هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی هر وب سایت بسته به یک سری عوامل متفاوت است و برخی از افراد به خاطر هزینه های طراحی سایت که در هر وب سایت متغیر است از ساختن آن خودداری می کنند. در این مقاله ما قصد داریم که به برخی از مهم ترین عوامل موثر روی هزینه طراحی سایت بپردازیم تا شما بتوانید به خوبی در مورد داشتن یک وب سایت برای خود تصمیم بگیرید و یک وب سایت کامل با حذف هزینه های اضافی و ناکارآمد برای خود داشته باشید.

چه عواملی روی هزینه های طراحی سایت موثر است؟

  • دامنه

اولین هزینه ای که شما برای طراحی سایت در نظر بگیرید دامنه است. به طور کوتاه دامنه وب سایت همان آدرسی است که افراد آن را در مرورگر خود درج کرده و سپس وارد وب سایت شما می شوند. دامنه ها انواع مختلفی دارند و هزینه های آن نیز بسته به نوع آن متغیر است. از انواع دامنه ها می توان به : IR , com , org , net و… اشاره کرد.

همچنین بخوانید : مزایای طراحی سایت

در حال حاضر اگر شما بخواهید از دامنه های ir که در کشور ایران است استفاده کنید باید چیزی حدود ۵ تا ۱۰ هزار تومان را پرداخت کنید و اگر شما قصد دارید از دامنه های بین المللی com استفاده کنید، هزینه آن حدود ۱۷۰ هزار تومان خواهد بود.

  • هاست

دومین المانی که بعد از خرید دامنه باید آن را تامین کنید، هاست وب سایت شماست و کیفیت آن نیز روی هزینه طراحی سایت شما تاثیر بالایی دارد. به طور خلاصه هاست به فضایی گفته می شود که فایل های وب سایت شما روی آن آپلود می شود و به اصطلاح میزبانی وب سایت شما با آن انجام می شود و افراد می توانند به آن بخش ها درخواست داده تا برای آن ها نمایش داده شود.

هاست ها نیز انواع مختلفی دارند و شما برای طراحی سایت خود بسته به استراتژی خود هاست را باید تهیه کنید که پیشنهاد می شود حتما از هاست هایی استفاده کنید که کم ترین میزان آپ تایم را داشته باشند و از سرعت بالایی برخوردار باشند، چرا که برای بحث سئو وب سایت، داشتن یک هاست حرفه ای مهم است و شما می توانید از شرکت های هاستینگ معتبر یک هاست مناسب را تهیه کنید.

همچنین در صورتی که شما نیاز به مشاوره و راهنمایی در این زمینه داشتید و احساس کردید که دانش کافی را برای انتخاب یک هاست مناسب ندارید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا با بررسی شرایط شما، با کمترین هزینه، بهترین هاست ممکن را به شما پیشنهاد دهند.

  • روش طراحی سایت

به طور کلی برای طراحی وب سایت شما دو روش وجود دارد که روی هزینه طراحی سایت شما تاثیر زیادی دارد که در ادامه هر دو آنها را بررسی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

   ۱. طراحی سایت با استفاده از کد نویسی

در این روش کارشناسان ما از صفر تا صد وب سایت شما را به صورت کامل کدنویسی خواهند کرد و شما می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای و اختصاصی را داشته باشید. این روش یک سری مزایا و معایب خودش را دارد که شما باید با بررسی شرایط خود نحوه طراحی سایت خود را انتخاب کنید.

از مزیت های این روش می توان به طراحی کاملا اختصاصی و حرفه ای، امکان ویرایش تمامی المان های وب سایت، طراحی سایت های فوق حرفه ای و… اشاره کرد و به عنوان معایب طراحی سایت با کدنویسی باید بگوییم که این روش هزینه زیادی خواهد داشت، همچنین تایم زیادی را برای طراحی با کدنویسی نیاز است و در کل باید بگوییم که هزینه طراحی سایت با این روش نسبت به روش بعدی بیشتر است.

  ۲. طراحی سایت با استفاده از CMS های آماده مانند وردپرس

طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده برای شما هزینه کمتری خواهد داشت. دلیل این موضوع این است که طراحی سایت با استفاده از این روش سریع تر و راحت تر است و نیاز آن چنانی برای کدنویسی نیست، مگر در یک سری موارد خاص که برای سفارشی سازی بیشتر نیاز به استفاده از دانش کدنویسی در وردپرس باشد.

از مزیت های این روش می توان به هزینه کم، طراحی در زمان کم، طراحی وب سایت های جذاب و حرفه ای و… اشاره کرد و از معایب این روش نیز می توان به امنیت پایین نسبت به کدنویسی، سرعت کم تر نسبت به کدنویسی و… اشاره کرد و در کل هزینه طراحی سایت با وردپرس نسبت به کدنویسی بسیار کم تر است.

وردپرس یا کدنویسی کدام را برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

شما برای طراحی سایت خود باید ابتدا بررسی کنید که چه نیازهایی دارید و اینکه آیا وب سایت مد نظر شما را می توان با استفاده از وردپرس طراحی کرد یا خیر. اگر به دنبال داشتن یک وب سایت فوق العاده حرفه ای و با بهترین امکانات هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کدنویسی است، اما اگر سعی می کنید که یک وب سایت نسبتا حرفه ای و با هزینه کم داشته باشید، پیشنهاد ما به شما وردپرس است.

  • امکانات وب سایت

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که باعث می شود هزینه طراحی سایت بالاتر برود امکانات وب سایت است. هر چقدر که شما برای وب سایت خود امکانات خاص تری نیاز داشته باشید مانند ساخت یک فروشگاه کامل اینترنتی، راه اندازی سیستم رزرواسیون و… هزینه طراحی وب سایت شما نیز بالاتر خواهد رفت.

جمع بندی

در این مقاله ما سعی کردیم به بهترین شکل ممکن خدمت شما عزیزان توضیح دهیم که هزینه طراحی سایت را چه عواملی مشخص می کند. در صورتی که احساس می کنید برای طراحی یک وب سایت اطلاعات کافی را ندارید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مقالات مرتبط
ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x