طراحی سایت استاتیک و داینامیک

طراحی سایت استاتیک و داینامیک با ظاهری بسیار شیک و جذاب

طراحی سایت استاتیک و داینامیک ، انواع مختلف دیزاین وب سایت را تشکیل می دهند. شما می تواند با انتخاب هر یک از این دو ، وب سایتی عالی با امکاناتی فراوان داشته باشید. ما در این مقاله از وب سایت قصد داریم تا بیشتر در مورد طراحی سایت استاتیک و داینامیک صحبت کنیم پس ، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.  امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت ببرید.

طراحی سایت استاتیک

سایت استاتیک چیست؟

در طراحی سایت استاتیک و داینامیک ، وب سایت استاتیک صفحه ای از یک وب است که به صورت مجزا نوشته و ثبت شده است. نام دیگر وب سایت استاتیک ، ایستا می باشد که همان طور که نوشته شده است ، به کاربر تحویل داده می شود. محتویات وب سایت استاتیک یا ایستا می تواند شامل : تصاویر ، متن یا حتی انیمیشن باشد.

یکی از بزرگ ترین تفاوت هایی که در طراحی سایت استاتیک و داینامیک وجود دارد ، امکان برقراری ارتباط بین وب سایت و کاربر در داینامیک می باشد. وب سایت ایستاتیک مناسب سازمان ها و افراد مفیدی می باشد که اطلاعات و مشخصات نیاز آن چنانی به بروزرسانی نداشته باشد و اطلاعات به صورت سالانه تغییر کند.

مزایا طراحی سایت استاتیک

  • هزینه بسیار پایین جهت طراحی و راه اندازی
  • عدم نیاز به یک طراح وب سایت مجرب

معایب آن

  • این نوع وب سایت ، پس از گذشت یک الی دو سال نیاز به باز طراحی خواهد داشت
  • هزینه نگهداری آن زیاد است
  • رتبه بالایی در موتور های جستجو دریافت نمی کند

سایت داینامیک چیست؟

وب سایت های داینامیک یا به عبارت دیگر پویا ، وب سایت هایی هستند که نیاز به برقراری ارتباط با data base دارند و با زبان های برنامه نویسی asp  یا php و … نوشته می شوند.

طراحی سایت داینامیک و استاتیک

مزایا وب سایت داینامیک

  • نداشتن هزینه های اضافی برای بروزرسانی ها
  • داشتن پنل مدیریتی بسیار آسان برای اعمال تغییرات توسط کارفرما یا شخص با دانش متوسط
  • امکان ایجاد صفحات بی نهایت و نوشته تنها با چند کلیک ساده
  • حجم پایین دیتا مخصوصا برای وب سایت های بزرگ
  • امکان بروزرسانی وب سایت به صورت ۲۴ ساعته توسط شما
  • امکان مدیریت قدرتمند سئو
  • تطبیق داشتن با الگوریتم های گوگل

معایب وب سایت داینامیک

  • امنیت وب سایت های داینامیک از سایت های استاتیک پایین تر است
  • سرور آن به حجم و سی پی بو قدرتمند تری نسب به سایت استاتیک نیاز دارد
  • حجم داده ها و منابع از جمله کدها در آن زیاد است و سرور آن به هزینه بیشتری نیاز دارد

تفاوت طراحی سایت  استاتیک و داینامیک چیست؟

وب سایت هایی که به صورت استاتیک ساخته شده اند ، نیازی برای تغییر مداوم اطلاعات ندارند. این مدل از وب سایت ها فقط برای معرفی ساخته شده اند و عملیات بروزرسانی آن به ندرت انجام داده می شود. طراحی وب سایت استاتیک به دلیل این که خدمات آنلاینی در آن قرار گرفته نمی شود ، هزینه کمتری نسبت به سایر گزینه ها دارد. در این گونه وب سایت ها پنل مدیریتی وجود ندارد. در مقابل برای وب سایت های داینامیک یا پویا به صورت مداوم بروزرسانی هایی اعم از تولید محتوا و … وجود دارد.

همچنین بخوانید : طراحی سایت رزرو هتل

طراحی سایت داینامیک

چرا طراحی سایت استاتیک و داینامیک اهمیت دارد؟

گسترش کسب و کار

با پیشرفت فوق العاده تکنولوژی و اینترنت در چند سال گذشته ، افراد بسیاری از اینترنت و گوشی های همراه استفاده می کنند. این امر باعث شده است تا مردم بیشتر فعالیت های خود را با اینترنت انجام دهند. پس از شیوع ویروس کرونا ، بیشتر کسب و کار ها در دنیا با ضررهای مختلفی مواجه شدند و بعد ها توانستند با طراحی وب سایت خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهند.

همچنین بخوانید : طراحی سایت رزرو هتل

تبلیغات گسترده

شما می توانید با طراحی سایت استاتیک و داینامیک ، کسب و کار خود را در فضای گسترده اینترنت قرار دهید. با پیشرفت گسترده اینترنت و تکنولوژی افرادی بسیاری از آن استفاده می کنند و شما با داشتن وب سایت این اختیار را خواهید تا کسب و کار خود را در معرض دید میلیون کاربر قرار دهید.

فعالیت بدون محدودیت

شما با داشتن یک وب سایت می توانید خدمات و کسب و کار خود را در بستر اینترنت به صورت ۲۴ ساعته ارائه دهید. کاربران می توانند با وارد کردن آدرس وب سایت شما ، در هر زمانی از روز و هر کشور یا شهری در دنیا وارد وب سایت شم شوند و از آن استفاده کنند.

نتیجه گیری

طراحی سایت استاتیک و داینامیک ، یکی از مهم ترین اقدامات جهت پیشرفت در کسب و کار می باشد. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده و برایتان مفید بوده باشد. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش طراحی سایت استاتیک و داینامیک ، بهینه سازی وب ، کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط
ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x