سئو سایت شرکتی چیست و چگونه است؟

سئو چیست

مسلما امروزه تعداد وب سایت ها بسیار بیشتر از قبل شده است و اپیدمی کرونا نیز یکی از دلایل بر این موضوع است. امروزه تعداد شرکت های آنلاین که با یکدیگر رقابت دارند بیشتر شده است و اگر قصد دارید که از رقبای کاری خود جلو بزنید باید سئو سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

آیا می دانید مدت زمان لازم برای سئو سایت چقدر است؟

 در واقع بهینه سازی سایت های شرکتی این فرصت را به آنها می دهد تا کاربران ارگانیک بیشتری جذب وب سایت کنند و بلکه آن ها را نیز تبدیل به مشتریان بالقوه خود کنند. در ادامه ما قصد داریم تمامی مزیت های بهینه سازی سایت های شرکتی را بررسی کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سئو سایت های شرکتی چه تاثیری بر کسب و کارتان دارد؟

مسلما سئو یکی از عوامل موفقیت هر برندی می باشد. در ادامه می توانید اهمیت سئو سایت را مطالعه کنید.

شما با بهینه سازی سایت های شرکتی می توانید شانس دیده شدن بیشتری داشته باشید و هر چقدر که سئو وب سایت شما به صورت حرفه ای تری انجام شود شما با آمار ورودی روزانه بالایی مواجه خواهید شد و می توانید حداقل ۱۰% آن کاربران را تبدیل به مشتریان خود کنید.

شما با بهینه سازی سایت های شرکتی خود می توانید برند خود را بر سر زبان ها بی اندازید و شهرت بالایی را کسب کنید. مسلما شرکت هایی مانند دیجیکالا، علی بابا و… معروفیت و اعتبار خود را یک شبه به دست نیاورده اند و آن ها با انجام سئو سایت به صورت مستمر توانستند به رتبه های بالای گوگل رسیده و از همین طریق شهرت پیدا کنند.

سئو بر خلاف برخی از روش های دیجیتال مارکتینگ هزینه بالایی ندارد و شما می توانید با انجام سئو کلاه سفید و کاملا قانونی به لینک های بالای گوگل رسیده و با ارائه یک محتوای جذاب و کاربر پسند، اشخاصی که به وب سایت شما وارد می شوند را به مشتریان خود تبدیل کنید و این یک مزیت بسیار بزرگ است که شما با هزینه کمی می توانید فروش بالایی داشته باشید.

سئو سایت های شرکتی چگونه است؟

قبل از هر چیزی در سئو ابتدا طراحی وب سایت شما به طور تمام و کمال باید انجام شود و سپس شروع به سئو وب سایت کرد.

نحوه سئو سایت های شرکتی نیز بستگی به یک سری شرایط و المان ها دارد، مسلما هر پروژه ای میزان سختی خودش را دارد و هر چقدر که رقبای شما سر سخت تر باشند، شما مسیر طولانی تری را برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل خواهید داشت. کارشناسان سئو ما با بررسی شرایط پروژه شما و تحلیل مشکلات سئو سایت ، یک زمانی را به عنوان تاریخ تقریبی برای رسیدن به رتبه های بالایی گوگل به شما خواهند داد و شما می توانید با بستن قرارداد سئو، بهبود ترافیک و بهبود رتبه وب سایت را داشته باشید.

سئو محلی سایت شرکتی چیست؟

سئو محلی سایت شرکتی چیست

یکی از مهم ترین برگ های برنده هر شرکت انجام سئو لوکال یا همان سئو محلی است. شما با انجام سئو محلی می توانید، مشتریان زیادی را که در اطراف محل شما زندگی می کنند را به دست آورید و حتی بیشتر و فرضا اگر شما روی یک استان کار کرده باشید، می توانید ورودی و رتبه خوبی را داشته باشید و در کل سئو محلی به شما کمک می کند تا زمانی که وب سایت شما نو پا است و قدرت آنچنانی برای رقابت با وب سایت های بزرگ به دست نیاورده است، می تواند یک گزینه مناسب برای تارگتینگ یا همان هدف گذاری باشد.

نقش الگوریتم های جدید گوگل در سئو سایت های شرکتی چیست؟

گوگل هر ساله برای رتبه بندی بهتر و حذف وب سایت های اسپمی و نامرتبط یک سری الگوریتم ها را ارائه می دهد که کار این الگوریتم ها فیلتر کردن وب سایت های خوب از بد می باشد.

معمولا وب سایت هایی باید نگران این تغییرات و حضور الگوریتم های جدید باشند که به روش های غیر قانونی یا همان کلاه سیاه سئو شده باشند و وب سایت هایی که به صورت کلاه سفید سئو شده اند، نگرانی بابت این موضوع نخواهند داشت. تیم ما در انجام سئو سایت از روش های کلاه سفید استفاده می کنند و وب سایت شما را به صورت کاملا قانونی به نحوی سئو می کنند که به راحتی افت رتبه نداشته باشد و ورودی روزانه بالای ۳۰۰ تا کاربر را داشته باشید.

چگونه یک سایت شرکتی را بهینه سازی کنیم؟

برای بهینه سازی سایت های شرکتی شما باید چند المان را به طور کامل بهینه سازی کنید که ما به چند تا از آنها اشاره خواهیم کرد.

همچنین بخوانید : سئو تکنیکال چیست؟ کامل ترین چک لیست سئو ۲۰۲۲

خدمات شرکت پلاتو در زمینه بهینه سازی سایت های شرکتی

شرکت پلاتو در خدمات سئو خود دو امر بهبود جایگاه گوگل یعنی رساندن یک سری کلمات کلیدی به رتبه های بالای گوگل و همچنین بهبود ورودی گوگل یعنی رساندن میزان کاربران روزانه یک وب سایت تا حد تعیین شده را دارد و شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی در انتهای این مقاله جهت تماس با مشاورین سئو تیم پلاتو با ما در ارتباط باشید.

مراحل سفارش سئو

  • داشتن جلسات مشاوره

در ابتدا قبل از هر چیزی شما با مشاورین و کارشناسان سئو تیم پلاتو جلسه ای خواهید داشت و طی آن جلسه تمامی نیازها، اهداف و سایر موارد پروژه شما مشخص خواهد شد و طبق همان نیازها و اهداف و… استراتژی وب سایت شما نوشته خواهد شد.

  • تعیین استراتژی برای وب سایت

در مرحله دوم از بهینه سازی سایت های شرکتی، استراتژی سئو برای وب سایت شما مشخص خواهد شد و طبق آن سئو کاران ما وب سایت شما را از صفر تا صد به همراه تولید محتوای بهینه شده سئو خواهند کرد.

البته قبل از شروع کار، شما عزیزان با تیم ما یک قرارداد شفاف خواهید بست و تمامی وظایف و شرایط پروژه در آن مشخص خواهد شد.

نمونه کارهای سئو سایت شرکتی توسط تیم پلاتو

بازرسی آسانسور : رتبه ۱

طراحی آسانسور : رتبه ۱

آسانسور پانوراما : رتبه ۱

آسانسور باری : رتبه ۲

قطعات پله برقی : رتبه ۱

قیمت انواع آسانسور هیدرولیک : رتبه ۸

برای سفارش سئو سایت و مشاهده نمونه کارهای بیشتر کلیک کنید.

مقالات مرتبط
امکانات طراحی سایت پزشکی
دانستنی های طراحی سایت
simin suleimani

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی یک سایت پزشکی حرفه‌ ای می ‌تواند نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و جذاب ‌تر به بیماران و خانواده ‌های آن ‌ها

ویدئو مارکتینگ یعنی چه
عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی
Hossein Karimzadeh

ویدئو مارکتینگ و مزایا و معایب آن

ویدئو مارکتینگ به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند محصول و یا خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند. این روزها با دیجیتالی

شاخص نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم
نمونه کارهای طراحی سایت
aria haghighi

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم

هوشمند سیستم عرضه محصولات IT از برندهای معتبر در فروشگاه هوشمند سیستم انجام می گردد طراحی سایت فروشگاهی هوشمند سیستم توسط تیم متخصص استودیو پلاتو

Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x