بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت

بهترین زبان برای طراحی سایت چیست؟

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت در کشور ایران زبان برنامه نویسی php است، زیرا حدودا ۸۰ درصد سایت ها در کل دنیا با زبان php طراحی می شوند. بخش عمده ای از این اطلاعات مرتبط با سایت های وردپرسی است که بیشتر سایت های وردپرسی با زبان php طراحی می شوند.

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت

طراحی سایت از آن رشته های کاری است که طی چند سال اخیر میزان تقاضای بالایی دارد و این تقاضا در چند سال آینده حتی بیشتر هم می شود. شاید در ابتدا فکر کنید که باید سریع بهترین زبان برنامه نویسی را پیدا و طراحی سایت را آغاز کنید. اما در واقعیت اینطور نیست و برای طراحی سایت خوب نیاز است که ابتدا یک نقشه ی اساسی با توجه به هدف تان داشته باشید. نقشه به شما کمک می کند که از کجا شروع کنید و چه مراحلی را باید طی کنید که زمان کمی را صرف کنید و نتیجه ی خوبی هم کسب کنید. در غیر این صورت یا خیلی زود از برنامه نویسی خسته می شوید و یا مدت های طولانی را باید برای یادگیری صرف کنید. در آخر هم به هدف‌ تان نمی رسید.

برای سفارش طراحی سایت توسط تیم پلاتو کلیک کنید.

اگر در نظر دارید که طراحی  سایت و برنامه نویسی را یاد بگیرید، باید گفت که این مسیر از راه وردپرس عبور می کند. یعنی باید وردپرس را به خوبی یاد بگیرید چرا که امروزه به علت ظرفیت های خوبی که دارد، گزینه ی اول هر فردی برای طراحی سایت است. اگر بخواهیم طراحی سایت را بطور مرحله ای بگوییم، می توان آن را به شرح زیر بیان کرد؛

  1. یادگیری وردپرس
  2. طراحی سایت بدون کد نویسی با وردپرس
  3. آموزش HTML و CSS به صورت کامل
  4. آموزش PHP برای وردپرس
  5. برنامه نویسی وردپرس و طراحی قالب وردپرس

بهترین زبان برنامه نویسی برای مبتدیان

هنگامی که مقایسه بین زبان های برنامه نویسی سایت را بخواهیم انجام دهیم، با این نکته مواجه می شویم که هیچ زبانی نسبت به دیگری برتری ندارد. اما در واقع می توان برای پاسخ به این سوال که کدام زبان بهترین زبان است باید جواب های کلیشه ای را کنار بگذاریم و با مقایسه معیارها و خصیصه های مهم بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

معیارهای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی وب

معیارهای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی وب

همانطور که در ابتدا گفتیم زبان برنامه نویسی php برترین زبان برنامه نویسی است که اگر بخواهیم معیارهای انتخاب این زبان را بگوییم می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

۱- زمینه های شغلی فراوان برنامه نویس های PHP

اگر شما یک برنامه نویس حرفه ای php هستید، بررسی کنید که چه شغلی را دارید. برای مثال یک شرکت یا سازمان IT نیازمند یک برنامه نویس است و معمولا شرکت های زیادی هستند که نیازمند برنامه نویس می باشند. می توانید به شکل آزاد با شرکت ها قرار داد ببندید و فعالیت کنید.

۲- وردپرس، برگ برنده PHP

محیط کاربری وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس امروزه در میان طراحان سایت بسیار گسترده شده است، بطوری که انتخاب اول هر کسی برای طراحی سایت با وردپرس است. هر چند که وردپرس عمر آنچنان طولانی ندارد اما حدودا ۴۷ درصد سایت های تمام دنیا با وردپرس طراحی شده اند. حال اگر قصد فعالیت در حوزه وردپرس را دارید، باید گفت که زبان برنامه نویسی آن php است و باید php را یاد بگیرید. برای مثال اگر بخواهید قالب وردپرسی طراحی کنید، قالب وردپرس را توسعه دهید و یا افزونه پلاگین را طراحی کنید باید زبان php را بلد باشید.

بیشتر مطالعه کنید: مزایای طراحی وب سایت چیست؟

۳- وجود لاراول

از دیگر برتری های پی اچ پی داشتن فریمورک قدرتمند لاراول است که در میان زبان های برنامه بنویسی پر کاربرد است. هنگامی که بخواهیم درباره فریمورک های طراحی سایت حرف بزنیم، لاراول یکی از محبوب ترین ها می باشد که به ذهن مان می آید. لاراول فریمورکی مبتی بر MVC، رایگان و متن باز است که امکانات فروانی دارد. با کمک این فریمورک می توان در زمان و انرژی بصورت چشم گیری صرفه جویی کرد.

۴- قاطعیت برتری php در حوزه وب

باید این نکته را ذکر کنیم که برتری php تنها برای توسعه وب سایت ها است و برای مثال اگر فردی در زمینه هوش مصنوعی بخواهد فعالیت کند، php گزینه مناسبی نیست و باید از پایتون استفاده کند و یا اگر قصد بازسازی سایت دارید، باید از جاوا یا C++ که مناسب تر هستند بهره ببرید.

محیط برنامه پی اچ پی

۵- یادگیری آسان php

Php زبانی است که یادگیری آن برای افراد تازه کار بسیار راحت است‌. زیرا نسبت به زبان‌ های بک اند آسان تر است. محبوب بودن php میان افراد باعث شده است که درباره این زبان در حوزه آموزش اطلاعات زیادی وجود داشته باشد. از جمله منابع رسمی آموزش php، سایت php است که اگر تا حد زیادی با زبان انگلیسی آشنا باشید می توانید این زبان را به راحتی یاد بگیرید.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x