طراحی سایت لوازم خانگی یکی از بهترین و مهم ترین روش ها برای پیشرفت در حوزه ی فعالیتی کسب و کار می باشد. اگر شما در حوزه خرید و فروش لوازم خانگی فعالیت می کنید، می توانید برای پیشرفت و گسترش در این حوزه، طراحی سایت لوازم خانگی را انتخاب کنید. این امر، امکانات و مزایا فراوانی را به کسب و کار شما اضافه می کند.
برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی و مشاهده نمونه کارهای تیم پلاتو کلیک کنید.
صاحبین فروشگاه های لوازم خانگی با داشتن یک سایت حرفه ای می توانند امتیاز پیشروی با تکنولوژی را نصیب خودشان کنند. طراحی سایت لوازم خانگی هدفی بلند مدت و هوشمندانه است که می تواند در دراز مدت باعث شهرت شما و در کوتاه مدت باعث افزایش نرخ فروش گردد. به علت پیشرفت فضاهای مجازی در میان مردم، فروشگاه های لوازم خانگی در سایت ها و فضاهای آنلاین دیگر فعالیت می کنند تا به آن دو هدفشان برسند. کاربرانی که از سایت لوازم خانگی بازدید می کنند، می توانند هم در ۲۴ ساعت شبانه روزی خرید کنند و هم با معرفی شما به افراد دیگر سبب افزایش ترافیک سایت می شوند.
مزایا طراحی سایت لوازم خانگی
همان طور که در ابتدای مقاله ذکر شد با پیشرفت تکنولوژی و شیوع ویروس کرونا، خدمات فیزیکی بسیار کاهش یافته و خریدهای آنلاین جایگزین این مورد شده است. شما با داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود می توانید مقدار فروش خود را افزایش دهید.
طراحی یک سایت لوازم خانگی شما را از هرگونه محدودیت معاف می کند و می توانید خدمات خود را همه روزه در همه ساعات شبانه روز در اختیار کاربران قرار دهید، این بدین معنی است که کاربران و مشتریان می توانند در هر نقطه ای از دنیا و هر ساعتی از روز وارد وب سایت شما شوند و از آن استفاده کنند.
به خاطر وجود یک وب سایت و اینترنتی کردن کسب و کار خود در حوزه خرید و فروش لوازم خانگی دیگر نگرانی حمل و نقل را نخواهید داشت. مشتریان با ثبت سفارش و نهایی کردن خرید می توانند لوازم خانگی را از سرویس حمل و نقل تحویل بگیرند.
شما با در اختیار داشتن وب سایت لوازم خانگی می توانید مشخصات کامل در رابطه با محصول را به صورت دقیق توضیح دهید و کاربران با وارد شدن به وب سایت شما و لیست دسته بندی محصولات می توانند مشخصات را بخوانند. این کار کمک بسیار خوبی به بهینه سازی وب سایت و میزان فروش شما می کند.
با داشتن یک وب سایت لوازم خانگی می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و تبدیل به برند شوید. شما با فعالیت متداوم بر روی وب سایت، فضای مجازی و کمپین های تبلیغاتی می توانید در ذهن و یاد کاربران بمانید. شما با برند شدن کسب و کار خود می توانید سالیان سال در صدر موتورهای جستجو باشید.
سایر امکانات در طراحی سایت لوازم خانگی به شرح زیر است:
- وجود نقشه سایت
- وجود موقعیت مکانی فروشگاه روی نقشه یا گوگل مپ
- ارائه اطلاعات دقیق تماس
- دسترسی به دسته بندی های مجزا برای کالاهای متفاوت در فروشگاه
- نمایش تعداد بسیار زیادی از برندها و لوازم خانگی دنیا
- امکان مقایسه کالا با دیگر محصولات مشابه در وب سایت
- امکان جستجوی پیشرفته کالا در بین محصولات موجود در فروشگاه
- ارائه جزئیات کامل خرید در وب سایت
- ارائه ضمانت نامه معتبر در طراحی سایت لوازم خانگی
- ارائه روش های پرداخت آنلاین و حضوری در فروشگاه آنلاین
- ارائه روش های ارسال کالا مورد نظر در وب سایت
- امکان ثبت محصول در لیست علاقه مندی ها
- ارائه مشخصات و توضیحات کامل تمامی محصولات وب سایت
- استفاده از تصاویر با کیفیت و با رزولوشن بالا در راه اندازی وب سایت
- امکان زوم کردن روی تصاویر کالا
- امکان ارسال نظرات و پیشنهادات
- دسترسی به نظرات دیگر کاربران در طراحی سایت لوازم خانگی
- امکان امتیاز دهی به کالای مورد نظر در وب سایت
- امکان ثبت نام در خبرنامه سایت
- ارسال پیشنهادهای ویژه در راه اندازی سایت
- ایجاد فیلد تماس با ما
- ایجاد فیلد سبد خرید
- و ده ها ویژگی دیگر به وب سایت شما اضافه می شود.
هدف از طراحی سایت لوازم خانگی چیست؟
زمانی که مشتری وارد سایت فروش لوازم خانگی می شود با بررسی مشخصات و ویژگی های محصولات با توجه به بودجه ای که دارد، اقدام به خرید می نماید. آنها می توانند بدون حضور فیزیکی و در زمان کوتاه این کار را انجام دهند. پس می توان یکی از اهداف طراحی سایت لوازم خانگی را افزایش نرخ فروش و جذب مشتری شمرد. هدف دیگر این روش بازاریابی دیجیتال، شهرت فروشگاه است. زیرا پس از گذشت مدتی هنگامی که کاربران زیادی از سایت شما دیدن می کنند و شما نیز نکات سئو سایت رعایت می کنید، سایت پس از مدتی در رتبه های بالای گوگل قرار می گیرد، و سبب دیده شدن فروشگاهتان در تمام مناطق می شود.
سایت لوازم خانگی چه امکاناتی باید داشته باشد؟
- محصولات
سایت فروش لوازم خانگی باید تمامی محصولاتش را به همراه ویژگی ها، تصاویر، فیلترها، برند و… در سایت قرار دهد. زیر محصولات باید توضیحات کاملی باشد تا مخاطب درک خوبی از ویژگی های محصول پیدا کند. به علاوه کد کالاها که بتوانند با سرچ کد، محصول مورد نظرشان را پیدا کنند.
- دسته بندی
محصولات باید در دسته بندی های مناسبی قرار بگیرند که مخاطب در انتخاب آن ها راحت باشد. به طور مثال وسایل گرمایشی و سرمایشی و یا لوازم آشپزخانه را دسته بندی های جداگانه قرار دهید. در این حالت مخاطب با توجه به سلایق و نیازهایشان دسته بندی را انتخاب می کنند و از سایت شما تجربه کاربری خوبی کسب خواهند کرد.
سفارش طراحی سایت حرفه ای و سفارشی توسط تیم پلاتو
- اخبار و مقالات
در این بخش سعی کنید مقاله هایی درباره ی تاریخچه محصولات و برندها، اخبار روز لوازم خانگی و از این موارد محتواها بارگذاری کنید. این بخش باعث تعامل بهتر مخاطب و فروشگاه می شود و می تواند حتی نظرات کاربرانی را قصد خرید ندارند نیز جلب کند و در نهایت باعث افزایش ترافیک سایت شود.
- نظر سنجی
نظر سنجی باعث می شود مشتری قبل از خرید، اطمینان حاصل کند. زیرا با توجه به نظرهای درج شده کیفیت کار فروشگاه مشخص می گردد. همچنین بخش نظر سنجی کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.
- فیلم ها
تولید محتوا به شکل فیلم کمک می کند تا کاربر از نمایشگر، درک بهتری از محصول داشته باشد و یا با اشتراک گذاری ویدیو بازدید سایتتان را بالا ببرد. همانطور که می دانید، بازدید بالای سایت موجب کسب رتبه ی خوب در گوگل می باشد.
بیشتر مطالعه کنید هزینه طراحی سایت چقدر است؟
اصول ساخت سایت لوازم خانگی
- سایت فروش لوازم خانگی باید ریسپانسیو باشد تا برای تمامی دستگاه های تلفن با هر سیستم عاملی و مرورگرها به نمایش درآید در غیر این صورت امتیاز سایت سلب خواهد شد.
- مشتری باید با اطمینان خاطر اقدام به خرید نماید. مدیر سایت باید از امنیت اطلاعات مشتری، دیتاها و حساب ها و سفارش های ثبت شده در سایت اطمینان کامل داشته باشد. سعی کنید افزونه های امنیتی قوی در سایت بکار ببرید.
- قبل از مشتری ها سایت را چک کنید که تمامی فرآیندهای خرید به درستی انجام شود. مطمئن شوید تا مخاطب کاربری راحت و خوبی از سایت بگیرد.
- سرعت سایت از فاکتورهای مهم برای سئو می باشد. گوگل قصد دارد تا کاربرانش بهترین تجربه را داشته باشند. پس سایتی که سرعت کندی دارد، رتبه خوبی نمی گیرد. کاربرانی که با سرعت کند مواجه شوند از سایت به خوبی بازدید نخواهند کرد.