طراحی سایت آموزش زبان

طراحی سایت آموزشگاه زبان

در دنیای تکنولوژی امروزی تقریبا تمام کسب و کارها برای معرفی خودشان به جامعه، از بازاریابی های دیجیتال استفاده می کنند. دنیای آنلاین به کسب و کارها این امکان را می دهد تا مشتریانی بدون محدوده جغرافیایی پیدا کنند. شاید در ابتدا صاحبین آموزشگاه های زبان با روش بازاریابی های سنتی پیش می رفتند و می پنداشتند که طراحی سایت آموزشگاه زبان خیلی هم ضروری نیست. اما حالا با توجه به گسترش این فضاها و فراگیر شدن آنها، به اهمیت داشتن یک سایت زیبا پی برده باشند.

اگر بخواهیم اهمیت سایت را برای آموزشگاه زبان با یک مثال این کار را می کنیم. برای مثال زمانی که فردی قصد گرفتن مدرک آیلتس را دارد، با سرچ در گوگل و بررسی ویژگی های مهم آموزشگاه ها، مرکز مد نظرش را پیدا می کند. در این رقابت آموزشگاه هایی که سایت نداشته باشند و یا سایت با سئوی ضعیف داشته باشند نمی توانند برنده باشند.

در چه صورتی نیاز به طراحی سایت آموزش زبان داریم؟

امروزه تعداد آموزشگاه های زبان خارجه در سراسر کشور بسیار زیاد است، اما آن چیزی که باعث دیده شدن تان در این زمینه می شود طراحی سایت آموزشگاه زبان است. سایتی که در آن امکان آموزش آنلاین و خصوصی وجود داشته باشد. برای مثال پلتفرم (Hitalki) برای تدریس خصوصی و آنلاین زبان های خارجی طراحی شده است. این پلتفرم ارتباط بین زبان آموز و مدرس را به شکل غیر حضوری و آنلاین برقرار کرده است. به همین دلیل سایت آموزش زبان باید به نحوی باشد که این نیازها را برآورده سازد‌. به علاوه به علت این که میزان علاقه مردم به آموزش زبان افزایش یافته است و برای پیدا کردن آموزشگاه های خوب به جستجوی میدانی می پردازند طراحی سایت آموزشگاه زبان بسیار مهم است‌.

اهمیت طراحی سایت آموزش زبان

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، نیازهای روزانه انسان بیشتر و بیشتر می شود و انسان ها راه های جدیدی را برای برقراری ارتباط با یکدیگر به وجود می آورند. کسب و کارها و صاحبان مشاغل در تلاش هستند تا بتوانند برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت از حوزه های مختلف اینترنتی استفاده کنند که یکی از این راه ها، طراحی وب سایت می باشد.

افرادی که صاحب کسب و کار آموزشی هستند می توانند با طراحی سایت آموزش زبان حوزه فعالیتی خود را رونق دهند و از رقبا پیشی بگیرند.

یکی از دلایلی که طراحی وب برای کسب و کارهای آموزشی به وجود آمده است شیوع ویروس کرونا می باشد. این ویروس با به وجود آوردن قرنطینه و ممنوعیت های تردد باعث تشکیل شدن آموزش مجازی شد، پس از این موضوع تقریبا تمامی نهاد های آموزشی تدریس آنلاین را پیشه گرفتند.

از دلایل دیگری که می توان به اهمیت طراحی وب سایت آموزش زبان اشاره کرد این است که شما فرض کنید صاحب آموزشگاه آموزش زبان انگلیسی در شهر تهران هستید و زبان آموزانی که به آموزشگاه شما مراجعه می کنند از مرکز تهران و محدوده آن هستند. ویژگی که داشتن یک وب سایت به کسب و کار شما اضافه می کند این است که شما می توانید با صرفه جویی در هزینه و زمان آموزشگاهی آنلاین و بسیار گسترده داشته باشید به طوری که بتوانید حتی از دور ترین نقاط ایران زبان آموز داشته باشید.

مزایای طراحی سایت آموزش زبان

سایت آموزشگاه زبان چه امکاناتی نیاز دارد؟

سایت آموزش زبان چه امکاناتی نیاز دارد؟
  1. معرفی آموزشگاه تدریس زبان انگلیسی

به کمک سایت می توان به طور دقیق و مشخصی ویژگی های آموزشگاه را به مخاطبان فضای مجازی معرفی کرد مانند آدرس آموزشگاه، زبان های تحت آموزش، مدرک صادر شده از آموزشگاه، مدرسین و… . شما می توانید با بیان این ویژگی ها و توضیحات کامل درباره ی آن ها به مخاطب این اطمینان را بدهید که آموزشگاه زبان شما امکانات فراوانی را ارائه می دهد.

  1. پنل معرفی اساتید و کارکنان

برای سایت آموزشگاهتان می توان پنلی را در نظر گرفت که در آن نام، تصاویر، رزومه اساتید قرار داده شود که زبان آموز برای آموزش دیدن توسط مدرسان اطلاعات کاملی کسب کند. همچنین با جدول بندی و اعلام روزهای آموزش آنها امکان لغو یا تعویض اساتید را برای زبان آموزان فراهم کنید.

  1. اعمال فیلترها

سایت باید اعمال فیلتر برای کاربران داشته باشد تا افراد با اعمال آنها به هدفشان برسند. برای مثال اگر فردی کلمه انگلیسی را فیلتر کرد، باید تمام اساتید و کلاس های مربوط به آموزش زبان انگلیسی به او نمایش داده شود. این کار به کاربر کمک می کند تا زودتر به نتیجه ی دلخواه در بازدید از سایت برسد.

همچنین بخوانید : طراحی سایت موسیقی چگونه است؟

  1. تصاویر آموزشگاه زبان

قرار دادن تصویرهای زیبا و با کیفیت از آموزشگاه می تواند نظر مخاطب را جلب کند. حس اطمینان در فضای اینترنت ایجاد کند. تصاویری از کلاس ها، محل مطالعه، محل برگزاری آزمون ها، فضای باز آموزشگاه و…

  1. طراحی سایتی چند زبانه

بهتر است تا سایت خود را چند زبانه طراحی کنید که حتی کاربران غیر از زبان هدف نیز به سایت مسلط باشند. با این کار شما کاربرانی خارج از محدوده جغرافیایی یا کشور خودتان بدست می آورید.

  1. ثبت نام آنلاین

با طراحی سایت آموزشگاه زبان این امکان را فراهم سازید تا کسانی که قصد شرکت در آموزش ها را دارند، در کوتاه ترین زمان ممکن و راحت ترین روش ثبت نام را انجام دهند. با ارسال پیامک به آن ها تغییر ساعت کلاس، لغو آنها، اعمال تخفیفات و… را اطلاع رسانی کنید.

  1. آپلود جزوه ها

اساتیدی که قصد فروش کتابشان را دارند و یا می خواهند جزوهایشان را به صورت فایل به زبان آموزان بدهند، می توانند با آپلود فایل آنها در سایت، این کار را به راحتی انجام دهند.

  1. برگزاری آزمون آنلاین

برگزاری آزمون آنلاین زبان

وب سایت های آموزش زبان این امکان را دارند که آزمون ها را به صورت آنلاین برگزار کنند. برای مثال اعلام می شود که در زمان خاصی وارد صفحه آزمون ها شوند و سوالات را پاسخ دهند‌.

  1. مشاوره رایگان

به افرادی که قصد آموزش دارند به شکل رایگان و کامل مشاوره دهید. آنها را به نحوی راهنمایی کنید تا از میان دوره های موجود بهترین کلاس ها و مناسب ترین ها را انتخاب کنند.

  1. امکان پرداخت هزینه

هنگام طراحی سایت آموزشگاه زبان درگاه پرداخت امنی در نظر بگیرید تا افراد بتوانند در سایت هزینه های لازم را به راحتی پرداخت کنند و از این روش اطمینان کامل داشته باشند.

  1. استخدام نیرو

می توانید در صورت نیاز نیروهایی که کم دارید را استخدام کنید. این کار را با درج آگهی استخدام در سایت انجام دهید تا افراد واجد شرایط روزمه شان را برای شما ارسال کنند.

  1. چت آنلاین

امکان چت آنلاین برای کاربران قرار دهید تا بتوانند سوالاتی نظیر ساعت های کلاس ها، روزهای برگزاری آزمون و.‌‌.. را از اپراتورهای آنلاین بپرسند و در کوتاه ترین زمان پاسخ بدهند‌‌.

  1. تماس با ما

بخش تماس با ما را در سایت قرار دهید. در آن شماره های آموزشگاه را بگذارید تا کسانی که قصد تماس با شما را دارند با کلیک بر روی این گزینه تماس بگیرند‌. اکثر کسانی که به دنبال آموزشگاهی مناسب برای یادگیری هستند، به دنبال راه سریع ارتباطی با آن نیز می گردند، که تماس با ما این نیاز آنها را رفع خواهد کرد‌.

سایت آموزش زبان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ریسپانسیو سایت زبان

ریسپانسیو (Responsive) به معنای واکنشگرا بودن وب سایت می باشد. واکنشگرا بودن وب سایت به این معنی است که سایت طراحی شده مورد نظر در دستگاه های مختلف مثل گوشی، تبلت و دسکتاپ نمایش و عملکرد خوبی داشته باشد. آمار نشان داده است که امروزه بیشتر از ۵۵% کاربرانی که در اینترنت حضور دارند از گوشی و تبلت استفاده می کنند به همین دلیل وب سایتی که طراحی می شود علاوه بر دسکتاپ، باید عملکرد مناسبی در گوشی و تبلت داشته باشد.

برای مثال وب سایت نباید در هنگام زوم کردن، افقی کردن دستگاه، اسکرول کردن و … به مشکل بخورد. در طراحی سایت آموزش زبان، طراحان متخصص و مجرب تلاش می کنند تا وب سایت مورد نظر شما به بهترین نحو ممکن در تمامی دستگاه ها اجرا و قابل استفاده باشد.

وب سایت طراحی شده باید از ظاهری بسیار زیبا و جذاب برخوردار باشد تا بتواند رضایت کاربران را به دست بیاورد. شما می توانید با طراحی سایت آموزش زبان، یک وب سایت با ظاهری بسیار جذاب و گرافیکی کاربر پسند داشته باشید.

وب سایت مورد نظر باید بسیار انعطاف پذیر باشد، یعنی این که بتواند در موضوعات مختلف در حوزه فعالیتی کسب و کار تمامی نیاز های کاربران را پاسخ دهد. شما باید پس از اتمام مراحل ساخت وب سایت هدف خود را مشخص کنید و پس از مشخص کردن هدف محتواهای آموزشی با کیفیتی را در وب سایت درج کنید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که شما بدون داشتن محتوای با کیفیت نمی توانید در حوزه اینترنتی وب سایت به موفقیت برسید.

طراحی سایت با وردپرس

ورردپرس یکی از ابزارهای طراحی وب سایت و مدیریت محتوا است. با استفاده از وردپرس می توان با بهره گیری از قالب های بسیار زیبا، وب سایت هایی بسیار با کیفیت، با ظاهری جذاب و امکاناتی فراوان طراحی کرد. شما می توانید با طراحی سایت آموزش زبان وب سایتی وردپرسی با هزینه مناسب داشته باشید.

سایر امکاناتی که در وب سایت شما لحاظ می شود شامل موارد زیر است:

  • تاریخچه و معرفی مرکز آموزشی
  • دوره های آموزشی در حال برگزاری
  • اخبار آموزشگاه و سایر اخبار مربوطه
  • شرایط و نحوه ثبت نام کاربران برای شرکت در کلاس ها
  • برنامه زمان بندی کلاس ها
  • معرفی کتاب ها و جزوه های آموزشی
  • ارائه کتاب ها و جزوات آموزشی به صورت آنلاین
  • صدور کارنامه اعلام نتایج زبان آموزان
  • تصاویر و ویدیوهای آموزشی
  • گالری تصاویر آموزشگاه
  • امکان درج نظرات راجع به دوره های آموزشی و فعالیت آموزشگاه
  • امکان گفتگو با اساتید آموزشگاه
  • پشتیبانی قدرتمند
  • ایجاد انجمن گفتگو
  • معرفی اساتید و پرسنل آموزشگاه
  • برگزاری نظرسنجی به صورت کاملا آنلاین
  • امکان پرداخت شهریه به صورت آنلاین

شما علاوه بر طراحی سایت آموزش زبان می توانید در زمینه های: مدارس، آموزشگاه هنری، دانشگاه ها، آموزشگاه ها و اداره های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های ورزشی، مهد کودک و تدریس خصوصی وب سایت طراحی کنید.

نتیجه گیری

داشتن وب سایت امروزه به یک نیاز برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها تبدیل شده است. در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را می زند داشتن کسب و کار آنلاین باعث رونق، پیشرفت و موفقیت در عرصه های مختلف برای شما می شود. 

برای سفارش طراحی سایت فوری کلیک کنید.

در این مقاله سعی شد تا به صورت مختصر اهمیت، ویژگی ها و امکانات طراحی سایت آموزش زبان به شما عزیزان توضیح داده شود. امیدواریم که شما از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x