طراحی سایت تولیدی

طراحی سایت تولیدی

اگر قصد آن را دارید که در بین روش های تبلیغاتی از رقبایتان پیشی بگیرید، طراحی سایت انتخاب خوبی است. در بازاریابی های جدید و کسب و کارهایی مانند تولیدی ها یا کارخانه ها گام اول برای تبلیغات آنلاین و گسترده طراحی سایت است. طراحی سایت تولیدی به مشتری های شما این پیام را می دهد که شما در کارتان ظرافت و دقت کافی را بکار برده اید. زمان های قدیم بیشتر رسانه هایی مثل رادیو، تلویزیون یا روزنامه ها پر طرفدار بودند و کسب و کارها آن ها را برای منبع تبلیغات شان انتخاب می کردند، اما با گذشت زمان و عوض شده سلیقه افراد جامعه فضاهای مجازی منتخب تبلیغات شدند. پس می توان به این نتیجه رسید که طراحی سایت تولیدی کمک شایانی به جذب مخاطب برای شما خواهد کرد.

شما با انجام طراحی سایت تولیدی می توانید به صورت مدرن در بازاریابی امروزه رقابت کنید و باید بگوییم که طراحی سایت برای شرکت های تولیدی و کارخانجات، این شانس را به شما می دهد تا بتوانید از یک کسب و کار نوپا و تازه یک برند بسیار بزرگ و محبوب بسازید.

اهمیت طراحی یک سایت تولیدی در چیست؟

  1. دفتر یا تولیدی شما در هر منطقه ای که باشد باز هم بعضی از مشتریان دسترسی آسانی به شما نخواهند داشت. از همین رو سایت به شما این امکان را می دهد که اثر بخشی زیادی داشته باشید و هر فردی در هر موقعیت جغرافیایی بتواند به شما دسترسی داشته باشد.
  2. یک سایت حرفه ای باعث افزایش اعتبار کسب و کارتان می شود، زیرا مخاطب می تواند در همان بدو ورود سایت تصویر برندتان را در ذهنش ثبت کند‌.
  3. طراحی سایت تولیدی از ارزان ترین راه های بازاریابی است که این مسئله برای شرکت های تولیدی بسیار حائز اهمیت است‌.

وب سایت های تولیدی چه نوع سایت هایی هستند؟

یکی از انواع کسب و کارهایی که خیلی نیاز به طراحی سایت پیدا کرده است، کارخانه ها و تولیدی ها است که امروزه به علت شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از کارخانه ها و تولیدی های ایرانی رو به طراحی سایت آورده اند. با طراحی سایت تولیدی این امکان برای شما به وجود می آید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنید و با این کار به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

در واقع سایت تولیدی سایتی است که بتوان خدمات، محصولات، نمایندگان، مراکز فروش، مراکز خدمات پس از فروش و … را به مشتریان معرفی کرد و از طریق آن با کشورها و شهرهای دیگر ارتباط برقرار کرد.

یک سایت تولیدی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

قیمت طراحی سایت تولیدی

در جواب به سوال قیمت طراحی سایت تولیدی و کارخانجات چقدر است؟ باید بگوییم که اصلا نمی توانیم یک عدد را به عنوان مبلغ دقیق طراحی سایت تولیدی و صنعتی در نظر بگیریم چرا که در هر وب سایت می تواند قیمت ها متفاوت باشد. اما به طور کلی مواردی همچون : امکانات سایت، روش طراحی سایت، هزینه های مربوط به سئو و تولید محتوا و… روی هزینه طراحی سایت شما موثر است.

همچنین بخوانید: طراحی سایت فوری و ارزان قیمت

مزایای طراحی سایت تولیدی و صنعتی چیست؟

  • کسب و کار شما ۲۴ ساعته خواهد شد

شما عزیزان با طراحی سایت تولیدی برای خود، کسب و کار خود را ۲۴ ساعته خواهید کرد و تمامی محدودیت های زمانی را حذف خواهید کرد و مشتریان شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز وارد فروشگاه آنلاین شما شوند و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند و این یک مزیت بسیار عالی است.

  • افزایش اعتبار و برند سازی

مسلما شرکت های بزرگی مانند دیجی کالا و علی بابا معروفیت و برندینگ خود را یک شبه به دست نیاورده اند و پس از داشتن فعالیت متداوم به مدت چندین سال توانستند به یک برند بسیار معتبر در فضای اینترنت تبدیل شوند. شما عزیزان نیز می توانید با طراحی سایت تولیدی و کارخانجات برای خود اعتبار و معروفیت به دست آورید تا به وسیله آن بتوانید برندینگ خود را انجام دهید و نام کسب و کار خود را بر سر زبان ها بی اندازید.

  • هزینه کم و بازاریابی گسترده

طراحی سایت برای تولیدی و کارخانه شما، بر خلاف سایر روش های دیجیتال مارکتینگ می تواند بسیار پر سود باشد و همچنین هزینه های زیادی نیز ندارد. شما می توانید با طراحی سایت تولیدی و کارخانجات جذاب و حرفه ای ، به همراه سئو خوب ، افراد بسیار زیادی را به وب سایت خود هدایت کنید و این موضوع می تواند منجر به افزایش فروش خدمات و محصولات شما شود.

  • دسترسی آسان به مشتریان و یا مدیران صنایع

با طراحی سایت های صنعتی و تولیدی می توانید راحتتر و بهتر با مشتریان خود در ارتباط باشید و یا تعامل بیشتری با مدیران دیگر کارخانجات و تولیدی ها داشته باشید.

  • معرفی بهتر خدمات و محصولات صنعتی

می توانید محصولات و خدمات خود را بهتر به مشتریان و بازار هدف خود معرفی کنید.

انواع سایت تولیدی و صنعتی

  • سایت صنایع دستی
  • سایت صنایع غذایی
  • سایت صنایع پتروشیمی
  • سایت صنایع نفت و گاز
  • سایت صنایع نساجی
  • سایت صنایع الکترونیک
  • سایت صنایع هوایی
  • سایت صنایع فولاد
  • سایت صنایع ساختمانی
  • سایت صنایع خودروسازی

نکاتی مهم درباره طراحی سایت تولیدی

یکی از مهم ترین معیارهایی که حتما باید به آن توجه داشته باشید، بحث ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن وب سایت است. به طور خلاصه منظور از ریسپانسیو بودن این است که وب سایت شما در هر دستگاهی مانند: موبایل، تبلت، لپ تاپ و… توانایی نمایش را داشته باشد و المان های آن به صورت به هم ریخته نباشد. همچنین باید بگوییم که گوگل یکی از معیارهای رتبه بندی را ریسپانسیو بودن صفحات اعلام کرده است. اهمیت این معیار زمانی بیشتر می شود که طبق آمار سال ۲۰۲۱ تقریبا ۵۲% کاربران دنیا با استفاده از موبایل وب گردی می کنند و به همین علت وب سایت شما باید حتما ریسپانسیو باشد.

امنیت وب سایت یکی دیگر از معیارهای مهمی است که شما در هنگام طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید و وب سایت شما باید از هر گونه خطری ایمن باشد.

در طراحی سایت تولیدی و صنعتی، وب سایت شما باید به نحوی طراحی شود تا تمامی مرورگرهای چه قدیمی و چه به روز بتوانند وب سایت شما را بدون هیچ گونه مشکل و یا کمبودی نمایش دهند المان های وب سایت را برای شما به خوبی نمایش دهند.

طراحی یک وب سایت خالی و بدون هیچگونه ترافیک و کاربری زیاد کارایی برای شما نخواهد داشت و به همین دلیل شما باید حتما سئو وب سایت خود را انجام دهید. سئو یا SEO به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد.

وب سایت شما باید به نحوی طراحی شود تا موتورهای جستجوگر بتوانند به راحتی هر صفحه از وب سایت شما را خوانده و موضوع و مفهوم آن را درک کند.

باید به طور کامل معرفی خدمات و محصولاتتان را انجام داده باشد تا اطلاعاتی جامع به کاربران سایت بدهد.

سرعت سایت شما باید به قدری خوب و بالا باشد که کاربرا برای ورود به سایت درنگ نکند. اگر کاربر به علت سرعت پایین از سایت تان خارج شود گوگل امتیاز منفی برای تان در نظر می گیرد و رتبه ی خوبی نخواهید داشت.

بهتر است سایت را چند زبانه طراحی کنید تا کاربران خارج از کشور هم در صورت نیاز بتوانند با شما همکاری کنند.

روش های ساخت یک سایت تولیدی

سایت های فروشگاهی یا همان سایت تولیدی را می توان به دو روش طراحی کرد؛

  • طراحی به کمک برنامه نویسی که این روش به دو صورت طراحی استاتیک و داینامیک انجام می شود.در طراحی استاتیک در انتهای که کار طراحی سایت به اتمام می رسد مدیر نمی تواند در سایت تغییرات ایجاد کند اما در سایت داینامیک پس از اتمام طراحی سایت مدیر حتی بدون داشتن تخصصات لازم و به راحتی می تواند در سایت تغییرات ایجاد کند و سایت را بروزرسانی کند.
  • طراحی سایت با وردپرس که دومین روش ساخت سایت تولیدی است. وردپرس سیستم مدیریت محتوای قدرتمندی است که بدون نیاز به دانش سایت سازی و کد نویسی می توانید سایتتان را بسازید.

مراحل راه اندازی و طراحی یک سایت تولیدی

  • بررسی رقبا و بازار هدف

ابتدا باید رقبایتان را آنالیز و تحلیل کنید و بررسی کنید که چه کارهایی کردند و یا چه خدماتی ارائه دادند تا جذب مشتری کنند، شما باید آن خدمات را بهتر و متفاوت تر ارائه کنید تا بتوانید بیشتر از رقبایتان بدرخشید.

همچنین باید سلیقه و نظرات مشتریان و بازار هدفتان را در طراحی سایت در نظر بگیرید تا بتوانید در بازار رقابتی امروز باقی بمانید.

  • انتخاب دامنه و هاست وب سایت

هاست و دامنه دو گزینه ی مهم و اساسی در طراحی سایت هستند زیرا دامنه همان نشانی سایت شماست که افراد مختلف می توانند از طریق آن سایت شما را پیدا کنند و هاست فضایی است که قالب سایت، عکس ها، محتوا و … در آن قرار داده می شود.

در انتخاب دامنه بسیار باید دقت کنید که بر اساس نوع خدمات و یا برندتان باشد تا کاربران بتوانند راحت تر سایتتان را پیدا کنند و بهتر در ذهنشان باقی بماند.

  • انتخاب قالب وب سایت

پس از خرید هاست و دامنه برای وب سایت شما، نوبت به انتخاب قالب وب سایت می رسد. شما به طور کلی برای طراحی سایت خود یا باید از سیستم های مدیریت محتوای آماده مثل: وردپرس استفاده کنید و یا اینکه از صفر و به صورت اختصاصی وب سایت خود را کدنویسی کنید.

در سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند: وردپرس قالب های آماده بسیار متنوعی وجود دارد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

در طراحی سایت تولیدی، کارشناسان ما به هر دو روشی که مد نظر شماست می توانند طراحی سایت شما را انجام دهند و در مرحله انتخاب قالب المان هایی مثل: رنگ بندی وب سایت، فونت های وب سایت، فرم وب سایت و… مشخص می شود.

  • طراحی و پیاده سازی سایت

اکنون که قالب و نوع شکل سایت را انتخاب کردید باید آن را پیاده سازی کنید. در نتیجه تصاویر، ویدئو و صفحاتی که مورد نیاز است باید طراحی و ساخته شوند.

همچنین بخوانید : طراحی سایت در اندیشه

هزینه طراحی سایت صنعتی چقدر است؟

هزینه طراحی سایت تولیدی را باید با توجه به روشی که برای ساخت سایت استفاده می کنید، کد نویسی ها، زمان لازم برای ساخت آن، ویژگی های مد نظر برای سایت و در نهایت تبحر سازنده مشخص کرد. نمی توان تا قبل از بررسی موارد گفته شده هزینه ای دقیق تعیین کرد.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x