استودیو تولید محتوا پلاتو

Studio pellato

شروع یک کسب و کار

تولید محتوا متنی

تولید انواع محتوای رسمی و محاوره ای با هدف فروش محصول، شرح خدمات و....

سفارش تولید محتوا

اطلاعات مفید در مورد محتوای خوب و بروز

دنیای امروز یک دنیای رقابتی است و برای آن که در این رقابت بتوان موفق و پیروز بود، باید محتوای دقیقی داشت. تولید محتوا فرآیندی است که در بسیاری از موارد نیازمند تخصص است. شاید بسیاری تصور کنند که تولید محتوا از هر روشی و حتی کپی برداری میسر است. اما محتوای خوب نیازمند دانش و جمع آوری اطلاعات دقیقی است که نویسنده بر آن اشراف داشته باشد. محتوا نویسی می تواند به گونه ای باشد که دیگران از آن محتوا استفاده نمایند. لذا این نوع از تولید محتوا که بر پایه دانش تولید شده است به عنوان مرجع شناخته شده که بهترین نوع از انواع آن است. در ادامه به مطالبی در خصوص سفارش تولید محتوا و انواع آن اشاره خواهیم نمود.

انواع تولید محتوا

انواع اشکال محتوا

تولید محتوا می تواند به اشکال مختلفی صورت پذیرد. مانند تولید محتوای متنی که خود به چند دسته تقسیم می شود :

  • محتوای متنی
  • محتوای تصویری
  • محتوای صوتی
  • محتوا برای تولید کتاب
  • مجله
  • بروشور

شاید رایج ترین نوع تولید محتوا، محتوای متنی باشد. از سوی دیگر زمانی که محتوایی تولید می شود، طراحی آن بر اساس الگویی است که بر روی کاغذ نوشته می شود. یعنی اگر محتوای تصویری نیز داشته باشیم، پس زمینه آن متنی است که آن را شکل داده است. در دوره کنونی، بهترین محتوای تولید شده متنی، محتوایی است که سئو شده باشد.

منظور از محتوای سئو شده آن است که متن تولید شده به گونه ای باشد که در موتورهای جستجوی اینترنتی مخاطب بالاتری را بپذیرد. این نوع از متن ها در درون خود از نکات و کلمات کلیدی ای بهره می برند که موتورهای جستجو به آنها حساس بوده و به این سبب باعث می شود تا در این نوع جستجوها، کاربران متعدد و مختلفی به سمت متن نوشته شده کشیده شوند. همین موضوع باعث می شود تا لینک معرفی شده به عنوان یکی از لینک های ممتاز یا دارای امتیاز بالا در موتورهای جستجوگر معرفی شود. به واسطه محتوای خوب می توان کاربران را تسخیر کرد. زیرا در سایتهای مختلف، کاربران به دنبال آن هستند تا محتوای خوبی را استخراج نمایند و مشکل خود را رفع کنند.

تولید محتوای سئو شده

یکی از موارد مهم در تولید محتوا، محتوای سئو شده است. دلیل آن است که با این کار می توان محتوای خود را به صدر انواع محتوای جستجو شده در موتورهای جستجو تبدیل نمود. اما برای سئو نمودن متن باید مطالعه زیادی داشت و سایت های مختلفی را رصد کرد. محتوای گوناگونی را مطالعه نمود و از اطلاعات محتواهای تولید شده در خصوص موضوعی خاص بهره برد. در هر حال تولید محتوای سئو شده به راحتی میسر نیست. نیاز است تا موضوع را به خوبی بشناسیم و در زمینه ابعاد گوناگون آن مطلب استخراج نماییم. از سوی دیگر نکات متعدد و متنوعی را در زمینه موضوع مورد بررسی بیان کنیم. موتورهای جستجوگر با داشتن بیش از ۲۰۰ الگوریتم شناسایی، محتوای مطلوب را از تقلبی شناسایی می کنند و به این جهت است که تولید محتوای سئو شده دارای ارزش است. به راحتی نمی توان از الگوریتم های امتیازدهی موتورهای جستجوگر رها شد.

بسیار اتفاق می افتد که برخی از نویسندگان و دست اندر کاران سایت ها با روش های تقلبی به دنبال آن هستند تا سایت خود را معروف نمایند و با انتشار مطالب کپی برداری شده و روش های غلط سئو، متن خود را بزرگنمایی نمایند. اما موتورهای جستجوگر در حال حاضر مجهز به الگوریتم های پیشرفته ای هستند که امکان هر نوع تقلب در طول زمان را شناسایی نموده و سایت های بی کیفیت را از رده خارج خواهند نمود. لذا سئو نمودن متن کاری بس حرفه است و فقط افزودن کلمات متعدد و متنوع در متن نمی تواند باعث دیده شدن آن شود. سئو چیست ؟ سئو مخفف عبارت Search Engine Optimiziton می باشد که به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر می باشد و محتوای سئو شده به آن دسته از محتواهایی گفته می شود که برای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر تولید می شوند که می تواند در قالب متن، عکس، ویدیو، و ترکیب آن ها باشد.

<strong>بیشتر بخوانید : <a href=”https://pellato.ir/%d8%b3%d8%a6%d9%88/”>سئو چیست</a></strong>

Mary ash - The Independent

عنوان اول اسلاید
برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید
عنوان دوم اسلاید
برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید
عنوان سوم اسلاید
برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید
قبل
بعدی

کد ۱۰۱

محتوای محصولات

در محتوای صفحه محصولات به معرفی محصول و یا خدمات سایت می پردازند و جزئیات کاملی را در مورد محصول و یا خدمات مورد نظر ارائه می دهند.

کد ۱۰۲

محتوای OCR

در این سبک از محتواها بیشتر برندینگ انجام می شود. محتواهای ORC مقداری تخصصی هستند و شما باید از قبل برای نوشتن آن به یک میزان دانشی از تولید محتوا رسیده باشید.

کد ۱۰۳

محتوای بلاگ / خبری

این نوع محتواها می توانند در قالب یک پست با استفاده ترکیبی از متون، تصاویر و همینطور ویدئوها و پادکست ها باشد که به صورت آموزشی و یا خبر با اطلاعات جامع و کلی نوشته شود.

درخواست تولید محتوا

Just sign up and receive my free e-book instantly! I hate spam more than you do.

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۳۶۵۶۳۲۰

کد ۱۰۴

محتوای اینستاگرام

A business can use a variety of pricing strategies when selling a product or service. The price can be set to maximize profitability for each unit sold or from the market overall.

کد ۱۰۵

محتوای صفحات لندینگ پیج سایت

صفحات فرود یا لندینگ پیج ها به طور کلی به همان اولین صفحه ای گفته می شود که کاربر برای ورود به وب سایت از آن استفاده می کند. صفحات فرود به طور خاصی طراحی می شوند و در کمپین های تبلیغاتی و… استفاده می شوند.

کد ۱۰۶

محتوای رپورتاژ

A business plan is a formal statement of business goals, reasons they are attainable, and plans for reaching them.

بروز رسانی محتواهای قدیمی

همان طور که می دانید محتوا ها سبک ها و انواع مختلفی دارند ، در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها به همراه جزئیات آنها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تولید محتوای انگلیسی

تیم پلاتو با داشتن محتوا نویسان زبده ، برای شما تولید محتوای انگلیسی را نیز انجام می دهد و محتوا هایی که بهترین بازدهی را برای لندینگ پیج ها و صفحات مختلف وب سایت های انگلیسی زبان شما داشته باشد. در تولید محتوای انگلیسی ، تمامی کلمات به صورت کاملا یونیک نوشته خواهد شد و با بررسی رقبای شما محتوای خاص تر و ایده آل تری تولید میشود.

همچنین به علت اینکه اکثر وب سایت های انگلیسی متن محور می باشند ، روی جمله بندی ها و اصول گرامری آن تمرکز و حساسیت بیشتری روی آن وجود دارد و شما می توانید تمامی مواردی که مد نظر خودتان هست را به تیم محتوا نویسان پلاتو اعلام کرده تا آن ها برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن آن را اعمال کنند.

تولید محتوای اینستاگرام

تیم پلاتو علاوه بر تولید محتوای متنی به شما کمک می کند که در زمینه اینستاگرام هم موفق ظاهر شوید. از آن جایی که امروزه اهمیت اینستاگرام بسیار بیشتر شده است ، طبیعتا برای فعالیت در آن نیاز به تولید ویدیو ها و محتوا های نابی دارید. تیم گرافیست و دیزاینر های پلاتو به شما کمک می کند که با ارائه محتوا های خاص و منحصر به فرد بتوانید در این زمینه رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشید.

شما همچنین می توانید جهت سفارش تیزر تبلیغاتی و ویدیو ها برای برندینگ خود با کارشناسان و مشاوران پلاتو در تماس باشید.

تولید محتوای یوتیوب

از آن جایی که امروزه یوتیوب در بین ایرانی ها بسیار وایرال یا معروف شده است ، فعالیت در آن نیز توسط بسیاری از افراد بیشتر شده است و طبعا برای درآمد زایی از آن نیاز به ویدیو های بسیار عالی و با کیفیت است. برای داشتن یک ویدیو عالی در یوتیوب شما نیاز به داشتن مهارت هایی از جمله : فتوشاپ ، افتر افکتز ، پرمیر و برخی از ابزار های دیگر دارید.

شما می توانید بدون نیاز به صرف تایم و انرژی خود برای یادگیری این نرم افزار ها ، به راحتی این امر را به متخصصان ما سپرده و با هزینه کم و کاملا مقرون به صرفه ویدیو های شما را ادیت و در نهایت در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

تولید محتوای آسمان خراش

اگر اهل سئو و بهینه سازی وب سایت باشید ، حتما نام محتوا های آسمان خراش به گوشتان خورده است. شما برای حضور در رنک ۱ گوگل حتما نیاز به محتوا هایی دارید ، که در آن تمامی جوانب و نیاز های مخاطبان شما شناسایی و سنجیده شده باشد. همچنین محتوا ها باید به نحوی باشند ، که پاسخگوی تمامی نیاز های کاربران باشد.

تولید کنندگان محتوا با پرسونا شناسی ، تولید محتوای وب سایت شما را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند. همچنین در برخی از مواقع شما نیاز به محتوایی دارید ، که بتوانید با آن کانتنت مارکتینگ یا بازاریابی محتوا را بتوانید انجام دهید و به همین دلیل بحث محتوا بسیار اهمیت دارد.

نمونه مجموعه هایی که همکاری داشته اند

COMPANIES BIG AND SMALL

تولید محتوای کلینیک بابکان

تولید محتوای خدمات دندانپزشکی

https://babakanclinic.com/

محتوای سایت خدماتی

محتوای سایت خدماتی

https://zaraafe.ir

تولید محتوای گردشگری

تولید محتوای گردشگری

https://doreiranbegardam.ir

محتوای زیبایی

تولید محتوای خدمات زیبایی

https://dr-bahmani.ir/

تولید محتوای کلینیک بابکان

تولید محتوای خدمات دندانپزشکی

https://babakanclinic.com/

محتوای سایت خدماتی

محتوای سایت خدماتی

https://zaraafe.ir

تولید محتوای گردشگری

تولید محتوای گردشگری

https://doreiranbegardam.ir

محتوای زیبایی

تولید محتوای خدمات زیبایی

https://dr-bahmani.ir/

مشاوره تخصصی تولید محتوا مناسب شما

بهتر است قبل از درخواست و سفارش محتوا، از راهنمایی های مشاورین ما برای انتخاب کلمه کلیدی و حتی انتشار محتوا کمک بگیرید.

تماس با کارشناسان تولید محتوا : ۰۹۱۲۳۶۵۶۳۲۰ - تماس با مشاورین سئو : ۰۹۱۲۲۷۱۲۴۱۶ - راهنمای انتخاب نویسنده : ۰۹۲۰۲۰۰۱۶۰۷

نکات کاربردی برای استفاده از محتواهای تولیدی

بیش از ۳۰ نکته کاربردی اگر با دقت بخوانید!

شما برای تولید محتوا نیاز به یک استراتژی و برنامه بلند و یا کوتاه مدت دارید تا بتوانید با صرف کم ترین میزان هزینه و انرژی بهترین بازدهی را داشته باشید. در ادامه خدمت شما توضیح خواهیم داد که در استراتژی سئو چه مواردی مطرح می باشد.

بهتر است خارج از ساعت کاری کاربرانتان باشد.

زمان انتشار محتوا

برای انتشار محتوای خود حتما زمانبندی داشته باشید، سیستم های گوگل و اینستاگرام بصورت هوشمند سامانه های شمارا بررسی میکنند و برای تایید فعالیت خود نیاز به برنامه ریزی و زمانبندی انتشار دارید. از راهنمایی مشاورین ما برای انتخاب بهترین زمان برای انتشار محتوای خود با توجه به موضوع و مخاطبین خود بصورت رایگان استفاده کنید.

کلمات کلیدی هدف

به کلمه ای که نیاز کاربرانتان را براورده میکند توجه کنید

اول از همه برای سفارش تولید محتوا شما باید مشخص کنید که درباره ی چه موضوعی می خواهید مطلب داشته باشید و روی چه کلمه کلیدی می خواهید در صفحه ی اول گوگل باشید.

تناسب تعداد کلمات به نسبت موضوع

به تعداد کلمات و میزان توضیحات رقبای اصلی تان توجه کنید

برای مشخص کردن تعداد کلمات متن به اصول کلی مقالات ۱۰۰۰ کلمه ای یا کپشن ۲۰۰ کلمه ای توجه نکنید، بلکه الویت را در انتقال کامل و کافی اطلاعات به مخاطبانتان در نظر بگیرید به مثال برای توضیحات راهنمای مهاجرت شاید به بیش از ۲۰۰۰ کلمه نیاز باشد در حالی که برای فروش و توضیح ویژگی های یک محصول ۵۰۰ کلمه کافیست.

John Ginnis - microsoft

کاربران هدف شما

اولین قدم در توسعه کسب و کار توجه به بازار هدف تان است، نیازها، علاقه مندی ها و حتی جنسیت و سن مخاطبین خود را برای تولید محتوا در نظر بگیرید بطور مثال برای تولید محتوا برای کودکان بهتر است به سادگی و قابل فهم بودن متن و برای تولید محتوای برندسازی، محتوایی با لحن رسمی سفارش دهید.

george shaw - toshiba

محتوای سئو شده

تمام محتواها بر اساس اصول سئو نوشته می شوند. یعنی هیچ خطی کپی از متون سایت های دیگر نیست، و با نظر گرفتن کلیه اصول سئو نوشته میشود. درنتیجه با خیال راحت می توانید محتوای خود را در صفحه ی اول گوگل به نمایش در آورید.

Mary ash - The Independent

محتوای ترجمه ای یا تالیفی

در تولید محتوا به این مورد توجه داشته باشید که نوع خدمات یا موضوع شما دارای منابع خارجی قوی میباشد یا متفاوت با دیگر کشورهاست و برای تولید نیاز به توضیح حوزه کاری یا محصولتان میباشد.گاهی نیز تنها با بازنویسی ویژگی های یک محصول یا خدمات محتوای مورد نظر شما تولید خواهد شد.

کد ۱۰۱

هدف گذاری کلمه کلیدی یا Keyowrd Targeting

استفاده از کلمات کلیدی که ورودی خواهد داشت

پیدا کردن کلمه کلیدی یکی از مهم ترین بخش های شروع کار برای تولید محتوا است، اگر این کار به خوبی انجام نشود و شما روی کلماتی کار کنید که میزان سرچ پایینی دارند و کاربران آن ها را اصلا جستجو نمی کنند، می تواند منجر به هدر رفتن انرژی و تایم و سرمایه شما شود. بنابراین بسیار مهم است ما روی کلمات کلیدی کار کنیم که توسط کاربران جستجو می شود و این موضوع باعث می شود در دراز مدت میزان ورودی و رتبه وب سایت ما افزایش پیدا کند.

کد ۱۰۲

از LSI استفاده کنید.

بررسی و استخراج کلیه کلمات کلیدی مرتبط

برای تولید محتوای سئو شده نیاز به بررسی و تحقیق کلمات کلیدی خود دارید، اما ممکن است که تمایل داشته باشید، یک صفحه از وب سایت شما روی چند واژه بتواند در صفحات گوگل نمایش داده شود. کلمات کلیدی LSI کلماتی اند که هم معنی کیورد هستند و یا از نظر معنایی شباهت زیادی به آن دارد و استفاده از LSI می تواند روی افزایش ترافیک وب سایت شما موثر باشد.

کد ۱۰۳

از دادن لینک های خارجی به سایت های معتبر و مرتبط خودداری نکنید!

درج منابع اصلی محتوای درخواستی شما

توجه داشته باشید که لینک دادن به وب سایت های مرتبط و معتبر هیچ گونه ارزشی از وب سایت شما کم نمی کند، بلکه زمانی که گوگل مقاله شما را مطالعه می کند، متوجه می شود که محتوای شما دارای منبع معتبر و همچنین به صورت هدفمند است و به همین دلیل به آن اهمیت می دهد و شانس شما برای دریافت رتبه خوب بیشتر خواهد شد.

اینها تنها برخی از مواردی بودند که برای تولید محتوای سئو شده به شما کمک می کنند و بسیاری از المان های دیگر نیز وجود دارد که باعث می شود شما محتوای بهتری داشته باشید.

هزینه سفارش تولید محتوا چگونه محاسبه می شود ؟

تولیدمحتوا براساس تعداد کلمات و نوع آن قیمت گذاری می شود. محتوایی که تخصصی باشد قیمت بالاتری نسبت به محتوای معمولی دارد. محتوای تالیفی، ترجمه ای و ترکیبی نیز با هم متفاوت هستند.

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۳۶۵۶۳۲۰

کد ۱۰۴

محتوا را تا جای ممکن جذاب کنید

پیشنهاد فونت و رنگ مناسب برای متنتان.

در تولید محتوا شما باید بهترین مقاله ممکن را از نظر جذابیت تولید کنید و به بهترین شکل ممکن User Experience یا همان تجربه کاربری خود را فراهم کنید. به هیچ عنوان سعی نکنید که صرفا با درج یک سری محتوای متنی مقاله خود را انتشار دهید اما سعی کنید که از تمامی المان هایی مانند تصاویر، پادکست، ویدئو، اینفوگرافیک ها و… استفاده کنید تا هم کاربران از محتوای شما لذت ببرند و هم موتور جستجوگر متوجه کیفیت بالای محتوای شما شود.

کد ۱۰۵

خوانایی را تا جای ممکن بهبود دهید.

پیشنهاد فونت و رنگ مناسب برای متنتان.

محتوای وب سایت شما باید به صورت کاملا روان و ساختار یافته باشد تا خواندن آن برای کاربران راحت باشد. شما می توانید برای انجام این کار این نکات را رعایت کنید :

استفاده از فونت های مناسب و خوانا، رعایت فضای خالی بین پاراگراف ها و خطوط، استفاده از جملات کوتاه و… استفاده از لیست ها و همینطور استفاده از پاراگراف های کوتاه (در حد ۳ الی ۵ خط).

کد ۱۰۶

شناخت رقبا و استفاده از نقاط قوت انها

بررسی محتوا وتیترهای رقبایتان برای پربار کردن محتوا

حال باید به این موضوع توجه داشت که حتی بهترین متن و محتوا نیز ممکن است دیده نشوند. دلیل آن است که در این میدان رقابت، همواره رقبایی وجود دارند که بدون در نظر گرفتن آنها نمی توان موفق بود. لذا باید رقبا را شناخت. حتی از رقیب می توان الگو برداری نمود. یکی از نکاتی که در تولید محتوا دارای اهمیت است، الگوبرداری صحیح است. یعنی روشی که در آن کپی برداری و سرقت ادبی رخ ندهد. زیرا برای تولید محتوا همواره باید شاگرد بود و زمانی که بسیار آموختیم، تقلید را کنار گذاشته و صاحب سبک شویم.

کلام آخر، استراتژی تولید محتوا

studio pellato

نتیجه کار

 

 

کسب رتبه محتوای سئو شده

مشاوره رایگان استراتژی محتوای مناسب شما

برای اولین بار، تحلیل کنید بعد هزینه کنید!

۵۰۰+ پروژه موقق

مشاوره تخصصی تولید محتوا مناسب شما

بهتر است قبل از درخواست و سفارش محتوا، از راهنمایی های مشاورین ما برای انتخاب کلمه کلیدی و حتی انتشار محتوا کمک بگیرید.

تماس با کارشناسان تولید محتوا : ۰۹۱۲۳۶۵۶۳۲۰ - تماس با مشاورین سئو : ۰۹۱۲۲۷۱۲۴۱۶ - راهنمای انتخاب نویسنده : ۰۹۲۰۲۰۰۱۶۰۷

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

یک محتوای خوب چه مشخصه هایی دارد ؟

برای آن که بتوان محتوای خوبی را تولید کرد، باید هدف گذاری مناسبی نیز داشت. بر اساس هدف می توان طراحی موضوع کرد و محتوا را ایجاد نمود. در همین راستا، مخاطب شناسی نیز از بخش های مهم است. برای موضوعات خاصی که نوشته می شود، مخاطب رکن اساسی است. زیرا تعدد افکار مخاطبان ممکن است باعث رضایت یا عدم رضایت آنها از موضوعی خاص شود. در نتیجه هدف و مخاطب از مهمترین بخش ها برای شروع تولید محتوای خوب است.

حال باید به این موضوع توجه داشت که حتی بهترین متن و محتوا نیز ممکن است دیده نشوند. دلیل آن است که در این میدان رقابت، همواره رقبایی وجود دارند که بدون در نظر گرفتن آنها نمی توان موفق بود. لذا در گام بعد باید رقبا را شناخت. حتی از رقیب می توان الگو برداری نمود. یکی از نکاتی که در تولید محتوا دارای اهمیت است، الگوبرداری صحیح است. یعنی روشی که در آن کپی برداری و سرقت ادبی رخ ندهد. زیرا برای تولید محتوا همواره باید شاگرد بود و زمانی که بسیار آموختیم، تقلید را کنار گذاشته و صاحب سبک شویم.

از موارد دیگری که برای تولید محتوا نیاز است، برنامه ریزی، غنی سازی، ویراستاری، بهینه سازی و مواردی از این قبیل می باشد. در پایان نیز باید اشاره نمود که اگر قابلیت به روز رسانی محتوا نیز وجود داشته باشد باید در طول زمان این کار صورت پذیرد زیرا مخاطب نیز به روز شده و علاقه مند است تا محتوای جدید را مشاهده نماید.

مشخصه های یک محتوای خوب

در این سبک از تولید محتوا باید هر دو نوع مخاطب یعنی چه مخاطبینی که می دانند در وب سایت به دنبال چه چیزی می گردند مانند : خرید پاوربانک سامسونگ و یا چه کسانی که دقیق نمی دانند به دنبال چه چیزی می گردند و سعی در مشاهده پیشنهادات و محصولات دارند مانند کسانی که سرچ می کنند خرید پاور بانک در نظر گرفته شوند. در محتواهای پیلار یا ستونی، متون طوری نوشته خواهند شد که هر دو طرفین جذب وب سایت شوند و بتوانند از خدمات سایت استفاده کنند.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x