طراحی سایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی یکی از بهترین و مهم ترین روش ها برای پیشرفت در حوزه ی فعالیتی کسب و کار می باشد. اگر شما در حوزه خرید و فروش لوازم خانگی فعالیت می کنید، می توانید برای پیشرفت و گسترش در این حوزه، طراحی سایت لوازم خانگی را انتخاب کنید. این امر، امکانات و مزایا فراوانی را به کسب و کار شما اضافه می کند.

برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی و مشاهده نمونه کارهای تیم پلاتو کلیک کنید.

صاحبین فروشگاه های لوازم خانگی با داشتن یک سایت حرفه ای می توانند امتیاز پیشروی با تکنولوژی را نصیب خودشان کنند. طراحی سایت لوازم خانگی هدفی بلند مدت و هوشمندانه است که می تواند در دراز مدت باعث شهرت شما و در کوتاه مدت باعث افزایش نرخ فروش گردد. به علت پیشرفت فضاهای مجازی در میان مردم، فروشگاه های لوازم خانگی در سایت ها و فضاهای آنلاین دیگر فعالیت می کنند تا به آن دو هدفشان برسند. کاربرانی که از سایت لوازم خانگی بازدید می کنند، می توانند هم در ۲۴ ساعت شبانه روزی خرید کنند و هم با معرفی شما به افراد دیگر سبب افزایش ترافیک سایت می شوند.

مزایا طراحی سایت لوازم خانگی

هدف از طراحی سایت لوازم خانگی چیست؟

زمانی که مشتری وارد سایت فروش لوازم خانگی می شود با بررسی مشخصات و ویژگی های محصولات با توجه به بودجه ای که دارد، اقدام به خرید می نماید. آنها می توانند بدون حضور فیزیکی و در زمان کوتاه این کار را انجام دهند. پس می توان یکی از اهداف طراحی سایت لوازم خانگی را افزایش نرخ فروش و جذب مشتری شمرد. هدف دیگر این روش بازاریابی دیجیتال، شهرت فروشگاه است. زیرا پس از گذشت مدتی هنگامی که کاربران زیادی از سایت شما دیدن می کنند و شما نیز نکات سئو سایت رعایت می کنید، سایت پس از مدتی در رتبه های بالای گوگل قرار می گیرد، و سبب دیده شدن فروشگاهتان در تمام مناطق می شود‌.

سایت لوازم خانگی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

نمونه سایت لوازم خانگی
  • محصولات

سایت فروش لوازم خانگی باید تمامی محصولاتش را به همراه ویژگی ها، تصاویر، فیلترها، برند و… در سایت قرار دهد. زیر محصولات باید توضیحات کاملی باشد تا مخاطب درک خوبی از ویژگی های محصول پیدا کند. به علاوه کد کالاها که بتوانند با سرچ کد، محصول مورد نظرشان را پیدا کنند.

  • دسته بندی

محصولات باید در دسته بندی های مناسبی قرار بگیرند که مخاطب در انتخاب آن ها راحت باشد. به طور مثال وسایل گرمایشی و سرمایشی و یا لوازم آشپزخانه را دسته بندی های جداگانه قرار دهید‌. در این حالت مخاطب با توجه به سلایق و نیازهایشان دسته بندی را انتخاب می کنند و از سایت شما تجربه کاربری خوبی کسب خواهند کرد.

سفارش طراحی سایت حرفه ای و سفارشی توسط تیم پلاتو

  • اخبار و مقالات

در این بخش سعی کنید مقاله هایی درباره ی تاریخچه محصولات و برندها، اخبار روز لوازم خانگی و از این موارد محتواها بارگذاری کنید. این بخش باعث تعامل بهتر مخاطب و فروشگاه می شود و می تواند حتی نظرات کاربرانی را قصد خرید ندارند نیز جلب کند و در نهایت باعث افزایش ترافیک سایت شود‌.

  • نظر سنجی

نظر سنجی باعث می شود مشتری قبل از خرید، اطمینان حاصل کند. زیرا با توجه به نظرهای درج شده کیفیت کار فروشگاه مشخص می گردد. همچنین بخش نظر سنجی کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید‌.

  • فیلم ها

تولید محتوا به شکل فیلم کمک می کند تا کاربر از نمایشگر، درک بهتری از محصول داشته باشد و یا با اشتراک گذاری ویدیو بازدید سایتتان را بالا ببرد. همانطور که می دانید، بازدید بالای سایت موجب کسب رتبه ی خوب در گوگل می باشد.

بیشتر مطالعه کنید هزینه طراحی سایت چقدر است؟

اصول ساخت سایت لوازم خانگی

  1. سایت فروش لوازم خانگی باید ریسپانسیو باشد تا برای تمامی دستگاه های تلفن با هر سیستم عاملی و مرورگرها به نمایش درآید در غیر این صورت امتیاز سایت سلب خواهد شد.
  2. مشتری باید با اطمینان خاطر اقدام به خرید نماید. مدیر سایت باید از امنیت اطلاعات مشتری، دیتاها و حساب ها و سفارش های ثبت شده در سایت اطمینان کامل داشته باشد. سعی کنید افزونه های امنیتی قوی در سایت بکار ببرید.
  3. قبل از مشتری ها سایت را چک کنید که تمامی فرآیندهای خرید به درستی انجام شود. مطمئن شوید تا مخاطب کاربری راحت و خوبی از سایت بگیرد.
  4. سرعت سایت از فاکتورهای مهم برای سئو می باشد. گوگل قصد دارد تا کاربرانش بهترین تجربه را داشته باشند. پس سایتی که سرعت کندی دارد، رتبه خوبی نمی گیرد. کاربرانی که با سرعت کند مواجه شوند از سایت به خوبی بازدید نخواهند کرد.
مقالات مرتبط
شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

صفحه اول سایت تجهیزات بتن طاها توسط تیم پلاتو
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت تجهیزات بتن طاها

نظام پزشکی شهریار کلینیک دندانپزشکی بابکان نزدیک به یک دهه فعالیت مستمر و سابقه ای درخشان در زمینه دندانپزشکی در شهریار و اندیشه فعالیت می

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x