طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

یکی از مهم ترین مشاغلی که نیاز به طراحی سایت دارند، مشاورین املاک است. طراحی سایت املاک یکی از بهترین فرصت ها برای این شغل می باشد، که امروزه کارایی بسیار زیادی دارد و می توان گفت که دیگر طراحی سایت یک مزیت نیست، بلکه یک ضرورت است. در ادامه این مقاله ما به برخی از مهم ترین نکات و المان های طراحی سایت املاکی پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

سایت املاک چه نوع سایتی است؟

سایت املاک فضایی طراحی شده با اطلاعات منازلی برای فروش، اجاره با رهن می باشد که در آن تصاویر آن ها قرار می گیرد. سایت املاک می تواند درآمدی قطعی برای صاحبین املاک باشند، چرا که از این طریق راحت تر فایل ها را در اختیار مشتری ها قرار می دهند. آنها بدون محدودیت زمانی منازل زیادی را به مشتری نشان می دهند.

طراحی سایت برای مشاور املاک چه مزایایی دارد؟

مزایای طراحی سایت املاک

طراحی سایت برای املاک شما یک سری مزیت های بسیار مهم دارد، که شامل موارد زیر هستند.

رفع محدودیت های زمانی و مکانی

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد خیلی از کسب و کار ها رو به طراحی سایت بیاورند اپیدمی کرونا بوده که بخاطر آن خیلی از کاربران خرید های خود را آنلاین انجام می دهند.
شما با طراحی سایت برای مشاور املاک خود محدودیت های زمانی و مکانی را رفع خواهید کرد، این به این معنی است که کاربران شما در هر ساعت از شبانه روز می توانند، از هر نقطه از ایران یا جهان وارد وب سایت شما شده و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.

کاهش هزینه های جاری کسب و کار

شما با طراحی سایت املاک خود می توانید در برخی از هزینه ها صرفه جویی کنید و طراحی وب سایت به شما این امکان را می دهد که برخی از هزینه های کار حضوری را تا حدودی پایین بیاورید.

برند سازی

مسلما سایت هایی مثل: دیجی کالا، علی بابا و… معروفیت و کاربران خود را ۱ شبه به دست نیاورند و با کار کردن مداوم و برند سازی در فضای وب به این سطح از معروفیت رسیده اند. شما نیز با طراحی سایت املاک خود، به همراه سئو حرفه ای و استاندارد، نام کسب و کار خود را بر سر زبان ها بی اندازید و به واسطه آن به یکی از بهترین های حوزه خود شوید.

بازاریابی گسترده تر

طراحی سایت مشاور املاک به شما این فرصت را می دهد، که از هر نقطه از ایران و جهان بتوانید مشتریان خود را پیدا کنید و دیگر مانند کسب و کار فیزیکی محدود به یک منطقه کوچک نخواهید بود و این یک مزیت بسیار عالی برای هر کسب و کاری می باشد.

ارتباط بین مشتری و املاک را فراهم می کند.

اطلاعات دقیقی در اختیار کاربران قرار می دهد تا در هر لحظه امکان مشاهده و ذخیره آن ها وجود دارد.

برای مقایسه سریع املاک با یک دیگر بسیار مناسب است.

برای متمایز شدن کسب و کارتان از باقی کسب و کارها بسیار مناسب است.

موقعیت دقیق منازل را به وسیله گوگل مپ یا اپلیکیشن های مسیر یاب دیگر می توان مشخص کرد.

خبرها و اطلاعیه های مربوط به ملک را نشان می دهد.

امکان مشاوره آنلاین را فراهم می کند.

امکان پرداخت بیعانه را فراهم می کند.

امکانات وب سایت املاکی شامل چه مواردی هستند؟

نمونه امکانات سایت املاک

مسلما هر نوع وب سایتی نیاز به یک سری امکانات برای تامین نیاز های کاربران دارد. در ادامه می توانید برخی از مهم ترین امکاناتی که توسط تیم پلاتو برای شما در نظر گرفته می شود را مطالعه کنید.

  • نمایش ملک های خاص و اوکازیون
  • اضافه کردن ملک جدید به آرشیو
  • املاکدسته بندی کردن املاک {رهن، اجاره و فروش}
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • مقایسه املاک
  • مشاهده المان هایی مثل: تعداد اتاق، سال ساخت، متراژ و…
  • پشتیبانی آنلاین و سریع
  • طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا
  • طراحی سئو شده
  • و …

هزینه های طراحی سایت برای مشاور املاک چقدر است؟

برای طراحی سایت املاک نمی توان قیمت دقیقی مشخص کرد زیرا تعیین قیمت به عوامل مختلفی مرتبط است. هزینه طراحی سایت املا‌ک با توجه به امکانات و قابلیت هایی که برای آن در نظر دارید مثل شکل ظاهری وب سایت، سرعت لود شدن سایت، کد نویسی ها، پیاده سازی اصول سئو، تولید محتوای وب سایت، ساخت منویی که ساده باشد یا چند سطحی، ایجاد ایمیل اختصاصی، پنل مدیریتی، پشتیبانی سایت، امنیت سایت و… قابل گفتن است. دقت کنید تا این فاکتورها را با توجه به نیازهایتان تعیین کنید تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

 

بیشتر بخوانید طراحی سایت در شهریار

مراحل طراحی سایت املاک

در اولین مرحله شما در طی جلسات مشاوره ، هدف خود را از طراحی سایت مشخص خواهید کرد، چرا که این مورد روی استراتژی وب سایت شما موثر خواهد بود و سپس عناصر گرافیکی و قالب وب سایت شما انتخاب خواهد شد.
در مرحله بعدی استارت طراحی وب سایت املاکی شما، می خورد و پس از اتمام طراحی به شما ارائه خواهد شد و سپس می توانید برای تولید محتوا و سئو وب سایت اقدام کنید.

مرحله بعدی ساخت سایت املاک انتخاب سیستم مدیریت محتوا می باشد که در تمام سیستم ها وردپرس محبوب ترین آنها می باشد زیرا علاوه بر کارایی راحتی که دارد از قالب های زیادی بهره می برد که تمامی سلیقه ها را در برمی گیرد. سپس انتخاب دامنه ای مناسب است دامنه همان آدرس سایت شما می باشد. بعد از انتخاب دامنه باید هاست انتخاب کنید تا فایل هایتان در آن قرار گیرد. در انتها هم قالب زیبا و حرفه ای انتخاب کنید که کاربر پسند باشد.

طراحی سایت چقدر طول می کشد؟

در حالت کلی بازه ۱ الی ۲ ماهه زمان لازم است تا طراحی آن تکمیل شود ولی، هر چه طراح تان حرفه ای تر و با سابقه تر باشد این پروسه در زمان کوتاه تری انجام می شود. به علاوه امکاناتی که برای سایت تان در نظر گرفته اید هم در زمان اتمام آن موثرند.

تماس با ما

شما عزیزان می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر جهت طراحی سایت املاکی خود + سئو و پشتیبانی آن با ما در تماس باشید.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x