سئو سایت دندانپزشکی

رتبه 1 کلیه کلمات سرچ گوگل

توسط استودیو پلاتو

تحلیل رایگان سایت شما

ایمپلنت دندان

کلمه ایمپلنت ومشتقات آن روزانه حدود 3000 بارسرچ میشوند.

ارتودنسی دندان

کلمه ارتودنسی ومشتقات آن روزانه حدود 2000 بارسرچ میشوند.

لمینت دندان

کلمه لمینت ومشتقات آن روزانه حدود 3000 بارسرچ میشوند.

کامپوزیت دندان

کلمه کامپوزیت ومشتقات آن روزانه حدود 4500 بارسرچ میشوند.

عصب کشی دندان

کلمه درمان ریشه ومشتقات آن روزانه حدود 7000 بارسرچ میشوند.

چرا سئو سایت مهم است ؟ (این آمارها نشان دهنده چیست)

هر روز میلیاردها جستجو به صورت آنلاین انجام می شود. این به معنای تعداد بسیار زیادی از ترافیک خاص و پررنگ است. بسیاری از مردم محصولات و خدمات خاصی را در اینترنت جستجو می کنند. این جستجوها دارای هدف تجاری شناخته شده اند، به این معنی که آنها با جستجوی هدف خود به وضوح نشان می دهند که آنها می خواهند  از خدماتی که شما ارائه می دهید استفاده کنند. افراد به دنبال هر نوع موضوعی هستند که مستقیماً با تجارت شما مرتبط باشد.

فراتر از آن باید تبلیغات و چشم اندازهای شما در راستای مواردی باشد که به سود شما مربوط است. اینجا فرصتهای بیشتری برای ارتباط با افراد و کمک به پاسخگویی به سوالات آنهاست، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است.

 حال برای اینکه به این نقطه برسید تا بتوانید با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید و کسب و کار خود را بر سر زبان ها بیاندازید باید کارهایی مانند طراحی سایت، تبلیغات و بازاریابی های آنلاین و به طور کلی دیجیتال مارکتینگ انجام دهید. ما در این مطلب می خواهیم در مورد بهینه سازی سایت و طریقه ی سفارش سئو وب سایت توضیح دهیم.

آمار گوگل از تعداد سرچ ایمپلنت، ارتودنسی و لمینت بهمراه تعدادی از کلمات مرتبط آنها : (در یک روز )

 همانطور که مشاهده می کنید، تقریباً 60٪ از کل بازدید در وب با موتور جستجوی گوگل شروع می شود و اگر ترافیک سایر موتورهای جستجوگر معروف (مانند بینگ، یاهو و یوتیوب) را با هم جمع کنید، 70.6٪ از کل بازدیدها از یک موتور جستجو ناشی می شود.

بیایید اهمیت SEO را با یک مثال نشان دهیم. بگذارید بگوییم شما یک شرکت تأمین لوازم و تجهیزات مهمانی را اداره می کنید. طبق Google Keyword Planner، هر ماه 110،000 نفر به دنبال “لوازم مهمانی” می گردند. با توجه به اینکه اولین نتیجه در گوگل حدود 20٪ از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد، اگر در صفحات اول، وب سایت شما نمایش داده شود ماهانه 22000 بازدید کننده، وب سایت شما خواهد داشت و این یعنی فروش بیشتر و رونق کسب و کار.

در مشاغل دیگر مانند دندانپزشکی، املاک و مستغلات یا بیمه ارزش ترافیک موتور جستجو به طور قابل توجهی بالاتر است.

در نتیجه بر اساس توضیحات فوق می توان اهمیت سفارش سئو وب سایت را به طور واضح درک کرد. هر چقدر سایت شما بروز شود و محتوای سئو شده در آن قرار داده شود به بهتر دیده شدن کسب و کار و رونق آن کمک می کند.

رتبه 1 تا 3 تمام کیوردهای دندانپزشکی

_ خدمات پر سرچ دهان و دندان

ایمپلنت : رتبه 1 و 2

لمینت : رتبه 2

ارتودنسی : رتبه 1

جراحی لثه : رتبه 1

عصب کشی دندان : رتبه 1

روکش دندان : رتبه 1

دندان مصنوعی : رتبه 1

پست دندان : رتبه 1

پرکردن دندان : رتبه  1 و 3

ترمیم دندان : رتبه 2

لیفت لثه : رتبه 1

جراحی فک و صورت : رتبه 1

بیماریهای پر سرچ دهان و دندان

برفک دهان : رتبه 1

عفونت دندان : رتبه 1

اسنپ اسمایل : رتبه 1

خونریزی لثه : رتبه 1

دهانشویه : رتبه 1

کیست دندان : رتبه 1

التهاب لثه : رتبه 1

دندان قروچه : رتبه 1

کشیدن دندان عقل : رتبه 2

عکس دندان : رتبه 1

کاهش درد عصب دندان : رتبه 1

تحلیل لثه : رتبه 1

گزارش نمودار سرچ کنسول گوگل

قبل
بعدی

سرچ کنسول گوگل چیست ؟

بستری است که توسط شرکت گوگل برای صاحبان هر سایت ساخته و ارائه شده است که توسط این سیستم آمار دقیق میزان سرچ، بازدید سایت و رتبه ها از طریق سرچ گوگل بصورت کلی و جزئی قابل مشاهده است. نمایی از این بستر را در تصویر روبرو قابل مشاهده است :

پکیج های سئو سایت

برخی از مشتریان استودیو پلاتو

سئو سایت

چقدر در جذب مشتری شما تاثیر دارد ؟

همکاری های مورد نیاز تیم سئو از شما :

تحلیل رایگان کسب و کار شما

دلیل تفاوت قیمت سئو سایت شرکت های مختلف :

این بخش از تبلیغات یکی از مهم ترین نکاتیست که باید پیش از سفارش خدمات به آن توجه کنید زیرا این تخصص تنها بخشی در دیجیتال مارکتینگ است که مجری نیاز به مدت زمانی برای حصول نتیجه و جلب رضایت شما دارد درواقع بهتر است قبل از توجه به هزینه و قیمت خدمات در شرکت های مختلف از انتخاب شرکت و مجری مجرب اطمینان حاصل کنید زیاد این سفارش مانند خدماتی چون طراحی سایت نیست که پس از حدود یک ماه در صورت نارضایتی بودجه در نظر گرفته را از دست دهید بلکه ممکن است با گذشت بیش از 6 ماه تا 1 سال زمانی را که میتوانستید به جذب مشتری  و سود دهی رسیده باشید از دست داده اید. شرکت های مختلف و زیادی به انجام کار سئو پرداخته اند ولی تمام آنها قابل اعتماد نیستند و قادر به انجام یک سئو اصولی نیستند برای اینکه بتوانید شرکت مناسبی را برای ثبت سفارش سئو خود پیدا کنید باید به نکات زیر توجه نمایید.

آیا همه شرکت های سئو گزارش ماهانه ارائه میکنند؟

زمان دقیقی برای گزارش سئو وجود ندارد و شرکت ها بر اساس شرایط خود، گزارش را تهیه و به مشتری ارائه می کنند. همچنین علاوه بر زمان بر بودن تهیه گزارش، بعضی از شرکت ها نمی توانند در ماه پیشرفتی در سئو بوجود آورند و یا رتبه های صفحات نزول می کند و ترجیح می دهند که گزارش ماهانه ندهند و هر زمان که تغییرات مثبتی بر روی سئو انجام شد، آن وقت به مشتری گزارش دهند.

اما با توجه به حساس بودن فروش، رقبای زیاد و رتبه های سایت بهتر است ماهی یکبار گزارش ارائه شود تا مشتری بداند سایت او در چه مرحله ای قرار دارد و نیاز به چه مواردی برای پیشرفت می باشد.

حال بر اساس این توضیحات باید بگوییم که تمام شرکت ها گزارش ماهانه سئو ارائه نمی دهند.

گزارش ماهانه سئو شامل چه بخش هایی میشود؟
  1. گزارش پیشرفت ماهانه کار شامل تعداد بازدید از صفحات سایت، رتبه سایت در صفحات گوگل، کلمات کلیدی که باعث ورود کاربران به سایت شما شده، میزان ورود کاربران از طریق بک لینک ها، تعداد کلی سرچ کلمات کلیدی، تعداد دقیق کلیک به سایت، مقدار زمانی که کاربر در هر صفحه صرف می کند و همچنین میزان کاربرانی که به سایت بازگشته اند طبق اطلاعات سرچ کنسول گوگل می باشد. این سامانه توسط شرکت گوگل طراحی شده است و دسترسی به آن فقط برای صاحبان سایت امکان پذیر می باشد.
  2. همچنین گزارشی شامل ترافیک طبیعی سایت، مقدار فروش، جدول مقایسه پیشرفت سایت با ماه گذشته، مقایسه تعداد کاربرانی که با موبایل یا دسکتاپ از سایت بازدید کرده اند، سلامت سئو و … می باشد.
  3. گزارش مربوط به کسب و کار مشتری؛ که شامل بررسی رقبا در آن ماه، کدام قسمت های سئو نیاز به کار دارد و یا کدام قسمت های سایت نیاز به رسیدگی دارد و اینکه چه محتواهایی در این ماه در سایت قرار داده شد.
  4. ارائه پیشنهادات برای پیشرفت سئو و سایت؛ که معمولا پس از مقایسه با رقبا، کارشناس سئو می تواند با ایده های جدید خود سایت را بهبود بخشد.
اهمیت گزارش ماهانه سئو برای کارفرما ؟

طبق آمارهای جهانی منتشر شده، می دانیم که سئو تجارتی بزرگ برای کسب و کارهاست و سرمایه کلانی به صورت فزاینده از کانال های سئو به دست می آید.

طبق مقالاتی که در این باره وجود دارد، اغلب افراد برای خرید محصولی، ابتدا درباره آن سرچ می کنند و اطلاعاتی بدست می آورند؛ از 100 درصد فروش محصولات، استفاده از خدمات و دیده شدن آن ها، بیش از 80 درصد مختص به سایت هاست و اگر کسب و کاری سایت نداشته باشد، تنها می تواند 20 درصد یا کمتر از فروش را کسب کند.

صاحبان کسب و کارهایی که سایت دارند، آن را سئو کرده و به عنوان پلتفرمی کلیدی به آن اعتماد می کنند، نیاز دارند که از روند کار با خبر شوند و بدانند که سرمایه گذاری آن ها اثربخش بوده یا خیر.

همچنین به دلیل طولانی بودن روند سئو نسبت به استفاده از گوگل ادز، ممکن است در ظاهر تغییری در روند پیشرفت سایت ایجاد نشود اما با جمع آوری گزارش های ماهانه، کارفرما می تواند به صورت دقیق از پیشرفت سایت و گرفتن رتبه در صفحات گوگل اطمینان حاصل کند. در واقع گزارش سئو وضعیت کنونی سایت را نشان می دهد و مشخص می کند که کدام بخش ها نیازمند بهبود هستند و یا باید روی کدام کلمات کلیدی تمرکز بیشتری کرد .

به همین دلیل گزارش سئو از اهمیت والایی برخوردار است و بدین صورت کارفرما می تواند تمام مراحل سئو را به طور واضح مشاهده و بررسی کند.

نمونه گزارش ماهانه قراردادهای سئو سایت

سئو سایت شامل چه بخش هایی میشود ؟

محتوای متنی

محتواها به منظور ارتباط برقرار کردن با کاربران می باشند که در انواع مختلفی از جمله متنی، تصویری، ویدئویی و … وجود دارند. مهمترین نوع آن، محتوا متنی است که تاثیر بسزایی در سئو دارد.

اولین تاثیر آن در سئو به صورت مستقیم است. یعنی گوگل برای رتبه بندی صفحات سایت به بررسی محتواها می پردازد و به سایتی رتبه بالایی می دهد که محتوای کامل، در انواع مختلف و بهینه باشد.

همچنین علاوه بر آن گوگل به رفتار کاربران نیز توجه می کند. هر چقدر کاربر در صفحه بماند یعنی محتوا خوب و ارزشمند است و گوگل به آن رتبه بالایی می دهد.

به همین دلیل متخصصان سئو به تولید محتواهای خوب، کپی نبوده و کامل تاکید دارند.

تولید محتوای متنی نیز بخشی از قرارداد سئو سایت است که به صورت سالانه و یا 6 ماهه و بر اساس تعداد مشخص شده، بسته می شود.

برنامه نویسی ( رفع ایرادات سایت )

برنامه نویسی و رفع ایرادات سایت یکی از مسائل مهم سئو می باشد. حال رفع ایرادات سایت به منظور رفع باگ یا همان ارورهای بوجود آمده در سایت است.

احتمالا به ارورهایی مانند ارور 500، 404، https نبود سایت، خطای دیتا بیس، خطای وردپرس و … برخورد کرده باشید.

برطرف کردن این ارورها بخشی از وظایف سئوکار و پشتیبان سایت است که اگر برطرف نشوند باعث پایین آمدن سایت و رتبه منفی در گوگل می شوند.

ایرادات دیگری که ممکن است در سئو فنی بوجود آید عبارتند از :

  • سرعت لود سایت
  • درست ایندکس نشدن صفحات سایت
  • نداشتن نقشه سایت
  • انتشار محتوای تکراری
  • مشکل در نمایش موبایلی سایت

سئو سایت

سئو به منظور بهینه سازی صفحات سایت در موتورهای جستجوگر و معرفی آن به مرورگرهای مختلف از جمله گوگل می باشد.

بخش های اصلی سئو سایت به سه دسته سئو تکنیکال، سئو داخلی (On Page Seo) و سئو خارجی (Off Page Seo) تقسیم می شود.

سئو داخلی منظور همان تولید محتوای متنی، لینک دهی داخلی، بهینه سازی ساختار صفحات و از این دست کارها می باشد.

سئو تکنیکال یعنی همان کارهای فنی سایت از جمله بهینه سازی کدها، ایجاد نقشه سایت و معرفی آن به گوگل، بالا نگه داشتن سرعت لود سایت، واکنش گرا بودن صفحات یا نمایش درست صفحات در موبایل و … می باشد.

و اما سئو خارجی یعنی ارتباط دادن سایت به منابع و سایت های دیگر. در واقع در سئو خارجی تمرکز بر روی لینک سازی در سایت های دیگر و یا صفحات اجتماعی می باشد.

سوالات احتمالی در مورد بخش های سایت :

در ماه چه تعداد مقاله، محتوا برای سئو سایت نیاز است ؟

تعداد انتشار مقاله و یا محتوا بستگی به فاکتورهایی دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم :
1. مهمترین فاکتور این است که سایت نوپاست و یا رتبه ای در گوگل دریافت کرده است. اگر نوپا باشد باید به تعداد بیشتری مقالات در روز و ماه منتشر شود اما اگر مدتی است که سایت راه اندازی شده است و بعضی از صفحات در گوگل رتبه گرفته اند به نسبت تعداد انتشار مقالات در ماه کمتر می شود.

2. به حوزه فعالیت و رقبا نیز بستگی دارد اگر رقبا زیاد باشند و بر سر تصاحب جایگاه بهتر در گوگل رقابت باشد باید حداقل روزی یک یا دو محتوا قرار داد که در ماه بین 30 تا 60 عدد مقاله نیاز است.
اما اگر بر روی کلمه کلیدی و زمینه کسب و کار رقابت کمتری باشد در هفته نیاز به دو الی سه عدد مقاله وجود دارد که در ماه حدود 8 الی 12 عدد مقاله باید در سایت قرار داد.

بهتر است محتوا نویسی توسط خود مشتری انجام شود یا به تیم سئو سپرده شود ؟

بهتر است به تیم سئو سپرده شود. زیرا تیم سئو بر اساس تحلیل رقبا و بررسی کلمات کلیدی هر تخصص، محتوانویسی انجام می دهد.

همچنین با محتوانویسانی کار میکند که در کار خود خبره و آشنا به اصول سئو هستند و محتواهایی با کیفیت و بدون کپی برداری تولید می کنند.

تا کی سایت نیاز به محتوا دارد ؟

در بخش سئو، روزانه تعداد زیادی از افراد سایتی مختص به حرفه ای خاص را راه اندازی می کنند و رقابت بین افراد پابرجاست؛ همانطور که شما امروزه تصمیم به راه اندازی سایت خود کردید، رقبای جدید نیز روی کار می آیند و تلاش به گرفتن رتبه و جایگاه اول می کنند و طی این رقابت، سایت شما نیاز دارد با مقالات و محتوای جدید و بهتری جایگاهش را حفظ کند؛ پس این تفکر که پس از بالا آمدن سایت و بدست آوردن رتبه 1 باید فعالیت روی سایت را متوقف کرد بسیار اشتباه است.

حتی پس از کسب رتبه 1 در صفحه ی اول نیز باید محتوا گذاری و فعالیت روی سایت ادامه داشته باشد تا موتورهای گوگل به طور مداوم به بررسی سایت بپردازند و آن را از کار افتاده و قدیمی نپندارند.

سایت های تازه تاسیس و نوپا نیاز به فعالیت بالایی دارند و حداقل باید روزی 1 یا 2 مقاله در آن ها قرار داده شود ولی برای سایت هایی که رتبه ی بالایی در صفحات گوگل دارند، هفته ای 1 یا 2 مقاله برای فعال ماندنشان کافیست.

همیشه به یاد داشته باشید که فعالیت بر روی سایت از اهمیت والایی برخوردار است زیرا این فعالیت ها موتورهای جستجوی گوگل را به خود جذب می کنند و نشان می دهند که این سایت با توجه به رتبه ی بالایی که دارد فعال است. و نکته ی مهم دیگر این است که فعالیت فقط به قرار دادن مقاله جدید ختم نمی شوند و تمام تغییرات اعم از ویرایش عکس ها و … باعث فعال نشان دادن سایت می شوند و به بیانی دیگر تا زمانی که سئو بر روی سایت انجام می شود، نیاز است که محتوای جدید در آن اعمال شود.

تا چه زمانی سایت نیاز به برنامه نویس دارد ؟

بیشتر اهمیت برنامه نویسی سایت ها مختص به ماه های اول و زمان راه اندازی سایت است اما این بدان معنا نیست که پس از طراحی صفحات، عمل برنامه نویسی نیز قطع می شود؛ این امر نیز مانند دیگر فعالیت های سایت، باید تا زمانی که سئو بر روی سایت اعمال می شود ادامه داشته باشد.

گاهی اوقات در سایت، ارورهایی در صفحات مختلف رخ می دهد که رفع آن ها فقط با برنامه نویسی ممکن است. در سئو سایت، تمام لینک ها و مطالب توسط گوگل بررسی می شوند و اگر تداخلی در لینک دهی ها وجود داشته باشد، برنامه نویسی سایت است که مشکل را حل می کند.

یا حتی زمانی که امنیت سایت توسط هکران به خطر میفتد، این برنامه نویسی دوباره سایت است که به سایت کمک می کند تا امنیت خود را بدست بیاورد.

در قراردادهای سئو ذکر شده است که برنامه نویسی تا بالا آمدن سایت در صفحات گوگل و همچنین پس از آن ادامه دارد.

آیا شرکت پلاتو میتواند رفع ایرادات سایت را در صورت نبود برنامه نویس کارفرما انجام دهد؟

پاسخ این سوال مثبت است؛ کارفرمایانی که سایت خود را به شرکت ما می سپارند نباید نگرانی بابت مشکلات احتمالی داشته باشند .

تیم پلاتو، متشکل از برنامه نویسان مجرب می باشد که می توانند تمام مشکلات سایت را رفع کنند و آن را بهبود بخشند.

تیم ما، تمام سایت های سپرده شده را از ابتدا به صورت اصولی و سئو بیس شده طراحی می کند؛ تمامی اقدامات اعم از تهیه قالب و طراحی صفحات بر پایه ایست که سئو روی سایت به خوبی اعمال شود.

اگر کارفرمایان، سایت طراحی شده را فقط برای سئو به پلاتو بسپارند نیز تیم ما می تواند باعث رتبه گرفتن آن سایت در صفحات گوگل شود.

سایت های طراحی شده ای را که به تیم پلاتو می سپارید به طور دقیق بررسی می کند و در صورت وجود اشکالی در طراحی، آن را رفع می کند تا در سئوی سایت مشکلی ایجاد نشود.

سوال دیگری دارید همین الان با یک تماس ( راهنمایی رایگان و فوری ) جواب سوال خود را بگیرید. یا در بخش نظرات بنویسید تا دیگر کاربران نیز استفاده کنند. نظرات

Seo مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است و عملی برای بهینه سازی یک وب سایت و یا یک صفحه از وب سایت برای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک آن از نتایج ارگانیک موتور جستجو است. کارهای معمول مرتبط با سئو شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا، بهینه سازی محتوا در مورد کلمات کلیدی خاص و ایجاد بک لینک است.

به عبارت دیگر، سئو به معنای بهبود رتبه بندی یک سایت در بخش ارگانیک (غیرپولی) نتایج جستجو است. مزیت اصلی رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص این است که ماه به ماه می توانید به صورت رایگان “بازدید” از سایت خود داشته باشید. اگر یک سایت حرفه ای و سفارشی نیاز دارید کلیک کنید.

چه مدت زمان لازم است تا یک سایت بهینه سازی شود؟

برای بهینه سازی و سئو سایت باید مدت زمان زیادی را منتظر بود. حدودا 3 هفته تا 3 ماه زمان لازم است تا از نظر ساختاری (یعنی سئو کردن مقالات موجود در سایت، طراحی کردن ظاهری بر اساس اصول و قوانین سئو، ایجاد کلمات کلیدی مناسب در سایت و …) سایت بهینه سازی شود. اما اگر بخواهید نتیجه ی بهتری دریافت کنید و در صفحات اول گوگل نمایش داده شوید باید حدود 6 ماه تا یک سال زمان صرف کنید.

 البته باید به طور مستمر بر روی سایت کار شود تا رتبه ی سایت ارتقاء یابد حتی اگر مدت زمان کوتاهی بر روی سایت هیچ مقاله ای منتشر نشود و یا هیچ بروز رسانی انجام نشود رتبه سایت در زمان کوتاه ارتقاء نمی یابد و این امر باعث طولانی شدن کار می شود.

نکته: درست است که بعد از 6 ماه الی 1 سال رتبه ی وب سایت شما ارتقاء می یابد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که برای همیشه و بدون هیچ بروز رسانی، سایت شما بهینه بماند. الگوریتم های گوگل طوری ساخته شده اند که به وب سایت هایی رتبه ی بالا می دهند و آنها را در جایگاه خوبی نگه می دارند که به طور دائم و مستمر بر روی سایت خود کار می کنند و مقالات جذاب و سئو شده در آن قرار می دهند.

معمولا قراردادهای سئو یکساله منعقد می شود، اگر می خواهید سالیان سال سایت شما بهینه باقی بماند یا باید قراردادتان را تمدید کنید و یا باید خودتان آن را بروز رسانی کنید.

نحوه کار موتورهای جستجو :

موتورهای جستجو مانند کتابخانه، نسخه هایی از صفحات وب سایت را ذخیره می کنند. هنگامی که در موتور جستجو عبارتی را تایپ می کنید همه صفحات موجود در فهرست خود را جستجو می کند و سعی می کند مرتبط ترین نتایج را به شما نشان دهد.

برای این کار از یک برنامه رایانه ای به نام الگوریتم استفاده می کند. نحوه ی کار الگوریتم ها به طور دقیق مشخص نیست اما به طور کلی برای دستیابی به مفیدترین اطلاعات، الگوریتم های جستجو عوامل مختلفی را بررسی می کنند از جمله کلمات جستجو، ارتباط و قابلیت استفاده از صفحات، منابع و موقعیت مکانی و تنظیماتی که شما برای وب سایت خود انجام داده اید.

در میان موتورهای جستجو از جمله بینگ، یاهو، گوگل، ask و غیره، گوگل تاکنون معتبرترین الگوریتم را دارد به همین دلیل یکی از معروف ترین و پرکاربردترین موتور جستجو است.

سئو کلاه سیاه و دردسر هایی که باید بدانید:

سئو کلاه سفید به استفاده از تکنیک ها و استراتژی هایی گفته می شود که مخاطبان قوانین موتور جستجو را هدف قرار می دهند. تکنیک هایی که به طور معمول در SEO کلاه سفید استفاده می شود شامل استفاده از کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، انجام تحقیقات، بازنویسی برچسب های متا به منظور مرتبط بودن بیشتر آنها، لینک دهی مجدد، ایجاد لینک تازه و همچنین نوشتن محتوا برای خوانندگان است. کسانی که از سئو کلاه سفید استفاده می کنند در دراز مدت به نتیجه می رسند و هزینه زیادی باید پرداخت کنند.

سئو کلاه سیاه به تکنیک ها و استراتژی هایی گفته می شود که برای دستیابی به رتبه های بالاتر گوگل و شکستن قوانین موتور جستجو استفاده می شوند. seo کلاه سیاه فقط بر روی موتورهای جستجو تمرکز دارد و به نظر و سلیقه ی مخاطبان اهمیت نمی دهد. از این روش معمولا افرادی استفاده می کنند که می خواهند سریعا در صفحه اول گوگل نمایش داده شوند و اعتقادی به سرمایه گذاری طولانی مدت ندارند.

برخی از تکنیک های مورد استفاده از سئو کلاه سیاه عبارتند از : استفاده از کلمات کلیدی بی ربط ولی پر سرچ، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی (Keyword Stuffing)، استفاده از متن ها و لینک های مخفی، استفاده از متنهای تکراری، ریدایرکت های غیر قانونی و ….

پیامدهای سئو کلاه سیاه ممکن است منجربه ممنوعیت سایت و حذف صفحات وب سایت شما از نتایج جستجو و در بعضی مواقع جریمه های سنگین شود. به طور کلی این تکنیک غیر قانونی و غیر طبیعی است که متاسفانه یکسری افراد برای زودتر به نتیجه رسیدن، قوانین را زیر پا می گذارند و از تکنیک های ممنوع استفاده می کنند.