هزینه طراحی لوگو

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟

هزینه طراحی لوگو یکی از المان های موجود در طراحی لوگو است که به آن توجه زیادی می شود. هزینه طراحی لوگو به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما در ادامه ی این مقاله قصد داریم تا درباره ی هزینه طراحی لوگو و عوامل موثر بر هزینه آن را بررسی و توضیح دهیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت ببرید.

هزینه ی طراحی لوگو

هزینه انواع طراحی لوگو

تعرفه ی طراحی لوگو به عوامل مختلفی بستگی دارد و این که از چه نوع و چه سبکی برای لوگوی خود استفاده می کنید هزینه ی آن نیز تغییر می کند. اینکه بخواهید از رنگ بندی مختلف استفاده کنید و یا این که بخواهید از سبک ساده و یا سبک ترکیبی استفاده کنید، هزینه ی آن نیز متفاوت می شود.

چرا لوگو در کسب و کار اهمیت بالایی دارد؟

  • می توانید هویت برندتان را نشان دهید : شما می توانید با داشتن یک لوگو، مهر خود را بر روی کالا یا محصول خود بکوبید. این کار به کاربران نشان می دهد که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.
  • می توانید مشتریانتان را دعوت کنید تا شما را بهتر بشناسند : شما با داشتن یک لوگوی با کیفیت و جذاب حس کنجکاوی در کاربران ایجاد کنید و آن را به سمت وب سایت یا کسب و کار خود بکشانید.
  • رنگ، یک المان برتر : کاربران به طور طبیعی توجه شان به سمت چیزهای رنگی و جذاب کشیده می شود. سعی کنید تا در لوگوها از رنگ های متنوع استفاده کنید.
  • خودتان را متمایز کنید : شما باید بتوانید خود را از سایر رقبا متفاوت کنید، زیرا این یکی از راه های به موفقیت رسیدن است. داشتن یک لوگو ی حرفه ای می تواند در این راه کمک بسیاری به شما و کسب و کارتان بکند.

همچنین بخوانید : طراحی سایت در اندیشه

۵ مورد از وب سایت هایی که شما می توانید به صورت رایگان طراحی لوگو را انجام دهید

۱-لوگونومی

لوگونومی یک وب سایت ساخت و طراحی لوگو در اینترنت است که به شما اجازه می دهد، لوگو را به صورت فردی طراحی کنید. لوگونومی بهترین وب سایت در میان وب سایت های فارسی زبان است چون بقیه سایت ها ترجمه شده هستند و اختلالاتی در آن ها وجود دارند. شما می توانید تمامی امور طراحی لوگو مثل: رنگ، فونت، حاشیه، نشان کردن تصویر و … را در این وب سایت به صورت حرفه ای انجام دهید.

۲- تیلور برندز (Tailor Brands)

تیلور برندز نیز یکی از وب سایت ها جهت طراحی لوگو است. این وب سایت با استفاده از هوش مصنوعی این امکان را به کاربران می دهد تا در ظرف ۵ دقیقه بتوانند یک لوگو بسیار حرفه ای و زیبا را طراحی کنند. کاربران علاوه بر طراحی لوگو می توانند در این وب سایت اموری مثل ساخت الگوهای کارت ویزیت، ثبت دامنه، سازنده وبگاه و … را انجام دهند.

۳-لوگوساز هچفول شاپیفای  (Hatchful Shopify)

وب سایت هچفول شاپیفای از وب سایت های خوب در زمینه طراحی لوگو به صورت حرفه ای است. یکی از ویژگی های خوب این وب سایت این است که کاربران می توانند بدون داشتن مهارت و دانش فنی در زمینه طراحی لوگو، ظرف چند دقیقه یک لوگو با کیفیت و جذاب طراحی کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا به صورت خلاصه و مفید درباره هزینه های طراحی لوگو  صحبت شود. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x