تماس اطلاعاتی هستند که در این صفحه باید وجود داشته باشد.
  • صفحه یا فرمی را اختصاص دهید برای درخواست مشاوره تا افراد بتوانند از این طریق با شما ارتباط بگیرند.
  • بخشی برای ارائه نظرات داشته باشید تا با این کار مخاطب با خیالی راحت انتخاب تان کند.
  • بخشی داشته باشید برای سوالات متداولی که برای افراد پیش می آید.

طراحی سایت برای وکالت چقدر زمان می برد؟

طراحی سایت وکالت و انجام نکات سئو در آن نیاز به بازه زمانی ۲۰ الی ۳۰ روزه دارد. زمان انجام طراحی، طراح قالب هایی آماده می کند که امکانات مناسبی برای وکلا و مراجعان داشته باشد. در حالت کلی برای اینکه زمان طراحی سایت وکالت مشخص شود، نیاز است تا ویژگی هایی که برای سایت مد نظرتان است را به طراح بگویید. هر چه امکانات بیشتری در سایت قرار دهید، زمان طراحی آن افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید طراحی سایت نمایشگاهی

در طراحی سایت وکالتی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

۱. برای سایت خود برند سازی کنید تا همیشه در ذهن مخاطب بمانید. برند سازی امری مهم است که باید شامل اقداماتی باشد مثل:

  • استفاده از لوگو و نام قانونی شرکت تا موکل به راحتی شما را بشناسد‌.
  • رنگ بندی مناسبی انتخاب کنید که مناسب حرفه و حوزه کاری تان باشد، از آن رنگ ها در پس زمینه، دکمه های Call to action، لینک سازی و… استفاده کنید.
  • سعی کنید مزیت هایی را که نسبت به سایت های دیگر دارید به صورت مجزا در سایت بنویسد تا مخاطب آنها را ببیند.

۲. نکات بازاریابی فراموش نشود تا اطلاعات سایت توسط کاربرها به اشتراک گذاشته شود و ترافیک سایت بالا برود مثل:

  • ایجاد لیستی از قوانین شرکت به وسیله ابزار Google My Business که یک ابزار رایگان است.
  • محتواها را به نحوی تولید کنید تا در شبکه هاز مجازی به اشتراک گذاشته شوند. اطلاعاتی مثل موارد قانونی در حوزه تجریبات وکیل یا قاضی که با کیفیت باشند.
  • افزونه های سایت را به وسیله سئو بهبود دهید.
  • اشتراک گذاری نظرات کاربران که باعث می شود مراجع برای اعتماد به شما راغب شود.
  • دستارودها و تجربیات را در سایت نمایش دهید.

۳. یکی از مسائلی که برای ساخت سایت وکالت مهم است راهنمایی و ارائه نکاتی ست که مخاطب از آنها برای رفع مشکلاتش استفاده کند. مثل:

  • لیست خدمات تان را در سایت قرار دهید تا مخاطب بتواند سریعاً خدمات مورد نیازش را بیابد.
  • از دکمه هایی مانند Call To Action استفاده کنید تا کاربر دسترسی بهتری برای تماس با شما داشته باشد.
  • سایت را حتما موبایل فرندلی کنید.
  • طراحی را به نحوی انجام دهید که برای کاربر استفاده راحتی داشته باشد. برای مثال موارد ضروری را در منوی اصلی قرار دهید یا مراقب باشید متون نگارشی ساده و روان باشند.
  • راه های ارتباطی و فرم های تماس را به نحوی طراحی کنید که کاربرد راحت داشته باشند.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا به صورت مختصر، اهمیت داشتن وب سایت و در ادامه مزایا طراحی سایت وکالت به شما عزیزان توضیح داده شود. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده و برایتان مفید بوده باشد. شما عزیان می توانید برای ثبت سفارش طراحی وب سایت، سفارش سئو وب سایت، کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت پلاتو در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x