انواع پروژه آماده افتر افکت برای کسب و کارهای مختلف

افتر افکت یک نرم افزار بی نظیر و بسیار کاربردی است که در تمام دنیا در حال استفاده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر گونه فیلم را ویرایش کنید. این برنامه از سیستم لایه ای استفاده می کند و بر پایه لایه ها ساخته شده است.

برای درک بهتر قدرت این نرم افزار فوق حرفه ای باید بگوییم که امروزه در زمینه فیلم سازی و تبلیغات از این برنامه که توسط شرکت ادوبی نیز ارائه شده است استفاده می شود و شما می توانید برای ساخت انواع تیزرها به صورت متحرک و پویا استفاده کنید. برنامه افترافکت بیشتر برای جلوه های ویژه، موشن گرافیک و همچنین کامپوزیت یا ترکیب بندی استفاده می شود.

در ادامه می توانید مطالعه کنید که پروژه آماده افتر افکت چه مزیت هایی دارد، پس با ما همراه باشید.

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

افترافکت چیست

پروژه آماده افترافکت یک تمپلیت آماده از یک سری طراحی های انجام شده است که به صورت لایه باز است و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی متن ها، رنگ ها و همچنین اجزای طراحی آن را تغییر دهند و لازم به ذکر است که شما برای استفاده از پروژه های افتر افکت نیاز به درک ساختارهای پیچیده ای ندارید و شما می توانید به راحتی تصاویر و متون مد نظر خود را جایگزین کرده و از آن استفاده کنید.

به طور کلی برای پروژه های افتر افکت شما می توانید در دو قالب فایل خود را دریافت کنید.

  1. در حالت اول قالب آماده شما طوری طراحی می شود که با آن می توانید کل ویدیوی نهایی را تولید و در نهایت رندر کنید.
  2. در حالت دوم، شما برخی از پروژه های ایجاد شده را دریافت کرده و سپس با کمک اجزای آن ویدویی که خودتان آن را درست کرده اید را ادیت می کنید و طراحی خود را انجام می دهید.

همچنین بخوانید : سفارش ساخت انیمیشن

انواع قالب های آماده افتر افکت

در ادامه ما به برخی از بهترین قالب های پروژه افتر افکت خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

ما تا به اینجا برخی از مهم ترین قالب های آماده افکتر افکت را خدمت شما توضیح دادیم در ادامه به خدمات تیم پلاتو خواهیم پرداخت.

سفارش طراحی قالب آماده افکتر افکت

سفارش طراحی قالب آماده افکتر افکت

تیم طراحی پلاتو انواع قالب های اسلاید شو و… را به صورت آماده برای شما عزیزان طراحی کرده است و شما می توانید قالب های آماده ما را مشاهده کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را تهیه کنید.

همچنین در صورتی که شما نیاز به یک قالب آماده افتر افکت اختصاصی دارید و به دنبال یک طراحی از صفر تا صد سفارشی شده هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و معیارهای مد نظر خود را به آن ها توضیح دهید تا آن ها در اسرع وقت طرح افتر افکت را آماده و خدمت شما ارائه دهند.

برای خرید و مشاهده انواع قالب های آماده افتر افکت کلیک کنید.

مقالات مرتبط
همه چیز درباره تیزر تبلیغاتی سه بعدی
تبلیغات اینترنتی
farhadi

تیزر تبلیغاتی سه بعدی

منظور از تیزر تبلیغاتی سه بعدی، یک ویدیو یا انیمیشن کوتاه است که با استفاده از آیکون‌ها و تصاویر گرافیکی، یک محصول، سرویس یا یک

لیست شرکت های موشن گرافیک
تبلیغات اینترنتی
Hossein Karimzadeh

بهترین شرکت های موشن گرافیک

در این مقاله با بررسی شرکت های موشن گرافیک همراه شما هستیم. موشن گرافیک، هنری است که با استفاده از ترکیب هنرهای بصری و تکنولوژی،

اهمیت موسیقی در تیزرهای تبلیغاتی
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

اهمیت موسیقی در تیزرهای تبلیغاتی

امروزه اهمیت موسیقی در تیزرهای تبلیغاتی برای همگان مشخص شده است، در زمانی که با ویدیوها درگیر هستیم یکی از عوامل کلیدی برای تاثیرگذاری بهتر

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x