طراحی سایت فوری

آغاز یک همکاری ابدی

با خلق یک شاهکار ماندگار دیجیتال

وب سایت شما سنگ بنای تجربه تجاری شماست. سایت می تواند شمارو بهتر معرفی کند و کاربران را به خریدار تبدیل کند. نه تنها وب سایت شما باید به خوبی طراحی شود بلکه باید در کنار نام تجاری و سلیقه ی کاربران شما پیشرفت کند.

طراحی سایت یک کار حدودا زمان بر است، زیرا تا رسیدن به جایگاهی که به خوبی برند شمارو معرفی کند صبر و حوصله می خواهد اما اگر وقت زیادی برای این کار ندارید و نیاز به مرجعی فوری برای رونمایی و ارائه خدمات خود داشته باشید می توانید از طراحی سایت فوری استفاده نمایید.

این نوع طراحی برای افرادی که به طور مثال برای شرکت در کنفرانس ها یا نمایشگاه، افتتاحیه ی مجموعه و یا کسب و کار و حتی رزومه کاری، زمان کمی دارند مناسب است.

نکات مهم در طراحی سایت فوری

برای اینکه بتوانیم یک سایت فوری و سریع طراحی کنیم باید به موارد زیر توجه کنیم:

اول اینکه باید از یک قالب آماده (از پیش طراحی شده) و ساده که در طرح ها و مدل های مختلف برای این کار استفاده کنیم زیرا برنامه نویسی یک قالب جدید و یونیک، کار خلاقانه و زمان بری است . پس، از قالبهای حرفه ای و پیچیده نیز نمی توان استفاده کرد (مگر در شرایط خاص که تیم طراح با نیرو بیشتر و بصورت ۲۴ ساعته روی پروژه شما فعالیت کنند. ) بهترین نوع قالب برای سایت های فوری، قالب وردپرسی است. زیرا قالب های وردپرس انعطاف پذیر هستند یعنی می توان به راحتی و به سرعت در هر زمانی که می خواهید اطلاعات سایت را تغییر دهید.

همچنین در این نوع قالبها امکان افزایش سرعت لود سایت وجود دارد و با افزودن و یا بروز رسانی پلاگین های مختلف می توان آن را به یک قالب حرفه ای و یک سایت بسیار زیبا تبدیل کرد.
نوع قالب:
چند نوع قالب برای کسب و کارهای مختلف وجود دارد و شما می توانید بر اساس هدف و نوع کارتان هر یک از آنها را انتخاب کنید. اگر قالب انتخابی با نوع کار و یا محصول شما متناسب باشد به بهتر دیده شدن و جذاب شدن سایت بسیار کمک می کند.
همچنین میتوانید به سلیقه طراح اعتماد کنید تا با تعداد نیرو بیشتر و یا زمان بیشتری در طول روز طرحی اختصاصی و جذاب باب میل شما طراحی و تحویل فوری داشته باشد.

باید عکس های محصولات را از قبل آماده کنید. بهتر است در این زمان کم به فکر طراحی عکس و عکاسی حرفه ای نباشید. اگر بتوانید از محصولات و یا پروژه ی خود عکس خوب و با کیفیت بیاندازید برای زیبایی سایت فوری کمک شایانی می کند.در این راستا بهتر است بدانید:
حجم عکس ها: حجم عکس ها بسیار به سرعت لود سایت کمک می کند. هرچه قدر حجم عکس کم باشد سایت سریع تر بالا می آید و کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. اما اگر حجم عکسها زیاد باشد سایت به کندی بالا می آید و ممکن است کاربران با این کند بودن سایت از دیدن محصولات و صفحات انصراف دهند و از سایت خارج شوند.

سوم اینکه باید محتوای متن را نیز زودتر آماده کنید و از طراح سایت توقع تولید یک محتوای حرفه ای را نداشته باشید. بهتر است در ابتدای کار از محتوای معمولی استفاده نمایید و بعد در اسرع وقت و با صبر و حوصله چند محتوای متنی و حتی ویدیویی جذاب تولید کنید.

اقداماتی که زمان بر نیست اما بهتر است از راهنمایی متخصصین استفاده کنید. انتخاب دامنه (نام و آدرس دسترسی سایت) و هاست (فضای ذخیره سازی اطلاعات سایت) است. برای خرید دامنه و هاست بهتر است از طراح خود نیز مشاوره بگیرید. تا متناسب با کسب و کار شما شرکت هاستینگ و در انتخاب نام مناسب برای برند طبق تجربه شمارو یاری کند.

کدام دامنه و هاست بهتر است : بطور مثال با کدام شرکت هاستینگ برای فضای ذخیره سازی سایت استفاده کنید که برای اقدامی مانند قطع شدن سایتتان به سرعت پشتیبانی فوری ارائه دهد یا برای بازگرداندن بک آپ سایت فاکتور هزینه درخواست نکند.

یا نام دامنه باید بر اساس نام برند و یا نوع کسب و کارتان باشد. اگر نام دامنه غیر مرتبط با کارتان باشد ممکن است به راحتی کاربران نتوانند آدرس سایت شما را جستجو کنند و آن را بیابند.یا چه تفاوتی بین دامنه .ir ایرانی و .com بین المللی وجود دارد. و کدام بهتر است.

شما میتوانید همین الان از طریق چت آنلاین موجود در انتهای صفحه حوزه کاری و خدمات خود را بفرمایید تا با کمک تیم پلاتو بهترین هاست و دامنه مناسب را در کمترین زمان انتخاب کنید.

حال که تمام این موارد آماده شد یک طراح سایت می تواند بعد از اقدامات تخصصی طراحی تمام محتوایی که شما در اختیارش گذاشتید در وب سایتتان به نمایش در آورد.

در طراحی سایت فوری علاوه بر موارد فوق باید به موارد دیگر از جمله سرعت لود سایت نیز توجه کنید.

سرعت بارگذاری سایت:
مواردی وجود دارد که ممکن است باعث کاهش سرعت وب سایت شود. مانند حجم عکس، افزونه های اضافی، ایجاد کش های اضافی و غیره.

قیمت طراحی سایت

انواع قالب های سایت:

هر کسب و کاری که داشته باشید میتوانید طرحی اختصاصی طبق تجربه و نمونه کارهای طراح داشته باشید.به طور خلاصه انتخاب یک قالب مناسب با کسب و کارتان و با اعتماد به تجربه طراح در کسب و کار شما بسیار می تواند به پیشرفت کار و ظاهر سایت کمک کند.

قیمت طراحی سایت فوری:

برای طراحی سایت، نمیتوان یک قیمت ثابت و مشخصی را تعیین کرد زیرا هر یک از سایت ها بر اساس نوع کار شما متفاوت می شوند. معمولا طراحی سایت های فوری با قالب آماده کم هزینه ترند زیرا کار برنامه نویسی زیادی چون طراحی عکس، لوگو و غیره ندارند و تنها اصلاحات و جزییات جدید باید به قالب ها اضافه شود.

اما اگر یک سایت اختصاصی و حرفه ای فوری می خواهید باید هزینه ی بیشتری خرج کنید تا سایت مورد نظر را در زمان سریع تر و کار حرفه ای تر دریافت کنید. همچنین انتخاب یک قالب آماده ساده و یا یک قالب پیچیده در تعیین هزینه آن تاثیر دارد.

بالاترین قیمت، آن دسته از سایت هایی هستند که به طور اختصاصی فقط برای یک برند ساخته و برنامه نویسی می شوند.

حداقل زمان طراحی سایت فوری

به طور دقیق نمی توان حداقل و یا حداکثر زمان برای طراحی سایت در نظر گرفت. موارد زیادی هستند که در زمان طراحی تاثیر می گذارند مثلا تعداد محتواها و یا عکس ها که می خواهید در وب سایت قرار دهید، یا مدت زمان اتصال دامنه به هاست و همچنین نوع قالب که ساده باشد و یا پیچیده باعث تغییر مدت زمان طراحی وب سایت می شود.

البته به غیر از ثبت دامنه و هاست، قرار دادن قالب بر روی سرور و افزودن محتوای سایت دو مورد دیگر از جمله پشتیبانی و بهینه سازی سایت در روند طراحی تاثیر می گذارد. اما چون یک سایت فوری نیاز دارید این دو مورد آخر میتواند بعد از طراحی و بالا آمدن سایت انجام شود و در برنامه ی زمان بندی تاثیر نمی گذارد.

یکی از مواردی که باعث زمانبر شدن طراحی سایت می شود ثبت دامنه و هاست و اتصالشان به یکدیگر است. این زمان هیچ ربطی به طراح سایت ندارد و باید طبق روند قانونی این پروسه طی شود البته میتواند موازی با کار، طراحی انجام شود.

زمان فعال شدن یک دامنه ی ir معمولا ۲۴ ساعت و حداکثر ۴۸ ساعت است. ir یک دامنه ی ملی است و باید توسط شرکت ایرنیک (nic.ir) فعال شود.
اما دامنه های com, net و … که جزء دامنه های بین المللی هستند پس از سفارش و پرداخت هزینه بلافاصله فعال می شوند اگر فعال نشد بعد از ۵ الی ۶ ساعت بدلیل ناقص بودن مدارک متقاضی از جمله تلفن، آدرس و … خطا می دهد. برای بررسی وضعیت دامنه بین المللی می توانید به سایت whois.com مراجعه کنید.

حال بعد از ثبت دامنه باید هاست خود را خریداری و فعال کنید. خرید و فعال شدن هاست زمانی نمی برد و بعد از پرداخت هزینه بلافاصله فعال می شود اما برای ست شدن DNS ها با دامنه باید حدود ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان بگذرد. بعد از ست شدن DNS هاست با دامنه می توانید کار طراحی سایت را شروع کنید.

البته تیم پلاتو تا ست شدن dns ها با دامنه، قالب مورد نظر را بر روی هاست و دامنه دیگری (دمو) طراحی و پیاده سازی می کند یعنی طراحی و ست کردن هاست و دامنه را به صورت موازی انجام می دهد تا فرآیند کار سریع تر پیش برود. درنتیجه به طور کلی می توان حداقل و حداکثر زمان طراحی سایت فوری در شرکت پلاتو را حدود ۳ الی ۷ روز درنظر گرفت.
همچنین اگر یک سایت ساده فقط برای شو و با یک الی دو لندیگ سفارش دهید میتوانید در عرض ۲ الی ۳ روز آن را تحویل بگیرید.

هاست و دامنه را به نام
مشتری خریداری می کنیم

سایت را به صورت سئو بیس
طراحی می کنیم

پشتیبانی ۲۴ ساعته

تمام خدمات دیجیتال
مارکتینگ را برایتان انجام می دهیم

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x